PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran: Wie niet horen wil moet maar voelen!



manc
17-07-03, 08:05
Iraanse journaliste werd doodgeslagen



Bron: RTL nieuws

Iran heeft toegegeven dat de Canadese fotojournaliste Kazemi in gevangenschap werd doodgeslagen. Een aantal dagen geleden nog zei Iran dat de vrouw was overleden aan een beroerte.

"De mensen die voor de moord verantwoordelijk zijn, zullen worden gestraft," zegt vice-president Abtahi. Vrienden en familie drongen aan op een autopsie, omdat ze het niet vertrouwden. Vier ministers zijn nu met de zaak bezig.

Zhara Kazemi, een Canadese vrouw van Iraanse afkomst, werd 23 juni opgepakt. Ze nam destijds foto's van de beruchte Evin-gevangenis In Teheran. Daar zitten veel dissidenten vast. Het nemen van foto's van gevangenissen in Iran is volgens de wet spionage.


Ze hebben ook afgelopen zondag dat lichaam begraven tegen de uitdrukkelijke wens van de familie in...om hun misdaad te verbergen.

Babyface
17-07-03, 08:35
Ze zullen alles met eigen ogen zien. Wacht maar, komt nog. En Allah straft hard!



:(

Simon
17-07-03, 08:41
Geplaatst door manc
Iraanse journaliste werd doodgeslagen


Ze hebben wel toegegeven dat ze martelen. Maar niet dat daar iemand voor vervolgd gaat worden. Dat laatste verbaasd mij.

Simon

taouanza
17-07-03, 09:21
Geplaatst door manc
Iraanse journaliste werd doodgeslagen



Ze hebben ook afgelopen zondag dat lichaam begraven tegen de uitdrukkelijke wens van de familie in...om hun misdaad te verbergen.




I
nteressant stukje. Ik heb ook het gevoel dat er sinds een tijd een kentering gaande is in de verslaglegging van het MO-conlflict.

manc
17-07-03, 09:48
Geplaatst door Brie
De Iraniërs zelf worden en masse gemarteld tijdens hun detentie, nu het een Canadese fotojournaliste betreft is het opeens wereldnieuws.
Maar het is inderdaad wel bijzonder dat ze het toegeven.

Tja, helaas hebben al die vermoorde Iraniers geen ambassadeurs en diplomaten die het voor hun opnemen. Als er eentje zijn bek opentrekt, zoals dhr. Elian, dan is hij gelijk 'een verrader'.

Dat er nu bij deze persoon veel meer ruchtbaarheid aan gegeven wordt is m.i. totaal geen reden om minder verontwaardigd te zijn. Niet om haar en zeker niet om al die andere honderduizenden door het regime in Iran vermoorde, gemartelde, verdreven en gevangen gezette mensen.

~Panthera~
17-07-03, 10:01
ALLE regimes die martelen, zijn gewoon kutregimes.
Het kan mij eigenlijk niets schelen in naam van welke "God" het gebeurd.
Gods naam wordt overal als kapstok gebruikt om mensenlijk gekloot aan op te hangen.
Daar is dit dus ook het zoveelste staaltje van. :moe:

manc
17-07-03, 10:33
Geplaatst door ~Panthera~
ALLE regimes die martelen, zijn gewoon kutregimes.
Het kan mij eigenlijk niets schelen in naam van welke "God" het gebeurd.
Gods naam wordt overal als kapstok gebruikt om mensenlijk gekloot aan op te hangen.
Daar is dit dus ook het zoveelste staaltje van. :moe:

Hej Panthera, ik heb nog een werkje voor je...zie je die open deur daro? Eh, kan jij die ook eff....... *Bman rent weg opzoek naar dekking..* ;)

~Panthera~
17-07-03, 11:18
Geplaatst door manc
Hej Panthera, ik heb nog een werkje voor je...zie je die open deur daro? Eh, kan jij die ook eff....... *Bman rent weg opzoek naar dekking..* ;)
----------------------------------------------------
Nee, jij bent een lekkertje:


"Ze hebben ook afgelopen zondag dat lichaam begraven tegen de uitdrukkelijke wens van de familie in...om hun misdaad te verbergen."

Nee hoor, Manc, dat hebben ze gedaan voor de gein. :moe:
Over open deurtjes gesproken. :D


:terrorist

:D

Maarten
18-07-03, 05:33
Er is geen verband tussen martelen en godsdienst.
Wel soms tussen godsdienst en het opeten van tegenstanders. :D
Vooralsnog is enig psychisch effect daarvan wetenschappelijk slechts aangetoond bij wormen onderling. (voor wie er mee wou beginnen)

Maarten
18-07-03, 05:42
Geplaatst door aQua
*Bman weet niet wat 'm overkomt wanneer Panthera uithaalt en die dekking op zijn hoofd land*

Haar Combat-PoezenDivisie bedoel je! Echte moordmachines!
De een vliegt je naar de nek, de ander naar de benen. In 4 minuten zit je verpakt in 30 blikjes mét etiket.
Da's de baccardi breezer-plúsgeneratie..

Mark
18-07-03, 06:55
Wat doet de regering van Canada als haar onderdanen worden doodgemarteld door andere regimes?

~Panthera~
18-07-03, 09:44
Geplaatst door Maarten
Haar Combat-PoezenDivisie bedoel je! Echte moordmachines!
De een vliegt je naar de nek, de ander naar de benen. In 4 minuten zit je verpakt in 30 blikjes mét etiket.
Da's de baccardi breezer-plúsgeneratie..
----------------------------------

:haha: k zie mijn Siamezen dat nog doen ook! :wohaa:

manc
18-07-03, 10:01
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------------------------
Nee, jij bent een lekkertje:


"Ze hebben ook afgelopen zondag dat lichaam begraven tegen de uitdrukkelijke wens van de familie in...om hun misdaad te verbergen."

Nee hoor, Manc, dat hebben ze gedaan voor de gein. :moe:
Over open deurtjes gesproken. :D

Dat kon natuurlijk ook met Islamitische regels voor het begraven te maken hebben...



:terrorist

:D

Mis! :wink: