PDA

Bekijk Volledige Versie : Britse bisschoppen willen homoseks tolereren



Zwarte Schaap
15-07-03, 08:26
Britse bisschoppen willen homoseks tolereren


LONDEN (ANP) - Bisschoppen van de Anglicaanse Kerk willen dat hun kerk homoseksualiteit gaat tolereren. De geestelijk leiders werken aan een document van die strekking. Volgens de Britse krant The Sunday Times zondag zal het ,,radicale'' advies tot een storm van protest leiden.

Het rapport wordt later dit jaar verwacht. De bisschoppen stellen onder meer dat het seksueel gedrag niet van centrale betekenis in het leven van een christen is.

Onlangs moest een homoseksuele kanunnik onder druk afzien van zijn wijding tot bisschop van de Anglicaanse kerk. Zijn geplande benoeming stuitte op fel verzet, onder andere van de aartsbisschop van Nigeria.

Puk
15-07-03, 14:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Britse bisschoppen willen homoseks tolereren


LONDEN (ANP) - Bisschoppen van de Anglicaanse Kerk willen dat hun kerk homoseksualiteit gaat tolereren. De geestelijk leiders werken aan een document van die strekking. Volgens de Britse krant The Sunday Times zondag zal het ,,radicale'' advies tot een storm van protest leiden.

Het rapport wordt later dit jaar verwacht. De bisschoppen stellen onder meer dat het seksueel gedrag niet van centrale betekenis in het leven van een christen is.

Onlangs moest een homoseksuele kanunnik onder druk afzien van zijn wijding tot bisschop van de Anglicaanse kerk. Zijn geplande benoeming stuitte op fel verzet, onder andere van de aartsbisschop van Nigeria.

Nou vooruit... dan wil ik die bisschoppen wel tolereren. Ze zijn in ieder geval een paar eeuwen verder dan hun islamitische collega's. Als ik homo was zou ik wel weten waar ik dan bij zou willen horen als ik een geloof moest kiezen.

Victory
15-07-03, 15:03
En jij denkt dat wij ze willen hebben puk? LOOOOOOOOOOOOOL, PLEASE TAKE THEM NOW!!!!!!!!!! :duim:








PS: Een geloof aannemen omdat ze je accepteren zoals je bent? hmm, sounds so new age? lLOOOOOOL..... :duim:

Simon
15-07-03, 15:04
De argumentatie is wel komisch: De sexualiteit is niet van centrale betekenis in het leven van een christen.

Simon

Puk
15-07-03, 15:17
Geplaatst door Victory
En jij denkt dat wij ze willen hebben puk? LOOOOOOOOOOOOOL, PLEASE TAKE THEM NOW!!!!!!!!!! :duim:

PS: Een geloof aannemen omdat ze je accepteren zoals je bent? hmm, sounds so new age? lLOOOOOOL..... :duim:

Toch moet je hier goed over nadenken Slaaf van Allah! De Islam is van zichzelf al niet zo'n vrolijk geloof. Als je iedereen dan ook nog eens gaat weren omdat die niet op jou lijkt dan neemt de belangstelling voor jouw geloof snel af, vrees ik. Ik denk dat het niet genoeg is de mensen alleen maar bang te maken voor het leven na de dood en voor het leven zelf. Dat is niet erg aantrekkelijk. Jij weet net zo goed als ik dat de Islam het niet moet hebben van lekker gezellig samen zijn. En daar is toch behoefte aan onder geloofsgenoten. Als de mensen niet meer bang zijn voor Allah of God omdat je met rede tot de overtuiging bent gekomen dat het leven op aarde niet noodzakelijkerwijs een hel hoeft te zijn om in de hemel te komen dan ben je helemaal weg met je Islam. Ik zou wat meer toekomstgericht denken als ik jou was!

Victory
15-07-03, 15:52
Blijkbaar begrijp jij islam niet, slaaf van satan. Ook al zou ik de enige moslim op aarde zijn, ook al zou ik de enige persoon zijn die in de hemel toegelaten zou worden, dan is dat genoeg. Ga wat meer lezen over islam en waar wij voor staan. :duim:




PS: Islam is de snelst groeiende geloof. En de enige geloof waar er meer vrouwelijke bekeerlingen bij komen dan mannelijke. :duim: Maar zelfs al waren we de kleinste geloof, het doet er niet toe. :hardlach: Want het boeit ons niks hoe groot of hoe klein het is. :cool: :duim: Homosexualiteit is zwaar verboden in Islam. :tik:

taouanza
15-07-03, 15:56
Geplaatst door Puk
Toch moet je hier goed over nadenken Slaaf van Allah! De Islam is van zichzelf al niet zo'n vrolijk geloof. Als je iedereen dan ook nog eens gaat weren omdat die niet op jou lijkt dan neemt de belangstelling voor jouw geloof snel af, vrees ik. Ik denk dat het niet genoeg is de mensen alleen maar bang te maken voor het leven na de dood en voor het leven zelf. Dat is niet erg aantrekkelijk. Jij weet net zo goed als ik dat de Islam het niet moet hebben van lekker gezellig samen zijn. En daar is toch behoefte aan onder geloofsgenoten. Als de mensen niet meer bang zijn voor Allah of God omdat je met rede tot de overtuiging bent gekomen dat het leven op aarde niet noodzakelijkerwijs een hel hoeft te zijn om in de hemel te komen dan ben je helemaal weg met je Islam. Ik zou wat meer toekomstgericht denken als ik jou was!




gaat het weer een beetje, meneer Puk? :duivels:

Puk
15-07-03, 16:03
Geplaatst door Victory
Blijkbaar begrijp jij islam niet, slaaf van satan. Ook al zou ik de enige moslim op aarde zijn, ook al zou ik de enige persoon zijn die in de hemel toegelaten zou worden, dan is dat genoeg. Ga wat meer lezen over islam en waar wij voor staan. :duim:

PS: Islam is de snelst groeiende geloof. En de enige geloof waar er meer vrouwelijke bekeerlingen bij komen dan mannelijke. :duim: Maar zelfs al waren we de kleinste geloof, het doet er niet toe. :hardlach: Want het boeit ons niks hoe groot of hoe klein het is. :cool: :duim: Homosexualiteit is zwaar verboden in Islam. :tik:

Nou Vic... dan moet je de boel flink arm houden en flink onderdrukken anders ben je over een paar jaar inderdaad de enige islamiet.

Maar kom dan niet aan met het verhaal dat ik je niet gewaarschuwd heb!

Puk
15-07-03, 16:05
Geplaatst door taouanza
gaat het weer een beetje, meneer Puk? :duivels:

Het is mooi weer... ik heb goed geslapen... wat wil een mens nog meer?
Oh ja... ik ga zo boodschappen doen en mezelf eens flink verwennen.
Dat heb ik wel verdiend.

En hoest met jou?

Victory
15-07-03, 16:08
Puk, een volk moet een zwaard boven het hoofd hebben.

taouanza
15-07-03, 16:12
Geplaatst door Puk
Het is mooi weer... ik heb goed geslapen... wat wil een mens nog meer?
Oh ja... ik ga zo boodschappen doen en mezelf eens flink verwennen.
Dat heb ik wel verdiend.

En hoest met jou?


nou, ik bedoelde eigenlijk jouw geraas tegen victory:moe:maar blij te horen dat je dag zo geslaagd is. :argwaan:


is het nog gelukt met je weet wel? :wijs:

Orakel
15-07-03, 21:09
Toch heerlijk om iedere keer te zien hoe we van een Britse bisschop via homosexualiteit als snel weer op de Islam uitkomen.

We kunnen zo meedoen met de paralympics, op het onderdeel de mentale hink-stap-sprong.

taouanza
15-07-03, 21:28
Geplaatst door Orakel
Toch heerlijk om iedere keer te zien hoe we van een Britse bisschop via homosexualiteit als snel weer op de Islam uitkomen.

We kunnen zo meedoen met de paralympics, op het onderdeel de mentale hink-stap-sprong.



:hihi:

Zwarte Schaap
15-07-03, 22:34
Geplaatst door taouanza

is het nog gelukt met je weet wel? :wijs:



Gelukt met wat?

Zijn coming out? Zijn geslachtsveranderingsoperatie? Braintransplantatie?

wat?

Puk
15-07-03, 22:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gelukt met wat?

Zijn coming out? Zijn geslachtsveranderingsoperatie? Braintransplantatie?

wat?

Gaat je helemaal nix aan Schapie!

Zwarte Schaap
15-07-03, 22:38
Geplaatst door Puk
Gaat je helemaal nix aan Schapie!

Bemoei je er niet mee bemoeial, ik vroeg jou toch niets !

Puk
15-07-03, 22:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bemoei je er niet mee bemoeial, ik vroeg jou toch niets !

PM je bericht dan! :boos:

Zwarte Schaap
15-07-03, 22:47
Geplaatst door Puk
PM je bericht dan! :boos:

Een openbare mededeling vraagt een openbare behandeling.

Puk
15-07-03, 22:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een openbare mededeling vraagt een openbare behandeling.

My point exactly.

En ik zeg je dat het je niks aangaat!

:stout:

Zwarte Schaap
15-07-03, 22:58
Geplaatst door Puk
My point exactly.

En ik zeg je dat het je niks aangaat!

:stout:

Begin je weer opnieuw? Bemoei je er niet mee bemoeial. Ik heb jou niets gevraagd.

Puk
15-07-03, 23:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Begin je weer opnieuw? Bemoei je er niet mee bemoeial. Ik heb jou niets gevraagd.

Kan allemaal best wezen... maar ik zeg het toch niet. :roken:

Zwarte Schaap
15-07-03, 23:42
Geplaatst door Puk
Kan allemaal best wezen... maar ik zeg het toch niet. :roken:


Ksssst..... ga eens uit de weg jij ! Ik vraag je niets ! 3de keer !

Doordat je mijn veronderstellingen niet wenst tegen te spreken zegt op zich genoeg. :gefeli:

Puk
16-07-03, 00:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ksssst..... ga eens uit de weg jij ! Ik vraag je niets ! 3de keer !

Doordat je mijn veronderstellingen niet wenst tegen te spreken zegt op zich genoeg. :gefeli:

Jaja... nu gaan we raden...

Trap ik dus niet in. :lekpuh:

Zwarte Schaap
16-07-03, 01:05
Geplaatst door Puk
Jaja... nu gaan we raden...

Trap ik dus niet in. :lekpuh:

Ja welke van de drie? We komen er wel !

Puk
16-07-03, 01:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ja welke van de drie? We komen er wel !

Ik ben er al.

:wohaa:

taouanza
16-07-03, 08:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gelukt met wat?

Zijn coming out? Zijn geslachtsveranderingsoperatie? Braintransplantatie?

wat?


:melig:

Idrissi_1
16-07-03, 16:39
Schapie en Puk. Echt waar. Jullie zijn net twee kleine kinderen. Collega's toevallig?

Puk
16-07-03, 16:43
Geplaatst door Idrissi_1
Schapie en Puk. Echt waar. Jullie zijn net twee kleine kinderen. Collega's toevallig?

Ja.

Mark
16-07-03, 17:17
Idrissi: let er maar niet op, schaap en puk zijn een en dezelfde gestoorde persoon :(