PDA

Bekijk Volledige Versie : Noren vies van schoon ondergoed



Mark
10-07-03, 18:00
Noren vies van schoon ondergoed

Uitgegeven: 10 juli 2003 14:40

OSLO - Zeven procent van de Noren trekt slechts een keer per week schoon ondergoed aan. Dat blijkt uit onderzoek van AC Nielsen dat is uitgevoerd in opdracht van de Noorse ondergoedfabrikant Dovre.

Van de duizend ondervraagde mannen en vrouwen gaf een enkeling toe nog minder vaak een schone onderbroek aan te trekken. Het zijn vooral mensen tussen de 41 en 50 jaar oud die zichzelf niet dagelijks van fris ondergoed voorzien.

Ondergoed

De meeste ondervraagden, 65 procent, vervangt het ondergoed dagelijks. Deze groep bestaat voor het grootste deel uit 18- tot 30-jarigen. Vier procent zegt twee keer per dag een schone onderbroek aan te trekken.

Uit het onderzoek blijkt ook dat alleenstaande mannen eerder geneigd zijn om een schone slip of boxershort aan te trekken. Ook is het opleidingsniveau van invloed. Lageropgeleiden nemen het minder nauw met verschonen van de onderkleding dan hogeropgeleiden.

Fillastiene
10-07-03, 18:18
En ik wilde nog wel naar Noorwegen emigreren...

taouanza
10-07-03, 19:31
Geplaatst door Fillastiene
En ik wilde nog wel naar Noorwegen emigreren...

soms denk ik ook om naar Zweden te emigreren, maar dan denk aan Zweeds leren :loens:
en is het;bad hna gied niet.

(voor het geval je niet weet wat bad hna gied niet betekent; er was eens een kever(igelgiz) en die wou op reis,hij zei; ik ga naar marekech ik ga naar souira ik ga naar rabat'' en steeg op en botste keihard tegen een muur(BAD!!) en zei;bad,hna gied niet.'met andere woorden ik blijf wel hier. :blij:

fatiha elg...
10-07-03, 20:01
Dat is de reden waarom moslims zich dienen te reinigen, de wodho (wassing) moeten verrichten. Dit is verplicht binnen de islam. Met alle redenen. God verplicht ons niet voor iets wat niet nodig is, alles is voor ons bestwil. Dit is een van de vb.:)


En zich niet dat je het gek vindt, want je kan gewoon niet tegen die nederige gevoel die in je opkomt als het gaat om verplichtingen en geboden en verboden. Pech voor je dan.

barfly
10-07-03, 20:33
Geplaatst door fatiha elg...
Dat is de reden waarom moslims zich dienen te reinigen, de wodho (wassing) moeten verrichten. Dit is verplicht binnen de islam. Met alle redenen. God verplicht ons niet voor iets wat niet nodig is, alles is voor ons bestwil. Dit is een van de vb.:)


En zich niet dat je het gek vindt, want je kan gewoon niet tegen die nederige gevoel die in je opkomt als het gaat om verplichtingen en geboden en verboden. Pech voor je dan.

Och je kan natuurlijk het ook gewoon fijn vinden om des morgens lekker onder de douche te springen en lekker schoon te zijn de rest van de dag. Sommige dingen zou een mens ook zelf kunnen verzinnen zonder God... :moe:

barfly
10-07-03, 20:33
Döhhhhh niet te vaak klikken want dan dubbel :maf:

Maarten
11-07-03, 03:09
Nodig of niet, eens per jaar ga ik met ondergoed en al in bad. :boer: