PDA

Bekijk Volledige Versie : Vaag: French Neo-Nazis, Jews Unite in Web Hate



manc
17-07-03, 15:10
Tja, soort zoekt soort he? Nazis en communisten hebben ook wel 's dealtjes gesloten...extremistische Ieren worden in landen als Colombia en naar het schijnt in de Palestijnse gebieden aangetroffen....er zijn geloof ik ook weer extreem rechtse figuren die aan de kant van zowel de moslims als de serviers als de kroaten hebben gevochten in yugoslavie, en dan natuurlijk die neo-nazi's van het 'wasa' legioen die in Irak wilden gaan vechten tegen de zionisten...

Dit nieuwtje is trouwens wel apart, aangezien de meeste extreem rechtse figuren in werkelijk ALLES een joods wereldcomplot zien. Men kijke eens op stormfront.org voor een blik in de extreem rechtse ziel.

Victory
17-07-03, 15:14
tijdens de wereld oorlogen hebben de joden, de nazi's ook geholpen met het doden van andere joden.

Niks nieuws dus... volgens sommigen is het zelfs de schuld van de joden zelf die het hebben begonnen.

Zwarte Schaap
17-07-03, 18:04
Geplaatst door manc

Dit nieuwtje is trouwens wel apart, aangezien de meeste extreem rechtse figuren in werkelijk ALLES een joods wereldcomplot zien. Men kijke eens op stormfront.org voor een blik in de extreem rechtse ziel.

Franse neo-nazi's en extreme joden tegen moslims


PARIJS (ANP) - Franse neo-nazi's en extreme joden hebben samengewerkt op het internet waarop zij haat tegen moslims en Arabieren predikten. Volgens de antiracismeorganisatie MRAP bestonden er 26 van dergelijke websites in Frankrijk.

De samenwerking werd in maart beëindigd als gevolg van onenigheid over de oorlog in Irak. Van 2001 tot 2003 hebben deze groepen ongeveer duizend boodschappen per dag verzonden, waarin werd opgeroepen tot aanvallen op moskeeën. Ook moest president Chirac het ontgelden, die vermoord zou moeten worden. Een jaar geleden probeerde een lid van de extreemrechtse beweging NMR president Chirac op de Franse nationale feestdag, 14 juli, neer te schieten.

Volgens Mouloud Aounit van de MRAP doet de regering te weinig tegen de vele boodschappen op internet waarin tot haat tegen bepaalde groepen wordt opgeroepen. Dat is volgens hem niet alleen het gevolg van het ontbreken van de juiste wetten. ,,Als er genoeg politieke wil zou zijn en zogenoemde cyberpolitie zou worden aangesteld, kunnen de auteurs van zulke boodschappen heel snel worden opgespoord en aangehouden.''

Bron: Anp (17-07-2003 17:29)

De Rode Roos
17-07-03, 22:22
Geplaatst door manc
Tja, soort zoekt soort he? Nazis en communisten hebben ook wel 's dealtjes gesloten...

Geef eens een voorbeeld? Ik ken maar 1 voorbeeld en dat was pact tussen Stalin en Hitler, maar dat had weinig met ideologie te maken, maar met pragmatisme en "real politik".

manc
17-07-03, 22:30
Geplaatst door De Rode Roos
Geef eens een voorbeeld? Ik ken maar 1 voorbeeld en dat was pact tussen Stalin en Hitler, maar dat had weinig met ideologie te maken, maar met pragmatisme en "real politik".

Dat is dan gelijk ook wel een heel erg goed voorbeeld waarin zwarte vlaggen en roden vlaggen een verbond sloten he?

Pragmatisme? Ordinaire verraderlijke landroof was het. En de roden hadden er ook geen enkele moeite mee om die lastige joden op de trein te zetten he? Maar naast het Ribbentrop gebeuren waren er ook allerlei wederzijdse dealtjes....wist je dat de Nazi's de Blitzkrige SAMEN met de communisten hebben ontwikkeld?

In de States lopen communisten en fascisten ook gezamelijk te hoop tegen Bush, in Rusland lopen ze ook al vaker 'hand in hand' tegen buitenlanders, joden, moslims, yanks en weet ik het wat... it's an awful truth eh?

De Rode Roos
17-07-03, 22:43
Geplaatst door manc
Dat is dan gelijk ook wel een heel erg goed voorbeeld waarin zwarte vlaggen en roden vlaggen een verbond sloten he?

Pragmatisme? Ordinaire verraderlijke landroof was het. En de roden hadden er ook geen enkele moeite mee om die lastige joden op de trein te zetten he? Maar naast het Ribbentrop gebeuren waren er ook allerlei wederzijdse dealtjes....wist je dat de Nazi's de Blitzkrige SAMEN met de communisten hebben ontwikkeld?

In de States lopen communisten en fascisten ook gezamelijk te hoop tegen Bush, in Rusland lopen ze ook al vaker 'hand in hand' tegen buitenlanders, joden, moslims, yanks en weet ik het wat... it's an awful truth eh?

In Rusland zijn dat soort figuren gewoon nazi's hoor...
In de "States" zitten de fascisten al in de regering...

Moeilijk he, met een ander voorbeeld komen. Dat kun je nu eenmaal niet!

manc
18-07-03, 11:30
Geplaatst door De Rode Roos
In Rusland zijn dat soort figuren gewoon nazi's hoor...

Ja, en die lopen hand in hand met de communisten. Samen lekker demonstreren op 7 oktober enzo...voor een groot en sterk (en vooral een jodenvrij en angstaanjagend) Rusland!



In de "States" zitten de fascisten al in de regering...

Een loze opmerking. Zoals je weet zijn er zat nazigroepen in de states die heel erg anti-washington zijn. Die trekken nu gezamenlijk op tegen 'de zionisten en het kapitaal'.



Moeilijk he, met een ander voorbeeld komen. Dat kun je nu eenmaal niet!

Ik noem er of the top of my hat een stuk of 4. Lijkt me al genoeg. Maar goed, een idologie die 100.000.000 mensen heeft omgebracht en nog een handje hielp met het op de treinen laden van de joden, daar valt natuurlijk maar weinig van te verwachten.