PDA

Bekijk Volledige Versie : Hollandse humor



Marsipulami
03-07-03, 12:49
http://members.lycos.nl/marrokanen/Index.htm

manc
03-07-03, 13:10
Informatieve site! :duimop:

Tomas
03-07-03, 13:13
Heb je ze al aangegeven bij meldpunt discrimintatie internet, Mars?

lpg4life
03-07-03, 13:15
Dit soort dingen hoor je altijd INDIRECT...

Marsipulami
03-07-03, 13:15
Geplaatst door Tomas
Heb je ze al aangegeven bij meldpunt discrimintatie internet, Mars?

Op MDI hebben ze me gezegd dat klachten van Belgen niet behandeld worden :p

Tomas
03-07-03, 13:32
Geplaatst door Marsipulami
Op MDI hebben ze me gezegd dat klachten van Belgen niet behandeld worden :p

'k heb het al gedaan voor je, jankert.

Maar heb jij nog plannen om naar de ardennen te komen? Of durf je dat ook al niet?

Hamza-T
03-07-03, 13:46
Marsipulami is het wel verstandig om zulk soort links te plaatsen?
Ik denk dat je hiermee bepaalde mensen alleen maar bozer maakt, wat ik wel weet is dat het in hun harten nog erger is.

Dit is geen gemiddelde Nederlandse humor, alhoewel ik deze moppen vroeger vaak aangehoord heb.

(Probeer ik nu iets te verbloemen?)

manc
03-07-03, 13:52
Geplaatst door Hamza-T
[B]Marsipulami is het wek verstandig om zulk soort links te plaatsen?
Ik denk dat je hiermee bepaalde mensen alleen maar bozer maakt, wat ik wel weet is dat het in hun harten nog erger is.

Jep, zoals je ziet nodigen dit soort kaalkoppen diverse marokkanen/turken uit tot het doen van minstens even foute uitspraken.

~Panthera~
03-07-03, 13:54
Wat een gore zooi zeg. :kotsen:

Hamza-T
03-07-03, 14:00
klopt man c ik zag al opmerkingen als 'kaaskoppen' en 'ik check je blonde zus' enzo je weet wel ook van ide botte boeren opmerkingen.

Marsipulami
03-07-03, 14:36
Geplaatst door Hamza-T
Marsipulami is het wel verstandig om zulk soort links te plaatsen?
Ik denk dat je hiermee bepaalde mensen alleen maar bozer maakt, wat ik wel weet is dat het in hun harten nog erger is.

Dit is geen gemiddelde Nederlandse humor, alhoewel ik deze moppen vroeger vaak aangehoord heb.

(Probeer ik nu iets te verbloemen?)

Te oordelen naar de datums in het gastenboek staat die site daar al acht maanden, zonder dat het de Hollanders stoort. Nova heeft er nog steeds geen uitzending over gemaakt. Het wordt tijd dat het extremisme van sommige Hollanders eens wordt aangeklaagd. Die aanvallen op moskeeën en allerlei pesterijen komen niet uit het luchtledige. Er is wel degelijk een groep mensen dat extreem racistisch is in Nederland. Doorprik de schijntolerantie in Nederland en je kan al weer wat beter begrijpen waarom sommige Marokkanen zich zijn beginnen afzetten tegen de samenleving.

Babyface
03-07-03, 14:54
Sommige mopjes gingen te ver.

Net als deze twee, vooral die tweede;


Wat is de overeenkomst tussen een Marokkaan en een kerstboom?

-Je moet ze eerst aftuigen en daarna afbranden.



Het is mooi van binnen en lelijk van buiten?

-Een Marokkaan met kanker.

~Panthera~
03-07-03, 14:59
Geplaatst door Babyface
Sommige mopjes gingen te ver.

Net als deze twee, vooral die tweede;


Wat is de overeenkomst tussen een Marokkaan en een kerstboom?

-Je moet ze eerst aftuigen en daarna afbranden.



Het is mooi van binnen en lelijk van buiten?

-Een Marokkaan met kanker.
------------------------------------

Echt ongelofelijk walgelijk deze "moppen".
Mensen weten niet waarover ze praten.

manc
03-07-03, 16:20
Geplaatst door Marsipulami
Te oordelen naar de datums in het gastenboek staat die site daar al acht maanden, zonder dat het de Hollanders stoort.

Ah, Mars denkt dat je met anti-Nederlands racisme en vooroordelen jegens 'de hollanders' dit soort problemen moet aanpakken. BRAVO MARS.


Nova heeft er nog steeds geen uitzending over gemaakt. Het wordt tijd dat het extremisme van sommige Hollanders eens wordt aangeklaagd.

Maar jij durfde niet he? FF het MDI mailen.


Die aanvallen op moskeeën en allerlei pesterijen komen niet uit het luchtledige. Er is wel degelijk een groep mensen dat extreem racistisch is in Nederland. Doorprik de schijntolerantie in Nederland en je kan al weer wat beter begrijpen waarom sommige Marokkanen zich zijn beginnen afzetten tegen de samenleving.

Duh.... :eek:

barfly
03-07-03, 17:24
Volkomen ongeinige grappen maar als je een find and replace doet dan kan ie ook worden toegepast op Belgen...
Al heb ik met name een bloedhekel aan moppen waar kanker en dergelijk als geestig moet worden beschouwd :boos:

De Rode Roos
03-07-03, 18:06
bah...racistisch! Mensen die zulke grappen verzinnen verdienen naar mijn mening een enkele reis Siberie! :D

taouanza
03-07-03, 18:35
het lijkt me een geweldige site voor boegra. ze kan d'r lol niet op.


de meeste van die moppen heb ik wel gehoord, maar dan over turken.
en mijn marokkaanse vriendin heeft mij die brunareeks gemailt en ik moest er erg omlachen.heel erg.
maar in de context van die site lijkt het of er feiten worden geplaatst ipv flauwe humor.
het lijkt wel gemeend.
om sommige moest ik lachen maar over doodsteken en in de fik gooien lijkt het wel duidelijk om haat te gaan.

Tomas
03-07-03, 18:55
Geplaatst door taouanza
maar in de context van die site lijkt het of er feiten worden geplaatst ipv flauwe humor.
het lijkt wel gemeend.


Lijkt? Iemand die dergelijke "humor" uitsluitend over Marokkanen verzamelt, doet dat niet om te lachen. Dit is pure haat. Volgens mij is het een Marokkaan die daar achter zit, want Nederlanders doen zoiets niet.

fatiha elg...
03-07-03, 23:23
Geplaatst door Tomas
Lijkt? Iemand die dergelijke "humor" uitsluitend over Marokkanen verzamelt, doet dat niet om te lachen. Dit is pure haat. Volgens mij is het een Marokkaan die daar achter zit, want Nederlanders doen zoiets niet.


En dan ook nog eens Marokkanen de schuld geven... :jammer: tetete die Marokkanen altijd weer hé..

Tomas
08-07-03, 08:22
Geplaatst door Marsipulami
Doorprik de schijntolerantie in Nederland en je kan al weer wat beter begrijpen waarom sommige Marokkanen zich zijn beginnen afzetten tegen de samenleving.

De website is verwijderd.

Is dat dan het toppunt van de Hollandse hypocrisie, Mars? Eerst zoiets maken, dan een tijd laten staan en pas naar enkele maanden op verzoek van een Belg verwijderen voor de goede sier. kut-hollanders. Of nie?


http://www.meldpunt.nl
e-mail: [email protected]

Tomas
08-07-03, 08:25
Geplaatst door fatiha elg...
En dan ook nog eens Marokkanen de schuld geven... :jammer: tetete die Marokkanen altijd weer hé..

Volgens mij zat jij achter die site. De IP-nummers komen exact overeen.

manc
08-07-03, 08:36
Geplaatst door Tomas
De website is verwijderd.

Is dat dan het toppunt van de Hollandse hypocrisie, Mars? Eerst zoiets maken, dan een tijd laten staan en pas naar enkele maanden op verzoek van een Belg verwijderen voor de goede sier. kut-hollanders. Of nie?


http://www.meldpunt.nl
e-mail: [email protected]

Ik heb 't gemeld, als AIVD-er en CIDI informant kan ik natuurlijk aan wat meer touwtjes trekken dan zo'n irritante Belg.

Tomas
08-07-03, 09:16
Geplaatst door manc

"Jij weet toch netzo goed als ik dat God eerst de Joden het heilige land beloofde, maar toen de Joden Jesus hebben verraden, heeft God dat land weer afgepakt van hun en het toen aan de Palestijnen geven. [..... ] Binnenkort worden de Joden de Nazi's van onze tijd wanneer ze de holocaust onder de Palestijnen voltooien." (Kamaraad Leninart, April 2003)


Waarom loop jij eigenlijk met deze sarcastische opmerkingen van Lennart rond te zeulen?

manc
08-07-03, 09:33
Geplaatst door Tomas
Waarom loop jij eigenlijk met deze sarcastische opmerkingen van Lennart rond te zeulen?

Ik betwijfel ten zeerste of we hier met sarcasme te maken hebbeb:

1. Lennart is iemand die die vorm van humor niet kent.
2. Beide uitspraken zijn gemaakt zonder een spoortje van sarcasme. Vooral die 2e, Lennart neemt zelfs de moeite deze te verdedigen als hij op zijn opmerking verontwaardigde reacties krijgt:

"Nou de concentratie kampen bestaan al. De West-Bank en Gaza zijn 1 groot concentratie kamp geworden. Nu nog een effectieve manier vinden de Palestijnen uit te roeien. Ben jij al bezig met een goede manier te verzinnen?"

"Wat ze nu doen is de opmaat voor endlosung, Sharon zelf heeft al gezegd dat deze Israelische regering geschiedenis zal schrijven.
En verder het kan me echt niets schelen of ik een ongeloofwaardige discussiepartner ben voor die joodse extremisten die hier het forum aan het bekladden zijn."

Waarom die opmerkingen daar staan? Ach, ter illustratie van dit mannetje...dan kan je zijn ideeen over revisionisme, zijn voortdurende stroom leugens over zijn gesprekspartners, zijn kruistocht tegen alles wat naar 'joden' ruikt en zijn drang tot foutieve interpretatie van de woorden van zijn forumgenoten een beetje beter plaatsen. Als ik een ander leuk citaatje tegenkom dan plaats ik dat daar.

p.s. het is natuutlijk niet uitgesloten dat er op andere fora een andere kameraad leninart actief is met een fervente kruistoch tegen alles wat naar 'joden'...oeps ik bedoel 'zionisten' ruikt.

Babyface
08-07-03, 10:42
Geplaatst door Tomas
Volgens mij zat jij achter die site. De IP-nummers komen exact overeen.




Oh ja joh? Dat heb je doen goed gezien. Slecht ben ik hé? :D

observer
08-07-03, 12:15
Geplaatst door Marsipulami
Op MDI hebben ze me gezegd dat klachten van Belgen niet behandeld worden :p

het meldpunt DISCRIMINATIE internet discrimineerd belgen

de site bestaat niet meer

neem aan dat er moppen over marokkanen op stonden?

ach of je nu een grap maakt over sam en moos op de kalverstraat of ahmed en tarik in borgerhout, wat is het verschil?

die grappen zijn al door engelsen over ieren gemaakt
door duitsers over polen
door nederlanders over belgen

op zijn ergst zijn ze smakeloos maar discriminerend?

taouanza
08-07-03, 17:32
Geplaatst door observer
het meldpunt DISCRIMINATIE internet discrimineerd belgen

de site bestaat niet meer

neem aan dat er moppen over marokkanen op stonden?

ach of je nu een grap maakt over sam en moos op de kalverstraat of ahmed en tarik in borgerhout, wat is het verschil?

die grappen zijn al door engelsen over ieren gemaakt
door duitsers over polen
door nederlanders over belgen

op zijn ergst zijn ze smakeloos maar discriminerend?


deze ging iets verder dan"moos haal die boot van je nek"

Maarten
09-07-03, 04:53
Geplaatst door manc

Waarom die opmerkingen daar staan? Ach, ter illustratie van dit mannetje...dan kan je zijn ideeen over revisionisme, zijn voortdurende stroom leugens over zijn gesprekspartners, zijn kruistocht tegen alles wat naar 'joden' ruikt en zijn drang tot foutieve interpretatie van de woorden van zijn forumgenoten een beetje beter plaatsen. Als ik een ander leuk citaatje tegenkom dan plaats ik dat daar.

p.s. het is natuutlijk niet uitgesloten dat er op andere fora een andere kameraad leninart actief is met een fervente kruistoch tegen alles wat naar 'joden'...oeps ik bedoel 'zionisten' ruikt.

Die pro-Israeljongens kunnen al net zo weinig zonder leugens, als een junk zonder shot..
Eindeloos zichzelf moeten overschreeuwen, omdat het anders van binnen gaat rotten..

Lennart plaatst aan éen stuk door zinnig en waarachtig materiaal.

jaja
09-07-03, 09:04
Geplaatst door Maarten
Die pro-Israeljongens kunnen al net zo weinig zonder leugens, als een junk zonder shot..
Eindeloos zichzelf moeten overschreeuwen, omdat het anders van binnen gaat rotten..

Lennart plaatst aan éen stuk door zinnig en waarachtig materiaal. je bedoelt die Lennart die zelf heeft gezegd dat hij gewoon zijn mening plaatst zonder altijd na te gaan of het ook klopt met de feiten ... ? Ik heb namelijk een keer er op vertrouwd dat wat Lennart zei waar was ... Later zei Lennart dat het waar was, want ik had het niet weerlegd. Toen ik hem alsnog vroeg naar "bewijzen" zei hij doodleuk dat hij wel vaker dingen gewoon op het forum zette zonder zich om de "bewijslast" te bekommeren. Pas als mensen commentaar gaven, begon hij uit te zoeken of hij zijn stelling ook kon bewijzen ...
Daar zou ik mijn huis dus maar niet opbouwen.
Wat mij opvalt ... is dat jij vooral met dit soort uitspraken komt "Die pro-Israeljongens kunnen al net zo weinig zonder leugens, als een junk zonder shot..
Eindeloos zichzelf moeten overschreeuwen, omdat het anders van binnen gaat rotten.." niet met feiten of gegevens ... zelfs niet met beargumenteerde mening ... enkel met het zwart maken van je "tegenstanders" ...

manc
09-07-03, 09:59
Geplaatst door Maarten
Die pro-Israeljongens kunnen al net zo weinig zonder leugens, als een junk zonder shot..
Eindeloos zichzelf moeten overschreeuwen, omdat het anders van binnen gaat rotten..

Verklaar je nader...ach nee laat maar, dat wordt weer een eindeloze, humorloze ode aan je eigen intellect. Overigens is deze opmerking een zinloze, betekenisloze overschreeuwing van de 1e orde. Ben jij soms een pro-Israel-jongen?



Lennart plaatst aan éen stuk door zinnig en waarachtig materiaal.

Zulk blind vertrouwen in andermans waarachtigheid, dat is pas zorgwekkend.

Je kan zeggen over Lennart wat je wil, maar ik heb zelden iemand op dit forum zo systematisch en met volharding andermans teksten foutief uit zien leggen en aan deze foutieve uitleg (zelfs na weerlegging) bizarre conclusies zien trekken als Lennart. En dan doel ik niet op leuke spitsvondstigheden.

En dan heb ik het niet eens over de feitelijke leugens en zeer grove beledigingen waar dhr. Lennart zich de laatste tijd van bedient. En als iemand volhard in een leugen, deze zelfs gaat cultiveren, zelfs na weerlegging ervan....wat is zo iemand dan? Zinnig en waarachtig?
Leuk dat je het inhoudelijk met de beste jongen eens bent, maar je moet jezelf natuurlijk niet afsluiten voor des andermans fouten he?