PDA

Bekijk Volledige Versie : Vic is lekker bezig!



Puk
14-07-03, 23:40
Staat er nog iemand niet op zijn ignore-lijst?

Je vraagt je af waarom Vic eigenlijk nog op maroc komt....

KomMaar
14-07-03, 23:43
En moet je hiervoor een topic openen :moe:
Rare flippo's hiero ...

Puk
14-07-03, 23:48
Geplaatst door KomMaar
En moet je hiervoor een topic openen :moe:
Rare flippo's hiero ...

Dan moet je bij flippo Vic zijn! :fuckit2:

KomMaar
14-07-03, 23:50
Geplaatst door Puk
Dan moet je bij flippo Vic zijn! :fuckit2:


http://member.nifty.ne.jp/highway/holland/jword/adammer.jpg

:stout:

s562m
14-07-03, 23:53
Het is een belachelijke toestanden. Er schijnt zo te zijn dat er geen inhoudelijke discussie mogelijk is. Ik was vandaag met een jongen aan het discussieren over Hamas en Jihad. Opeens gaat ie mij Ignoren.
Het is echt belachelijk. Waar willen wij ernaartoe. Willen wij praten of niet. Of willen wij soms de virtuele frustraties die wij overdag opbouwen dmv zo een site uitten?
sid

Babyface
14-07-03, 23:53
Jullie zijn ziek.

Puk
15-07-03, 00:04
Geplaatst door KomMaar
http://member.nifty.ne.jp/highway/holland/jword/adammer.jpg

:stout:

Gebruik dan gewoon je Ignore-mogelijkheden zot!

Simon
15-07-03, 07:41
Van mij mag beheer die hele ignore functie eruit slopen!!!

Tomas
15-07-03, 07:50
Wel jammer dat ik nu geen idee heb waar dit topic overgaat, aangezien jullie allemaal op mijn ignore-lijstje staan.

manc
15-07-03, 08:32
Geplaatst door Puk
Staat er nog iemand niet op zijn ignore-lijst?

Je vraagt je af waarom Vic eigenlijk nog op maroc komt....

Jij ook al? Vic, doet me denken aan zo'n peuter die met zijn vingers in zijn oren zijn eigen meninkje staat te verkondigen en daartussendoor schreeuwt: "ik hoor lekker toch niks, ik hoor je lekker toch niet!"

http://ehpnet1.niehs.nih.gov/docs/2002/110-10/kidcover.jpg

mulan
15-07-03, 09:12
Ik heb helemaal niemand op ignore staan.......ik vind jullie allemaal even (on)aardig :jeweetog:

Wat is het nut daar sowieso van,als iemand een bericht citeert van degene die je op ignore hebt staan zie je het toch terug dus echt ontkennen dat die persoon bestaat gaat niet........zou trouwens wel mooi zijn,geen Tomas :p

manc
15-07-03, 14:23
Geplaatst door mulan
Ik heb helemaal niemand op ignore staan.......ik vind jullie allemaal even (on)aardig :jeweetog:

Wat is het nut daar sowieso van,als iemand een bericht citeert van degene die je op ignore hebt staan zie je het toch terug dus echt ontkennen dat die persoon bestaat gaat niet........zou trouwens wel mooi zijn,geen Tomas :p

Tja, het is zelfs nogal contraproductief van die kleine jongen...al zijn topics worden niet meer beantwoord door zo ongeveer 80% van de vaste prikkers: omdat ze dat niet meer kunnen. Dus als die peuter nog wat te zeggen zou hebben, dan komt dat nu helemaal niet meer aan.

Ik denk dat Vic alvast aan het wennen is, aan de nieuwe situatie in Iran, waar malloten zoals hij met de dag meer buiten spel worden gezet.

Puk
15-07-03, 14:33
Geplaatst door manc
Tja, het is zelfs nogal contraproductief van die kleine jongen...al zijn topics worden niet meer beantwoord door zo ongeveer 80% van de vaste prikkers: omdat ze dat niet meer kunnen. Dus als die peuter nog wat te zeggen zou hebben, dan komt dat nu helemaal niet meer aan.

Ik denk dat Vic alvast aan het wennen is, aan de nieuwe situatie in Iran, waar malloten zoals hij met de dag meer buiten spel worden gezet.

Vic is en blijft een stijle sjiiet uit Iran en een slaafje van Allah.

Tomas
15-07-03, 14:38
Bedankt voro het quoten van Mulan, Manc.

Weet ik tenminste weer waarom ik 'r op m'n ignore lijstje heb staan.

:strik: :kalasniko

manc
15-07-03, 15:10
Soms krijg ik het idee dat Tomas hier nog rondwaart....maar ja, ik zou het niet weten, die staat al 5 maanden op mijn negeerlijst... Weet iemand waar hij uithangt?