PDA

Bekijk Volledige Versie : behulpzaame man krijgt 10 jaar cel



sadeeQ
07-07-03, 00:11
Man biedt suïcidale vrouw wurgdood aan




Een man die een suïcidale vrouw heeft aangeboden haar tijdens de seks te wurgen, zal zijn aabod moeten bekopen met tien jaar celstraf. De man, afkomstig uit Texas, ontmoette de vrouw via internet, in een chatbox voor suïcidalen.

De 55-jarige Frank Manuel bekende de daad en is onmiddelijk na de veroordeling onder psychiatrisch toezicht geplaatst. Manuel werd in januari gearresteerd, nadat hij zijn "diensten" aan de vrouw had aangeboden. Hij wilde haar tijdens de sex doden en haar daarna begraven in een afgelegen bos met een roos op haar borst. De vrouw reisde vervolgens samen met de politie af naar Houston. Manuel werd gearresteerd op een busstation waar hij de vrouw op zou halen. In zijn auto lagen een wurgstok en een bos gele rozen




:hihi: kut amerikaanen,je weet nooit wat ze echt willen :loog:

Simon
07-07-03, 00:21
Nou omdat het de VS is denk ik gelijk ... het zal wel weer uitlokking van de politie zijn geweest en die vrouw zal wel bij de politie werken.

Simon

sadeeQ
07-07-03, 00:35
Geplaatst door Simon
Nou omdat het de VS is denk ik gelijk ... het zal wel weer uitlokking van de politie zijn geweest en die vrouw zal wel bij de politie werken.

Simon

:auw2: nog ff en er zullen politie agenten expres rode stop lichten saboteren en dan bekeuringen uitdelen.

geflikte kut zooitje die terring amerikaanen :gniffel:

mrz
07-07-03, 02:31
:slaap:

Mark
07-07-03, 07:49
En ik had dit expres niet geplaatst om niet nog een slechtere reputatie te krijgen :watte?: