PDA

Bekijk Volledige Versie : Ter nagedachtenis van een medeprikster.



Babyface
11-07-03, 00:11
Met spijt in mijn hart moet ik meedelen dat een van onze lieve prikster eerder op de avond is overleden.
Het gaat om de prikster Nadia aka Kadija. Ze prikte veelal op het girlsbord en op forum wie schrijft die blijft.

Zij lijdde de laatste paar maanden ernstig aan leukemie (bloedkanker), hier is zij enkele uren geleden aan bezweken.


Inna lilahie wa inna ilaihie radzji3oen.


Je zuster in islam, fatiha.

Marsipulami
11-07-03, 00:20
Oprecht medeleven met nabestaanden in het vertrouwen dat het leven sterker is dan de dood en het goede in een mensenleven nooit verloren zal gaan.

~Panthera~
11-07-03, 00:20
Mijn condoleances.
En sterkte aan haar familie die achterblijft.

lennart
11-07-03, 00:25
:(

barfly
11-07-03, 00:29
Mijn oprechte deelneming! :(
Mensen zo jong zouden niet moeten hoeven sterven.....

manc
11-07-03, 00:31
Ik kende haar niet, maar zal toch vanavond voor het slapen gaan een stil moment aan haar wijden. Kanker is een rotziekte, dat weet ik net als velen uit ervaringen binnen mijn eigen directe familie...helemaal als het zo'n jong persoon treft.

Ik hoop dat haar familie en vrienden de sterkte en kracht mogen krijgen om dit verdriet te verwerken en de inspiratie om haar een blijvende en mooie plek te geven in hun harten.

Ik hoop en geloof dat Nadia nu op een betere plek is dan hier op aarde.

sil
11-07-03, 00:35
Veel sterkte voor haar familie en vrienden

Idrissi_1
11-07-03, 00:42
Salamoe Aleikoem

ben een man van weinig woorden. exuses hiervoor. I. vrede lijkt me een goede boodschap. niet alleen aan de levenden, maar ook aan de overledene

mrz
11-07-03, 01:00
Dat het goede in anderen zal voortleven idd en die er wat van leren. I know I did...

Chatoloog
11-07-03, 02:23
Inna lillaahi wa inna ilaihi radj3oen: Wij behoren tot Allah en naar Hem keren wij terug
la 7awla wala qoeata illa billah: Er is geen macht of kracht zonder Allah
lillahi ma a3ta wa lillahi ma akhadhz: Tot Allah behoort hetgene(leven) wat Hij schonk en tot Hem behoort wat Hij terug neemt.
3addzam allahoe adjr alahli wal aqarib wa asbarahoem 3ala moesibatihim: Moge Allah de beloning voor de getroffen familie en naasten verhogen en hen standvastigheid bieden en geduld
Allahoemma irrhamha wa adkhilha fasee7i djanatik: O Allah wees genadig met haar en laat haar Uw weide paradijs betreden
koran:
"koelloe man 3alaiha faan wa yabqa wadjhoe rabbika zdhoel djalali wal ikraam"

Al hetgeen is, zal vergaan.
En er blijft alleen het Aangezicht van uw Heer, de Bezitter van Heerlijkheid en Eer.[55: 26-27]

Vriend
11-07-03, 02:24
wat kan ik hierover zeggen behalve dat het leven is zoals het is, hoe onrechtvaardig het soms ook mag zijn...God works in mysterious ways zeggen ze........ik wens veel sterkte toe aan haar nabestaanden :(

Tomas
11-07-03, 07:41
Vreselijk....

:brozac:

Simon
11-07-03, 07:44
Gecondoleerd en sterkte toegewenst aan allen die haar kenden en dichtbij haar stonden.

Simon

taouanza
11-07-03, 09:21
lahir7amha
9dara lahoe mashafa 3anh

Shaheed
11-07-03, 10:20
Inna lilahie wa inna ilaihie radzji3oen.

rafiq
11-07-03, 10:55
Inna lilahie wa inna ilaihie radzji3oen

salaam aleikum

KomMaar
11-07-03, 12:50
Geplaatst door Chatoloog
Inna lillaahi wa inna ilaihi radj3oen: Wij behoren tot Allah en naar Hem keren wij terug
la 7awla wala qoeata illa billah: Er is geen macht of kracht zonder Allah
lillahi ma a3ta wa lillahi ma akhadhz: Tot Allah behoort hetgene(leven) wat Hij schonk en tot Hem behoort wat Hij terug neemt.
3addzam allahoe adjr alahli wal aqarib wa asbarahoem 3ala moesibatihim: Moge Allah de beloning voor de getroffen familie en naasten verhogen en hen standvastigheid bieden en geduld
Allahoemma irrhamha wa adkhilha fasee7i djanatik: O Allah wees genadig met haar en laat haar Uw weide paradijs betreden
koran:
"koelloe man 3alaiha faan wa yabqa wadjhoe rabbika zdhoel djalali wal ikraam"

Al hetgeen is, zal vergaan.
En er blijft alleen het Aangezicht van uw Heer, de Bezitter van Heerlijkheid en Eer.[55: 26-27]


Amien :(

Waiting
11-07-03, 13:02
gecondoleert...

Babyface
11-07-03, 23:05
Dank jullie wel voor de steun en dou3a's/gebeden.

De nabestaanden zullen het enorm waarderen.

moenna
12-07-03, 00:11
Inna lillahi wa inna lillaihi radji3oen.

Ik kan me haar verder niet herinneren, maar dit bericht heeft toch een diepere impact dan ik had verwacht. Inchallah zullen de nabestaanden deze moeilijke periode geduldig en moedig doorstaan.

Ben Abdullah
12-07-03, 00:46
Allaahoemma atie sabr lie aaielatiehaa.

Inna lilahie wa inna ilajhie radzji3oen

Allaahoemma nakkiehaa mienalgataajaa kamaa joenakka tawboel abjadoe miena danas wa abdilhaa daaran gajran mien daarie haadiehie doenjaa.

Aamien jaa rabbal aalamien

Babyface
12-07-03, 11:56
Geplaatst door Ben Abdullah
Allaahoemma atie sabr lie aaielatiehaa.

Inna lilahie wa inna ilajhie radzji3oen

Allaahoemma nakkiehaa mienalgataajaa kamaa joenakka tawboel abjadoe miena danas wa abdilhaa daaran gajran mien daarie haadiehie doenjaa.

Aamien jaa rabbal aalamien



JazakLahoe ghajran.

Donna
12-07-03, 23:02
:(

War erg........

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.....

De Rode Roos
13-07-03, 00:12
Gecondoleerd :(

Joesoef
13-07-03, 00:21
http://www.gamers-forums.com/smilies/otn/sad/toska.gif

Babyface
14-07-03, 00:07
Geplaatst door Joesoef
http://www.gamers-forums.com/smilies/otn/sad/toska.gif





Het leven is zwaar, totdat je groen ziet....

Duivelin
29-07-03, 21:32
Wat vreselijk...


Ik ben niet zo snel onder de indruk als ik hoor over de dood van iemand die ver van me af staat moet ik zeggen, maar dat het iemand betreft die ook weleens www.maroc.nl intypte, misschien lachte om dezelfde berichtjes als ik, heel sporadisch medelijden voelde na het lezen van hetzelfde hoopje letters op het scherm... Dat maakt toch weer dat hetzelfde gevoel over me heendaalt als nu bijna 2 jaar geleden.


Inna lilahi wa inna ilajhie alradzji3oen.



Zoals Vriend al zei: Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.

fatiha elg...
29-07-03, 21:43
Soukran Duivelin. Moge zij in jannat Firdaus haar rust en vrede vinden.