PDA

Bekijk Volledige Versie : Man pleegt zelfmoord nadat zijn vriendin vreemdgaat met hemzelf



Mark
19-07-03, 18:17
Man Commits Suicide After Girlfriend Dumps Him - For Himself

20 year old Huang Tzu-heng wanted to test the depths of his girlfriend's love, so he decided to make up an online alter-ego and see if she would cheat on him ... with himself.
Sure enough, the girlfriend, Hsiao Lao, started dating the man she knew only as "Mr J" online, causing Huang to become upset because she kept secrets from him.
The final straw came when Hsiao Lao told Huang that she had fallen in love with Mr J, and wanted to leave Huang. Huang committed suicide, burning charcoal in his room. He left behind two suicide notes.
Source: www.iol.co.za

Babyface
19-07-03, 22:21
Gare gasten.


Gare dag vandaag.




:ninja:

Simon
19-07-03, 22:40
Geplaatst door Mark
Man Commits Suicide After Girlfriend Dumps Him - For Himself

20 year old Huang Tzu-heng wanted to test the depths of his girlfriend's love, so he decided to make up an online alter-ego and see if she would cheat on him ... with himself.
Sure enough, the girlfriend, Hsiao Lao, started dating the man she knew only as "Mr J" online, causing Huang to become upset because she kept secrets from him.
The final straw came when Hsiao Lao told Huang that she had fallen in love with Mr J, and wanted to leave Huang. Huang committed suicide, burning charcoal in his room. He left behind two suicide notes.
Source: www.iol.co.za

Wauw , dit is een prachtig plot voor een opera!

Simon

Tomas
20-07-03, 00:36
Schitterend....

Hetgeen haar zo aantrok in hem was versleten door de tijd, maar zodra hij het weer als charme in de strijd wierp was de vonk er weer.

Heel mooi...

Mark
20-07-03, 00:38
Het doet mij altijd weer deugd om te zien dat jullie van mijn wereldnieuws genieten.

Deze berichten van vandaag draag ik allemaal op aan Simon! :)

Orakel
20-07-03, 00:55
Geplaatst door Bouchra A
Wassutmaarwaar.
Danhattieutwelandersaangepakt.

Bron?

Maarten
20-07-03, 02:03
Ooit las ik iets vergelijkbaars van een bekende engelse schrijver:
En vent scheidt, maar trouwt later weer met dezelfde vrouw. Toch blijft hij het gevoel houden, dat dit vreemdgaan is...