PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ben weg!



Donna
22-07-03, 17:34
Neeeeeejjjj..... niet voorgoed, dat zouden jullie wel willen! :hihi:

Ik ga met twee medepriksters naar Marokko. En nee Royce, ik kan helaas niets voor je mee terug nemen ;) Lennart, ik ga daar onderzoeken of de Bilderbergjes hun tentakels inmiddels al in de Marokkaanse bourgouisie hebben geslagen. Orakel, ik ga je taalles daar uittesten. Als je me rare dingen hebt geleerd zwaait er wat! :D Maarten, Jaja, etc. eens kijken of het daar in Marokko net zo gezelliger is qua zionistische aanwezigheid. Volgens mij wel... Nou, verder iedereen de groeten... Cc, takbier is helaas afgeschaft, het is nu al hoesjoem geworden, dan weet je dat. Panthera, laat je Royce heel? Hij lijkt wel heel stoer, maar ondertussen.... :D Shaheed, ik zie je daar...;) Ramzi, als mijn vlucht niet aankomt weet ik je te vinden :D En ik zal de groeten doen aan de gezusters... Mars, ik vertrouw erop dat jij als vanouds zeer kritisch en neutraal Nederlanders zult blijven afzeiken... Mulan, veel groetjes! Taouanza, Puk, gaat het C-o-C weekend nou nog door?? Ik wil wel mee, maar dat kan alleen als Tomas niet meegaat... (don't even ask...) Manc, Mark (of alletwee, ik weet het nog steeds niet helemaal zeker): verdedig de democratie met hand en tand!! Schaappie: de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend ;) MRZ: laat je niet gekmaken! :confused: ;) Tomas.... tot later.... :zwaai: :)En verder iedereen die ik hier vergeten ben: de groeten!

Puk
22-07-03, 17:52
Geplaatst door Donna
Neeeeeejjjj..... niet voorgoed, dat zouden jullie wel willen! :hihi:

Ik ga met twee medepriksters naar Marokko. En nee Royce, ik kan helaas niets voor je mee terug nemen ;) Lennart, ik ga daar onderzoeken of de Bilderbergjes hun tentakels inmiddels al in de Marokkaanse bourgouisie hebben geslagen. Orakel, ik ga je taalles daar uittesten. Als je me rare dingen hebt geleerd zwaait er wat! :D Maarten, Jaja, etc. eens kijken of het daar in Marokko net zo gezelliger is qua zionistische aanwezigheid. Volgens mij wel... Nou, verder iedereen de groeten... Cc, takbier is helaas afgeschaft, het is nu al hoesjoem geworden, dan weet je dat. Panthera, laat je Royce heel? Hij lijkt wel heel stoer, maar ondertussen.... :D Shaheed, ik zie je daar...;) Ramzi, als mijn vlucht niet aankomt weet ik je te vinden :D En ik zal de groeten doen aan de gezusters... Mars, ik vertrouw erop dat jij als vanouds zeer kritisch en neutraal Nederlanders zult blijven afzeiken... Mulan, veel groetjes! Taouanza, Puk, gaat het C-o-C weekend nou nog door?? Ik wil wel mee, maar dat kan alleen als Tomas niet meegaat... (don't even ask...) Manc, Mark (of alletwee, ik weet het nog steeds niet helemaal zeker): verdedig de democratie met hand en tand!! Schaappie: de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend ;) MRZ: laat je niet gekmaken! :confused: ;) Tomas.... tot later.... :zwaai: :)En verder iedereen die ik hier vergeten ben: de groeten!

Heel veel plezier Donna!!
En natuurlijk ga jij naar het CoC weekeinde! Wat zullen we nou hebben?
Anders ga ik ook niet...

Ramzi
22-07-03, 18:04
Geplaatst door Donna
Ramzi, als mijn vlucht niet aankomt weet ik je te vinden :D En ik zal de groeten doen aan de gezusters...

Nikkes mee te machen... :p De andere gezusters uit Eindhoven zijn vanochtend vertrokken en Khalid zit er al... ik ben de 30ste daaro...
Yallah, bye bye, trik selama, en ik zie je sjow ik zie je sjow...

:zwaai:

:blauwkus:

lennart
22-07-03, 18:30
muchos funnos toegewensd.

Donna
22-07-03, 18:44
Geplaatst door Ramzi
Nikkes mee te machen... :p De andere gezusters uit Eindhoven zijn vanochtend vertrokken en Khalid zit er al... ik ben de 30ste daaro...
Yallah, bye bye, trik selama, en ik zie je sjow ik zie je sjow...

:zwaai:

:blauwkus:


Ik sprak Khalid net ja.... zit in casa! Allesh goet met hem. Ik ben er tot de 6de, kom je even langs, gesjellie? :maf2:

Goeie reis alvast en ik zie je hopelijk daar! :blauwkus:

Puk: ik wil wel mee... maarrrr..... Tomas legt het wel uit. Toch Tomas?

Lennart: :zwaai:

Marsipulami
22-07-03, 19:02
Geplaatst door Donna
... Mars, ik vertrouw erop dat jij als vanouds zeer kritisch en neutraal Nederlanders zult blijven afzeiken...

de groeten!

Ik zal mijn best doen om je vertrouwen niet te beschamen. Verder pas goed op jezelf en doe ze ginder de groeten van mij.

mrz
22-07-03, 20:23
Hee ok, IK zal mijn best doen :P

Veel plezier aldaar!

Maarten
22-07-03, 20:46
En ik maar denken dat ze het over een weekendje hadden.. :hihi:

Zeg, ik ben er volgende week ook! Moet nog even 3 bevallige en overtuigde christenen charteren, voor de bijlessen aan die groepen, die zich voorbereiden op uithuwelijking naar Nederland!
In de wortel aanpakken noem ik dat!

Donna, veel plezier!
En.. (hoe zeg je eigenlijk "gekrakeel" op z'n Marokkaans?..)..
Vertel me hoe ver je eigenlijk van een kameel moet zitten, wil het eten nog te vreten zijn..

Maarten
22-07-03, 20:52
Mededeling van Beheer:

De eerste de beste die nog het lef heeft een leuke vakantie aan te kondigen, krijgt meteen 10 Strafpunten!
Hier is sprake van ernstig schieten onder de kluiten van onschuldige achterblijvers.

~Panthera~
22-07-03, 21:32
Geplaatst door Donna
Neeeeeejjjj..... niet voorgoed, dat zouden jullie wel willen! :hihi:

Ik ga met twee medepriksters naar Marokko. En nee Royce, ik kan helaas niets voor je mee terug nemen ;) Lennart, ik ga daar onderzoeken of de Bilderbergjes hun tentakels inmiddels al in de Marokkaanse bourgouisie hebben geslagen. Orakel, ik ga je taalles daar uittesten. Als je me rare dingen hebt geleerd zwaait er wat! :D Maarten, Jaja, etc. eens kijken of het daar in Marokko net zo gezelliger is qua zionistische aanwezigheid. Volgens mij wel... Nou, verder iedereen de groeten... Cc, takbier is helaas afgeschaft, het is nu al hoesjoem geworden, dan weet je dat. Panthera, laat je Royce heel? Hij lijkt wel heel stoer, maar ondertussen.... :D Shaheed, ik zie je daar...;) Ramzi, als mijn vlucht niet aankomt weet ik je te vinden :D En ik zal de groeten doen aan de gezusters... Mars, ik vertrouw erop dat jij als vanouds zeer kritisch en neutraal Nederlanders zult blijven afzeiken... Mulan, veel groetjes! Taouanza, Puk, gaat het C-o-C weekend nou nog door?? Ik wil wel mee, maar dat kan alleen als Tomas niet meegaat... (don't even ask...) Manc, Mark (of alletwee, ik weet het nog steeds niet helemaal zeker): verdedig de democratie met hand en tand!! Schaappie: de soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend ;) MRZ: laat je niet gekmaken! :confused: ;) Tomas.... tot later.... :zwaai: :)En verder iedereen die ik hier vergeten ben: de groeten!
----------------------------------

Een hele fijna vakantie !!!!!!! en HEEL terug he ? :hihi:


:zwaai:







Tering...het wordt steeds leger hier. :moe:

Hamza-T
22-07-03, 21:42
Ajuus.

taouanza
22-07-03, 21:50
Jeetje wat een afscheidsrede!
Word er haast emotioneel van :traan1:

Orakel
22-07-03, 21:59
Geplaatst door Maarten
En.. (hoe zeg je eigenlijk "gekrakeel" op z'n Marokkaans?..)..

Sda3 wat ook zoveel betekent als herrie. De laatste letter kun je pas uitspreken als je 4 sigaretten achter elkaar gerookt hebt. Het is dezelfde letter als in ahum, maar dan achter uit de strot. Alsof je je keel schraapt.
:hihi: Wat zul jij schor zijn morgen.



Vertel me hoe ver je eigenlijk van een kameel moet zitten, wil het eten nog te vreten zijn..

Een cm of 10 ander kun je er met je vork niet bij. Als ie dood is tenminste.

Donna, ik wens je een hele fijne vakantie toe en hoop dat het alles is wat je ervan verwacht.

Thallai. :zwaai:

taouanza
22-07-03, 22:17
Geplaatst door Orakel
Sda3 wat ook zoveel betekent als herrie. De laatste letter kun je pas uitspreken als je 4 sigaretten achter elkaar gerookt hebt. Het is dezelfde letter als in ahum, maar dan achter uit de strot. Alsof je je keel schraapt.
:hihi: Wat zul jij schor zijn morgen.




Thallai. :zwaai:

Volgens mij haal je de 3 en de 7 door elkaar.
Maar het kan simpeler:
Voor de 3 duw je het achterste van je tong tegen je keelgat en zeg gewoon A
Voor de 7 idem maar dan zeg je gewoon H

taouanza
22-07-03, 22:20
Enne voor de 9 doe je hetzelfde met K
Dus
ba9aratoen
7iemaroen
3ankaboetoen
koelschie toen

Orakel
22-07-03, 22:22
Geplaatst door taouanza
Volgens mij haal je de 3 en de 7 door elkaar.
Maar het kan simpeler:
Voor de 3 duw je het achterste van je tong tegen je keelgat en zeg gewoon A
Voor de 7 idem maar dan zeg je gewoon H

:traan2: Mens ik stikte zowat. Doe me nog es zo'n tip, het achterste van je tong tegen je keelgat.

Mijn buurman moest mij reanimeren en als je mijn buurman 1 keer gezien en geroken hebt, spreek je nooit geen Arabisch meer.

Orakel
22-07-03, 22:26
Geplaatst door taouanza
Enne voor de 9 doe je hetzelfde met K
Dus
ba9aratoen
7iemaroen
3ankaboetoen
koelschie toen

Ahh, die 9 kende ik nog niet. Thnx.

Zie9toen
Bouchra7toen is3oen een7oen van het soortoen 7imaroen. Of was 7et nou9 bgaloen?

Hee? Bgaloen? Wat moet ik daar gebruiken?

taouanza
22-07-03, 22:33
Geplaatst door Orakel
:traan2: Mens ik stikte zowat. Doe me nog es zo'n tip, het achterste van je tong tegen je keelgat.

Mijn buurman moest mij reanimeren en als je mijn buurman 1 keer gezien en geroken hebt, spreek je nooit geen Arabisch meer.




Ahh, die 9 kende ik nog niet. Thnx.

Zie9toen
Bouchra7toen is3oen een7oen van het soortoen 7imaroen. Of was 7et nou9 bgaloen?

Hee? Bgaloen? Wat moet ik daar gebruiken?

:hihi: :haha: :hihi:

Zwarte Schaap
23-07-03, 00:00
Hey tuthola,

Toevallig snap ik de betekenis niet van je geciteerde gezegde, je weet wel die soep die heet is en zo.

Anyhow veel plezier en ..eh we(ik) staan natuurlijk te wachten wat je belevenissen/indrukken zullen zijn. Ben benieuwd.

ciao

Maarten
23-07-03, 00:55
Donna, Orakel zegt dat je na 10 Kg dode kameel even moet ophouden..
En hij heeft op zich wel een handige tip: als je een vork gebruikt, dan hoef je niet met je kop door het gat naar binnen!..)

(uit: Poezie der Vakantieverwensingen, vers 4:138 )

Maarten
23-07-03, 01:04
Maar is het nou de 3 of de 7, die de keel reinigt, de stembanden smeert, de luchtpijp vernauwt, en alles doodt wat zich toevallig in zijn baan bevind?
Je weet wel.. Dat ding wat mogelijk de kruistochten uitgelokt heeft?

MO_NL
23-07-03, 01:21
Hoi Donna,

denk dat iedereen al alles heeft geroepen voor mij (dus zie thread).

Rest mij om je een bon voyage te wensen.

Dus bij deze:

Bon Voyage

:zwaai: Mo & La

Ramzi
23-07-03, 02:35
Zo, k heb dr uitgezwaaid op Schiphol, als het goed is landt ze over een kleine uurtje op Tanger...

Donna, nogmaals veel plezier... ;)