PDA

Bekijk Volledige Versie : er gaan weer koppen rollen bij de AEL!!!



yamil yawad
21-07-03, 13:35
berte mensen,

na een lekkere vakantie genoten te hebben is het straks weer tijd om de draad weer op te pakken bij AEL.na onze zomerreces staan de meeste weer te popelen om weer aan de slag te gaan,alleen zijn er weer mensen die denken een eigen koers te kunnen varen binnen de AEL.dit kan absoluut niet getolereerd worden(ook niet van victory-revolution en die andere gluiperds.)laat ik duidelijk zijn,wie zijn eigen koers wil varen, dat gaat hem zijn kop kosten binnen de AEL (er zijn al 3 koppen gerold inmiddels)dus wees gewaarschuwd.

verder wil ik er op wijzen dat wij na de zomer hopelijk een verfrissende start gaan maken met een mogelijk nieuwe leider (uit rotterdam)voor de AEL-nl


p.s die zogenaamde fake J/a/m/i/l j/a/w/ad is voorgoed uit dit forum verbannen.

vriendelijke groeten ,

yamil yawad
bestuurslid AEL

powerplay
21-07-03, 13:55
he yamil yawad,
denk je nou echt dat mensen zich nog bij de AEL gaan aansluiten,
ik denk dat je in een droomwereldje leeft,ik weet vrijwel zeker dat de meeste mensen de AEL liever zien verdwijnen dan terugkomen.tot nu toe heeft het alleen schade berokkend aan mensen(of dat nou ael ers zijn of niet).

je begrijpt het niet he! de mensen zijn ontwaakt uit dat geouwehoer van abu dja dja..
de mensen willen met rust gelaten worden door de AEL.ze willen niet zogenaamd dat de AEL ze representateert,ze zijn de AEL beu!!!!

de mensen willen de ISLAM volgen en daar heeft de AEL geen antwoord op.(simpelweg omdat de mensen binnen de AEL onkundig zijn op dit belangrijke gebied)

de mensen willen leiding, en dat hebben ze allang gevonden in het voorbeeld van de profeet MOHAMMED(v.z.m.h). (de HADITHS)

binnen de AEL leiding zijn er mensen die KORANNIET zijn ............dus absoluut niet geloven in de overleveringen van de profeet(v.z.m.h).
alleen daarom zullen de mensen niets met de AEL te maken willen hebben......................

powerplay.

Dienna
21-07-03, 15:10
Geplaatst door powerplay
he yamil yawad,
denk je nou echt dat mensen zich nog bij de AEL gaan aansluiten,
ik denk dat je in een droomwereldje leeft,ik weet vrijwel zeker dat de meeste mensen de AEL liever zien verdwijnen dan terugkomen.tot nu toe heeft het alleen schade berokkend aan mensen(of dat nou ael ers zijn of niet).

je begrijpt het niet he! de mensen zijn ontwaakt uit dat geouwehoer van abu dja dja..
de mensen willen met rust gelaten worden door de AEL.ze willen niet zogenaamd dat de AEL ze representateert,ze zijn de AEL beu!!!!

de mensen willen de ISLAM volgen en daar heeft de AEL geen antwoord op.(simpelweg omdat de mensen binnen de AEL onkundig zijn op dit belangrijke gebied)

de mensen willen leiding, en dat hebben ze allang gevonden in het voorbeeld van de profeet MOHAMMED(v.z.m.h). (de HADITHS)

binnen de AEL leiding zijn er mensen die KORANNIET zijn ............dus absoluut niet geloven in de overleveringen van de profeet(v.z.m.h).
alleen daarom zullen de mensen niets met de AEL te maken willen hebben......................

powerplay. :) :duim:

En toch kan ik wel lachen om Yawad! Hij weet het altijd zo leuk te brengen!

Fillastiene
21-07-03, 16:32
Geplaatst door yamil yawad
berte mensen,

na een lekkere vakantie genoten te hebben is het straks weer tijd om de draad weer op te pakken bij AEL.na onze zomerreces staan de meeste weer te popelen om weer aan de slag te gaan,alleen zijn er weer mensen die denken een eigen koers te kunnen varen binnen de AEL.dit kan absoluut niet getolereerd worden(ook niet van victory-revolution en die andere gluiperds.)laat ik duidelijk zijn,wie zijn eigen koers wil varen, dat gaat hem zijn kop kosten binnen de AEL (er zijn al 3 koppen gerold inmiddels)dus wees gewaarschuwd.

verder wil ik er op wijzen dat wij na de zomer hopelijk een verfrissende start gaan maken met een mogelijk nieuwe leider (uit rotterdam)voor de AEL-nl


p.s die zogenaamde fake J/a/m/i/l j/a/w/ad is voorgoed uit dit forum verbannen.

vriendelijke groeten ,

yamil yawad
bestuurslid AEL

:melig:

Waarom komt dit zo ongeloofwaardig over?

(Ik moet echt wat aan die achterdochtige aard van me gaan doen...)

Zwarte Schaap
21-07-03, 18:56
Geplaatst door Fillastiene
:melig:

Waarom komt dit zo ongeloofwaardig over?

(Ik moet echt wat aan die achterdochtige aard van me gaan doen...)

Volgens mij scheel er niets aan je achterdocht, zonder een portie gezonde achterdocht kom je niet ver in deze wereld.

Zwarte Schaap
21-07-03, 20:25
Geplaatst door Bouchra A
Ik heb jou nog niet op gezonde achterdocht kunnen betrappen. Je hele persoon roept achterdocht op. De belangrijkste wapenfeit van mijn achterdocht is wel dat ik jou voor geen cent vertrouw en dat ik je heel scheinheilig vind dat je je voordoet als allochtone meid terwijl je gewoon een gefrustreerde autochtoon man bent. Typische zionisten streken.

Mafkees
21-07-03, 20:36
Geplaatst door Bouchra A
""""De belangrijkste wapenfeit"""""
Waarom schrijf je niet gewoon HET ipv DE?
""scheinheilig"" ??? Ben ik scheinheilig wanneer ik dat woord niet ken?


Hoogstens krom, wanneer je anderen op hun fouten wijst en er zelf ook weinig van bakt.

Zwarte Schaap
21-07-03, 23:31
Geplaatst door Bouchra A
""""De belangrijkste wapenfeit"""""
Waarom schrijf je niet gewoon HET ipv DE?
""scheinheilig"" ??? Ben ik scheinheilig wanneer ik dat woord niet ken? Durf je geen uitspraken te doen over waar het wel omgaat. Is mijn achterdocht nu wel of niet gezond m.b.t jouw persoon en geslacht?

Babyface
21-07-03, 23:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Durf je geen uitspraken te doen over waar het wel omgaat. Is mijn achterdocht nu wel of niet gezond m.b.t jouw persoon en geslacht?



Ik denk het haast wel. Dat kan haast geen meisje zijn en wie kan het beter weten als een vrouw dat kan...


Yep, is uitgesproken. Bouchra A is een gefrustreerde man. :staart:

Maarten
22-07-03, 00:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij scheel er niets aan je achterdocht, zonder een portie gezonde achterdocht kom je niet ver in deze wereld.

Vertrouw iedereen, maar wees op alles voorbereid..
Boeddhistische spreuk, meen ik.

Maar in dit geval weet je nooit, wie zich voor ***** uitgeeft.
Eigenlijk bewijst enkel het kennen van het password bij de login, wie iemand is.
Of beheer moet iemand gesproken hebben, en dat hier bevestigen.
Dat blijkt niet.
Vreemd, dat Beheer dit laat staan, na eerder aangegeven te hebbn geen gedonder met valse logins te willen, na het NRC artikel

Maarten
22-07-03, 16:20
Geplaatst door Babyface
Bouchra A is een gefrustreerde man. :staart:

Wel leuk om dat balletje een beetje rond te trappen.
Maak het niet te bont, want we moeten wel zorgen dat ze blijft..
Ik kom anders niet aan sporten toe.. :D

jaja
22-07-03, 16:29
Geplaatst door Maarten
Wel leuk om dat balletje een beetje rond te trappen.
Maak het niet te bont, want we moeten wel zorgen dat ze blijft..
Ik kom anders niet aan sporten toe.. :D de inhoud telt weer als nooit te voren ... :maf3:

Zwarte Schaap
22-07-03, 17:47
Geplaatst door jaja
de inhoud telt weer als nooit te voren ... :maf3:

Welk inhoud? Dat fakebericht of die fa(m)ke webforumtransexueel?

Maarten
23-07-03, 01:48
Geplaatst door jaja
de inhoud telt weer als nooit te voren ... :maf3:

Dat is precies waar ik naar kijk...
Toch bedankt, want misschien moet Bouchra toch weer serieuzer antwoord krijgen.. Nog serieuzer..

Maarten
23-07-03, 02:00
Geplaatst door Bouchra A
Inderdaad het gaat over de AEH
Dat is niet zo'n frisse club.

Bouchra, ze lachen zich hier echt dood om zo'n opmerking, want er zijn massa's postings over AEL geweest hier, en mensen houden alles er over bij. Die vertel je echt niks.
Ze begrijpen ook donders goed de goede kanten ervan, want die zijn er zeker.
Kritiek mag best, maar schrijf dan wát..

Puk
23-07-03, 02:01
Geplaatst door Maarten
Bouchra, ze lachen zich hier echt dood om zo'n opmerking, want er zijn massa's postings over AEL geweest hier, en mensen houden alles er over bij. Die vertel je echt niks.
Ze begrijpen ook donders goed de goede kanten ervan, want die zijn er zeker.
Kritiek mag best, maar schrijf dan wát..

Goeie kanten??? Nooit iets van kunnen ontdekken...

observer
23-07-03, 13:28
dus als ik het goed begrijp mag je lid worden van de ael

maar niet kritisch zijn
niet discussieren
geen andere mening hebben
en zeker niet de zaak van het bestuur willen overnemen als je ontevreden bent

tikkie sekte-style?

Maarten
24-07-03, 06:17
Geplaatst door Puk
Goeie kanten??? Nooit iets van kunnen ontdekken...

Jahjah gaf vaak hele goede antwoorden in interviews. En menig journalist beging grote blunders tijdens de interviews.
Jahjah was ook een hele goede spreekbuis voor zijn doelgroep.
Hij maakte hoe dan ook echt wel veel onvrede duidelijk.
Er deugde ook veel niet, maar het was wel gewoon tijd voor zoiets.
Hij maakte ook veel discussies los..
En hij betrok zijn doelgroep eigenlijk juist weer bij de samenleving.

freya
24-07-03, 08:21
Hoezo verleden tijd? Hij toch niet dood ofzo!

Maarten
25-07-03, 04:14
Ik bedoelde, dat we eigenlijk niets meer van 'm horen, en dat er mogelijk een nieuwe koers gevaren gaat worden na al het gedoe. Wat hij gedaan heeft is een beetje een afgesloten tijdperk, en daar keek ik op terug.

freya
25-07-03, 09:09
Ik help het je hopen. :tik:

Vergeet niet dat het nu ook gewoon vakantieperiode is :moe:

CapoDiTutiCapi
25-07-03, 14:03
Geplaatst door powerplay
he yamil yawad,
denk je nou echt dat mensen zich nog bij de AEL gaan aansluiten,
ik denk dat je in een droomwereldje leeft

So, onlangs hebben een goeie vriend en ik twee bijeenkomsten van de AEL bijgewoond en naar aanleiding daarvan hebben wij ons aangemeld bij de AEL. Mijn indruk tot zover is dat deze organisatie meer rising is dan falling.

Zeker aan te raden om lid te worden als je voor de arabische en/of islamitische zaak staat.

www.ael.nl

ciao