PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuwe google toolbar



Simon
03-07-03, 11:31
Wel leuk die nieuwe google toolbar met popup killer en blog post ingebouwd :

http://toolbar.google.com/index-beta.php

Het is een beta versie dus niet komen klagen als iets niet werkt. Maar bij mij werkt het zover prima!

Simon

manc
03-07-03, 11:37
kepemookal.....kwil mischien wel voor google gaan werken in de toekomst...maar das een ander verhaal.

Simon
03-07-03, 11:39
Geplaatst door manc
kepemookal.....kwil mischien wel voor google gaan werken in de toekomst...maar das een ander verhaal.

Wat wil je dan voor ze gaan doen?

Simon

manc
03-07-03, 11:52
Geplaatst door Simon
Wat wil je dan voor ze gaan doen?

Simon

Marketing functie, dus niet al te nerderig...;)

Soll.br. is net de deur uit.

al qalam
03-07-03, 19:16
Die toolbar is spyware en zend iedere url die je bezoekt naar google. Dat is ook de reden dat google cookies hier gewijgerd worden, daar kan men een beeld mee vormen waarnaar je zoekt. Hun cookie identificeerd je als een unieke gebruikers en zelfs dat is me al teveel.

Ooit al eens afgevraagd hoe die gasten hun geld verdienen ?

Simon
03-07-03, 20:48
Geplaatst door al qalam
Die toolbar is spyware en zend iedere url die je bezoekt naar google. Dat is ook de reden dat google cookies hier gewijgerd worden, daar kan men een beeld mee vormen waarnaar je zoekt. Hun cookie identificeerd je als een unieke gebruikers en zelfs dat is me al teveel.

Ooit al eens afgevraagd hoe die gasten hun geld verdienen ?

Dat geven ze anders netjes aan als je de toolbar wil installeren en je kan ook een eenvoudiger versie krijgen die niet de info verzendt. Verder is het nog steeds de beste zoekmachine die ik ken. Hoewel ik ook wel Copernic gebruik maar die moet je als software installeren en zoekt dan tegelijk in 10 zoekmachines.

Simon

manc
03-07-03, 20:59
Geplaatst door al qalam
Die toolbar is spyware en zend iedere url die je bezoekt naar google. Dat is ook de reden dat google cookies hier gewijgerd worden, daar kan men een beeld mee vormen waarnaar je zoekt. Hun cookie identificeerd je als een unieke gebruikers en zelfs dat is me al teveel.

Ooit al eens afgevraagd hoe die gasten hun geld verdienen ?

Oh, jij dacht dat alles gratis was? Natuurlijk wordt er aan datamining gedaan, die servers, die software, dat personeel en die overhead betalen zichzelf niet hoor. ;)