PDA

Bekijk Volledige Versie : voor mo de channelbeheerder over AEL



powerplay
14-07-03, 19:57
wat klets je nou man!
wat weet jij hiernou vanaf......
ben jij erbij geweest?
je trekt partij voor de AEL terwijl je hierover helemaal geen bewijzen hebt.
ik heb bewijzen in mijn handen jongen,van alle bedreigingen tot alle onwaarheden die de AEL verspreid heeft de afgelopen maanden.

ik denk dat jij gewoon die jongen moet blijven die het forum beheert en meer niet..........schoenmaker blijf bij je leest.
zou ik zeggen.volgens mij ben je (alweer voor de zoveelste keer) door de AEL onder druk gezet om dit te plaatsen op het forum.

je wordt bedankt voor je onpartijdigheid.hm hm.............

gegroet................powerplay.

Puk
14-07-03, 20:00
Geplaatst door powerplay
wat klets je nou man!
wat weet jij hiernou vanaf......
ben jij erbij geweest?
je trekt partij voor de AEL terwijl je hierover helemaal geen bewijzen hebt.
ik heb bewijzen in mijn handen jongen,van alle bedreigingen tot alle onwaarheden die de AEL verspreid heeft de afgelopen maanden.

ik denk dat jij gewoon die jongen moet blijven die het forum beheert en meer niet..........schoenmaker blijf bij je leest.
zou ik zeggen.volgens mij ben je (alweer voor de zoveelste keer) door de AEL onder druk gezet om dit te plaatsen op het forum.

je wordt bedankt voor je onpartijdigheid.hm hm.............

gegroet................powerplay.

Tsjah... wanneer wordt maroc.nl overgenomen door de Arabische Europese Hezbollah? Of is het al overgenomen?

powerplay
14-07-03, 20:10
ja puk,
ik denk dat de AEL wat aandelen gekocht heeft van maroc.nl!
dat denk ik hoor!
hang mij daar niet aan op mocht het niet waar zijn, maar ik heb sterke vermoedens dat de AEL nu echt overal zit BEHALVE in de politiek........als je begrijpt wat ik bedoel.................

overigens wel een goeie tijd om te investeren.........

powerplay.

Afrux
14-07-03, 20:11
Hallo,

maroc.nl staat en stond bekend om haar sympathie voor het Arabisch nationalisme...

ik vind het erg jammer dat ze zelfs daardoor de discussies op het forum willen dicteren... zij moeetn zich afzijdig houden..

De admin kan niet weten of de geposte berichten wel of niet waar zijn. Het is een grote fout om in zijn onderwerp aan te egevn dat sommige berichten niet waar zijn en onzin.

En ondertussen bloedt de ael een langzame dood en is meneer ***** (de haan / zo een als in het Amazigh/Marokkaans verhaal van de haan en de arend) ondergedoken... wat een rare mannetje met zijn pakjes die niet uitzien...

Puk
14-07-03, 20:20
Geplaatst door powerplay
ja puk,
ik denk dat de AEL wat aandelen gekocht heeft van maroc.nl!
dat denk ik hoor!
hang mij daar niet aan op mocht het niet waar zijn, maar ik heb sterke vermoedens dat de AEL nu echt overal zit BEHALVE in de politiek........als je begrijpt wat ik bedoel.................

overigens wel een goeie tijd om te investeren.........

powerplay.

Nu ja... het lijkt mij niet vreemd. Aangezien de AEH altijd heeft aangegeven midden in de samenleving te willen staan met eigen voorzieningen voor de Arabieren/Moslims. De politiek is van minder belang. Hoe was het ook alweer? De AEH is geen politieke partij maar een beweging (whatever that means). De AEH wil eerst sterk in de samenleving vertegenwoordigd zijn. Maroc.nl past daar wel in. Zeker als de AEH op maroc.nl wordt gebashed.

Maar weet je wat ik zo zwak vindt? Dat jij/jullie niet echt naar buiten komen met bewijzen. Dan gaat het voornamelijk op een actie Beschadig de AEH lijken. Zonder dat nu echt duidelijk is waarom dat nodig is. Gaan jullie binnenkort nog duidelijkheid verschaffen? Of wachten jullie totdat Abou terug is van vakantie?

powerplay
14-07-03, 20:24
trouwens is de naam van de voormalige-interimvoorzitter van de AEL (***** *****)uniek of zo! is hij de enige op deze aardbol met deze naam?zo ja ..............gauw patent aanvragen anders loop je het mis!

wat een flauwekul zeg! van mo de channelbeheerder

powerplay
14-07-03, 20:32
luister puk !
de tv zenders hangen roodgloeiend aan de lijn!
zij hebben nu inmiddels ook de originele mails van abu dja dja
alleen ik hoef voor niemand wat te bewijzen dat is het punt. het bewijs heb ik voor mijzelf nodig.niet meer niet minder..
als ik er winst uit zag om naar de media te gaan dan had ik het wel gedaan,alleen is dat jammergenoeg niet zo........
deze bewijzen zijn alleen van belang voor mensen die de ael steunen of die de ael gaan steunen,wat ik ze dan af raad.dat is het punt.

maar als jij de unieke originele dreigmail wil hebben dan moet je daar voor betalen,tja zo gaat dat.

gegroet powerplay.

Puk
14-07-03, 20:35
Geplaatst door powerplay
luister puk !
de tv zenders hangen roodgloeiend aan de lijn!
zij hebben nu inmiddels ook de originele mails van abu dja dja
alleen ik hoef voor niemand wat te bewijzen dat is het punt. het bewijs heb ik voor mijzelf nodig.niet meer niet minder..
als ik er winst uit zag om naar de media te gaan dan had ik het wel gedaan,alleen is dat jammergenoeg niet zo........
deze bewijzen zijn alleen van belang voor mensen die de ael steunen of die de ael gaan steunen,wat ik ze dan af raad.dat is het punt.

maar als jij de unieke originele dreigmail wil hebben dan moet je daar voor betalen,tja zo gaat dat.

gegroet powerplay.

Wat kost dat?

powerplay
14-07-03, 20:43
ongeveer net zoveel in euro`s als de AEL leden heeft 150 dus.
snel geleverd aan huis zonder bezorgkosten (voor de ledenlijst moeten we nog onderhandelen als je die wilt).

powerplay
14-07-03, 20:57
die crimineel die is eigenlijk de beste onder hun kan je nagaan.............

Zwarte Schaap
14-07-03, 21:36
Geplaatst door powerplay
ongeveer net zoveel in euro`s als de AEL leden heeft 150 dus.
snel geleverd aan huis zonder bezorgkosten (voor de ledenlijst moeten we nog onderhandelen als je die wilt).


Je komt wel heel volwassen over powerplay (NOT!), maar prive emails verkopen getuigt van een lage soort activiteiten. Iemand die serieus met de materie bezig is doet het met zijn hart & ziel en is zeker niet te koop. Mensen die te koop zijn voor 150 euro zakken in mijn ogen heel diep, en ik zou ze voortaan voor geen cent vertrouwen.

Puk
15-07-03, 00:22
Geplaatst door powerplay
ongeveer net zoveel in euro`s als de AEL leden heeft 150 dus.
snel geleverd aan huis zonder bezorgkosten (voor de ledenlijst moeten we nog onderhandelen als je die wilt).

Ga ik eerst na of ik die mail weer met winst kan doorverkopen!
Effe vasthouden die mail okay?

manc
15-07-03, 08:45
Geplaatst door Puk
Ga ik eerst na of ik die mail weer met winst kan doorverkopen!
Effe vasthouden die mail okay?

Haha...jij zit gewoon te wachten: die mail wordt door de uitstroom bij dat clubje losers met de dag goedkoper!

powerplay
15-07-03, 13:03
zwarte schaap
zie die 150 euro symbolisch aan het ledenaantal,
het gaat niet om die 150 euro.de diepere betekenis is dat het maar 150 euro kost en dat wil weer zeggen dat ik de AEl niet kostbaar acht.snap je!of niet?

hoe heb je je naam gekregen trouwens?(zwarte schaap)dat getuigd ook niet echt van respect die je van andere gekregen hebt!(als je naam een diepere betekenis heeft dan!).
ik ben blij met de naam Powerplay...............gelukkig.

powerplay
15-07-03, 13:05
puk, you demand
I supply.....................zo gaat dat.

je zegt het maar.any time any place.

Puk
15-07-03, 13:52
Geplaatst door powerplay
puk, you demand
I supply.....................zo gaat dat.

je zegt het maar.any time any place.

Maar hoe weet ik dat die e-mail authentiek is?

Salahdinn
15-07-03, 15:52
Salam

Mo de beheerder hoeveel heb jij gekregen van de ael. Hoe weet jij dat alles gelogen is. Heb jij bewijzen dat het gelogen is. Wij hebben nl bewijzen dat alles waar is. Waarom heb je geen contact met mij gezocht om te vragen of er bewijs aanwezig was: je hebt je om laten praten door nabil. Waarom mag de naam J.A.M.I.L J.A.W.A.D niet meer getypt worden en waarom mocht die van fortyun wel gebruikt worden. Hij betaalde waarschijnlijk te weinig. Of hebben ze je belooft dat jij de voorzitter wordt van de ael.
Jij bent al net zo een dictator als J/a/w/a/d en de rest van zijn kwajongens bende.

Ik heb bewijzen dat ael (arabische ezelachtige leugenaars) bedreiging heeft geuit tegen kritische leden.
Het OM is een onderzoek begonnen naar de bedreigingen van de ael tegen haar (nu al) 187 ex leden.

OM als je de bewijzen wil mail dan naar [email protected]

Mo de beheerder we zullen dan wel zien wie er liegt: de ael of wij

taouanza
15-07-03, 16:22
jeetje mina! wanneer is dat gezeik over ael nou is een keertje afgelopen?
net een stelletje ouwewijven zeg?
ik denk niet dat beheer partij kiest, mischien zijn ze jullie geouwehoer zat!:mad:

Simon
15-07-03, 16:23
Geplaatst door Salahdinn
Ik heb bewijzen dat ael (arabische ezelachtige leugenaars) bedreiging heeft geuit tegen kritische leden.


Laat ik het even voor beheer opnemen in dit geval: ik denk dat de AEL maroc.nl benadert heeft met de mededeling dat er sprake is van smaad op het Forum. De berichten zijn grotendeels anoniem geplaatst. Hoewel ik geloof dat het in veel gevallen ging om authentieke email-berichten zaten er ook nieuws berichten tussen die volgens mij fake waren. Verder kan je er vraagtekens bij zetten dat je berichten plaatst van AEL leden zonder zelf je identiteit te onthullen. Dat heeft iets achterbaks. Ga dan openlijk een discussie aan zou ik zeggen: desnoods onder een groepsnaam. Maar tegelijkertijd kan het tekenend zijn voor de mate waarin mensen zich bedreigd voelen dat dit niet gebeurt. In ieder geval denk ik dat beheer het niet verder heeft willen laten komen dat hier anoniem allerlei persoonlijke beschuldigingen geuit worden zonder dat de betrokkenen weten wie die plaatst. Ze hebben de berichten niet gewist maar verplaatst naar ik begrepen heb. Ik geloof niet dat ze partij hebben willen kiezen. Maar in het geval dat je iemand persoonlijk beschuldigd dan moet je je ook bekend maken: misschien gaat dat in jouw geval nog wel op omdat je blijkbaar de ael limburg vertegenwoordigd.

Simon

Zwarte Schaap
15-07-03, 22:28
Geplaatst door powerplay
zwarte schaap
zie die 150 euro symbolisch aan het ledenaantal,
het gaat niet om die 150 euro.de diepere betekenis is dat het maar 150 euro kost en dat wil weer zeggen dat ik de AEl niet kostbaar acht.snap je!of niet?

hoe heb je je naam gekregen trouwens?(zwarte schaap)dat getuigd ook niet echt van respect die je van andere gekregen hebt!(als je naam een diepere betekenis heeft dan!).
ik ben blij met de naam Powerplay...............gelukkig.

Of je het ael nu kostbaar of goedkoop acht dat heeft hier niets mee te maken. Het gaat om vertrouwen. Daarmee geef je aan dat je vertrouwen maar 150 euro waard is. Iemand die zijn vertrouwen voor 150 euro verkoopt is niet te vertrouwen.

Verder vind ik het discusseren over mijn naam niet de moeite waard. Als je met zulke lege argumenten over mijn naam begint dan snap ik waarom het ael met zulke ex-leden niet behoorlijk van de grond kan komen.

bye Childplay :huil:

powerplay
17-07-03, 14:19
zwarte schaap,

wat bedoel je met vertrouwen?
het gaat hier niet om vertrouwen schaapie!
het gaat hier om bewijsmateriaal die van waarde is ouwe lam!
zo is het nou eenmaal,
ik zal je een voorbeeld geven............volgend jaar mag jij(schaap) vertrouwen hebben in de mensen(dat ze je niet zullen slachten) die met het offerfeest (zwarte)schapen slachten.maar met die vertrouwen weet ik vrijwel zeker dat je evengoed in de pan terecht komt............
powerplay zal je offeren.....................en geen gemekker verder!

dit geldt ook voor de AEL...
AEL gaat geofferd worden net als jij!
waarom?
omdat het nu eenmaal zo is dat wat gebeuren moet gebeuren gaat......een kwestie van tijd.
AEL is te koop voor 150 euro ,geld gaat naar een islamitische organisatie. geef jij jezelf op het offerfeest voor niets weg. ik weet zeker dat NIEMAND je dan wilt hebben!

powerplay ...............................de schapeneter

Zwarte Schaap
17-07-03, 14:24
Geplaatst door powerplay
zwarte schaap,

wat bedoel je met vertrouwen?
het gaat hier niet om vertrouwen schaapie!
het gaat hier om bewijsmateriaal die van waarde is ouwe lam!
zo is het nou eenmaal,
ik zal je een voorbeeld geven............volgend jaar mag jij(schaap) vertrouwen hebben in de mensen(dat ze je niet zullen slachten) die met het offerfeest (zwarte)schapen slachten.maar met die vertrouwen weet ik vrijwel zeker dat je evengoed in de pan terecht komt............
powerplay zal je offeren.....................en geen gemekker verder!

dit geldt ook voor de AEL...
AEL gaat geofferd worden net als jij!
waarom?
omdat het nu eenmaal zo is dat wat gebeuren moet gebeuren gaat......een kwestie van tijd.
AEL is te koop voor 150 euro ,geld gaat naar een islamitische organisatie. geef jij jezelf op het offerfeest voor niets weg. ik weet zeker dat NIEMAND je dan wilt hebben!

powerplay ...............................de schapeneter

Je overschat jezelf.

powerplay
17-07-03, 14:35
de tijd zal het leren keutel.....(zwarte schaap)

Zwarte Schaap
17-07-03, 14:36
Geplaatst door powerplay
de tijd zal het leren keutel.....(zwarte schaap)

Als dit je intro is dan zal de rest wel niets voorstellen. Iedereen heeft gezien hoe goedkoop je vertrouwen is.

powerplay
18-07-03, 12:17
het stelt ook niets voor alleen jij bent op je zwarte schapenpikkie getrapt omdat je pro AEL bent.en kom me niets leren over vertrouwen schapie!dat vertrouwen is allang door de AEL geschaad.......................
nu sluit ik het schapentijdperk af met jou.....................salut

Zwarte Schaap
18-07-03, 13:33
Geplaatst door powerplay
het stelt ook niets voor alleen jij bent op je zwarte schapenpikkie getrapt omdat je pro AEL bent.en kom me niets leren over vertrouwen schapie!dat vertrouwen is allang door de AEL geschaad.......................
nu sluit ik het schapentijdperk af met jou.....................salut

Je vergist je grondig. IK heb het ael altijd als een mediahype gezien en verder heb ik zelf hier gezegd dat ik nooit lid zou kunnen worden van het Ael. Dat is al bijna een jaar geleden, sinds die tijd heb ik geen woord besteed aan het ael.

Alleen veraderlijke gedrag, je vertrouwen verkopen vind ik zo laag en zo ...............ieghh tfoe, dat heeft niets met mijn eventuele ael sympathieen te maken. Ik zou er bijna lid van willen worden als ik strontvliegen als jou bezig zie.

hassan1111
23-07-03, 16:23
liever een strontvlieg die de waarheid spreekt dan een klote schaap die kafirachtig rond mekkert op dit forum..................................

behhhhhhhh behhhhhhhh behhhhhhhhhh ............stinkerd

Zwarte Schaap
23-07-03, 17:40
Geplaatst door hassan1111
liever een strontvlieg die de waarheid spreekt dan een klote schaap die kafirachtig rond mekkert op dit forum..................................

behhhhhhhh behhhhhhhh behhhhhhhhhh ............stinkerd

Ook een prettige dag verder ! 2 postings al, gossie zeg !