PDA

Bekijk Volledige Versie : Rechtszaak om preek tijdens uitvaartdienst



Zwarte Schaap
17-07-03, 11:58
Rechtszaak om preek tijdens uitvaartdienst


SANTA FE (ANP) - Een familie in de Amerikaanse staat New Mexico is een rechtszaak begonnen tegen de priester die de uitvaartdienst van een van de familieleden heeft geleid. Hij zou hebben gezegd dat de overledene naar de hel zou gaan, aldus de advocaat van de nabestaanden.

De 80-jarige Ben Martinez zou volgens priester Scott Mansfield ,,in zonde hebben geleefd''. De man uit het kleine stadje Chama ten noorden van Santa Fe overleed in juni vorig jaar. Een van de familieleden voelt zich sinds de omstreden uitvaardienst ,,aangestaard door stadsgenoten die denken dat haar vader in de hel is''. Negen familieleden eisen een schadevergoeding voor de geleden emotionele schade; het bedrag is niet bekendgemaakt.

De woordvoerster van de aartsbisschop van Santa Fe wijst de aantijgingen van de hand. De rooms-katholieke priester is bij toerbeurt overgeplaatst.

Babyface
17-07-03, 14:06
Ahhhh meskien...zo zielig.... :eek:

Donna
17-07-03, 14:09
Hadden we bij de begravenis van mijn oma eigenlijk ook moeten doen :kwaad:

Mijn moeder en haar broers en zusters werden tijdens de begravenis door de dominee aangesproken (in zijn preek dus) dat ze maar beter weer op zondag twee keer naar de kerk konden gaan, anders zou oma niet in de hemel komen.

Eikel.

Zo zie je maar weer. Een religie aanhangen is nog geen garantie voor medemenselijkheid.

Babyface
17-07-03, 14:12
Donna, hoe kom ik aan het idee dat jij moslim bent?

Al die tijd dacht ik je een moslima bent, ben je dat ook ofnie? :)

Donna
17-07-03, 14:15
Geplaatst door Babyface
Donna, hoe kom ik aan het idee dat jij moslim bent?

Al die tijd dacht ik je een moslima bent, ben je dat ook ofnie? :)


Nope... :)

Ik ben christelijk opgevoed, en ben nu een soort libertair christen. Mijn vader noemt zich vrolijk orthodox, omdat hij geen naam voor zijn religie weet. Ik experimenteer samen met Tomas met het 0theisme, dat is een geheel nieuwe godsdienst, maar waar het precies over gaat weten we nog niet :D . In ieder geval is het de snelst groeiende godsdienst op dit moment, want in nog geen paar maanden tijd is het aantal aanhangers met 100 % gestegen (Eerst Tomas, nu ik ook).

Maargoed.

Waarom dacht je dat ik moslima ben..?

Babyface
17-07-03, 14:34
Geplaatst door Donna
Nope... :)

Ik ben christelijk opgevoed, en ben nu een soort libertair christen. Mijn vader noemt zich vrolijk orthodox, omdat hij geen naam voor zijn religie weet. Ik experimenteer samen met Tomas met het 0theisme, dat is een geheel nieuwe godsdienst, maar waar het precies over gaat weten we nog niet :D . In ieder geval is het de snelst groeiende godsdienst op dit moment, want in nog geen paar maanden tijd is het aantal aanhangers met 100 % gestegen (Eerst Tomas, nu ik ook).

Maargoed.

Waarom dacht je dat ik moslima ben..?




Die indruk gaf je me. Niet dat ik veel van jouw schrijven heb gezien, anders had ik het daar vanuit geleid. Ik zal je voortaan wat meer lezen (lees: stalken :argwaan: ).


Dus jij en Thomas hebben een nieuwe Godsdienst gelanceerd, op internet nog wel. Een soort CyberGod met als Cybergeloof; Otheisme?
Die naam klinkt oud, trekt niet zo gauw mensen aan. Wat dacht je van Cyberisme? :D

Zwarte Schaap
17-07-03, 14:41
Geplaatst door Babyface

Dus jij en Thomas hebben een nieuwe Godsdienst gelanceerd, op internet nog wel. Een soort CyberGod met als Cybergeloof; Otheisme?
Die naam klinkt oud, trekt niet zo gauw mensen aan. Wat dacht je van Cyberisme? :D

Als ik het goed heb is Tomas er verleden jaar vanaf gestapt. Het is overigens 0-theisme en geen Otheisme. 0=nul+theo=god theisme=geloof = geloven in nul-goden of nulgeloof.

sienia
17-07-03, 14:43
Geplaatst door Babyface
Die indruk gaf je me. Niet dat ik veel van jouw schrijven heb gezien, anders had ik het daar vanuit geleid. Ik zal je voortaan wat meer lezen (lees: stalken :argwaan: ).


Dus jij en Thomas hebben een nieuwe Godsdienst gelanceerd, op internet nog wel. Een soort CyberGod met als Cybergeloof; Otheisme?
Die naam klinkt oud, trekt niet zo gauw mensen aan. Wat dacht je van Cyberisme? :D
Lijkt te veel op cynisme.

Babyface
17-07-03, 14:46
Ahh..grappig en wat houdt dat precies in Donna? Nulgeloof? Internet aanbidden?

Babyface
17-07-03, 14:48
Geplaatst door sienia
Lijkt te veel op cynisme.


Hee, kijk wie we daar hebben :D Sorry sienia, maar dode boel daar :droef: Ik ben een overloper. bandiet


Wat dacht je van Zeroïsme? Klinkt goed nie? :D

Donna
17-07-03, 15:53
Geplaatst door Babyface
Ahh..grappig en wat houdt dat precies in Donna? Nulgeloof? Internet aanbidden?


Geen idee :D

Tomas?

Naah. 0theisme is zowieso heel tolerant. En verdraagzaam. Enneuh, 0theisme is multicultureel. Er is geen culturele variant van het 0theisme. En wat nog meer.... euhm....... oja, 0theisme is tegen discriminatie van wie dan ook, en voor vrijheid van meningsuiting, en nog veel meer.

Heb jij nog goeie ideeen voor het 0theisme? Die kun je ook aandragen zonder je te bekeren, binnen het 0theisme hoef je geen believer te zijn om dingen te kunnen veranderen.

Schaap, dat is absoluut niet waar. Tomas is gewoon nog steeds 0theist.

Zwarte Schaap
17-07-03, 16:00
Geplaatst door Donna
Geen idee :D

Schaap, dat is absoluut niet waar. Tomas is gewoon nog steeds 0theist.

Daar kan alleen hij uitsluitsel over geven. Hij was dacht ik over gestapt naar het A-theisme.

Tomas
17-07-03, 16:05
Wat krijgen we nou? Ben je even niet aanwezig wordt er gelijk over je geluld.

Ik zal even wat verduidelijken. Mijn eerste nick was zoals Schaap zegt 0theist. Dus met een NUL.

Maar dat is dus op een gegeven moment verandert, en ik meen doro Victory in Otheisme. Hij dacht dat dat met een Ooohh een echt bestaand geloof was.

En dat proberen Donna en ik dus ook invulling te geven. Dat lukt al aardig zo te zien.

Eigenlijk wordt iedereen trouwens als Otheist geboren. Daarna beginnen de culturele problemen pas.

Babyface
17-07-03, 16:19
Geplaatst door Donna
Heb jij nog goeie ideeen voor het 0theisme? Die kun je ook aandragen zonder je te bekeren, binnen het 0theisme hoef je geen believer te zijn om dingen te kunnen veranderen.





Nee, oke. :) Hmmm..even denken...:denk:...of je met de andere leden van het Zerotheisme wilt bespreken of CyberGod het een goed idee zal vinden om internet wat goedkoper te maken, nog beter of hij internet gratis en voor niets aan ons, mensen kan schenken.


Zou wel lief zijn. :strik:

Tomas
17-07-03, 16:28
En Donna, ik wil het wel graag met een Ooohhh blijven noemen. Want met een nul lijkt het opeens iets te betekenen en ik vind juist zo fijn van het Otheisme dat het zo blanco is. Zo onbegaan. Zo meegaand. Zo maagdelijk. Zo flex!

Zwarte Schaap
17-07-03, 16:33
Geplaatst door Tomas
En Donna, ik wil het wel graag met een Ooohhh blijven noemen. Want met een nul lijkt het opeens iets te betekenen en ik vind juist zo fijn van het Otheisme dat het zo blanco is. Zo onbegaan. Zo meegaand. Zo maagdelijk. Zo flex!

Dat is een illusie, bij de eerste lid is de maagdelijkheid ongedaan gemaakt. Elk ander lid die er wat aan toevoegt brengt het verderaf van de puurheid.

Donna
17-07-03, 16:42
Geplaatst door Tomas
En Donna, ik wil het wel graag met een Ooohhh blijven noemen. Want met een nul lijkt het opeens iets te betekenen en ik vind juist zo fijn van het Otheisme dat het zo blanco is. Zo onbegaan. Zo meegaand. Zo maagdelijk. Zo flex!

Okee, dan is het nu gewoon otheisme.

Zie? het otheisme is echt erg flexibel.

Tomas? Kun jij dat idee over goedkoper internet even opnemen met..... ja, met wie eigenlijk? :confused:

Babyface
17-07-03, 16:47
Geplaatst door Donna
Tomas? Kun jij dat idee over goedkoper internet even opnemen met..... ja, met wie eigenlijk? :confused:



Ewa kijk, daar gaat je CyberGod..... :jammer:



Zo gemeen, moeten we even terug halen vind je nie.. :ninja2:

Donna
17-07-03, 16:51
Geplaatst door Babyface
Ewa kijk, daar gaat je CyberGod..... :jammer:



Zo gemeen, moeten we even terug halen vind je nie.. :ninja2:

Een cybergod... hmmm... ik weet het nog niet.

Misschien moeten we de gedachte achter internet aanhouden voor wat we gaan aanbidden? Dus een decentraal, niet hierarchisch iets... dat we een idee aanbidden in plaats van een persoon of een goddelijkheid.

Het idee van de plaatsloze, tijdloze informatiebron.

Jaah! :wow:

We aanbidden een bron............ :lole:

Tomas?

Wat jij?

Zwarte Schaap
17-07-03, 17:06
Geplaatst door Donna
Een cybergod... hmmm... ik weet het nog niet.

Misschien moeten we de gedachte achter internet aanhouden voor wat we gaan aanbidden? Dus een decentraal, niet hierarchisch iets... dat we een idee aanbidden in plaats van een persoon of een goddelijkheid.

Het idee van de plaatsloze, tijdloze informatiebron.

Jaah! :wow:

We aanbidden een bron............ :lole:

Tomas?

Wat jij?

We ? Ik denk dat je Babyface er buiten moet laten. Voor moslims is het toekennen van deelgenoten aan Allah, shirk. Shirk is ten stengste verboden.

Donna
17-07-03, 17:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
We ? Ik denk dat je Babyface er buiten moet laten. Voor moslims is het toekennen van deelgenoten aan Allah, shirk. Shirk is ten stengste verboden.

Ik had het zoals je kunt lezen tegen Tomas en ik denk dat je Babyface het beste zelf kunt laten beslissen wat hij/zij wil.

Zwarte Schaap
17-07-03, 17:19
Geplaatst door Donna
Ik had het zoals je kunt lezen tegen Tomas en ik denk dat je Babyface het beste zelf kunt laten beslissen wat hij/zij wil.

Dan klopt je zin niet.
We aanbidden een bron............

Tomas?

Wat jij?

Eerst zeg je we, en dan vraag je aan tomas hoe hij erover denkt. Blijft er nog 1 persoon over wie je met ''we'' kunt bedoelen.

Verder beslis ik niets voor mijn zuster Babyface, ik stel jou alleen op de hoogte wat de islamitische dogma is inzake meergoderij.

Donna
17-07-03, 17:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan klopt je zin niet.

Bepaal jij dat?


Geplaatst door Zwarte Schaap
Eerst zeg je we, en dan vraag je aan tomas hoe hij erover denkt. Blijft er nog 1 persoon over wie je met ''we'' kunt bedoelen.

En als je naar boven scrolled, zie je dit textje:


Heb jij nog goeie ideeen voor het 0theisme? Die kun je ook aandragen zonder je te bekeren, binnen het 0theisme hoef je geen believer te zijn om dingen te kunnen veranderen.

Daarnaast is dit inmiddels gewoon een onzintopic, dus waarom je zo serieus reageert is me compleet onduidelijk.



Geplaatst door Zwarte Schaap
Verder beslis ik niets voor mijn zuster Babyface, ik stel jou alleen op de hoogte wat de islamitische dogma is inzake meergoderij.

Nou, wel bedankt. Laat ik jou dan op de hoogte stellen van mijn houding jegens andersdenkenden. Ik ben geen zieltjeswinnaar, en in tegenstelling tot sommige anderen geef ik niet af op mensen met een ander geloof. Ik heb absoluut niet de behoefte om mensen te bekeren, en al helemaal niet tot een niet-bestaand kletsgeloof waar alleen op maroc.nl grapjes over worden gemaakt.

Zwarte Schaap
17-07-03, 17:54
Geplaatst door Donna
Bepaal jij dat?

En als je naar boven scrolled, zie je dit textje:



Ik bepaal niets , ik geef alleen mijn interpretatie aan.

Als je verder naar boven scrolt zie je dat je op een posting van Babyface reageert, het is dus heel logisch dat ik denk dat je het tegen haar hebt. Pas veel later vraag je hoe tomas erover denkt.


Daarnaast is dit inmiddels gewoon een onzintopic, dus waarom je zo serieus reageert is me compleet onduidelijk.

Ik vind het een belangrijke onderwerp.


Nou, wel bedankt. Laat ik jou dan op de hoogte stellen van mijn houding jegens andersdenkenden. Ik ben geen zieltjeswinnaar, en in tegenstelling tot sommige anderen geef ik niet af op mensen met een ander geloof. Ik heb absoluut niet de behoefte om mensen te bekeren, en al helemaal niet tot een niet-bestaand kletsgeloof waar alleen op maroc.nl grapjes over worden gemaakt.
Ik heb die indruk ook niet van jou. Het was alleen goede moment om aan te geven dat de grenzen van het betamelijke in de leer van dat er maar 1 god bestaat overschreden werden.

Tomas
17-07-03, 19:00
Geplaatst door Donna
Een cybergod... hmmm... ik weet het nog niet.

Misschien moeten we de gedachte achter internet aanhouden voor wat we gaan aanbidden? Dus een decentraal, niet hierarchisch iets... dat we een idee aanbidden in plaats van een persoon of een goddelijkheid.

Het idee van de plaatsloze, tijdloze informatiebron.

Jaah! :wow:

We aanbidden een bron............ :lole:

Tomas?

Wat jij?

Internet als god?

Een decentrale god?

Een idee als god?

Informatie als god?

Het is wel iets meer dan menselijkerwijs mogelijk is. Ja, het is meer dan de som der delen. Het is onderhand het zenuwstelsel van gaia. Ja, ik zie er wel wat in... Maar dan is Schaapie ook onderdeel van onze god, of tie dat nou wil of nie... Kweenie of dat wel mag?

Babyface
17-07-03, 21:39
Thomas, je hebt gelijk, zie je wat ze doen als je er even niet bent, gelijk over je praten...tetetete...:jammer:



Black sheep, ik begrijp wat je zegt, mee eens, meergoderij is in strijd met de islam.
Het is alleen een leuke kennismaking tussen mij en Donna. Niets meer, niets minder. Ik mag haar wel, dus ja...middels zo'n gezellig babbeltje over...uhhh...niets eigenlijk, leer je elkaar een beetje kennen. Is toch leuk, niet mis mee toch?:)


Black sheep, ontspan mijn broeder. :strik:

Zwarte Schaap
17-07-03, 21:52
Geplaatst door Babyface

Black sheep, ontspan mijn broeder. :strik:

Bedankt voor de bezorgdheid zuster, maar hier op het forum schrijven is juist mijn ontspanning.

Babyface
17-07-03, 23:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bedankt voor de bezorgdheid zuster, maar hier op het forum schrijven is juist mijn ontspanning.



Dan hebben wij dat gemeen. :)

Zwarte Schaap
18-07-03, 00:26
Geplaatst door Babyface
Dan hebben wij dat gemeen. :)


Jipie....... :boogie:

Puk
18-07-03, 01:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan klopt je zin niet.

Eerst zeg je we, en dan vraag je aan tomas hoe hij erover denkt. Blijft er nog 1 persoon over wie je met ''we'' kunt bedoelen.

Verder beslis ik niets voor mijn zuster Babyface, ik stel jou alleen op de hoogte wat de islamitische dogma is inzake meergoderij.

Dat dogma van jou is hier niet van toepassing... er worden geen meerdere goden aanbeden... zelfs niet 1!

En het otheisme heeft met dogma's sowieso niets.

Had je nog een ander puntje Schaap?

Zwarte Schaap
18-07-03, 01:59
Geplaatst door Puk
Dat dogma van jou is hier niet van toepassing... er worden geen meerdere goden aanbeden... zelfs niet 1!

En het otheisme heeft met dogma's sowieso niets.

Had je nog een ander puntje Schaap?

Bespaar me je gezeur pukkie, er zijn teveel voorbeelden om jouw stelling te weerspreken.

Puk
18-07-03, 02:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bespaar me je gezeur pukkie, er zijn teveel voorbeelden om jouw stelling te weerspreken.

Noem 2 Goden die middels de Otheistische leer worden aanbeden. Twee maar...

:zwaai:

Zwarte Schaap
18-07-03, 02:18
Geplaatst door Puk
Noem 2 Goden die middels de Otheistische leer worden aanbeden. Twee maar...

:zwaai:
Geplaatst door Donna
Een cybergod... hmmm... ik weet het nog niet.

Misschien moeten we de gedachte achter internet aanhouden voor wat we gaan aanbidden? Dus een decentraal, niet hierarchisch iets... dat we een idee aanbidden in plaats van een persoon of een goddelijkheid.

Het idee van de plaatsloze, tijdloze informatiebron.

Jaah! :wow:

We aanbidden een bron............ :lole:

Tomas?

Wat jij?


Geplaatst door Tomas
Internet als god?

Een decentrale god?

Een idee als god?

Informatie als god?

Het is wel iets meer dan menselijkerwijs mogelijk is. Ja, het is meer dan de som der delen. Het is onderhand het zenuwstelsel van gaia. Ja, ik zie er wel wat in... Maar dan is Schaapie ook onderdeel van onze god, of tie dat nou wil of nie... Kweenie of dat wel mag?

Puk
18-07-03, 02:28
Geplaatst door Zwarte Schaap


Dat komt allemaal uit 1 en dezelfde bron.

Trouwens, Donna en Tomas zijn ver verwijderd geraakt van het echte Otheisme.

De Bron weet het het best...

Zwarte Schaap
18-07-03, 10:53
Geplaatst door Puk
Dat komt allemaal uit 1 en dezelfde bron.

Trouwens, Donna en Tomas zijn ver verwijderd geraakt van het echte Otheisme.

De Bron weet het het best...

Je bedoelt beerput. Het is heel begrijpelijk dat donna en tomas graag ver verwijderd willen geraken van een beerput.

Tomas
18-07-03, 11:04
Ja, je hebt gelijk Puk.

Otheisme moet niks van dogma's weten. Ik leek even te dwalen, maar ook weer niet. Want binnen het Otheisme mag je dank zij het ontbreken der dogma's ook ieder gedachtenesxperiment uitvoeren dat je maar wilt, zolang je het maar niet gelooft. Tenminste niet langer dan 24 uur. Dat is de uiterlijke grens. Nou, soms dan. Het mag ook langer. Maar dan moet het wel aangepast worden op details. Net altijd natuurlijk. Maar het geniet de voorkeur. Van iemand. Wie weet ik nu even niet. Dus eigenlijk maakt het niks uit. Denk ik.

Nou zat ik dus weer 's te denken, die Moslims vinden zichzelf altijd zo stoer dat ze maar 1 god hebben, terwijl die stomme christenen er eigenlijk zonder dat ze het willen toegeven 3. Ja 3! De debielen. Nu kan je als atheist jezelf weer nog stoerder vinden door te zggen: Ha! jullie denken stoer te zijn met 1 god. Nou wij hebben er NUL.

Als Otheist wil ik me eigenlijk nog stoerder vinden. maar hoe kan je eigenlijk met negatieve Godsaantallen werken? Ik aanbid -1 God? Of -2, nog stoerder! Ik heb moeite om daar een beeld bij te vormen...

Puk
18-07-03, 14:16
Geplaatst door Tomas
Ja, je hebt gelijk Puk.

Otheisme moet niks van dogma's weten. Ik leek even te dwalen, maar ook weer niet. Want binnen het Otheisme mag je dank zij het ontbreken der dogma's ook ieder gedachtenesxperiment uitvoeren dat je maar wilt, zolang je het maar niet gelooft. Tenminste niet langer dan 24 uur. Dat is de uiterlijke grens. Nou, soms dan. Het mag ook langer. Maar dan moet het wel aangepast worden op details. Net altijd natuurlijk. Maar het geniet de voorkeur. Van iemand. Wie weet ik nu even niet. Dus eigenlijk maakt het niks uit. Denk ik.

Nou zat ik dus weer 's te denken, die Moslims vinden zichzelf altijd zo stoer dat ze maar 1 god hebben, terwijl die stomme christenen er eigenlijk zonder dat ze het willen toegeven 3. Ja 3! De debielen. Nu kan je als atheist jezelf weer nog stoerder vinden door te zggen: Ha! jullie denken stoer te zijn met 1 god. Nou wij hebben er NUL.

Als Otheist wil ik me eigenlijk nog stoerder vinden. maar hoe kan je eigenlijk met negatieve Godsaantallen werken? Ik aanbid -1 God? Of -2, nog stoerder! Ik heb moeite om daar een beeld bij te vormen...

Voor mij persoonlijk als Otheist, hebben de Joden, de Christenen en de Moslims al 1 negatieve God. Zij aanbidden -1 God. Daarom voel ik meer voor 0 Goden, niet positief of negatief. Gewoon 0 voor de zekerheid.

Maar nog belangrijker vind ik het ontbreken van een bijbehorend sprookjesboek wat toch niemand leest of begrijpt maar wel altijd een hoop dooien kost.

Het Otheisme heeft nog niemand het leven gekost. Kom daar maar eens om bij een ander geloof!

P.S. Ik dacht echt even dat je van het Smalle Pad was geraakt en je zou overgeven aan de verlokkingen van gokholen, vrouwen en islam.

Iglo
18-07-03, 20:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je verder naar boven scrolt zie je dat je op een posting van Babyface reageert, het is dus heel logisch dat ik denk dat je het tegen haar hebt. Pas veel later vraag je hoe tomas erover denkt.



Ik vind het een belangrijke onderwerp.
Volgens mij ben jij de enige die het Otheisme waarlijk serieus neemt ;-P.


Geplaatst door Zwarte Schaap Als Otheist wil ik me eigenlijk nog stoerder vinden. maar hoe kan je eigenlijk met negatieve Godsaantallen werken? Ik aanbid -1 God? Of -2, nog stoerder! Ik heb moeite om daar een beeld bij te vormen...[/B]

Tsja Tomas, ik heb een zeer intrigerende gedachte. Waarom zouden we ons houden bij gehele aantal goden, als je net zo goed kan geloven in een 1/2 god, dat is pas ruig! Hierbij zou ik toch weer verder willen doorgaan tot de imaginaire getallen. Waarom zouden we niet mogen geloven in 1i god, oftewel een imaginaire god?

Tomas
18-07-03, 20:07
Geplaatst door Iglo
Waarom zouden we niet mogen geloven in 1i god, oftewel een imaginaire god?

Ja, die is ook mooi. Laten we er dan gelijk maar een complex getal van maken, en wel: (-1i, 1i)

Zo hebben we alles.

freya
18-07-03, 21:49
Maar nog belangrijker vind ik het ontbreken van een bijbehorend sprookjesboek wat toch niemand leest of begrijpt maar wel altijd een hoop dooien kost.

Het Otheisme heeft nog niemand het leven gekost. Kom daar maar eens om bij een ander geloof!

P.S. Ik dacht echt even dat je van het Smalle Pad was geraakt en je zou overgeven aan de verlokkingen van gokholen, vrouwen en islam.

:duim: :hihi:

Zwarte Schaap
18-07-03, 22:10
Het doet mij goed om mijn ongelovige vriendjes te zien worstelen met het geloof. Dat is een goed teken. Ik zie ook dat de Islam een belangrijke rol speelt bij de ontwikkeling van jullie zoektocht. Dat is ook een goed teken. Moge Allah jullie tot de rechte pad leiden.

Puk
19-07-03, 01:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het doet mij goed om mijn ongelovige vriendjes te zien worstelen met het geloof. Dat is een goed teken. Ik zie ook dat de Islam een belangrijke rol speelt bij de ontwikkeling van jullie zoektocht. Dat is ook een goed teken. Moge Allah jullie tot de rechte pad leiden.

Dat zit wel goed Schaap. Anders had Allah ons nooit naar het pad van het Otheisme geleid.

Allah heeft dat weer goed gezien. Dat moet je Allah nageven!

Ook jij Schaap, twijfelt nu; ja... dat Otheisme... daar zit wel wat in!

Hoewel ik graag zou hebben dat het Otheisme iets met Maria zou gaan doen. Dat vind ik leuk.

En onbeperkt spare-ribs eten. Dat vind ik lekker... met knoflooksaus. Veel saus. Daar moet je niet zuinig mee zijn.