PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijwilliger gezocht



Babyface
07-07-03, 19:02
Ik zoek iemand die zeer goed in Nederlands is. Het betreft hier een contract die ik opgesteld heb aangaande uhhh......laat ook maar zitten.....vertel ik aan de desbetreffende persoon zelf wel, die mijn contracten wil nakijken.
Het gaat dus om het nakijken van de tekts in zijn geheel en de opmaak hiervan. Verder is het qua grammatica wel goed hoop ik.


Kan iemand mij van dienst zijn alstublieft?

Marsipulami
07-07-03, 19:05
Geplaatst door Babyface
Ik zoek iemand die zeer goed in Nederlands is. Het betreft hier een contract die ik opgesteld heb aangaande uhhh......laat ook maar zitten.....vertel ik aan de desbetreffende persoon zelf wel, die mijn contracten wil nakijken.
Het gaat dus om het nakijken van de tekts in zijn geheel en de opmaak hiervan. Verder is het qua grammatica wel goed hoop ik.


Kan iemand mij van dienst zijn alstublieft?

Vlamingen zijn beter dan Nederlanders op tien voor taal. Hoe lang is de tekst ?

Babyface
07-07-03, 19:13
Geplaatst door Marsipulami
Vlamingen zijn beter dan Nederlanders op tien voor taal. Hoe lang is de tekst ?



Niet heel lang, is een overeenkomst met twee punten.

Tomas
07-07-03, 19:26
Geplaatst door Babyface
... met twee punten.

Wij noemen dat een dubbele punt. Maar Mars heeft gelijk hoor: Belgen zijn de fanatiekste Nederlanders.

Babyface
07-07-03, 20:01
Geplaatst door Tomas
Wij noemen dat een dubbele punt. Maar Mars heeft gelijk hoor: Belgen zijn de fanatiekste Nederlanders.



Mars begrijpt mij eerder als jij dat doet. Zegt genoeg nie?

Joesoef
07-07-03, 20:04
Geplaatst door Babyface
Mars begrijpt mij eerder als jij dat doet. Zegt genoeg nie?

Mars komt maar wat :blowen: graag naar Nederland :blowen:, beetje eigen belang ook hoor :blowen:



:zegniets:

mrz
07-07-03, 20:27
Ik zoek iemand die zeer goed in Nederlands is. Het betreft hier een contract die ik opgesteld heb aangaande uhhh......laat ook maar zitten.....vertel ik aan de desbetreffende persoon zelf wel, die mijn contracten wil nakijken.
Het gaat dus om het nakijken van de tekts in zijn geheel en de opmaak hiervan. Verder is het qua grammatica wel goed hoop ik.

Blabla... Contract dat ... dat vertel, welke mijn de teksten in hun, het zit wel goed neem ik aan.

Ben niet zo'n ster in de juiste spelling uitvoeren maar grammaticaal bedoel ik graag meer dan ik zeg.

Marsipulami
07-07-03, 20:29
Geplaatst door Joesoef
Mars komt maar wat :blowen: graag naar Nederland :blowen:, beetje eigen belang ook hoor :blowen:



:zegniets:

Jij doet me een beetje denken aan de zware drugsverslaafden die ik ken. Over welk onderwerp je ook begint, binnen vijf minuten gaat het gesprek over drugs, omdat dit het enige is wat er door hun hoofd draait. Toch veel succes met afkicken ! En nog een goede raad. Een goed lief is de gezondste drug en tevens het beste afkickcentrum. ;)

Babyface
07-07-03, 20:31
Geplaatst door Joesoef
Mars komt maar wat :blowen: graag naar Nederland :blowen:, beetje eigen belang ook hoor :blowen:



:zegniets:


Sloeg op voorafgaande topic Joesoef, niet op hetgeen wat jij denkt.

Mrz. een makkie. Feit is je krijgt communicatiestoornissen, welke jou ten nadele komen en niet andersom.

Babyface
07-07-03, 20:33
Geplaatst door mrz
Blabla... Contract dat ... dat vertel, welke mijn de teksten in hun, het zit wel goed neem ik aan.

Ben niet zo'n ster in de juiste spelling uitvoeren maar grammaticaal bedoel ik graag meer dan ik zeg.


Hoezo heb je ineens die Blabla woord erbij gezet? :alien:

mrz
07-07-03, 20:35
Mrz. een makkie. Feit is je krijgt communicatiestoornissen, welke jou ten nadele komen en niet andersom.

Jij daar niet achterzitten toch? :droef: :duim:

Die blabla ach waar hebben we het over :/

Ik ben geen 100% alien meer vrees ik... :ergleuk:

Babyface
07-07-03, 20:35
Geplaatst door Marsipulami
Jij doet me een beetje denken aan de zware drugsverslaafden die ik ken. Over welk onderwerp je ook begint, binnen vijf minuten gaat het gesprek over drugs, omdat dit het enige is wat er door hun hoofd draait. Toch veel succes met afkicken ! En nog een goede raad. Een goed lief is de gezondste drug en tevens het beste afkickcentrum. ;)


Joesoef is dit waar?

Babyface
07-07-03, 20:36
Geplaatst door mrz
Jij daar niet achterzitten toch? :droef: :duim:




En ik heb ook nog eens geen bril. :student: