PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo's aangehouden voor seks in openbaar



Mark
08-07-03, 18:42
Homo's aangehouden voor seks in openbaar

Uitgegeven: 8 juli 2003 14:19

ALMERE - Een motoragent heeft maandagmiddag twee mannen aangehouden, die op het Zilverstrand in Almere seks met elkaar bedreven. De politie controleert sinds eind vorige maand extra in het gebied, omdat bezoekers hadden geklaagd over openbare vrijpartijen door homo's. Het duo moet zich voor de rechter verantwoorden.

De 46-jarige Amsterdammer en een 40-jarige inwoner van Oldemarkt zijn de eersten die op de bon zijn geslingerd sinds het verscherpte politietoezicht op het Almeerse strand. In een overgangsperiode voor 1 juli deelden agenten volgens een woordvoerster al veel waarschuwingen uit.

Het bewuste gedeelte van het Zilverstrand is bestemd voor naaktrecreanten, maar het bleek ook in trek bij homoseksuelen. De andere bezoekers stoorden zich aan de seksuele activiteiten en riepen de hulp van de politie in. De straf voor openbare schennis van de eerbaarheid kan variëren van minimaal 250 euro boete tot maximaal drie maanden gevangenis.

gaypride
08-07-03, 19:03
Geplaatst door Mark
Homo's aangehouden voor seks in openbaar

Uitgegeven: 8 juli 2003 14:19

ALMERE - Een motoragent heeft maandagmiddag twee mannen aangehouden, die op het Zilverstrand in Almere seks met elkaar bedreven. De politie controleert sinds eind vorige maand extra in het gebied, omdat bezoekers hadden geklaagd over openbare vrijpartijen door homo's. Het duo moet zich voor de rechter verantwoorden.

De 46-jarige Amsterdammer en een 40-jarige inwoner van Oldemarkt zijn de eersten die op de bon zijn geslingerd sinds het verscherpte politietoezicht op het Almeerse strand. In een overgangsperiode voor 1 juli deelden agenten volgens een woordvoerster al veel waarschuwingen uit.

Het bewuste gedeelte van het Zilverstrand is bestemd voor naaktrecreanten, maar het bleek ook in trek bij homoseksuelen. De andere bezoekers stoorden zich aan de seksuele activiteiten en riepen de hulp van de politie in. De straf voor openbare schennis van de eerbaarheid kan variëren van minimaal 250 euro boete tot maximaal drie maanden gevangenis.

dit waren artsen uit Den Haag die waren aan het doktertje spelen!!!!
:zweep:

nee hoor, terecht dat ze deze sex in het openbaar aanpakken
dit gaat echt veels te ver
als je als homo zijnde getrouwd bent of je kunt er niet voor uitkomen dat je homo/bi bent en je moet zo nodig dan zul je toch echt iets aan je prive-situatie moeten doen of je moet het maar laten.
Dit kan echt niet

:jammer:
Gp

Zwarte Schaap
08-07-03, 19:07
Geplaatst door Mark
Homo's aangehouden voor seks in openbaar

Het bewuste gedeelte van het Zilverstrand is bestemd voor naaktrecreanten, maar het bleek ook in trek bij homoseksuelen.

Ja en so what? Kunnen homosexuelen dan geen naaktrecreant zijn of bedoelen ze ermee dat homosexuelen per definitie alleen op sex uit zijn?

gaypride
08-07-03, 19:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ja en so what? Kunnen homosexuelen dan geen naaktrecreant zijn of bedoelen ze ermee dat homosexuelen per definitie alleen op sex uit zijn?

kom kom Schaap er staat toch duidelijk dat ze aan het sexen waren en dat anderen daar naar geen behoefte aan hadden aan die rondvliegende kwakjes?

:loens:
Gp

Zwarte Schaap
08-07-03, 19:18
Geplaatst door gaypride
kom kom Schaap er staat toch duidelijk dat ze aan het sexen waren en dat anderen daar naar geen behoefte aan hadden aan die rondvliegende kwakjes?

:loens:
Gp

Beste homovriend,

Lees aub de zin aandachtig ! Men heeft het over homos in het algemeen en niet over die 2 homo's in het bijzonder.

KomMaar
08-07-03, 19:21
Stelletje smerige Tuig

gaypride
08-07-03, 19:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beste homovriend,

Lees aub de zin aandachtig ! Men heeft het over homos in het algemeen en niet over die 2 homo's in het bijzonder.

lieve Schaap ;)

lees het hele artikel en gij zult weten waarom deze kontjebonkers zijn opgepakt

:fparty:
Gp

Zwarte Schaap
08-07-03, 19:31
Geplaatst door gaypride
lieve Schaap ;)

lees het hele artikel en gij zult weten waarom deze kontjebonkers zijn opgepakt

:fparty:
Gp

Volgens mij ben jij niet lang genoeg in Nederland of niet goed genoeg geintegreerd om de strekking van dat ene zinnetje te snappen. No offence !

gaypride
08-07-03, 19:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij ben jij niet lang genoeg in Nederland of niet goed genoeg geintegreerd om de strekking van dat ene zinnetje te snappen. No offence !

ikke sjnappe jouw wel noe maarre ikke kaike tufeel naar die motoragent :Iluvu:

het staat er inderdaad een beetje krom maar ik las in dit artikel vooral om die arrestatie.
Maar je hebt wel gelijk: het is weer een voorbeeld van kromme media taalgebruik!

:roker:
Gp

Orakel
08-07-03, 19:52
Geplaatst door gaypride
ikke sjnappe jouw wel noe maarre ikke kaike tufeel naar die motoragent :Iluvu:

Gp

:hihi:

gaypride
08-07-03, 20:03
Geplaatst door Orakel
:hihi:

:zwaai:
Gp

gaypride
08-07-03, 20:17
Geplaatst door Bouchra A
ONTMOETINGSPLAATS

een ontmoetingsplaats is toch niks mis mee?
mensen ontmoeten elkaar op zoveel plekken

je bedoelt AFWERKPLEK

;)
Gp

Zwarte Schaap
08-07-03, 20:17
Geplaatst door Bouchra A
Schaapje, stel je toch niet zo aan.
Een goed verstaander heeft slechts een half woord nodig.
Beter was geweest, voor de Belgen onder ons: Het bewuste gedeelte van het Zilverstrand is bestemd voor naaktrecreanten, maar het bleek ook in trek ALS ONTMOETINGSPLAATS VOOR homoseksuelen.

En wanneer je dat nog niet snapt, dan wil ik het speciaal voor jou nog wel wat explicieter maken.

Je bewijst nu wel dat je getraind bent in het ontcijferen van subjectieve politiek correcte uitspraken. Het lijkt wel alsof dergelijke autochtonen een soort geheimtaal hebben, een politiek correct geheim taalgebruik om hun onderdrukte mening te kunnen uitten.

Maar wat is er mis met een homo-ontmoetingsplaats? Hetero's ontmoeten elkaar daar toch ook? Dit is toch Nederland?

gaypride
08-07-03, 20:19
Geplaatst door Zwarte Schaap

Maar wat is er mis met een homo-ontmoetingsplaats? Hetero's ontmoeten elkaar daar toch ook? Dit is toch Nederland?

ik was je net voor

:giechel:
Gp

Orakel
08-07-03, 20:24
Geplaatst door gaypride
:zwaai:
Gp

:D :duim:

Zwarte Schaap
08-07-03, 20:24
Geplaatst door gaypride
ik was je net voor

:giechel:
Gp

Beter zo ! Beter sta je voor je mij dan achter mij ! :hihi:

gaypride
08-07-03, 20:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beter zo ! Beter sta je voor je mij dan achter mij ! :hihi:

weet je nog dat ik hier op dit forum wel eens tegen je gezegd heb ik zoen niet met schapen :melig:

ik ben het nooit vergeten
:handbang:
Gp

Zwarte Schaap
08-07-03, 20:31
Geplaatst door gaypride
weet je nog dat ik hier op dit forum wel eens tegen je gezegd heb ik zoen niet met schapen :melig:

ik ben het nooit vergeten
:handbang:
Gp

Ik weet het niet meer, maar des te meer reden om schaap te zijn!

gaypride
08-07-03, 20:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik weet het niet meer, maar des te meer reden om schaap te zijn!

:hihi:

ik ben weer effe weg

:blauwkus: :knipoog:
Gp

Zwarte Schaap
08-07-03, 20:40
Geplaatst door gaypride
:hihi:

ik ben weer effe weg

:blauwkus: :knipoog:
Gp

Toch niet door mij heh !

Ik ga er ook maar even vandoor, weer even een highspeed skaterondje langs de maas maken.

....................zoef.......................

gaypride
08-07-03, 20:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Toch niet door mij heh !

Ik ga er ook maar even vandoor, weer even een highspeed skaterondje langs de maas maken.

....................zoef.......................

tuurlijk niet!

een Schaap op skates? :maf:

ey bro, skate-se!
doe een beetje voorzichtig anders belandt je nog in die Maas van je!

:zwaai:
Gp

manc
09-07-03, 09:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bewijst nu wel dat je getraind bent in het ontcijferen van subjectieve politiek correcte uitspraken. Het lijkt wel alsof dergelijke autochtonen een soort geheimtaal hebben, een politiek correct geheim taalgebruik om hun onderdrukte mening te kunnen uitten.

Maar wat is er mis met een homo-ontmoetingsplaats? Hetero's ontmoeten elkaar daar toch ook? Dit is toch Nederland?

Nee, want met het wordt homo-ontmoetingsplaats wordt een soort vleesmarkt genoemd. Je weet wel, zo'n plek waar mannen met snooren middels zakdoekjesin hun kontzak aangeven of ze wel of niet in hun achterste genomen wensen te worden. (heb ik van horen zeggen!) Leker als het in de context van een parkje, een viaduct bij het bos, een donkere steeg of een paarduinpanen cq een naaktstrand betreft is deze contextuele betekenis prima te begrijpen. For lack of a better word. Totaal niet logisch en semantisch niet correct, maar iedere lezer weet wat er staat, ookal heeft deze journalist zich in dit geval wel erg kort door de bocht en een tikkie krom uitgedrukt.

p.s. SKATES? En zeker ook nog in een heel kort broekje met ontbloot bovenlijf?