PDA

Bekijk Volledige Versie : AEL waarschuwt Marokkanen !!!



mocromike
09-07-03, 22:48
VOOR DE BROEDERS EN ZUSTERS DIE MET DE AUTO OP REIS GAAN NAAR MAROKKO

In de omgeving van Madrid, Spanje is een bende actief die zich voordoen als werknemers van Interpol. Zij houden Marokkanen aan en vertellen dat ze alles moeten onderzoeken in verband met terrorisme. Zij doorzoeken de auto's en gaan er vandoor met al het waardevolle dat ze kunnen vinden en kunnen meenemen. Deze bende is ook in het bezit van bepaalde pasjes die worden getoond als bewijs van het in dienst zijn bij Interpol of een andere instelling.

Broeders en zusters, wees op uw hoede voor deze bende en laat uw auto's niet zomaar onderzoeken.

AEL-NL wenst u een fijne veilige reis en een goed weerzien met uw familie en vrienden.

barfly
09-07-03, 23:02
Kijk! Een positieve bijdrage! :schok:
:p

De Rode Roos
09-07-03, 23:04
Goh, Nabil die Marokkanen waarschuwt voor criminelen...:D

Filosoof11
09-07-03, 23:49
Vacantie, vacantie. En hoe zit het met mijn bestelling? Lappie, lappie, if you know what i mean......

Victory
09-07-03, 23:58
Heel goed van AEL. :duim:

KomMaar
10-07-03, 08:43
Shokran, zal mn familie hiervoor inlichten

manc
10-07-03, 09:08
Maar als het nu de *Echte* interpol is en Marokkaanse huisvaders rijden dwars door baricades heen met het idee om have en goed te beschermen? Ai...

Afrux
10-07-03, 09:45
Hallo,

Niets nieuws onder de zon, het komt vaker en overal voor, dus niet alleen in Spanje. Een paar jaar geledn was ook een Pakistaanse bende actief die zich voordeed als politie (ook in Spanje).

In een gesprek met een bestuurslid van ABiN (www.abin.nu) tijdens een bijeenkomst in Den Haag, had ik hierover gehoord. Volgens deze bestuurslid is ABiN bezig om een klacht in te dienen bij de Spaanse ambassade. Zij hebben de mensen via verschillenbde radiostations (waaronder Radio Rabat Tamazight) laten waarschuwen en tevens iedereen die gedupeerd is verzochtom zich te melden, om en aanklacht namens hun te kunnen indienen.

Tomas
10-07-03, 10:16
Goed zeg van de AEL!

Ik hoop dat de ANWB ook in het vervolg wat duidelijker is in de doelgroep die ze willen waarschuwen. Lijkt mij heerlijk om te horen dat de Moslims expliciet niet betrokken worden in de waarschuwing.

Of ben ik tegenwoordig ook een broeder van Nabil?

Afrux
10-07-03, 10:38
of maakt nabil zich enkel zorgen over zijn laptops die weer gestolen zullen kunnen worden :-)

Royce
10-07-03, 11:08
Geplaatst door mocromike
VOOR DE BROEDERS EN ZUSTERS DIE MET DE AUTO OP REIS GAAN NAAR MAROKKO

In de omgeving van Madrid, Spanje is een bende actief die zich voordoen als werknemers van Interpol. Zij houden Marokkanen aan en vertellen dat ze alles moeten onderzoeken in verband met terrorisme. Zij doorzoeken de auto's en gaan er vandoor met al het waardevolle dat ze kunnen vinden en kunnen meenemen. Deze bende is ook in het bezit van bepaalde pasjes die worden getoond als bewijs van het in dienst zijn bij Interpol of een andere instelling.

Broeders en zusters, wees op uw hoede voor deze bende en laat uw auto's niet zomaar onderzoeken.

AEL-NL wenst u een fijne veilige reis en een goed weerzien met uw familie en vrienden.

Hier moet je elk jaar rekening mee houden.
Zal niet voor `t eerst zijn dat zulke dingen gebeuren.