PDA

Bekijk Volledige Versie : Geloofswaanzinnige mummificeert dochter



Mark
19-07-03, 18:22
Moeder mummificeert dochter voor aliens
Bron: Reuters


Een moeder uit Kazachtstan heeft haar dochters gemummificeerde lichaam drie jaar lang in een flat bewaard, in de hoop dat buitenaardse wezens deze weer tot leven zouden brengen.

De 27-jarige dochter Olga, die waarschijnlijk op natuurlijke wijze is gestorven, is uiteindelijk gevonden nadat een neef de politie in had ingeschakeld omdat hij Olga al jarenlang met een smoesje niet te zien kreeg.

Politiewoordvoerder Nina Tsys: "We geloven dat Olga op natuurlijke wijze is gestorven, hoewel doordat ze al zo lang dood is we daar niet helemaal zeker van kunnen zijn. We konden in elk geval geen sporen van geweld vinden."

De moeder, die vroeger verpleegster was, had waarschijnlijk genoeg kennis om de mummificatie zelf te doen. Zij zou betrokken zijn bij een sekte die de wederopstanding van haar kind door buitenaardse wezens had beloofd met "een derde kosmisch oog".

De resten van de dochter zijn uiteindelijk gewoon begraven.

Babyface
19-07-03, 22:28
Ze hadden beter kunnen wachten totdat de buitenaardse wezens er leven in zouden brengen. :eek:



Te snelle actie... :jammer:

moenna
19-07-03, 23:11
Mark, waar slaat jouw handtekening op? Je maakt jezelf belachelijk, want daar klopt geen ene hout van. DAt het vroeger gebeurde wordt nog steeds niet gezien als een vrijbrief om een Isl. staat nu zo in te richten zodat die achterlijke handelingen toegestaan worden. In ieder geval niet onder de valg van de Islam.

Je knipt en plakt zomaar (van waar?), zonder erkenning van de historische sociaal-economische context die die situaties mogelijk maakten; en daarbij schrijf je het ook nog indirect toe aan de Islam:jammer:.

Mafkees
19-07-03, 23:13
Geplaatst door moenna
Mark, waar slaat jouw handtekening op? Je maakt jezelf belachelijk, want daar klopt geen ene hout van. DAt het vroeger gebeurde wordt nog steeds niet gezien als een vrijbrief om een Isl. staat nu zo in te richten zodat die achterlijke handelingen toegestaan worden. In ieder geval niet onder de valg van de Islam.

Je knipt en plakt zomaar (van waar?), zonder erkenning van de historische sociaal-economische context die die situaties mogelijk maakten; en daarbij schrijf je het ook nog indirect toe aan de Islam:jammer:.


HHHHHHHH:haha:

Serieus op Mark ingaan.

moenna
19-07-03, 23:21
Geplaatst door Al3arbi
HHHHHHHH:haha:

Serieus op Mark ingaan.

Tja ik weet nu effe echt niet meer wat ik serieus moet nemen en wat niet. Hoop dat hij het zelf dan maar duidelijk maakt.

How's life:)? Dinsdag party-time voor mij, met eindbestemming Nador :wohaa:.

barfly
19-07-03, 23:32
Geplaatst door moenna
Mark, waar slaat jouw handtekening op? Je maakt jezelf belachelijk, want daar klopt geen ene hout van. DAt het vroeger gebeurde wordt nog steeds niet gezien als een vrijbrief om een Isl. staat nu zo in te richten zodat die achterlijke handelingen toegestaan worden. In ieder geval niet onder de valg van de Islam.

Je knipt en plakt zomaar (van waar?), zonder erkenning van de historische sociaal-economische context die die situaties mogelijk maakten; en daarbij schrijf je het ook nog indirect toe aan de Islam:jammer:.

Bij gebrek aan Marks, ben ik wel bereid om het antwoord te geven :)
Ene moewa7id wist dit te willen praktizeren :p
Onbetaalbaar of niet? :)

betreffende dinges (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?=c0531c7159ac197c842b4b97bb86e001&threadid=67679&perpage=15&display=&pagenumber=2)

moenna
19-07-03, 23:59
Geplaatst door barfly
Bij gebrek aan Marks, ben ik wel bereid om het antwoord te geven :)
Ene moewa7id wist dit te willen praktizeren :p
Onbetaalbaar of niet? :)

betreffende dinges (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?=c0531c7159ac197c842b4b97bb86e001&threadid=67679&perpage=15&display=&pagenumber=2)

Poewee wat een topic:D, 'k had het over het hoofd gezien. Moewahid lijkt verdacht veel op Yehi, misschien broertje of zo die de zaak tijdens zijn afwezigheid moest waarnemen:)...

Babyface
20-07-03, 00:02
Geplaatst door barfly
Bij gebrek aan Marks, ben ik wel bereid om het antwoord te geven :)
Ene moewa7id wist dit te willen praktizeren :p
Onbetaalbaar of niet? :)

betreffende dinges (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?=c0531c7159ac197c842b4b97bb86e001&threadid=67679&perpage=15&display=&pagenumber=2)



Die moewa7id toch....en Victory is me er helemaal ééntje...

Mark
20-07-03, 00:33
Geplaatst door moenna
Mark, waar slaat jouw handtekening op? Je maakt jezelf belachelijk, want daar klopt geen ene hout van. DAt het vroeger gebeurde wordt nog steeds niet gezien als een vrijbrief om een Isl. staat nu zo in te richten zodat die achterlijke handelingen toegestaan worden. In ieder geval niet onder de valg van de Islam.

Je knipt en plakt zomaar (van waar?), zonder erkenning van de historische sociaal-economische context die die situaties mogelijk maakten; en daarbij schrijf je het ook nog indirect toe aan de Islam:jammer:.

Hoi, ik citeerde een moslimprikker. Niet mijn woorden dus.

Mark
20-07-03, 00:33
Geplaatst door Al3arbi
HHHHHHHH:haha:

Serieus op Mark ingaan.

ho ho!

Ik ga vanaf nu meer serieus posten, dus mij wel serieus nemen hoor :)

Idrissi_1
20-07-03, 17:10
Geplaatst door moenna
Mark, waar slaat jouw handtekening op? Je maakt jezelf belachelijk, want daar klopt geen ene hout van. DAt het vroeger gebeurde wordt nog steeds niet gezien als een vrijbrief om een Isl. staat nu zo in te richten zodat die achterlijke handelingen toegestaan worden. In ieder geval niet onder de valg van de Islam.

Je knipt en plakt zomaar (van waar?), zonder erkenning van de historische sociaal-economische context die die situaties mogelijk maakten; en daarbij schrijf je het ook nog indirect toe aan de Islam:jammer:.

ik ben t wel met mark eens, alleen ben ik daar integendeel heel serieus in. Laat me er wel wat aan sleutelen.

"I have a dream"

dat op een dag ik koning van Nederland zal worden. De mooiste vrouwen zullen aan mij toebehoren. Hoge eisen in kwantiteit heb ik niet. een stuk ok 100/1000 moet voldoende zijn. De rest van zoveel miljoenen zullen eerlijk worden verdeeld onder de rest van Marokkanen/ moslims/. autochtonen zullen slaven worden, dit uit straf voor hun ongelovigheid. een gedeelte zal afgeslacht worden door het zwaard puur ter vermaak van het volk.
En dan is het land rijp voor de oplegging van een Islamtische staat. criminaliteit, drugs en prostituees zullen uitgeroeid worden. we zullen wel enkele veemarkten openen door heel het land waar menig manvolk zn liefdes en lusten voor een bedrag van niet meer dan 100 euro kan wegkopen. Ik zat te denken aan beverwijk, AMS magna plaza, Den Bosch de grote markt, treinstation Eindhoven. Wordt echt gezellig joh...

Rechtvaardigheid voor allen zal geschied zijn, zelfs voor varkens. de varkens zullen verlost worden van hun zondig en dierlijk bestaan. zij zullen gepromoveerd worden tot waardige menselijke slaven, schietschijven en dan wettelijk toegestane speeltjes.

Alle broeders in Islam zullen prinsen zijn en alle zusters in Islam zullen prinsessen zijn
Iedereen zal t goed hebben.

O ja. En natuurlijk fabriceren we op kotre termijn kernwapens en dan zal amerika en Israel niet meer bestaan.

wie steunt mij?

Babyface
20-07-03, 17:14
Ik stem op jou :haha:

Mark
20-07-03, 17:14
Geplaatst door Idrissi_1
ik ben t wel met mark eens, alleen ben ik daar integendeel heel serieus in. Laat me er wel wat aan sleutelen.

"I have a dream"

dat op een dag ik koning van Nederland zal worden. De mooiste vrouwen zullen aan mij toebehoren. Hoge eisen in kwantiteit heb ik niet. een stuk ok 100/1000 moet voldoende zijn. De rest van zoveel miljoenen zullen eerlijk worden verdeeld onder de rest van Marokkanen/ moslims/. autochtonen zullen slaven worden, dit uit straf voor hun ongelovigheid. een gedeelte zal afgeslacht worden door het zwaard puur ter vermaak van het volk.
En dan is het land rijp voor de oplegging van een Islamtische staat. criminaliteit, drugs en prostituees zullen uitgeroeid worden. we zullen wel enkele veemarkten openen door heel het land waar menig manvolk zn liefdes en lusten voor een bedrag van niet meer dan 100 euro kan wegkopen. Ik zat te denken aan beverwijk, AMS magna plaza, Den Bosch de grote markt, treinstation Eindhoven. Wordt echt gezellig joh...

Rechtvaardigheid voor allen zal geschied zijn, zelfs voor varkens. de varkens zullen verlost worden van hun zondig en dierlijk bestaan. zij zullen gepromoveerd worden tot waardige menselijke slaven, schietschijven en dan wettelijk toegestane speeltjes.

Alle broeders in Islam zullen prinsen zijn en alle zusters in Islam zullen prinsessen zijn
Iedereen zal t goed hebben.

O ja. En natuurlijk fabriceren we op kotre termijn kernwapens en dan zal amerika en Israel niet meer bestaan.

wie steunt mij?

Kan het niet wat korter, dan kan ik je onder mijn stukjes quoten :)

100-1000 vrouwen? Hou je niet van je eerste vrouw? Wil je haar zo graag pijndoen? Of zijn je lusten je toch de baas?

Ik ben het wel met je eens over die kernwapens. Ik vertrouw die buitenlanders niet, Nederland moet zijn eigen wapens hebben en op iedereen richten.

Idrissi_1
20-07-03, 17:24
Geplaatst door Babyface
Ik stem op jou :haha:

Mooi. Maak jij de flyers alvast? Ga ik ondertussen verder op mn toer.

A-salaam

Idrissi_1
20-07-03, 17:29
Geplaatst door Mark
Kan het niet wat korter, dan kan ik je onder mijn stukjes quoten :

Soory. Mare pik er maar wat uit. Vermeldt me dan wel als M S Idriss 09
Bij voorbaat dank.

100-1000 vrouwen? Hou je niet van je eerste vrouw? Wil je haar zo graag pijndoen? Of zijn je lusten je toch de baas?

Uhm... weet je. Zoveel hoef ik er niet. Als die tijd aanbreekt dan zie ik wel verder. Weet maar dat ik jouw spaar en ook jou zal ik gunsten verlenen.

Ik ben het wel met je eens over die kernwapens. Ik vertrouw die buitenlanders niet, Nederland moet zijn eigen wapens hebben en op iedereen richten. [/QUOTE]

exactemundo carnalito

A-salaam

Babyface
20-07-03, 17:32
Geplaatst door Idrissi_1
Mooi. Maak jij de flyers alvast? Ga ik ondertussen verder op mn toer.

A-salaam




Een flyer met een licht blauwe en witte kleur, waar op staat; Allahoe me3ne we me3koum.

Idrissi_1
20-07-03, 18:09
Geplaatst door Babyface
Een flyer met een licht blauwe en witte kleur, waar op staat; Allahoe me3ne we me3koum.

Insha Allah

fatiha elg...
20-07-03, 21:19
Geplaatst door Idrissi_1
Insha Allah



InshaAllah. Echt een islamitisch staat zal het worden! :strik:



Ik ben je eerste minister dan, hé?? ;)

Idrissi_1
20-07-03, 21:32
Geplaatst door aQua
:haha:

He vriend, waar kan ik solliciteren

Bij mij uiteraard. Je weet hoe je me kunt bereiken.

A-salaam :bril:

Idrissi_1
20-07-03, 21:34
Geplaatst door fatiha elg...
InshaAllah. Echt een islamitisch staat zal het worden! :strik:



Ik ben je eerste minister dan, hé?? ;)

Waarom niet. Vanaf deze sta je genoteerd.

A-salaam

Mark
20-07-03, 21:35
Nou als jullie dan toch aan de macht komen dan ga ik gewoon nsb-style jullie helpen ongelovigen op te sporen :)

Hoeveel gewillige slavinnetjes mag ik dan uitkiezen? :zozo:

taouanza
20-07-03, 21:36
ik moest niet een keer lachen:moe:

Mark
20-07-03, 21:38
Geeft niks Taouanza, sommige mensen vinden "Oppassen" leuk, daar kan ik ook niet om lachen.

taouanza
20-07-03, 22:00
Geplaatst door Mark
Geeft niks Taouanza, sommige mensen vinden "Oppassen" leuk, daar kan ik ook niet om lachen.


verschrikkelijk is dat. die serie kwam voor KOPSPIJKERS, dus ik elke keer ongeduldig zappen en toch maar proberen te kijken omde tijd te doden(ben een grote kopspijkersfan) maar vreselijk saai. ze hebben wel een mooie keuken :hardlach:

Idrissi_1
20-07-03, 22:10
Geplaatst door Mark

Nou als jullie dan toch aan de macht komen dan ga ik gewoon nsb-style jullie helpen ongelovigen op te sporen :)

Goed nieuws. Merhabebik

Hoeveel gewillige slavinnetjes mag ik dan uitkiezen? :zozo:

Meer dan je aan zult kunnen.