PDA

Bekijk Volledige Versie : Osama Binladen opgepakt.



Babyface
20-07-03, 10:50
Osama Binladen opgepakt.



Afgelopen nacht heeft zich een honderden Amerikaanse soldaten, bij de berg Kabielyehi gevormd, naar aanleiding van een tip van anonieme bron. De anonieme tip kwam gisteren bij president Bush binnen.
Bush schrok zich een hoedje en belde meteen met de militairen in Afganistan. Na vertrokken te zijn richting de berg Kabielyehi, kwamen zij één van de Talibanleden tegen het lijf, zodoende werden zij geleid naar de schuilplaats van Binladen.
Binladen en rest Talibanleden zijn opgepakt omstreeks 06.00 GMT tijd.
Binladen probeerde nog te vluchten, maar het deerde niet. Het was te laat.
Bron krijgt 15 miljoen dollar voor zijn tip.




Bron Al Jazeera.com

Babyface
20-07-03, 11:48
Geplaatst door Brie
Het is nu niet meer grappig



Osama Binladen oppakken is nooit grappig.

Orakel
20-07-03, 12:16
Geplaatst door Brie
Het is nu niet meer grappig

Kvin dit anders wel een geinige opmerking.

Orakel
20-07-03, 13:39
Geplaatst door aQua
He Orakel! nog nie gepakt?

:huil: Neuj. Gaat nie door. September pas.

Komend weekend maar naar Bloemendaal, als schrale troost.

Ie sheMMM?

Babyface
20-07-03, 16:20
Wat doet die muis op die muis?? :haha:

Orakel
20-07-03, 16:23
Geplaatst door Babyface
Wat doet die muis op die muis?? :haha:

:hihi: Die plukt de dag!

Babyface
20-07-03, 16:50
Geplaatst door Orakel
:hihi: Die plukt de dag!



Hard ook :haha:

Zwarte Schaap
20-07-03, 19:14
Wa Bayface, je vlag past wel bij je leugenachtige verhaaltjes. :fpotver:

Zwarte Schaap
20-07-03, 19:16
Geplaatst door Babyface
Wat doet die muis op die muis?? :haha:

Ik vraag me juist af wat iemand bezielt om dat als onderschrift te kiezen en te verspreiden.

Orakel
20-07-03, 20:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vraag me juist af wat iemand bezielt om dat als onderschrift te kiezen en te verspreiden.

Wat is er vriend. Ben ik niet Moslim genoeg voor je om mij direct aan te spreken?
En als het je niet aanstaat, dan negeer je het toch gewoon of vraag je me het weg te halen omdat je er aanstoot aan neemt?

Alles beter dan op zo'n aanmatigende en puriteinse manier mensen ter verantwoording te roepen voor zaken waar je part noch deel aan hebt.

Zwarte Schaap
20-07-03, 21:06
Geplaatst door Orakel
Wat is er vriend. Ben ik niet Moslim genoeg voor je om mij direct aan te spreken?
En als het je niet aanstaat, dan negeer je het toch gewoon of vraag je me het weg te halen omdat je er aanstoot aan neemt?

Alles beter dan op zo'n aanmatigende en puriteinse manier mensen ter verantwoording te roepen voor zaken waar je part noch deel aan hebt.


Als ik me iets afvraag wil niet zeggen dat ik een anwoord wil hebben. Ik wil je antwoord niet eens aanhoren man!

Verder is de basis van je uitspraken te zwak, ze zijn gebaseerd op drijfzand. Je vertrekt van teveel vooraannames waarin ik mezelf totaal niet in herken. Ik wens niet nodeloos in te gaan op uitspraken die ik niet in mijn reaktie terug kan vinden.

Mark
20-07-03, 21:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ik me iets afvraag wil niet zeggen dat ik een anwoord wil hebben. Ik wil je antwoord niet eens aanhoren man!

Verder is de basis van je uitspraken te zwak, ze zijn gebaseerd op drijfzand. Je vertrekt van teveel vooraannames waarin ik mezelf totaal niet in herken. Ik wens niet nodeloos in te gaan op uitspraken die ik niet in mijn reaktie terug kan vinden.

:rolleyes:

fatiha elg...
20-07-03, 21:16
Gaat het nog goed hier??

Black sheep, 'twas niets hoor.

Zwarte Schaap
20-07-03, 21:34
Geplaatst door fatiha elg...
Gaat het nog goed hier??

Black sheep, 'twas niets hoor.

Dat vind ik ook. Ik kan weinig met vooraannames.

fatiha elg...
20-07-03, 21:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat vind ik ook. Ik kan weinig met vooraannames.



Ik bedoelde die vlag.

Zwarte Schaap
20-07-03, 21:44
Geplaatst door fatiha elg...
Ik bedoelde die vlag.

Oow, ja natuurlijk is het niets. Ik prik graag ! Haar vlaggetje zal waarschijnlijk ook bedoeld zijn om te prikken.

moewa7id
20-07-03, 22:06
als ze shekh osama hafidahoe allah oppakken dan wachten de ongelovigen nog miljoenen osama´s op.

fatiha elg...
20-07-03, 22:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oow, ja natuurlijk is het niets. Ik prik graag ! Haar vlaggetje zal waarschijnlijk ook bedoeld zijn om te prikken.




Hahaha zoiets. Maar voor je info, ik ben Babyface.

Zwarte Schaap
20-07-03, 23:06
Geplaatst door fatiha elg...
Hahaha zoiets. Maar voor je info, ik ben Babyface.

Hmmz... Ik had het kunnen weten ! Den haag, 24 jaar en tandartsassistente ! ;)

Mark
21-07-03, 06:45
Hmmm mijn tandarts zit in DH..... :eek:

Babyface
21-07-03, 12:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hmmz... Ik had het kunnen weten ! Den haag, 24 jaar en tandartsassistente ! ;)



Ja, klopt.



Mark, waar??

GroteWolf
21-07-03, 12:41
Abu Gaith en een zoon van Osama zijn wel opgepakt. Al Zawahiri misschien ook, daar was eerst wel sprake van maar opeens hoor je er dan niks meer van.


Volgens mij hebben ze Osama al lang maar willen ze dat geheim houden. Die zit ergens in New Mexico in een bunker.

Orakel
21-07-03, 14:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ik me iets afvraag wil niet zeggen dat ik een anwoord wil hebben. Ik wil je antwoord niet eens aanhoren man!

Antwoord? Je hebt me nog steeds niets rechtstreeks gevraagd Sjaak.



Verder is de basis van je uitspraken te zwak, ze zijn gebaseerd op drijfzand. Je vertrekt van teveel vooraannames waarin ik mezelf totaal niet in herken. Ik wens niet nodeloos in te gaan op uitspraken die ik niet in mijn reaktie terug kan vinden.

Vervelend he zo'n manier van discussieren. Is bijna hetzelfde als iemand voor leugenachtig uitmaken op basis van een onschuldig geintje of gevoerde vlag.

Maar omdat je er schijnbaar aanstoot aan neemt heb ik die muis voor je weggehaald.
Ik ben de moeilijkste niet.

Tudelu.

Orakel
21-07-03, 14:56
Geplaatst door aQua
[B]kijk egoeya, 'k vin je wel gek ofzo, maar om nu gelijk naar bloemendaal te gaan... Dat is voor echte --> :maf2:

weetjewel :hihi:

Kweetut. Komt omdat ik de wanhoop nabij ben en dan ga je gekke dingen verzinnen. Zo dacht ik er ook over om naar Madurodam of de Flevohof te gaan.
Zal vanmiddag me huisarts raadplegen.

fatiha elg...
21-07-03, 14:59
Geplaatst door Orakel
Kweetut. Komt omdat ik de wanhoop nabij ben en dan ga je gekke dingen verzinnen. Zo dacht ik er ook over om naar Madurodam of de Flevohof te gaan.
Zal vanmiddag me huisarts raadplegen.


Orakel, hoe krijg je die vlaggen bij je ondertekening. Bij mij wil het niet lukken. Ik wil mijn kat als sig.

Orakel
21-07-03, 15:12
Geplaatst door fatiha elg...
Orakel, hoe krijg je die vlaggen bij je ondertekening. Bij mij wil het niet lukken. Ik wil mijn kat als sig.
:hardlach:

Dan moet je voor je http.enz. img tussen de hoekige haakjes [] plaatsen en aan het eind van het http adres /img ook weer tussen haakjes.

Tomas
21-07-03, 15:26
Is die kat een poes??

Ben benieuwd!

Miaaaaauuuuuuww!!!

GroteWolf
21-07-03, 15:59
Katten, pinguins, schapen. marsipulami's......persoonlijk heb ik het niet zo op dieren.

Zwarte Schaap
21-07-03, 16:00
Geplaatst door Orakel
Antwoord? Je hebt me nog steeds niets rechtstreeks gevraagd Sjaak.


Hé harry,

Ik had helemaal geen behoefte aan een antwoord op mijn vraag, ik wilde er alleen mee aangeven dat mijn vraag interessanter leek dan de vraag die Babyface gesteld had.

Vervelend he zo'n manier van discussieren. Is bijna hetzelfde als iemand voor leugenachtig uitmaken op basis van een onschuldig geintje of gevoerde vlag. De ironie is je ontgaan in mijn reaktie op babyface. Leugenachtig is haar verhaal inzake osama zoook de zionisten waarvan ze de vlag opvoerde onder haar nick. 1+1= 3
Maar omdat je er schijnbaar aanstoot aan neemt heb ik die muis voor je weggehaald.
Aardig van je, maar dat hoef je niet speciaal voor mij te doen hoor, ik kan wel wat hebben hoor. Als je me echt een plezier wil doen dan heb ik liever dat je de Zionistische vlag weghaalt. Weet je trouwens wat de symboliek van die vlag is?

tudelulu,

GroteWolf
21-07-03, 16:13
Ik weet wel dat de halve maan helemaal geen halve maan is.

Orakel
21-07-03, 16:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hé harry,

Ik had helemaal geen behoefte aan een antwoord op mijn vraag, ik wilde er alleen mee aangeven dat mijn vraag interessanter leek dan de vraag die Babyface gesteld had.
De ironie is je ontgaan in mijn reaktie op babyface. Leugenachtig is haar verhaal inzake osama zoook de zionisten waarvan ze de vlag opvoerde onder haar nick. 1+1= 3

DIe ironie is me inderdaad ontgaan. Ik met mijn grote bek ook altijd. Mea Culpa.



Aardig van je, maar dat hoef je niet speciaal voor mij te doen hoor, ik kan wel wat hebben hoor. Als je me echt een plezier wil doen dan heb ik liever dat je de Zionistische vlag weghaalt. Weet je trouwens wat de symboliek van die vlag is?
tudelulu,

Niet precies. Iets met 2-stromenland en de Tigris en de Eufraat of zo en dat de parallele blauwe strepen een zekere oneindigheid symboliseren.

Zal er vanavond es naar googelen.

Tudels.

Fillastiene
21-07-03, 16:28
:rolleyes:

Sommigen zeuren echt.

Zwarte Schaap
21-07-03, 18:45
Geplaatst door Orakel
DIe ironie is me inderdaad ontgaan. Ik met mijn grote bek ook altijd. Mea Culpa.

No problem !


Niet precies. Iets met 2-stromenland en de Tigris en de Eufraat of zo en dat de parallele blauwe strepen een zekere oneindigheid symboliseren. Ik dacht ze er de toekomstige Zionheilstaat mee symboliseerden, waarbij de ene blauwe streep de Eufraat is en de ander de Nijl. Binnen die grenzen moet Het beloofde Zionheilstaat gecreerd worden. Dat is wel wat meer als Palestina alleen dacht ik zo.

Zwarte Schaap
21-07-03, 18:47
Geplaatst door aQua
Zwarte schaap en Orakel ;)

http://www.bibliomondo.it/allegati/137/cibo_marocco01.jpg


enjoy, ik neem er ook 1 ;)

Dank je! Zo ...lekker.., dat gaat er wel in na een dagje ''hard''werken ! (ik kom net thuis ).

Mark
21-07-03, 19:40
Geplaatst door Babyface
Ja, klopt.



Mark, waar??

Stiekem was het toch Voorburg.... M2-tandartsenpraktijk

Babyface
21-07-03, 22:52
Geplaatst door Mark
Stiekem was het toch Voorburg.... M2-tandartsenpraktijk




In de tandheelkunde is iedereen zowat bekend met elkaar, maar M2-tandartsenpraktijk zeg je? Nooit van gehoord, zou ik even moeten nagaan.

Leuk, zijn je tandjes en kiesjes in goede staat? :)

Orakel
21-07-03, 23:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
No problem !

Ik dacht ze er de toekomstige Zionheilstaat mee symboliseerden, waarbij de ene blauwe streep de Eufraat is en de ander de Nijl. Binnen die grenzen moet Het beloofde Zionheilstaat gecreerd worden. Dat is wel wat meer als Palestina alleen dacht ik zo.

Heb ff gezocht en kom 2 mogelijke betekenisen tegen:

http://www.uitpers.be/archief/nr34/hardheid.html
Vergeet het niet: de vader van het zionisme de Oostenrijkse jood Theodor Herzl zag, in het spoor van de Bijbel, een groot Israël van de Eufraat tot de Egyptische rivier – de Nijl. Een idee die ook uitgedrukt is in de Israëlische vlag: de Davidsster tussen twee blauwe strepen die beide rivieren symboliseren.

http://www.cidi.nl/news/2002/041202a.html

Neem zijn bewering dat de 'twee strepen naast een Davidsster' op de zionistische (later Israëlische) vlag verwijzen naar het streven van de zionisten naar 'een zo groot mogelijk Israël'. De strepen staan volgens Edel voor 'de Nijl en de Eufraat, de toekomstige grenzen van de Joodse staat'. In een noot achterin voegt Edel hier aan toe dat er 'later een andere betekenis van deze twee strepen is genoemd. Het zou toen gaan om joodse gebedsbanden'. Deze zogenaamd latere betekenis is evenwel de oorspronkelijke, zoals aanvaard op het eerste zionistische congres (1897) waarop de vlag werd geadopteerd. Het witte doek met twee blauwe strepen erop is een uitdrukkelijke verwijzing naar de tallit, de gebedsjaal waar religieuze joden zich in wikkelen, symbolisch aangevend dat ze de geboden van de tora zullen naleven.

************************************************** **

Het is jammer dat er bij het eerste citaat niet bij staat in welk deel van de Bijbel die Herzl zijn inspiratie gevonden heeft.

Babyface: dat plaatje van je kun je schijnaar wel vergeten, want hij dut ut nie.

aQua: :p Your the greatest. mag ik er ook van die witte koekies bij

Babyface
21-07-03, 23:31
Ik ben niet Joods. Ik heb andere bedoelingen met die vlag. Vertel ik nie.... ;) Misschien later.


En verder Orakel, je kan plaatsen wat je wilt, mits het niet aanstootgevend is. Dus die muis vond ik wel grappig, eerlijk gezegd. Die vlag....tja, dat is een ander verhaal...jullie zullen het nooit snappen....

Babyface
21-07-03, 23:35
Geplaatst door Tomas
Is die kat een poes??

Ben benieuwd!

Miaaaaauuuuuuww!!!




Is een kater, kitkatjeino genaamd.

Orakel
21-07-03, 23:36
Geplaatst door Babyface
Ik ben niet Joods. Ik heb andere bedoelingen met die vlag. Vertel ik nie.... ;) Misschien later.


En verder Orakel, je kan plaatsen wat je wilt, mits het niet aanstootgevend is. Dus die muis vond ik wel grappig, eerlijk gezegd. Die vlag....tja, dat is een ander verhaal...jullie zullen het nooit snappen....

:) Joh, het kan me helemaal niet schelen of je Joods bent. Daar is namelijk niks mis mee.

Ik bedoelde het plaatje van die poes. Is mij ook niet gelukt.

Kheb wel een andere voor je:

http://www.geocities.com/arcopage/drunkpuss.jpg

Babyface
21-07-03, 23:46
Geplaatst door Orakel
:) Joh, het kan me helemaal niet schelen of je Joods bent. Daar is namelijk niks mis mee.

Ik bedoelde het plaatje van die poes. Is mij ook niet gelukt.

Kheb wel een andere voor je:

http://www.geocities.com/arcopage/drunkpuss.jpg


Met Joods zijn is niks mis mee nee, net zoals met Nederlands of Marokkaans zijn. Afkomst, ras en kleur daar wordt straks niet gevraagd, er wordt naar de daden gevraagd....


Jammer van die kat. Had 'm graag als sig gewild. Maar ja, tis niet belangrijk meer, ander keer wel....

Orakel
21-07-03, 23:54
Geplaatst door Babyface
Met Joods zijn is niks mis mee nee, net zoals met Nederlands of Marokkaans zijn. Afkomst, ras en kleur daar wordt straks niet gevraagd, er wordt naar de daden gevraagd....

Zo is dat. Ga je mee een Islamitisch bejaardentehuis opzetten?



Jammer van die kat. Had 'm graag als sig gewild. Maar ja, tis niet belangrijk meer, ander keer wel....

:(

Babyface
22-07-03, 00:01
Geplaatst door Orakel
Zo is dat. Ga je mee een Islamitisch bejaardentehuis opzetten?







Nee.



http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=68056

Tomas
22-07-03, 08:48
Geplaatst door Babyface
Is een kater, kitkatjeino genaamd.

Pssjjjjjjjj!!!!!!

* Tomas zet een indrukwekkend hoge rug op *

GroteWolf
22-07-03, 09:23
Kheb wel een andere voor je:


Aaah, zo is Tomas zijn rijbewijs kwijtgeraakt.

Tomas
22-07-03, 10:15
Geplaatst door GroteWolf
Aaah, zo is Tomas zijn rijbewijs kwijtgeraakt.


:haha:




:confused:

Mark
22-07-03, 16:39
Geplaatst door Babyface
In de tandheelkunde is iedereen zowat bekend met elkaar, maar M2-tandartsenpraktijk zeg je? Nooit van gehoord, zou ik even moeten nagaan.

Leuk, zijn je tandjes en kiesjes in goede staat? :)

ehm ze heten ook praktijk Corbulo....

:zwaai:

Zwarte Schaap
23-07-03, 19:41
Geplaatst door Babyface
Ik ben niet Joods. Ik heb andere bedoelingen met die vlag. Vertel ik nie.... ;) Misschien later.


Heb je een joodse vriend/verloofde/man wella? Heeft hij je gevraagd om zo je liefde voor hem te bewijzen? :moeilijk: :mad:

Babyface
24-07-03, 11:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb je een joodse vriend/verloofde/man wella? Heeft hij je gevraagd om zo je liefde voor hem te bewijzen? :moeilijk: :mad:








Nops.

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=68058