PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamas, Islamic Jihad waarschuwen Palestijns autoriteit



Victory
14-07-03, 12:33
Hamas, Islamic Jihad warn PA

12:36:39 È.Ù
Al-Khalil, July 14 - The two Palestinian Islamic Resistance groups, Hamas and the Islamic Jihad, have warned the Palestinian Authority (PA) against succumbing to Zionist dictates regarding disarming of resistance groups.

The two resistance groups said in a joint communique they viewed any measure to that effect by the PA security apparatus as a "red line."

"This is a red line, and the resistance groups will never allow it to happen."

Hamas and the Islamic Jihad reiterated their stance that their resistance weapons are legal since they are used to defend Palestinians against Zionist aggression and crimes.

"The weapon of the resistance is raised in the face of the aggressor, the Zionist killers."

Israel and her guardian ally, the United States, have been incessantly demanding that the Palestinian government of Mahmoud Abbas disarm all Palestinian resistance groups.

s562m
14-07-03, 18:18
How dear you to put a picture of a man who has killed thousands of people. How dear you to do not read a hystory and to have a judment about things. Khomeini has let people killed. In his regime nobody could say anything. But you can open your mouth and talk whatever you like to say. 18 Years ago I escaped from Iran because of this man. He killed everybody even a lot of moslims.
I am beginning to think that people like need a strong leader. You can not leave in democratie.

s562m
14-07-03, 22:11
Ik weet niet hoe oud je bent maar in 1986 heeft een Israëlische parlementerier vragen gesteld over de hulp van Mossad aan Hanmas. Er werd als tegen argument gezegd dat er op deze manier verdeeldheid gezaaid moest worden onder de palestijnen. Hamas kreeg jaren lang steun van Israel. In 1982 heb ik met mijn eigen ogen wapens voor Khomeini gezien die uit Israel kwamen. Alle extreme en hardliners vinden elkaar ergens. Ik ga nog een stap verder. Dat is maar een hint. Schrik niet. Ik probeer mijn hele leven lang de data met elkaar te vergelijken om zodoende een geheel beeld van te krijgen. Hier komt die: de daders van 11 Sep kwamen uit Florida. Een maand na die daad is er een Israelische spione bende in Florida opgerold.
Het is eng maar all die hardliners spelen elkaar in de hand.
Ik weet dat Khomeini in zijn bedoelingen erg zuiver was. Hitler ook. Maar wanneer je ziet wat die idealen in de maatschappij iets bewerkstelligen wanneer je ziet dat de ophangingen van de opposanten de orde van dag is in Iran of wanneer de prostitutie is na de komst van hem in Iran is astronomisch toegenomen, zelfs jonge jongens verkopen hun lichaam. Wanneer weinig moraal te vinden is enz.
Al die idealen en leiders maken ons dood. Onschuldige palestijnen, joden en iedre andere gaan dood maar hun leiders blijven.
Hoshi Min, de leider van Vietnamese opstand tegen Fransen en later Amerikanen, zei: De oorlogen zijn tussen mensen die niet weten waarom zij tegen elkaar vechten maar voor de mensen die weten waarom en niet zelf doen.
Sid

Victory
14-07-03, 23:31
Je staat in mijn negeer-lijst s562m. doeg......

Victory
15-07-03, 16:36
Geplaatst door Brie
Victory, plaats je niet een beetje te veel en een beetje te snel mensen op je negeerlijstje? Ik neem aan dat je hier komt voor discussie, daar is toch geen klap aan met alleen mensen met dezelfde mening?

De tijd dat ik hier kwam om te discussieren is voorbij. En ik ben veel veranderd sinds toen. Het komt nu weinig voor dat ik zin heb om te discussieren. Je zou kunnen zeggen dat ik een 'extremist' ben geworden. Hoe dan ook, ik heb geen zin meer om beledigende onzin van mensen te lezen. Elk belediging gericht tegen een geleerde of islam, en ik plaats diegene op mijn ignore-lijst.

Ik ben hier nu om mensen te informeren.

Victory
16-07-03, 15:57
jij ziet het niet, nee.