PDA

Bekijk Volledige Versie : Attentie: Zin en onzin over de AEL



Marsipulami
07-07-03, 19:55
Beste Maroc.NL-ers,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt heeft een aantal (oud)leden van de AEL het nodig gevonden om met modder te gaan gooien richting de AEL.

Men maakt o.a. gebruik van valse identiteiten en er worden leugens verspreid om de AEL in een kwaad daglicht te plaatsen. Met name de naam van voormalige de interim-voorzitter werd in dit kader misbruikt.

De berichten met een twijfelachtige inhoud zijn door ons verhuisd naar het forum "Media en Beeldvorming". Hou dus bij het lezen van deze berichten in het bovenstaande in het achterhoofd.

Het NRC-Handelsblad heeft zaterdag 5 juli een artikel geplaatst waarin ze de vermeende onrust binnen de AEL aan de kaak stelden, en waarin ze een aantal citaten aanhaalden afkomstig van het Maroc.NL Prikbord.

Kortom, wees gewaarschuwd voor kinderachtige, op wraak beluste figuren die het niet zo nauw nemen met de waarheid.

MVG

Mohamed El Aissati
voorzitter Stg. Maroc.NL

mocromike
07-07-03, 20:20
misschien zijn het wel afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden die zich voor doen als AEL leden die zich weer voordoen als afvallige AEL leden ......................................



maar mischien is het ook wel kabouter plop ......die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid ?

maar mischien is het ook wel Ronnie. N. ......die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid die zich voordoet als een afvallige AEL lid die zich weer voor doet als een AEL lid ?

Tomas
07-07-03, 20:24
Geplaatst door Marsipulami
MVG

Mohamed El Aissati
voorzitter Stg. Maroc.NL

Ga jij je er nu ook al mee bemoeien?

Dan wil ik ook weten wat je van de perikelen rond de LPF vindt...





Nee hoor. Echt niet.

Simon
07-07-03, 21:38
Geplaatst door Marsipulami
Kortom, wees gewaarschuwd voor kinderachtige, op wraak beluste figuren die het niet zo nauw nemen met de waarheid.


En kijk ook uit voor AEL bestuursleden die het niet zo nauw nemen met geweld, bedreigingen en heling.

Simon

Victory
08-07-03, 03:34
yup yup, wist ik al.....

echt zielige koters die niks beters te doen hebben. triest!

rnaj
08-07-03, 10:00
Geplaatst door Marsipulami
Beste Maroc.NL-ers,

Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt heeft een aantal (oud)leden van de AEL het nodig gevonden om met modder te gaan gooien richting de AEL.

Men maakt o.a. gebruik van valse identiteiten en er worden leugens verspreid om de AEL in een kwaad daglicht te plaatsen. Met name de naam van voormalige de interim-voorzitter werd in dit kader misbruikt.

De berichten met een twijfelachtige inhoud zijn door ons verhuisd naar het forum "Media en Beeldvorming". Hou dus bij het lezen van deze berichten in het bovenstaande in het achterhoofd.

Het NRC-Handelsblad heeft zaterdag 5 juli een artikel geplaatst waarin ze de vermeende onrust binnen de AEL aan de kaak stelden, en waarin ze een aantal citaten aanhaalden afkomstig van het Maroc.NL Prikbord.

Kortom, wees gewaarschuwd voor kinderachtige, op wraak beluste figuren die het niet zo nauw nemen met de waarheid.

MVG

Mohamed El Aissati
voorzitter Stg. Maroc.NL

Dat er een waarschuwing geplaatst wordt kan ik heel goed begrijpen.
Maar dat stichting maroc.nl hierbij ook een pro-AEL mening weergeeft vindt ik een stapje te ver.

MO_NL
08-07-03, 10:41
Geplaatst door rnaj
Dat er een waarschuwing geplaatst wordt kan ik heel goed begrijpen.
Maar dat stichting maroc.nl hierbij ook een pro-AEL mening weergeeft vindt ik een stapje te ver.

Pardon?

Pro AEL mening? Pro AEL zou zijn als we categorisch alle berichten over de AEL zouden verwijderen. Wij zijn in de loop van afgelopen weken meerdere keren benaderd met dit verzoek.

Maar dit vonden wij iets te ver gaan. Helemaal niets doen voert echter ook te ver. Met name het publiceren van berichten onder een valse identiteit namens een organisatie vraagt om een reactie.

Ik wil absoluut niet beweren dat wij dit juist aangepakt hebben, maar in deze situatie zal er altijd kritiek zijn, ongeacht de aanpak.

MVG

MO_NL

manc
08-07-03, 11:02
Geplaatst door MO_NL
Pardon?

Pro AEL mening? Pro AEL zou zijn als we categorisch alle berichten over de AEL zouden verwijderen. Wij zijn in de loop van afgelopen weken meerdere keren benaderd met dit verzoek.

Maar dit vonden wij iets te ver gaan. Helemaal niets doen voert echter ook te ver. Met name het publiceren van berichten onder een valse identiteit namens een organisatie vraagt om een reactie.

Ik wil absoluut niet beweren dat wij dit juist aangepakt hebben, maar in deze situatie zal er altijd kritiek zijn, ongeacht de aanpak.

MVG

MO_NL

Jullie hebben in deze keurig gehandeld hoor...

Victory
08-07-03, 13:39
Wat een admin wel ziet natuurlijk, is of iemand 2/3 accounts heeft gemaakt en met zichzelf een gesprek aan het voeren is om iemand zwart te maken. :)

Admins kunnen ip's zien van iedereen. Verder kunnen ze ook iedereen zijn email / iedereen die online is zien. Daaruit kan je al veel halen.

indygirl_roosje
08-07-03, 13:52
Eey Mokromike (of Nabil, of allebei, LOL): Kijk, natuurlijk deugt Naftaniel niet. De man is een zionist, een anti-arabist en een anti-islamist. Maar volgens mij zou het beter zijn voor ons (ja ja, want ik ben sinds kort ook lid van AEL-NL), als we ons meer bezig zouden houden met het versterken van onze eigen beweging dan blijven muggeziften over Naftaniel. Veranderen doet-ie toch niet zo één-twee-drie, en dat hoeft ook niet. Laat die zionisten maar lekker in hun sop gaarkoken, wij weten dat we voor de goede zaak staan! Oja en iedereen die accurate informatie over de AEL, AEL-NL, haar doelstellingen en evt. problemen wenst, kijke op:

www.ael.nl
www.arabeuropean.org
www.lijst-resist.be
www.indymedia.be

Groetjes,


Rosalinda.

manc
08-07-03, 14:01
Geplaatst door indygirl_roosje
Eey Mokromike (of Nabil, of allebei, LOL): Kijk, natuurlijk deugt Naftaniel niet. De man is een zionist, een anti-arabist en een anti-islamist. Maar volgens mij zou het beter zijn voor ons (ja ja, want ik ben sinds kort ook lid van AEL-NL), als we ons meer bezig zouden houden met het versterken van onze eigen beweging dan blijven muggeziften over Naftaniel. Veranderen doet-ie toch niet zo één-twee-drie, en dat hoeft ook niet. Laat die zionisten maar lekker in hun sop gaarkoken, wij weten dat we voor de goede zaak staan! Oja en iedereen die accurate informatie over de AEL, AEL-NL, haar doelstellingen en evt. problemen wenst, kijke op:

www.ael.nl
www.arabeuropean.org
www.lijst-resist.be
www.indymedia.be

Groetjes,


Rosalinda.

Roos, sorry, maar ik help je even uit de droom: de AEL is tanende, afgelopen...die kriminele racistische bende oal van cryptofascist abou jahjah ('Folgt ihr den Fuehrer? Wohlt ihr den Krieg?) was zo ongeveer het *beste* wat het vlaamsblok, maar ook mensen als Ronnie N., kon overkomen.

indygirl_roosje
08-07-03, 14:16
Manc, ik zou zeggen: verklaar je nader. Ik heb werkelijk oprecht niets van je laatste post begrepen, en denk dat die meer op vooroordelen en intolerantie en op wishful thinking dan op de realiteit is gebaseerd.


Groetjes,

Rosalinda.

manc
08-07-03, 15:08
Geplaatst door indygirl_roosje
[B]Manc, ik zou zeggen: verklaar je nader. Ik heb werkelijk oprecht niets van je laatste post begrepen, en denk dat die meer op vooroordelen en intolerantie en op wishful thinking dan op de realiteit is gebaseerd.

Het is een leeglopende ballon, dat heeft geen ruk met 'vooroordelen' of intolerantie te maken. De AEL is een grote mislukkeling gebleken en wees daar maar blij mee: net als de CP, de CD en in mindere mate de LPF is het een groepering van gefrustreerde malloten die meer schade heeft berokkend dan 'de vijhand'.

En ja, de AEL was zeker racistisch: jegens niet moslims, jegens niet-arabieren en Abou Jahjah is een manneke dat liegt, bedriegd en bedreiging met geweld niet uit de weg gaat. Als zo'n manneke omringt door zijn eigen knokploegske ook nog eens 'onvoorwaardelijke steun' aan 'de hierarchie' eist dan is voor mij de conclusie snel getrokken en gelukkig voor een niet onaanzienlijk gedeelte van zijn achterban.

En ja, de AEL is het beste wat het VB ooit had kunnen overkomen: dankzij Abou stemden er zelfs meer allochtonen op het VB dan op 'resist'...laat me niet lachen. En ja, dankzij Abu met zijn reljongeren in Antwerpen, die het niet schromen om Joden lastig te vallen en herrie op grote schaal te schoppen, dankzij Nabil de laptophandelaar, danzij die mallotige 'woordvoerder' van de AEL.NL...dankzij al die zaken en wat er nu naar buiten komt gaan mensen het zeer eenzijdige beeld van dhr. Naftaniel en kliek nog voor volledig waar aannemen ook.

En dat allemaal terwijl de grote fuhrer, de man die nog geen dag productief heeft gewerkt in het land waar hij middels bedrog zijn verblijf heeft gevonden die nu een lekker wijntje drinkt op de boulevards van Libanon.....die kerel heeft het nog erger voor Arabieren, Berbers en Moslims in de lage verlanden verpest dan Gretta met haar belachelijke leugentjes en ronduit kwetsende uitspraken voor de Palestijnen.

rnaj
08-07-03, 15:44
Geplaatst door Brie
Het stukje van MO_NL komt inderdaad behoorlijk pro-AEL over. Hij schetst een beeld alsof een paar levenloze figuren met modder aan het gooien zijn. Terwijl hij volgens mij niet kan beoordelen of deze mensen de waarheid spreken of niet. De afgelopen dagen heeft de AEL toch duidelijk laten merken dat een aantal mailtjes wel degelijk authentiek zijn, wat eerst nog ontkend werd.


Ik heb e.e.a. misschien een beetje kort door de bocht opgeschreven, ik sluit me dan ook aan bij Brie.
Trouwens ik zei al dat ik de waarschuwing wel terecht vond