PDA

Bekijk Volledige Versie : Depeche Mode



taouanza
08-07-03, 21:50
BESTAAT ER IETS BETER?

(op muzikaal gebied dan) :wohaa:

Orakel
08-07-03, 22:08
Geplaatst door taouanza
BESTAAT ER IETS BETER?

(op muzikaal gebied dan) :wohaa:

Jaahhhhh, eg wel.

De meester: Bob Marley! So much troubles in the world is de topper.

En Mimoun el Oujdi, natoeilijk.

barfly
08-07-03, 22:24
Geplaatst door taouanza
BESTAAT ER IETS BETER?

(op muzikaal gebied dan) :wohaa:

Tuurlijk! Jimi Hendrix!

http://www.jimi-hendrix.net/jimi.jpg

~Panthera~
08-07-03, 23:07
Geplaatst door taouanza
BESTAAT ER IETS BETER?

(op muzikaal gebied dan) :wohaa:
------------------------------


No ~!~ :wohaa: :wohaa:

an3sdej
08-07-03, 23:27
Dreamtheater

Maarten
09-07-03, 03:22
Punjabi MC - Raat Da Na Bole
Kazahahaha...
klein dingetje.. erg leuk...

Joesoef
09-07-03, 06:36
Joy devision?

manc
09-07-03, 08:10
Depeche Mode?

Whatabout New Order? Erasure? Nick Kershaw (!) (zeker op dat album van les ritmes digitales)...als je van dergelijke muziek houdt moet je ook de oude nummers van Gini D'agostino beluisteren....

Het is natuurlijk wel allemaal een tikkie gay... :tik:

taouanza
09-07-03, 08:24
Geplaatst door manc
Depeche Mode?

Whatabout New Order? Erasure? Nick Kershaw (!) (zeker op dat album van les ritmes digitales)...als je van dergelijke muziek houdt moet je ook de oude nummers van Gini D'agostino beluisteren....

Het is natuurlijk wel allemaal een tikkie gay... :tik:


het is gewoon de 'mood' ik was mijn violatorcd 2 jaar kwijt, dus heb ik al 2 jaar niet gehoord. ik zat er helemaal in

erase-sometimes
new order- blue monday
new order- true faith

nick kershaw ken ik niet,althans die naam zegt me niks.

weetje ik, vind het zo vervelend als je een liedje noemt en je krijgt als antwoord;die is oud. dan heb ik zo'n neiging :stomp:
ik bedoel kunnen mensen muziek nog waarderen?!
en de muzikant, de echte dan he.

manc
09-07-03, 08:34
Geplaatst door taouanza
het is gewoon de 'mood' ik was mijn violatorcd 2 jaar kwijt, dus heb ik al 2 jaar niet gehoord. ik zat er helemaal in

Violator...ah...lekker cd....die heb ik volgens mij nog op een bandje staan zelfs! Het is inderdaad muziek voor en bepaalde 'mood'.



erase-sometimes
new order- blue monday
new order- true faith

OMD! OMD! OMD! en natuurlijk ook nog Human League!


nick kershaw ken ik niet,althans die naam zegt me niks.

Nick kershaw is een pop-zanger uit de jaren 80. Niet heel bijzonder, maar 'the riddle' (onlangs geremixt door Gini d'Agostino) is zeker een lekker nummer. Of 'I wont' let the sun go down on me' ok wel bekend nr. Les Rythmes Digitales heeft ook een nr. gemaakt met zijn stemgeluid erin verwerkt: de titel ontschiet me even, maar het is een videoclip met een beertje erin (2 jaar geleden ofzo) dat zelfmoord probeert te plegen. Klinkt luguber, is het ook, maar een mooi nummer.



weetje ik, vind het zo vervelend als je een liedje noemt en je krijgt als antwoord;die is oud. dan heb ik zo'n neiging :stomp:
ik bedoel kunnen mensen muziek nog waarderen?!
en de muzikant, de echte dan he.

Pfff...het zijn juist per definitie de nr's die je na 10, 20 nog steeds goed vind die oud zijn. ;)

taouanza
09-07-03, 08:44
Geplaatst door manc
Violator...ah...lekker cd....die heb ik volgens mij nog op een bandje staan zelfs! Het is inderdaad muziek voor en bepaalde 'mood'.



OMD! OMD! OMD! en natuurlijk ook nog Human League!



Nick kershaw is een pop-zanger uit de jaren 80. Niet heel bijzonder, maar 'the riddle' (onlangs geremixt door Gini d'Agostino) is zeker een lekker nummer. Of 'I wont' let the sun go down on me' ok wel bekend nr. Les Rythmes Digitales heeft ook een nr. gemaakt met zijn stemgeluid erin verwerkt: de titel ontschiet me even, maar het is een videoclip met een beertje erin (2 jaar geleden ofzo) dat zelfmoord probeert te plegen. Klinkt luguber, is het ook, maar een mooi nummer.



Pfff...het zijn juist per definitie de nr's die je na 10, 20 nog steeds goed vind die oud zijn. ;)



ja die ken ik! nick kershaw, nu je die liedjes noemt. ik was grote fan van fine young cannibals en petschopboys. eigenlijk britse jaren tachtig kort samengevat.

manc
09-07-03, 08:51
Geplaatst door taouanza
ja die ken ik! nick kershaw, nu je die liedjes noemt. ik was grote fan van fine young cannibals en petschopboys. eigenlijk britse jaren tachtig kort samengevat. Ik vind dat nog steeds wel leuke muziek. Een beetje 'soft' en 'whiney' maar wel lekkah. Lekkah van vroegah. Ik vind daarom artiesten als Les Rhythmes Digitales (hoe spel je dat eigenlijk??), Daft Punk maar ook Gini d'Agostino erg leuk; omdat die zoveel lekkere trukjes uithalen die echt nog uit die tijd stammen.

Je moet maar 's kijken naar de mensen die die dingen producen: dat zijn ook bijna altijd dezelfde grote namen. Sommige mensen hebben echt het vermogen om een nr. van een artiest 'af' te maken....luister voor de gein 's naar MJ's Billy Jean (een van mijn favorieten aller tijden) en let op de details van de muziek (de individuele geluiden) of zelfs ABBA (barstesvol geniale productietruuks)...

Maar goed, Depeche Mode is inderdaad heerlijke muziek...vooral als je last hebt van 'dat gevoel' (Weltschmertz)

~Panthera~
09-07-03, 08:54
Geplaatst door manc
Maar goed, Depeche Mode is inderdaad heerlijke muziek...vooral als je last hebt van 'dat gevoel' (Weltschmertz)
----------------------

Of homo-erotische gevoelens. :hihi:

(Master and Servant) :melig2:

taouanza
09-07-03, 08:54
Geplaatst door manc
Ik vind dat nog steeds wel leuke muziek. Een beetje 'soft' en 'whiney' maar wel lekkah. Lekkah van vroegah. Ik vind daarom artiesten als Les Rhythmes Digitales (hoe spel je dat eigenlijk??), Daft Punk maar ook Gini d'Agostino erg leuk; omdat die zoveel lekkere trukjes uithalen die echt nog uit die tijd stammen.

Je moet maar 's kijken naar de mensen die die dingen producen: dat zijn ook bijna altijd dezelfde grote namen. Sommige mensen hebben echt het vermogen om een nr. van een artiest 'af' te maken....luister voor de gein 's naar MJ's Billy Jean (een van mijn favorieten aller tijden) en let op de details van de muziek (de individuele geluiden) of zelfs ABBA (barstesvol geniale productietruuks)...

Maar goed, Depeche Mode is inderdaad heerlijke muziek...vooral als je last hebt van 'dat gevoel' (Weltschmertz)



kan me niks schelen wat ze over mj zeggen, hij is een kunstenaar met hoofletter K. ja hij is als mens niet zo geslaagd, maar wat wil je in die wereld waar hij in is opgegroeid.

taouanza
09-07-03, 08:57
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Of homo-erotische gevoelens. :hihi:

(Master and Servant) :melig2:


gatverdamme!
moeten jullie het weer schunnig maken. joh als ik me al irriteer aan al die hetero seks op tmf box en mtv komen jullie mijn muziek opverspoelen met homosex.
:motorzaag

~Panthera~
09-07-03, 08:58
Geplaatst door taouanza
gatverdamme!
moeten jullie het weer schunnig maken. joh als ik me al irriteer aan al die hetero seks op tmf box en mtv komen jullie mijn muziek opverspoelen met homosex.
:motorzaag
--------------------

:fpimp: tis gewoon zo. :hihi:
Gaat over "Meester en Slaaf" :stout:

:lekpuh:

taouanza
09-07-03, 09:01
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

:fpimp: tis gewoon zo. :hihi:
Gaat over "Meester en Slaaf" :stout:

:lekpuh:


wat gaat over meester en slaaf? enjoy the silence? :watte?:

~Panthera~
09-07-03, 09:03
Geplaatst door taouanza
wat gaat over meester en slaaf? enjoy the silence? :watte?:
----------

Nope........Master And Servant.
Gaat over een SM relatie.

taouanza
09-07-03, 09:05
Geplaatst door ~Panthera~
----------

Nope........Master And Servant.
Gaat over een SM relatie.


:regie: fijn, maar wat heb ik er mee te maken?!

~Panthera~
09-07-03, 09:06
Geplaatst door taouanza
:regie: fijn, maar wat heb ik er mee te maken?!
--------------------

Niets, maar je vroeg het. :D
Depeche Mode leden doen er aan, en zingen er dus over.
Meer niet.
En niet op elke cd hoor. :stout:

taouanza
09-07-03, 09:09
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Niets, maar je vroeg het. :D


zoek je ruzie panthera? :lole:

zolang puk weg is, is er een vacature vrij:)

~Panthera~
09-07-03, 09:11
Geplaatst door taouanza
zoek je ruzie panthera? :lole:

zolang puk weg is, is er een vacature vrij:)
-----------------------

:schok: en ik heb al zo'n pijn in mijn knar. :D

manc
09-07-03, 09:14
Music for the masses staat sowieso bol van de homo-erothiek.

~Panthera~
09-07-03, 09:16
Geplaatst door manc
Music for the masses staat sowieso bol van de homo-erothiek.
--------------------

ssssssssst......Stil nou. :fpimp:

taouanza
09-07-03, 09:17
Geplaatst door manc
Music for the masses staat sowieso bol van de homo-erothiek.


dank jullie wel! daar gaat mijn laatste stuk onschuld. :knife_hea

party boopers

~Panthera~
09-07-03, 09:18
Geplaatst door taouanza
dank jullie wel! daar gaat mijn laatste stuk onschuld. :knife_hea

party boopers
------------------------------------------

:lol: :hihi:

taouanza
09-07-03, 09:20
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------------------------

:lol: :hihi:




:moe:

~Panthera~
09-07-03, 09:21
Geplaatst door taouanza
:moe:
------------------------

:blowen:

manc
09-07-03, 09:21
Geplaatst door taouanza
dank jullie wel! daar gaat mijn laatste stuk onschuld. :knife_hea

party boopers Ach, het kwam voor mij ook als een schok hoor....het blijft goede muziek...het 'probleem' beperkt zich overigens niet tot Depeche Mode...ooit die kerel van Eresure zien dansen?

Oh, Vince Clark heeft trouwens weer wel een supergafe studio...een soort betonnen bol, met daar in 100-en electronische instrumenten. http://www.electric-eel.co.uk/studespics/vcstudiolarge.jpg

~Panthera~
09-07-03, 09:23
Geplaatst door manc
Ach, het kwam voor mij ook als een schok hoor....het blijft goede muziek...het 'probleem' beperkt zich overigens niet tot Depeche Mode...ooit die kerel van Eresure zien dansen?

Oh, Vince Clark heeft trouwens weer wel een supergafe studio...een soort betonnen bol, met daar in 100-en electronische instrumenten. http://www.electric-eel.co.uk/studespics/vcstudiolarge.jpg
-----------------------------
Yep......Erasure is as homo you can be. :hihi:
Maar puike muziek. :duim:

taouanza
09-07-03, 09:25
Geplaatst door manc
Ach, het kwam voor mij ook als een schok hoor....het blijft goede muziek...het 'probleem' beperkt zich overigens niet tot Depeche Mode...ooit die kerel van Eresure zien dansen?

Oh, Vince Clark heeft trouwens weer wel een supergafe studio...een soort betonnen bol, met daar in 100-en electronische instrumenten. http://www.electric-eel.co.uk/studespics/vcstudiolarge.jpg


lieve schat ik wist dat die zanger van erasure homo is. maar ik hoef zijn slaapkameravonturen toch niet te weten.

marokkaanse muziek is ook bekend om 'verborgen boodschappen'.
je kan niet eens normaal een gesprek voeren zonder dat de kamer krom ligt van het lachen. voor je het weet heb je onbewust een schunnige opmerking gemaakt. de taal ziet vol dubbele bodems. dat krijg je als je niet openlijk iets mag zeggen. nu is alles seksitisch:moe:

~Panthera~
09-07-03, 09:27
Geplaatst door taouanza
lieve schat ik wist dat die zanger van erasure homo is. maar ik hoef zijn slaapkameravonturen toch niet te weten.

marokkaanse muziek is ook bekend om 'verborgen boodschappen'.
je kan niet eens normaal een gesprek voeren zonder dat de kamer krom ligt van het lachen. voor je het weet heb je onbewust een schunnige opmerking gemaakt. de taal ziet vol dubbele bodems. dat krijg je als je niet openlijk iets mag zeggen. nu is alles seksitisch:moe:
-----------------------------------

:schok: vertel..vertel !!! :D

Doe maar laterz.....moet zo naar de stad. :moe:

:zwaai:

manc
09-07-03, 09:38
Geplaatst door taouanza
lieve schat ik wist dat die zanger van erasure homo is. maar ik hoef zijn slaapkameravonturen toch niet te weten.

Ik ook niet. Maar ik dacht: ik waarschuw je maar even.



marokkaanse muziek is ook bekend om 'verborgen boodschappen'.
je kan niet eens normaal een gesprek voeren zonder dat de kamer krom ligt van het lachen. voor je het weet heb je onbewust een schunnige opmerking gemaakt. de taal ziet vol dubbele bodems. dat krijg je als je niet openlijk iets mag zeggen. nu is alles seksitisch:moe: Vertel, vertel!

taouanza
09-07-03, 09:43
Geplaatst door manc
Ik ook niet. Maar ik dacht: ik waarschuw je maar even.

Vertel, vertel!


oke eent je spreekt achter voor zich;ahum we hadden het over kampioenschappen'de sterkste man ter wereld' en ik begon over het onder deel dat ze boomstammen rechtop moesten houden.


en in een liedje zong een zanger over een watermeloen kraken, dat betekent meisje ontmaagden. tja zulke dingen.
ik vind het niet leuk, ze zijn daar echt niet zo preuts als ze zich hier willen voor doen hoor. alles behalve preuts:moe:

manc
09-07-03, 09:51
Geplaatst door taouanza
oke eent je spreekt achter voor zich;

Wat staat hier?


ahum we hadden het over kampioenschappen'de sterkste man ter wereld' en ik begon over het onder deel dat ze boomstammen rechtop moesten houden.

:haha:


en in een liedje zong een zanger over een watermeloen kraken, dat betekent meisje ontmaagden. tja zulke dingen.
ik vind het niet leuk, ze zijn daar echt niet zo preuts als ze zich hier willen voor doen hoor. alles behalve preuts:moe:

Dat dacht ik ook. Die absurde mega-kuisheid is zelfs in een land als bijvoorbeeld Iran niet vol te houden: boys will be boys, girls will be girls. En daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat iedereen zich bij Menno Buch in een badje met vla en bruine bonen door 2 indianen in kinderkleren moet laten sandwichen.

Weet je wat ook grappig is? In de 'oude, preutse' Europese cultuur (de middeleeuwen) zaten ook al die verhalen vol van schunnige verwijzingen. Roodkapje bijvoorbeeld. Dat schijnt ook een verwijzing te zijn naar een ontmaagding. Ben natuurlijk geen Neerlandicus.

taouanza
09-07-03, 09:57
Geplaatst door manc
Wat staat hier?



:haha:



Dat dacht ik ook. Die absurde mega-kuisheid is zelfs in een land als bijvoorbeeld Iran niet vol te houden: boys will be boys, girls will be girls. En daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat iedereen zich bij Menno Buch in een badje met vla en bruine bonen door 2 indianen in kinderkleren moet laten sandwichen.

Weet je wat ook grappig is? In de 'oude, preutse' Europese cultuur (de middeleeuwen) zaten ook al die verhalen vol van schunnige verwijzingen. Roodkapje bijvoorbeeld. Dat schijnt ook een verwijzing te zijn naar een ontmaagding. Ben natuurlijk geen Neerlandicus.


kortjakje toch ook?
kortjakje is een hoer, daarom lig ze op 'ziek op bed':hihi:

Mark
09-07-03, 17:57
Smeerlappen, ik heb dit ranzige topic al bij Matt_ttie gemeld! :ego:

Zwarte Schaap
09-07-03, 18:19
Geplaatst door taouanza
ze zijn daar echt niet zo preuts als ze zich hier willen voor doen hoor. alles behalve preuts:moe:

Ligt er maar net aan uit welke omgeving je komt en welke niveau de groep bezit waarin je verkeert.

Zwarte Schaap
09-07-03, 19:03
Geplaatst door manc

Whatabout New Order?

My favourites are ''Blue monday'' & True ''Faith'' !

taouanza
09-07-03, 19:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ligt er maar net aan uit welke omgeving je komt en welke niveau de groep bezit waarin je verkeert.


:moe:

taouanza
09-07-03, 19:54
Wat staat hier?

goeie vraag. ik denk dat ik maar eerst nijntje in het nederlands moet proberen :rood:

Zwarte Schaap
09-07-03, 22:35
Geplaatst door taouanza
:moe:
:fpuh:

Maarten
10-07-03, 02:28
Geplaatst door Mark
Smeerlappen, ik heb dit ranzige topic al bij Matt_ttie gemeld! :ego:

Precies. Daarom de jeugd even op andere gedachten brengen:

de Leidse sleuteltjes.
Heino.
Wat ruist daar in het..
Ja zuster Nee zuster.
K3 (gaat eigenlijk al te ver.)
Kzag 2 beren...

manc
10-07-03, 09:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
My favourites are ''Blue monday'' & True ''Faith'' ! HA! Hebben we toch weer raakvlakken he?

GroteWolf
10-07-03, 10:59
New Order. Depeche Mode is soms erg goed, dat wel.
Luister ook maar eens naar de Weathermen, Dead can Dance en Robbert Görl (voormalig DAF. Depeche mode woonden niet voor niets in Berlijn). Ook niet onaardig zijn Kissing the Pink (maar 1 LP) en The Leisure Process. Ook goed was PIL (met Johnny Lyden aka Rotten). En natuurlijk Heaven 17 (vooral de remixes). Voor de kenners is er dan ook nog Paul Haig.

Weer helemaal terug, electronische muziek. Trouwens, The Human League, laten we zien vergeten, komen weer naar Nederland. De vorige keer was het een groot succes, ondanks dat ze Hard Times niet speelden.

New Order favorieten: True Faith (ik kan Zwart Schaap helaas toch niet overal ongelijk in geven) en Thieves Like Us. Alhoewel ook The Perfect Kiss heel hoog staat. En een aantal nummers van de CD Republic. Trouwens, de laatste CD, Christal, is dan ook gewoon weer heel goed.