PDA

Bekijk Volledige Versie : Gadhafi: "Alleen homo's kunnen aids krijgen"



manc
14-07-03, 08:51
Bron: Nu.nl


Heteroseksuele Afrikanen hoeven niet bang te zijn voor aids. Dat beweerde Moammar Gadhafi, leider van Libië, zaterdag op een conferentie van Afrikaanse landen in Maputo, Mozambique.

Dit voorval geeft weer eens aan dat kolonel Gadhafi soms niet bepaald subtiel uit de hoek kan komen. Via zijn tolk zei Gadhafi zaterdag: "Het enige wat je hoeft te doen, is je aan de regels houden. Als je hetero bent, heb je niks te vrezen van aids."

De andere Afrikaanse leiders op de conferentie lachten maar een beetje om deze opmerking. Zij geloofden waarschijnlijk niet dat de 29 miljoen mensen die ten zuiden van de sahara besmet zijn met het hiv-virus allemaal homoseksueel zijn. In dat gebied zijn inmiddels 17 miljoen mensen overleden aan de ziekte aids.

Deze opmerking was niet de enige twijfelachtige opmerking van Gadhafi die dag. Toen hij later veertig Afrikaanse leiders toesprak, zei hij dat de mensen ook niet bang hoeven te zijn voor muskieten en tseetseevliegen, die de ziektes malaria en slaapziekte overbrengen. Volgens Gadhafi vormen die insecten Gods leger, dat Afrika beschermt tegen indringers van buiten dat continent. Als die indringers op hun continent komen, krijgen ze malaria en slaapziekte, zei Gadhafi. Ieder jaar sterven 5 miljoen Afrikanen aan malaria en 25.000 aan slaapziekte.

Canaris
14-07-03, 08:56
effe name dropping

Ik persoonlijk ken een goede oude vriend van Gadaffi. Deze man, een zwitser, heeft in de 70er jaren voor gadaffi veel gebouwd. oa. mitliaire luchthafen bij tripolis.

Zijn mening over zijn vriend is de volgende.
Gadaffi was een hoog inteligente man , heel comunicatief en een aura zoals men zelden beleefd.

Na de bomaanval van reagan , waarbij een zoon van hem stierf en gadaffi persoonlijk aan zijn hoofd ernstig verwond raakte is hij een caricatuur van zichzelf geworden.

Om het duidelijk te zeggen. Gadaffi is een beetje gek geworden. Hij heeft een hoog percentage van zijn IQ moeten inleveren en leeft sinds dien in een schijnwereld.

manc
14-07-03, 10:31
Geplaatst door Canaris
effe name dropping

Ik persoonlijk ken een goede oude vriend van Gadaffi. Deze man, een zwitser, heeft in de 70er jaren voor gadaffi veel gebouwd. oa. mitliaire luchthafen bij tripolis.

Zijn mening over zijn vriend is de volgende.
Gadaffi was een hoog inteligente man , heel comunicatief en een aura zoals men zelden beleefd.

Na de bomaanval van reagan , waarbij een zoon van hem stierf en gadaffi persoonlijk aan zijn hoofd ernstig verwond raakte is hij een caricatuur van zichzelf geworden.

Om het duidelijk te zeggen. Gadaffi is een beetje gek geworden. Hij heeft een hoog percentage van zijn IQ moeten inleveren en leeft sinds dien in een schijnwereld.

Interessant verhaal....dat plaatst dat hele verhaal van Bush en die Pretzel in een heel ander dagligt....is Bush toen ook niet gevallen op zijn hoofd? Om nog maar van dat tijdelijke zuurstoftekort te zwijgen... ;)

Afrux
14-07-03, 11:41
Wij doen veel onderzoek in Libie, ik ben er vaak genoeg geweest en heb veel contact met ze.

Qaddafi heeft aan oxford gestudeerd en is door England gehoplen aan de macht. Zij dachten dat hij een van hen was, maar hadden nooit verwacht dat hij zich tegen hun zal keren.

Qaddafi is misschien wel slim, maar hij is gek en net zo wreed als Saddam. Een crimineel en misdadiger. Hij vermoord iedereen die tegen hem is.
Hij heeft 20 jaar lang geloofd in een Arabaische natie (zoals ael), maar heeft zich onlangs zelfs teruggetrokken uit de Arabiosche liga en keert zich nu tegen alles wat Arabisch is.

Hij heeft veel moorden op zijn geweten...

mrz
14-07-03, 15:16
Ik wil niet vervelend doen maar waar slaat die slogan bij die AIDS spotjes dan op dat hoe meer sex je hebt hoe groter kans op AIDS is dan op? Ik bedoel ok DUH logisch en ik weet dat ik neiging heb eerst van meest onwaarschijnlijke mogelijkheden uit te gaan maar ik begreep dat toch echt eerst even een split second als dat AIDS gewoon gevolg van teveel verbindingen of sexpartners was dat ze dat bedoelden. :o
Maarja kanker is ook zwaar vervelend natuurlijk... :/

al qalam
14-07-03, 17:22
Een HIV besmetting is het gevolg van seksueel of bloed/bloed contact met iemand die al besmet is. Het hoeft dus niet met veel verschillende personen te zijn 1 is in princiepe genoeg.

AIDS komt later.

Momenteel zouden er zo'n 40 000 000 mensen die met een HIV infectie rond lopen, de helft daarvan zijn vrouwen (in afrika zelfs meer vrouwen dan mannen 12 tov 10 miljoen). De overgrote meerderheid wereldwijd is hetero.

http://www.unaids.org/fact_sheets/ungass/index.html

Puk
14-07-03, 18:57
Moge Allah die Gadhafi snel een flinke AIDS bezorgen!
En ook in het hiernamaals... van mijn part.