PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikanen doorzeven 'Nederlandse' auto...



manc
15-07-03, 23:32
Amerikanen in Bagdad opnieuw onder vuur

Bron: Metro

Bij de ingang van het hoofdkwartier van de Amerikaanse troepen in het centrum van de Iraakse hoofdstad Bagdad, zijn de Amerikanen gisteren opnieuw onder vuur genomen. Bij een ontploffing die zich in het gevecht voordeed, werd één Amerikaanse militair gedood en zijn zes anderen gewond geraakt.

De ontploffing was naar alle waarschijnlijkheid het gevolg van een raketaanval door Irakese militanten. De Amerikaanse militairen beantwoordden de aanval met hevig vuur. Hierbij werd de auto van een Iraakse koopman doorzeefd met kogels.


http://images.fok.nl/upload/bagdad_autoruitstuk.jpg

Kijk eens heel goed naar de rechteronderhoek van die wagen...naar de gele plakker op die ruit.

Puk
16-07-03, 00:05
Geplaatst door manc
http://images.fok.nl/upload/bagdad_autoruitstuk.jpg

Kijk eens heel goed naar de rechteronderhoek van die wagen...naar de gele plakker op die ruit.

Het is duidelijk...

Er zijn Nederlandse jongens geronseld in Ponypark Slagharen voor de Jihad in Irak.

Simon
16-07-03, 00:13
Geplaatst door manc
http://images.fok.nl/upload/bagdad_autoruitstuk.jpg

Kijk eens heel goed naar de rechteronderhoek van die wagen...naar de gele plakker op die ruit.

Wel opmerkelijk ja! Blijkbaar werden er juist wat kwartiermakers bijgepraat?: "Hoeveel bodybags zullen we meenemen".

Simon

Idrissi_1
16-07-03, 17:53
Ik vermoedt dat er massavernietigingswapens in Park Slagharen worden ontwikkeld. Zouden die Amerikanen dat ook gaan platgooien dan... hebben we in ieder geval de efteling nog. Die moet met man en macht verdedigd worden. het hart van ons land

Puk
16-07-03, 17:58
Geplaatst door Idrissi_1
Ik vermoedt dat er massavernietigingswapens in Park Slagharen worden ontwikkeld. Zouden die Amerikanen dat ook gaan platgooien dan... hebben we in ieder geval de efteling nog. Die moet met man en macht verdedigd worden. het hart van ons land

Massavernietigingswapens hier...
Massavernietigingswapens-
Bedankt! Bedankt!
Massavernietigingswapens hier...

Idrissi_1
16-07-03, 18:01
Geplaatst door Puk
Massavernietigingswapens hier...
Massavernietigingswapens-
Bedankt! Bedankt!
Massavernietigingswapens hier...

huh... you've got me a bit confused there sonnyboy

Tomas
16-07-03, 18:04
Geplaatst door Idrissi_1
huh... you've got me a bit confused there sonnyboy

Het kwartje viel bij mij ook niet direct.

Papier hier.

:D :D

Idrissi_1
16-07-03, 18:08
Geplaatst door Tomas
Het kwartje viel bij mij ook niet direct.

Papier hier.

:D :D

wratten vereisen dan ook stuivers. had je moeten weten. Identeiteitscrisis misschien?

Puk
16-07-03, 18:13
Geplaatst door Idrissi_1
huh... you've got me a bit confused there sonnyboy

Nog nooit in de Efteling geweest dus... schaam je!

Idrissi_1
16-07-03, 18:34
Geplaatst door Puk
Nog nooit in de Efteling geweest dus... schaam je!

ahhh... ik had het moeten weten.......dom dom dom al zeg ik t niet graag
en geloof me ik ben er wel tien keer geweest, maar dan vooral voor de Jihad bachelor's d.

Donna
16-07-03, 18:36
:schok:

Heb je die effe bij mekaar gefotoshopped manc-tjuh? :D

Naah... gekkigheid! Wat een ellende, nou zijn we ook nog doelwit van terrorisme... indirect.....

Euhm, ik bedoel natuurlijk vrijheidsstrijd.

Puk
16-07-03, 18:55
Geplaatst door Idrissi_1
ahhh... ik had het moeten weten.......dom dom dom al zeg ik t niet graag
en geloof me ik ben er wel tien keer geweest, maar dan vooral voor de Jihad bachelor's d.

En wat deed je dan met je massavernietigingswapens?

Idrissi_1
16-07-03, 18:58
Geplaatst door Puk
En wat deed je dan met je massavernietigingswapens?

Ik moet het vooral van mijn zwaard hebben dusse die heb ik maar aan mijn broertje gegeven. Wedden dat die binnen no time de populairste van zijn basischool wordt.

Puk
16-07-03, 19:04
Geplaatst door Idrissi_1
Ik moet het vooral van mijn zwaard hebben dusse die heb ik maar aan mijn broertje gegeven. Wedden dat die binnen no time de populairste van zijn basischool wordt.

Bij wie er dan nog over is... maar een zwaard is wel okay.

:ninja2:

Idrissi_1
16-07-03, 19:06
Geplaatst door Puk
Bij wie er dan nog over is... :melig:

maar een zwaard is wel okay. :fpetaf:

:ninja2:

manc
16-07-03, 20:10
Geplaatst door Donna
[B]:schok:

Heb je die effe bij mekaar gefotoshopped manc-tjuh? :D

Nope, ik heb em van Fok en die hebben hem uit de Metro...bizar he?

Joesoef
16-07-03, 21:20
Wat een drukte om wat snelrecht zeg. Ze hebben gewoon de joyriders van mijn auto een welverdiende les geleerd.

Eigen schuld, had ik die tank maar niet zo moeten volgooien.....

manc
17-07-03, 08:44
Geplaatst door Joesoef
Wat een drukte om wat snelrecht zeg. Ze hebben gewoon de joyriders van mijn auto een welverdiende les geleerd.

Eigen schuld, had ik die tank maar niet zo moeten volgooien..... Ik denk sowieso dat die Amerikanen schrokken toen zo opeens een man in een jurk zagen. Dat zie je in het conservatieve Amerika eigenlijk nooit.

Maarten
18-07-03, 06:47
Al Caponypark Slagharen..
Moet pure nostalgie geweest zijn, dat doorzeven..