PDA

Bekijk Volledige Versie : Foto's zonen Saddam vrijgegeven, ik heb mn twijfels



KomMaar
25-07-03, 10:53
Het Pentagon heeft de foto's vrijgegeven van de lichamen van Uday en Qusay Hussein. De schokkende foto's tonen close-ups van het gezicht en het bovenlichaam van de twee zonen van Saddam Hussein



http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/qusay_saddam_h%7E61.jpg http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/uday_oud.jpg

http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/usay_dood1.jpg http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/qusay_close.jpg

http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/qusay_baard.jpg http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/usay2.jpg

Puk
25-07-03, 10:54
Sprekend!

Vooral die ene rechtsonder.

Simon
25-07-03, 11:15
Ik heb geen twijfels. Amerika zou er weinig belang bij hebben dit te verzinnen. Integendeel. Iedereen zou de VS nog minder vertrouwen als morgen een levend broederstel op video bij Al Jazeera getoond zou worden!

Simon

mulan
25-07-03, 11:57
Ik vind ze niet echt lijken :loens: maar ze zullen het ongetwijfeld zijn,al is het alleen maar om de reden die Simon noemt.

Huren die Amerikanen steeds dezelfde fotograaf in of zo...........die foto van Qusay lijkt precies op die van Che Guevara toen die uiteraard dood gefotografeerd werd,of ligt dat nu aan mij. :auw2:

Puk
25-07-03, 12:16
Geplaatst door mulan
Ik vind ze niet echt lijken :loens: maar ze zullen het ongetwijfeld zijn,al is het alleen maar om de reden die Simon noemt.

Huren die Amerikanen steeds dezelfde fotograaf in of zo...........die foto van Qusay lijkt precies op die van Che Guevara toen die uiteraard dood gefotografeerd werd,of ligt dat nu aan mij. :auw2:

Die foto van Che circuleert op bidprentjes in Cuba.
Dat kan ik me van de foto's van die dooie broertjes niet voorstellen.
Of wil jij wel zo'n foto op je nachtkastje?

taouanza
25-07-03, 13:01
Geplaatst door Simon
Ik heb geen twijfels. Amerika zou er weinig belang bij hebben dit te verzinnen. Integendeel. Iedereen zou de VS nog minder vertrouwen als morgen een levend broederstel op video bij Al Jazeera getoond zou worden!

Simon


Belangen of geen belangen, leugens worden altijd achterhaalt en het leven gaat door.Ik heb gisteren een docu gezien over onze heldin Jessica.:moe:
Bleek dat haar artsen hun leven riskeerden om haar, twee dagen voor de spectaculaire reddingsactie met lossen flodders en al,per ambulance naar de amerikanen te brengen. De boodschapper werd voor zijn goodwill beloond met een liquidatie.
De wereld lijkt niet echt op haar grondvesten te schudden nadat dit boven water kwam:moe:
Een leugen meer of minder maakt niet uit.Who's counting?!

En Udey lijkt totaal niet, kijk maar naar de neus. Het lijk heeft een platte brede neus in vergelijking met Udey's puntige neus.

Maarten
25-07-03, 13:46
Als je een schaap roostert, dan herkent zijn moeder 'm ook niet meer!
Ben benieuwd..
Waren er eigenlijk al look-alikes? Pa had er minstens 5.

Misschien toch wat foto's ophangen bij het Riagg te Amsterdam..

plexus
25-07-03, 14:11
is het echt zo belangrijk of ze nu de echte zijn of niet!

Canaris
25-07-03, 15:08
Bij alle verachting voor die twee moordenaars. Dit kan eigenlijk niet door de beugel

Hoe ver, kan men zich noch verwijderen van de wat oudbollige begrippen als

Waarde
Norm
Respect
Pieteit


Ik dacht altijd , dat één ongeschreven wet eigenlijk voor ieder gold. Ongeacht wat mensen in hun leven hebben gedaan , in hun dood , heeft men met respect met de Lichamen om te gaan.

Ik begrijp waarom de USA dit doen, kan het echter niet goed heten.

lennart
25-07-03, 15:30
Ik vind het inderdaad vreemd dat CNN en de Amerikaanse zenders geen problemen hebben om deze fotos uit te zenden, het waren immers deze zenders die de dode GI soldaten niet wensten uit te zenden. Dat Al-Jazeera en andere arabische zenders deze beelden uitzenden kan niet verbazingwekkend zijn.

jaja
25-07-03, 15:34
Geplaatst door taouanza
Belangen of geen belangen, leugens worden altijd achterhaalt en het leven gaat door.Ik heb gisteren een docu gezien over onze heldin Jessica.:moe:
Bleek dat haar artsen hun leven riskeerden om haar, twee dagen voor de spectaculaire reddingsactie met lossen flodders en al,per ambulance naar de amerikanen te brengen. De boodschapper werd voor zijn goodwill beloond met een liquidatie.
De wereld lijkt niet echt op haar grondvesten te schudden nadat dit boven water kwam:moe:
Een leugen meer of minder maakt niet uit.Who's counting?!

En Udey lijkt totaal niet, kijk maar naar de neus. Het lijk heeft een platte brede neus in vergelijking met Udey's puntige neus. kortom, zoals Simon zegt ... als ze het niet zijn, dan geeft de VS een open doeltje ... makkelijk in te koppen. De zonen verschijnen op een video en de psychologische klap is enorm. De reactie van de Iraakse bevolking alleen al ... Denk je dat de VS dat risico willen lopen?

Canaris
25-07-03, 15:58
lennart ik ben het HELEMAAL met je eens ( Eng gevoel)

manc
25-07-03, 16:33
Geplaatst door lennart
Ik vind het inderdaad vreemd dat CNN en de Amerikaanse zenders geen problemen hebben om deze fotos uit te zenden, het waren immers deze zenders die de dode GI soldaten niet wensten uit te zenden. Dat Al-Jazeera en andere arabische zenders deze beelden uitzenden kan niet verbazingwekkend zijn.

Ik ben het met je eens... :( Help, ik ga hulp zoeken.

ps. Op zich wel weer logisch dat de VS deze foto's in Irak laat zien, aan de mensen aldaar.

sjo
25-07-03, 18:58
Die rotzakken hadden voor de (aardse) rechter gebracht moeten worden. Daar hadden Amerikanen natuurlijk geen zin in....ze hadden alle kans.
Ze moeten eens leren dat Den Haag het middelpunt van de juridische wereldorde is.....

groeten
sjo

Hamza-T
25-07-03, 19:10
onderschrift manC


When Cassius Clay renamed himself into Muhammad Ali, he exchanged one "slave-name" for another.

Wat een negatief onderschrift manc, kun je dit even verklaren aan hamza-t slaaf van Allah.

barfly
25-07-03, 19:46
Ik had ze zelf wel overhoop geschoten om die 30 miljoen te vangen! :p

http://darkstar-sifi.co.uk/images/duke_figures/duke.jpg

sjo
25-07-03, 19:58
Dan hadden de Amerikanen ze moeten vastbinden en het schieten aan jou overlaten. Rambo..!

groeten
sjo

barfly
25-07-03, 20:13
Geplaatst door sjo
Dan hadden de Amerikanen ze moeten vastbinden en het schieten aan jou overlaten. Rambo..!

groeten
sjo

Duke Nukem is de naam

taouanza
25-07-03, 21:30
Geplaatst door jaja
kortom, zoals Simon zegt ... als ze het niet zijn, dan geeft de VS een open doeltje ... makkelijk in te koppen. De zonen verschijnen op een video en de psychologische klap is enorm. De reactie van de Iraakse bevolking alleen al ... Denk je dat de VS dat risico willen lopen?


Maar dusver zijn de Irakezen zwaar onder de indruk van hun bezetters:moe:
Wat denk je dat de Irakezen vinden van dagelijks moorden op hun landgenoten?
Wat denk je dat de Irakezen vinden van de chaos en wanorde in hun land?
Wat denk je dat de Irakezen vinden die spectaculaire overbodige reddingsaktie?
Dat de Rambo's het nodig vonden om een zwaar gewonde man aan zijn ziekenhuisbed vast te binden?


Waarom moeten de Irakezen zo nodig overtuigt worden?
Om ze angst in te boezemen? Om hun de mond te snoeren?
Je zoiets als wat Saddam noooooit zou doen?

manc
25-07-03, 21:47
Geplaatst door Hamza-T
onderschrift manC

Wat een negatief onderschrift manc, kun je dit even verklaren aan hamza-t slaaf van Allah.

Ja hoor. Cassius Clay veranderd van chisten in moslim en veranderde zijn 'christelijke' naam in de moslimnaam.

Wil je meer weten? Open maar een topic erover in het islamforum...dan kunnen we eea even bediscussieren....

p.s. ik heb ook nog een heel verhaal voor je geschreven over de maangod...misschien dat je dat nog niet hebt gezien?

groeten,

Bman

jaja
25-07-03, 22:33
Geplaatst door taouanza
Maar dusver zijn de Irakezen zwaar onder de indruk van hun bezetters:moe:
Wat denk je dat de Irakezen vinden van dagelijks moorden op hun landgenoten?
Wat denk je dat de Irakezen vinden van de chaos en wanorde in hun land?
Wat denk je dat de Irakezen vinden die spectaculaire overbodige reddingsaktie?
Dat de Rambo's het nodig vonden om een zwaar gewonde man aan zijn ziekenhuisbed vast te binden?


Waarom moeten de Irakezen zo nodig overtuigt worden?
Om ze angst in te boezemen? Om hun de mond te snoeren?
Je zoiets als wat Saddam noooooit zou doen? omdat de angst voor de hoesein-clan nog erg groot is ... zolang men niet zeker is dat de jongens doet zijn, vreest men hun terugkomst ...
Het moorden van de clan komt nu pas een beetje in beeld .. een vn-missie ging even naar 27 bekende massagraven kijken en kwam terug met de gegevens van in totaal 79 massagraven die er vlakbij lagen en door mensen uit de buurt werden aangewezen ... Allemaal het werk en S. en zijn zonen. het is deze kennis die de bevolking zo doet verlangen naar bewijs dat die 2 dood zijn, voordat ze het geloven en wat rustiger durven te ademen ...
Het onderlinge moorden van dit moment (want de meeste doden vallen door roofmoorden etc door irakezen onderling op dit moment!) moeten de amerikanen stoppen .. ze zijn goed voorbereid aan de oorlog begonnen, maar niet aan het bestuur na de militaire overwinning. Ze hebben er eigenlijk te weinig troepen, om de orde te herstellen en de facilitieten als electriciteit te herstellen ... en om vooral veel irakezen weer te laten besturen en opbouwen..
Doen de amerikanen het op dit moment echt goed ...? Nee, niet in mijn ogen ... maar dat er nog steeds - ondanks alle amerikaanse missers tot nu toe - een grotere kans op vooruitgang voor de iraki's is dan onder die twee broers ... staat ook voor mij vast ...

KomMaar
26-07-03, 00:36
Hierop (http://www.rotten.com/library/bio/black-sheep/uday-hussein/post-mortem/) staan ze duidelijker

sjo
27-07-03, 12:44
We hebben er niets mee te maken wat Allah (saws) met dit schorem doet in het hiernamaals........
Ze hadden voor de hoogste rechterlijke macht moeten verschijnen om zich te verantwoorden. Die macht zit niet achter de wolken maar bevindt zich in Den Haag. In de vorm van een Internationaal Tribunaal.

Allah (saws) eist van ons dat we recht doen. Hij geeft daar geen richtlijnen voor aan die de eeuwen doorstaan.
Wij blijven verantwoordelijk in het oordeel, dat tijd- en cultuur-gebonden is. En natuurlijk zijn er enige universele wetten.
I.d.v. denk ik aan de 10 geboden .

groeten
sjo

fatiha elg...
27-07-03, 13:03
Ze zijn niet dood. Geen twijfel, weet zeker dat ze niet dood zijn.

fatiha elg...
27-07-03, 13:06
Geplaatst door Simon
Ik heb geen twijfels. Amerika zou er weinig belang bij hebben dit te verzinnen. Integendeel. Iedereen zou de VS nog minder vertrouwen als morgen een levend broederstel op video bij Al Jazeera getoond zou worden!

Simon



Morgen weer een dag, let maar op.....

fatiha elg...
27-07-03, 13:18
Geplaatst door Brie
Zowel Irak als de VS erkennen dat tribunaal niet, dus dat wordt lastig :D



Balen. Ik had ze wel graag willen zien hier...maar dan ben ik bang dat ik de komende 30 jaar alleen maar nachtmerries krijg...dus laat ook maar..

Puk
27-07-03, 15:08
Geplaatst door fatiha elg...
Ze zijn niet dood. Geen twijfel, weet zeker dat ze niet dood zijn.

Ze voelen zich toch wel een beetje pips hoor! Als je die foto's bekijkt...

fatiha elg...
27-07-03, 15:09
Geplaatst door Puk
Ze voelen zich toch wel een beetje pips hoor! Als je die foto's bekijkt...




Nee, mag niet lachen..is niet zo netjes....

Maarten
28-07-03, 04:36
Geplaatst door KomMaar
Hierop (http://www.rotten.com/library/bio/black-sheep/uday-hussein/post-mortem/) staan ze duidelijker

Frisse plaatjes!
Misstaat niet op "www.rotten.com"