PDA

Bekijk Volledige Versie : Al-Qaeda valt mogelijk aan met bosbranden



mrz
12-07-03, 00:14
Al-Qaeda valt mogelijk aan met bosbranden

Uitgegeven: 11 juli 2003 23:55

LOS ANGELES - De Amerikaanse FBI heeft de autoriteiten in het westen van de VS gewaarschuwd voor mogelijke grote bosbranden die door leden van het terreurnetwerk al-Qaeda worden gesticht. Dat berichtte de krant Arizona Republic vrijdag.

De FBI baseert zich volgens de krant op informatie van een niet nader aangeduid gedetineerd al-Qaedalid. Dat zou hebben gezegd dat de organisatie van Bin Laden branden wil veroorzaken in Colorado, Montana, Utah en Wyoming. De al-Qaeda leden zouden met een vuurzee grote economische schade willen aanrichten.

De bosbranden zouden moeten ontstaan door explosies in bossen en in graslanden. De ontploffingen, door middel van tijdschakelaars, zouden pas plaatshebben als de al-Qaedaleden het land al verlaten hebben.

http://nu.nl/news.jsp?n=174590&c=22

Babyface
12-07-03, 00:26
Waarom heb ik het gevoel dat dit weer een trucje is om Al-Qaeda ergens van te beschuldigen, voordat de daad zelf amper bewerkstelligd is. En wie zegt door die groep? En wie kent die zogenaamde bekenner en/of weet dat wat hij zegt ook de waarheid is?


....Ik ga mijn collega nu alvast beschuldigen voor het stelen van tandenborstels van werk as maandag....maar ik weet niet of ze een dief is en of ze dat ook gaat doen...maar ik beschuldig haar maar alvast, dan lijk ik de moraalridder, snap je....dan lijk ik goed, maar weet je, ik ga die tandenborstels lekker zelf jatten, want ik heb ze nodig....voor eigen belang...

Ben Abdullah
12-07-03, 00:38
Assalaam oealeikoem warahmatoellaah

mijn nasieha voor de gelovigen is, geloof niet wat de zionisten en anderen die vijanden van de islam zijn zeggen. Net als de leugens die verspreid zijn over moslims die hun eigen broeders zouden hebben vermoord in de terroristen aanslag in Casa. Deze persoon van deze boodschap is een moejriem die in hun dienst werkt. Keer terug tot je schepper mrz.
De profeet sallalaahoe aleihie wasallam riep de moslims tijdens de slag bij badr op zelfs geen boom onnodig te beschadigen. Kijk wat een adaab en lgolook de beste mens der mensheid ons leert.

mrz
12-07-03, 00:44
Het maakt mij niet uit wie moedwillig bosbranden aansteekt maar heb te vaak gezien hoe things have a habit at getting right back @ ya dus maak me niet zo'n zorgen over. Zolang ik al te grote onruststokers geen aandacht whatsoever gun behalve pikzwart sarcasme. :moe:

KomMaar
12-07-03, 01:08
De Amerikaanse FBI heeft de autoriteiten in het westen van de VS gewaarschuwd voor mogelijke grote bosbranden die door leden van het terreurnetwerk al-Qaeda worden gesticht.


Dit mag wel duidelijk zijn, AlQaida is\heeft de schuld aan alles :haha:

Babyface
12-07-03, 01:12
Geplaatst door Ben Abdullah
Assalaam oealeikoem warahmatoellaah

mijn nasieha voor de gelovigen is, geloof niet wat de zionisten en anderen die vijanden van de islam zijn zeggen. Net als de leugens die verspreid zijn over moslims die hun eigen broeders zouden hebben vermoord in de terroristen aanslag in Casa. Deze persoon van deze boodschap is een moejriem die in hun dienst werkt. Keer terug tot je schepper mrz.
De profeet sallalaahoe aleihie wasallam riep de moslims tijdens de slag bij badr op zelfs geen boom onnodig te beschadigen. Kijk wat een adaab en lgolook de beste mens der mensheid ons leert.



Ben Abdullah, sommigen hier begrijpen de Arabische woorden die je in je tekst gebruikt niet. Gaarne Nederlandse vertaling erachter zetten svp. Anders krijg je miscommunicatie, wat weer verwarringen met zich mee brengt. Mensen gaan je teksten verkeerd interpreteren, moeten we ook niet hebben.

Wasalaam fatiha


Ps. Ik begrijp het gelukkig wel. :D

taouanza
12-07-03, 10:20
al-qaeda valt aan met fastfood en schoonheidsidealen

door aan de ene kant voedsel goedkoop te maken en aan de andere kant onmogelijke schoonheidseisen te stellen aan de bevolking probeert al-qaeda door middel van media en reclame de mensen constant in tweestrijd te plaatsen. dit helse gevecht tegen ene kant onweerstaanbare aanbod van veel voedsel en aan de andere kant de onmogelijke schoonheidsideaal zorgt ervoor dat haast iedereen ongelukkig is over zich zelf. meer dan de helft van de bevolking lijdt aan overgewicht terwijl men slank moet zijn. alsof er niet genoeg discriminatie is op de werel komt er nog meer bij.

aangezien het belangrijkste in het leven gelukkig voelen en gezondheid is, heeft al-qaeda hiermee de amerikanen een zware slag geleverd.

lennart
12-07-03, 16:36
Hehe, dit was te verwachten. Dit idee circuleert namelijk al een hele tijd op allerlei online forums. Omdat het zo makkelijk is om een bosbrand te stichten, met een stuk of 30 mensen kan iemand in een hete zomer, heel de VS in de fik steken. Ik had het zelf ook al bedacht vorig jaar met al die bosbranden in de VS.

Overigens Bush zijn plan vorig jaar om bosbranden tegen te gaan was het 'gecontrolleerd' affikken van bossen. Lastige bomen ook.

Ben Abdullah
12-07-03, 17:49
Wa aleikoemoe ssalaam oegt fatiha,

mijn verontschuldingen. :) Soms is mijn nederlands niet zo goed meer en weet ik niet zo snel de vertaling van een woord. Als je voor mij misschien vertaalt wat ik niet weet baarakallaahoe fiek.

Groeten voor bent lebled
Jamal ben Abdullah

mrz
12-07-03, 18:17
Geplaatst door taouanza
al-qaeda valt aan met fastfood en schoonheidsidealen

door aan de ene kant voedsel goedkoop te maken en aan de andere kant onmogelijke schoonheidseisen te stellen aan de bevolking probeert al-qaeda door middel van media en reclame de mensen constant in tweestrijd te plaatsen. dit helse gevecht tegen ene kant onweerstaanbare aanbod van veel voedsel en aan de andere kant de onmogelijke schoonheidsideaal zorgt ervoor dat haast iedereen ongelukkig is over zich zelf. meer dan de helft van de bevolking lijdt aan overgewicht terwijl men slank moet zijn. alsof er niet genoeg discriminatie is op de werel komt er nog meer bij.

aangezien het belangrijkste in het leven gelukkig voelen en gezondheid is, heeft al-qaeda hiermee de amerikanen een zware slag geleverd.

Haha iemand ergens loopt zionisme met al-qaeda te verwarren geloof ik.

En die preventieve brandjes ok maar misschien moeten er toch ook eens een aantal boompjes in ere herstelt worden, check hoe prognose is voor 2011. Spooky shit...

http://www.therainforestsite.com/cgi-bin/WebObjects/CTDSites.woa/wa/gotoSite?destSite=RainforestSite&origin=CTDStore

mrz
12-07-03, 18:24
Chainsaws let rip in Europe's oldest forest

By Alex Kirby
BBC News Online environment correspondent in north-east Poland


Trees in the last remaining tract of Europe's original forest are being cut down, to the dismay of Polish naturalists.

Bialowieza will lose its natural character, because it will no longer be allowed to regenerate naturally

Pawel Sidlo
The trees are in the Bialowieza forest, in some respects a treasure comparable to the Amazon rainforest.

The official in charge says he is saddened by the government's acquiescence in the felling.

Polish conservationists are demanding European Union pressure to halt the destruction.

Although the trees concerned are infested with insects, they say, the forest's antiquity means it should be left entirely to nature.

Noah's ark

Bialowieza straddles the border between eastern Poland and Belarus. It is the last significant stretch of the primeval temperate forest which once covered most of lowland Europe, and has survived for 8,000 years.


Bialowieza contains many war graves
It is home to wild European bison, with more than 300 animals on the Polish side. There are also wild boar, wolves, lynx, beaver, otter and elk, and myriad birds, plants and insects.

Pawel Sidlo, of the Polish Society for the Protection of Birds, told BBC News Online: "Historically, and for the species it contains, Bialowieza is as important to Europe as the Amazon rainforest.

"We want all the old-growth forest there protected against any human interference."

The central core of the forest, 4,700 hectares, was declared a World Heritage Site by Unesco in 1979.

Around that lies another 10,000 ha, designated a national park. And beyond the park is a 50,000 ha area, some of it planted fairly recently, which is managed for logging.

Age no bar

The problem is simple: there are patches of the original primeval forest scattered throughout Bialowieza, not simply concentrated in the inviolable central section.


Fallen trees disfigure the forest
That is why conservationists want all the forest protected. But on 10 May a new management plan for Bialowieza came into effect.

It annulled a ban on the felling of trees more than 100 years old. In the two months since then foresters have felled a number of trees in old-growth stands in Bialowieza, the oldest probably about 130 years old.

The trees had all been attacked by spruce bark beetles, which eat the bark and leave the tree to die. But conservationists say this is a natural process vital to the forest's health.

As the dead tree rots it allows new life to emerge. And the beetles attack only spruce.

Rising toll

Yet the stump of at least one recently felled Scots pine now sits forlornly in Bialowieza. Evidence of the destruction is clear in the part of the forest managed for logging, and conservationists believe it is also happening within the national park.


Bark beetle warnings alert local people
The park director, Jerzy Popiel, told BBC News Online: "It's a shame the environment minister agreed to the new management plan, which will mean the highest level of exploitation for 50 years.

"I feel a great sadness. Foresters are so powerful they can lobby the government and get the plan accepted. The minister did not consult me about it."

Stefan Jakimiuk, of WWF-Poland, told BBC News Online: "We have nine million ha of forests in Poland, so we can afford to protect Bialowieza.

Foreign friends

"In less than a year we'll be part of the European Union, and we think all EU citizens should feel responsible for the forest, because our government certainly doesn't. They could put pressure on the people doing the felling."

An environment ministry spokesman said it would publish proposals for protecting Bialowieza's natural forest, but "silvicultural measures" and bark beetle control would be allowed.

Pawel Sidlo said: "That means Bialowieza will lose its natural character, because it will no longer be allowed to regenerate naturally."

http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/3059317.stm

Puk
13-07-03, 19:45
Geplaatst door taouanza
al-qaeda valt aan met fastfood en schoonheidsidealen

door aan de ene kant voedsel goedkoop te maken en aan de andere kant onmogelijke schoonheidseisen te stellen aan de bevolking probeert al-qaeda door middel van media en reclame de mensen constant in tweestrijd te plaatsen. dit helse gevecht tegen ene kant onweerstaanbare aanbod van veel voedsel en aan de andere kant de onmogelijke schoonheidsideaal zorgt ervoor dat haast iedereen ongelukkig is over zich zelf. meer dan de helft van de bevolking lijdt aan overgewicht terwijl men slank moet zijn. alsof er niet genoeg discriminatie is op de werel komt er nog meer bij.

aangezien het belangrijkste in het leven gelukkig voelen en gezondheid is, heeft al-qaeda hiermee de amerikanen een zware slag geleverd.

Ik vroeg me ook al af hoe bepaalde moslims zo slank blijven! Zeer verdacht! Nieuw! Nu nog beter! Het al-qaeda dieet!!

Babyface
14-07-03, 10:45
Geplaatst door Ben Abdullah
Wa aleikoemoe ssalaam oegt fatiha,

mijn verontschuldingen. :) Soms is mijn nederlands niet zo goed meer en weet ik niet zo snel de vertaling van een woord. Als je voor mij misschien vertaalt wat ik niet weet baarakallaahoe fiek.

Groeten voor bent lebled
Jamal ben Abdullah


Geen verontschuldigingen plies, nergens voor nodig.


Zal ik doen, maar heb alle vertrouwen in je Nederlands... :fpetaf:

Babyface
14-07-03, 10:51
Geplaatst door Baroc
Volgens mij heb ik toch echt ergens gelezen dat het Marokkanen waren die zich opbliezen ter meerdere glorie van Allah.



Maar goed, altijd makkelijk om zionisten of weet ik wie de schuld te geven. Geloven in je eigen leugens gaat je in ieder geval goed af.





Baroc, jij leest wat je wilt lezen. Wil het zeggen omdat het Marokkanen zijn geweest ook meteen moslims moeten zijn?

Een echte moslim blaast zichzelf niet op in 't midden van andere. Moslim of geen moslim, het deert niet, zoiets doe je niet. Zoiets doet een wannabeemoslim.

Beter ga je 't verschil zien Baroc, want je haakt ergens vast nog.

Babyface
14-07-03, 10:54
Geplaatst door Brie
Gaan die standaard complottheorieën nou nooit vervelen?

Altijd maar "de zionisten" overal de schuld van geven en nooit eens de hand in eigen boezem willen steken. Het gaat jouw bevattingsvermogen waarschijnlijk te boven dat er wel degelijk moslims bestaan die elkaar afslachten.




Hier hebben we nog zo'n dooie..... :knife_hea Brie, wordt toch nou eens wakker, die droom van jouw duurt te lang.... :slapen:

manc
14-07-03, 10:57
Geplaatst door taouanza
al-qaeda valt aan met fastfood en schoonheidsidealen

door aan de ene kant voedsel goedkoop te maken en aan de andere kant onmogelijke schoonheidseisen te stellen aan de bevolking probeert al-qaeda door middel van media en reclame de mensen constant in tweestrijd te plaatsen. dit helse gevecht tegen ene kant onweerstaanbare aanbod van veel voedsel en aan de andere kant de onmogelijke schoonheidsideaal zorgt ervoor dat haast iedereen ongelukkig is over zich zelf. meer dan de helft van de bevolking lijdt aan overgewicht terwijl men slank moet zijn. alsof er niet genoeg discriminatie is op de werel komt er nog meer bij.

aangezien het belangrijkste in het leven gelukkig voelen en gezondheid is, heeft al-qaeda hiermee de amerikanen een zware slag geleverd.

:boer: :melig2:

Ben Abdullah
14-07-03, 13:54
Volgens mij heb ik toch echt ergens gelezen dat het Marokkanen waren die zich opbliezen ter meerdere glorie van Allah.

Maar goed, altijd makkelijk om zionisten of weet ik wie de schuld te geven. Geloven in je eigen leugens gaat je in ieder geval goed af.

Gaan die standaard complottheorieën nou nooit vervelen?

Altijd maar "de zionisten" overal de schuld van geven en nooit eens de hand in eigen boezem willen steken. Het gaat jouw bevattingsvermogen waarschijnlijk te boven dat er wel degelijk moslims bestaan die elkaar afslachten.

Assalaam oealeikoem iegwaan fiellaah wassalaamoe 3alaa maniettaba3a lhoedaa.

Biesmiellaah arrahmaan arrahiem

Soera 3:113-115 : Niet zijn zij gelijk. Onder de lieden van de Schrift is een standvastige gemeente.(114) Zij geloven aan Allah en de Laatste Dag en sporen aan tot het behoorlijke en weren af het verwerpelijke, en wedijveren in goede daden. En diegenen behoren tot de zaligen.(115) En wat zij voor goeds doen, daarvoor zal hun geen ondankbaarheid geworden. En Allah is kennisdragend omtrent de vrezenden.

Allah soebhaanahoe wa rasoeloellaah sallallaahoe 3aleihie wa sallam zegt dat ook onder de christenen en joden een kleine groep gelovigen zijn die imaan in hun hart hebben en inshaa Allah aljanna zullen binnen gaan met de moslims.
Daarom is het voor een moslim slecht om alle joden of alle christenen te haten ook al hebben hun de kiem gelegd. Maar slechts tegen de mensen van de volken waar Allah soebhaanahoe en de profeet ons voor gewaarschuwd heeft did alhaq. De hypocrieten en leugenaars en vijanden van Allah en de waarheid.

Soera 5:13(5:14) : Toen, wegens hun schenden van hun verbond, hebben Wij hen vervloekt en hebben Wij hun harten hard gemaakt, zodat zij de bewoordingen van hun plaatsen verdraaiden; en zij vergaten een deel van dat, waartoe zij gemaand waren. Steeds zult gij verraderlijkheid van hen gewaar worden, tenzij van weinigen hunner. Doch vergeef hun en weer vergoelijkend. Allah bemint waarlijk hen die wel doen.

Een vriend zei een keer tegen mij de joden hebben nog niet de macht in de wereld. Pas als je niet meer in hun gezicht kan zeggen dat wat ze doen fout is. En de christen hem daarbij helpt. Sommige mensen zijn daar nu mee bezig.

"O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad een hunner."(5:52) "


Lirhaab in Casa zeggen deze personen is door moslims uitgevoerd. Maar deze personen praten zonder kennis.
De personen die schuldig zijn een paar shemkara uit Casa die bekend zijn bij de mensen. Zij ging nooit naar de moskee, drinken alcohol en alles nog meer. De Shin Beth Amerikaanse en Marokkaanse geheime dienst hebben deze lberhoush opgeleid voorzien van baard en de schuld gegeven aan de salafijien en islamisten.

De reden van deze irhaab is:
De vrijheid in Marokko is alhamdoelillaah groter dan in welk ander arabische land. Hierdoor is de inspraak van de oprechte moslims en hun partijen die niet corrupt zijn en inzetten voor ons land groot. Door de terrorist van Casa zijn veel imams die de waarheid zeggen in de gevangenis en sommige moslims scheren hun baarden zelfs wal3ijaadoebillaah. Tijdens de laatste verkiezingen zijn volgens de regering slechts 52 % van de mensen gestemd. Alleen op de platteland stemmen de mensen in de steden bijna niemand. De verkiezingen die na de aanslag waren worden zijn nu verplaatst.

Wassalaam

manc
14-07-03, 14:00
Geplaatst door aQua
Heppie gelesjen? Maar waar, waar dan? Of heb je toevallig een kijk genomen in het dossier van de 10 zwaar schuldig bevonden Marokkanen? Als ik jou zo hoor oordelen dan overweeg ik mijn kots te verdelen over jou en die rechters

Precies, en dat is dus precies wat hier gebeurt Baroc. Blame it all on Al Qaida, werkt altijd. ipv dat mensen dat boos worden op de regering die de jaarlijks terugkerende branden wederom niet heeft kunnen voorkomen of minimaal heft kunnen houden, worden mensen furieus op al Qaida. Go figger...

Zelfs aids...:jammer: Wanneer er een of andere amerikaan door zijn eigen domme schuld geinfteerd raakt, heeft Al Qaida naturlich 1 van zijn OBL-babes gestuurd :moe:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=67153&highlight=aids

And man, they even get away with it

Eh, Aqua...dat topic wat je daar aanhaalt is een SARCASTISCH STUKJE, geschreven door een Amerikaan om precies dat aan de kaak te stellen wat jij nu ook beschrijft: dat 'al-qaeda-spook' dat waarschijnlijk binnenkort zelfs verantwoordelijk is voor het niet op tijd rijden van de NS....net het verkeerde voorbeeldje dus.

moewa7id
14-07-03, 14:08
alles wat de ongelovigen breekt en de eer naar de islam terug laat keren is legitien,
ibn taymyah rahimahoe allah zei: als een moslim wat gaat doen waar de islam wat aan heeft mag hij zelfs een kruis dragen

Tomas
14-07-03, 14:20
Geplaatst door Ben Abdullah
Daarom is het voor een moslim slecht om alle joden of alle christenen te haten ook al hebben hun de kiem gelegd.

Tja... Het bepalen wie kiemen legt is een discutabele bezigheid. Je kunt altijd verder terug gaan in de tijd en iedereen die anderen haat om het anders zijn, stopt daar in zijn versie van de geschiedenis waar hem dat uitkomt.

Ik kan net zo hard stellen, dat ik niet alle Moslims haat, terwijl ze wel begonnen zijn. Niemand die mij daarvan kan weerhouden om dat te denken. Het is mijn visie op de geschiedenis en mijn definitie van De kiem.

Kortom. Ik hou niet zo van zulke opmerkingen.


Maar slechts tegen de mensen van de volken waar Allah soebhaanahoe en de profeet ons voor gewaarschuwd heeft did alhaq. De hypocrieten en leugenaars en vijanden van Allah en de waarheid.

Altijd handig. Nu hoef je alleen maar te zeggen dat iemand hypocriet is. En ik ken er hier een paar op het PB die dat gaar willend doen. Meestal door uitspraken van verschillende personen aan elkaar te verbinden en deze dan op een groep te projecteren. En als je dat gedaan hebt, heb je een legitieme religieus verantwoorde vijand.

Ik zou net zo goed kunnen zeggen dat ik geen hekel heb aan Moslims, maar wel aan de hypocriete Moslims. Die zijn mijn vijand. En ik bepaal wat hypocriet is.

Maar dat doe ik niet, want ik hou niet zo van dit soort opmerkingen.


Een vriend zei een keer tegen mij de joden hebben nog niet de macht in de wereld. Pas als je niet meer in hun gezicht kan zeggen dat wat ze doen fout is. En de christen hem daarbij helpt. Sommige mensen zijn daar nu mee bezig.

Nou ja...

Mars zal dit wel genuanceerd vinden...


Lirhaab in Casa zeggen deze personen is door moslims uitgevoerd. Maar deze personen praten zonder kennis.
De personen die schuldig zijn een paar shemkara uit Casa die bekend zijn bij de mensen. Zij ging nooit naar de moskee, drinken alcohol en alles nog meer. De Shin Beth Amerikaanse en Marokkaanse geheime dienst hebben deze lberhoush opgeleid voorzien van baard en de schuld gegeven aan de salafijien en islamisten.

Tja, als het geen goede Moslims zijn zullen het wel door de cia opgeleide soldaten zijn.

Ik ben benieuwd of er ook maar 1 Moslim prikker hier kritisch op reageert. Ik denk het niet. Ik denk dat dit het meest genuanceerde is wat we mogen verwachten. Ik ben zo blij.

Babyface
14-07-03, 14:52
Wat Ben Abdullah zegt klopt, dat er wannabeemoslims zijn die er niet na leven, tja....ze zullen alles met eigen ogen zien....

Ben Abdullah
17-07-03, 01:17
Tja... Het bepalen wie kiemen legt is een discutabele bezigheid. Je kunt altijd verder terug gaan in de tijd en iedereen die anderen haat om het anders zijn, stopt daar in zijn versie van de geschiedenis waar hem dat uitkomt.

Ik kan net zo hard stellen, dat ik niet alle Moslims haat, terwijl ze wel begonnen zijn. Niemand die mij daarvan kan weerhouden om dat te denken. Het is mijn visie op de geschiedenis en mijn definitie van De kiem.

Kortom. Ik hou niet zo van zulke opmerkingen.

Hallo meneer Thomas en meneer Brie,

U maak een vergelijking die niet klopt. Er is maar 1 geschiedenis en ik heb gezegd dat iemand haten om anders zijn niet mag is in de Islam. De haat is gericht naar de mensen en hun slechte daden. Want je hoeft niet in de tijd terug te gaan om te zien wat zion en amerika doen. Als jij zegt de moslims zijn begonnen moet je zeggen met wat. Als dat de waarheid is zal ik dat niet ontkennen. De enige die alleen waarheid spreekt is moehammed sallallaahoe 3aleihie wasallam.



Altijd handig. Nu hoef je alleen maar te zeggen dat iemand hypocriet is. En ik ken er hier een paar op het PB die dat gaar willend doen. Meestal door uitspraken van verschillende personen aan elkaar te verbinden en deze dan op een groep te projecteren. En als je dat gedaan hebt, heb je een legitieme religieus verantwoorde vijand.

Ik zou net zo goed kunnen zeggen dat ik geen hekel heb aan Moslims, maar wel aan de hypocriete Moslims. Die zijn mijn vijand. En ik bepaal wat hypocriet is.

Maar dat doe ik niet, want ik hou niet zo van dit soort opmerkingen.

Ik hou niet van hypocriete mensen die de waarheid ontkennen. Als jij geen verschil ziet dan jij jouw mening en ik mijn mening.




Nou ja...

Mars zal dit wel genuanceerd vinden...
De waarheid is niet genuanceerd.







Hoe zou Allah in deze tijd oordelen over het percentage moslims dat nog echt imaan in hun hart heeft?
Die gaan naar aljanna inshaa Allah.



Wat voor kiem gelegd? Is dat jouw mening of jouw interpretatie van de koran?

De kiem van armoede, honger en pijn voor de mensen. Hun zijn de leiders 3adoewwoellaah met de leiding van shajtaan. Dat is mijn mening en staat ook in de koran.



Wat zijn precies die vijanden?

Allaahoe a3lam.



Weer een sterk staaltje anti-semitisme, dat is geloof ik tegenwoordig HET criterium of iemand een goede moslim is. Proficiat hoor!
Dit is een leugen. De profeet was arabische man. Alle arabische mensen zijn semitisme. Hoe kan ik dan afdaloelmagloekaat en mijn volk haten?



Het spijt me zeer, maar dit valt niet serieus te nemen. Of jij moet het citaat uit zijn context getrokken hebben.
Jij jouw geloof en ik mijn geloof.

quote:



Oh zo is het dus gegaan. Kun je dit ook onderbouwen, of moeten we maar vertrouwen op jouw onuitputtelijke kennis? Ik had eigenlijk gedacht dat de joden/zionisten er uiteindelijk wel achter zouden zitten, maar zij waren natuurlijk degenen die de geheime diensten aanstuurden?
Ik zeg alleen wat ik weet. De rest allaahoe a3lam. Deze informatie is alleen bekend door de mensen die deze shemkara kendeen. Hun buurmensen en familie. Wat jij hoort in Holland is wat de hypocrieten en leugenaars willen horen. Propaganda van de vijanden van Allah soebhaanahoe om de mensen dom te maken. Het enige wat ze willen is de macht houden voor amerika en de zionisten.



Wat heeft de relatieve vrijheid die Marokko kent te maken met de inspraak van islamitische partijen? Ik vrees eerder dat ze die vrijheid juist te danken hebben aan de tot nog toe geringe invloed van conservatieve en fundamentalistische moslimpartijen!
Ik heb medelijden met je onwetendheid. De moslimpartijen zijn voor democratie en werk voor de mensen. De regering van nu doet niks voor de shabaab die werkloos en verloren zijn.

~Panthera~
17-07-03, 11:41
:regie: Newsflash : AlQuaida valt binnenkort ook aan met tornado's ! :moe:


(hebben ze er ook zat van in Amerika, open deurtje weer. :D )