PDA

Bekijk Volledige Versie : Israëlisch leger doodt Palestijns jongetje (5jr) en zijn 6- en 7 jarig zusjes verwond



Zwarte Schaap
25-07-03, 13:15
Israëlisch leger doodt Palestijns jongetje


JENIN (ANP) - Een Israëlische militair heeft vrijdag bij een controlepost op de Westelijke Jordaanoever een Palestijns jongetje doodgeschoten en diens zes- en zevenjarig zusjes verwond. Dat heeft de burgemeester van het dorp Barta in de buurt van de controlepost laten weten.

De auto waarin de vijfjarige jongen zat, werd bij het passeren van de controlepost vanuit een legervoertuig met een machinegeweer onder vuur genomen, aldus getuigen. De kleuter was op slag dood, zijn zesjarige zusje kreeg een kogel in haar hand.

Ook het zevenjarige meisje liep verwondingen op. De twee zijn naar een ziekenhuis overgebracht. Een woordvoerder van het Israëlische leger zei dat de militair per ongeluk heeft geschoten.

Israëlische militairen arresteerden vrijdag in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever tien Palestijnen. Onder de arrestanten zijn aanhangers van de militante groeperingen Hamas en Islamitische Jihad.

lennart
25-07-03, 13:27
Derde ongeluk van de week met Palestijnen als lijdend voorwerp.

Zwarte Schaap
25-07-03, 13:46
Geplaatst door Brie
Wat een triest ongeval

Ja de zionistische soldaat pakte per ongeluk zijn machinegeweer en deelde per abuis kogels uit in plaats van de ballontjes die ze bij de checkpoints uitdelen aan kinderen.

CapoDiTutiCapi
25-07-03, 13:50
"ongeluk" , "ongeval"....die Israelier struikelde, viel, en zijn moordwapen ging per ongeluk af richting de auto met kinderen. Ongelooflijk hoe zulke zaken altijd worden goedgepraat en afgedaan.

Zwarte Schaap
25-07-03, 13:54
Geplaatst door Brie
Een lezing dat de soldaat bewust gericht schoot op kinderen van 6 en 7 vind ik net zo ongeloofwaardig. Het zal wel iets geweest zijn dat die auto een stopverbod negeerde en dat ze bang waren dat er een stel terroristen inzaten, vermoed ik.

De zionistische kindermoordenaars zijn zo goed getraind dat wanneer ze ook onbewust gericht schieten op kinderen, ze altijd raak schieten. Hij wilde natuurlijk ook nooit bewust zijn trekker overhalen.

lennart
25-07-03, 13:59
Het verhaal gaat dat de machinegeweer plots ging vuren en dat niemand kon er wat aan doen.

The IDF said that there was nothing suspicious
about the behavior of the driver of the car,
and that it appeared the shooting was the
result of a malfunction with the machine gun.

CapoDiTutiCapi
25-07-03, 14:07
Geplaatst door lennart
Het verhaal gaat dat de machinegeweer plots ging vuren en dat niemand kon er wat aan doen.

Da's een mooi verhaal...

Zwarte Schaap
25-07-03, 14:08
Geplaatst door Brie
Net zoals de Palestijnse bomdragers hopen dat de bom niet zal afgaan, zoiets bedoel je?


Dus niet !
De bommenlegger gaat er prat op dat hij het expres doet, dat zal je een zionist nooit horen zeggen, altijd dat achterbakse onoprechte verklaren dat het een ongeval of ongeluk is.

Als jij kan bewijzen dat een bommenlegger zich achter zo een argument verschuilt dan ben jij de eerste.

Zwarte Schaap
25-07-03, 14:10
Geplaatst door lennart
Het verhaal gaat dat de machinegeweer plots ging vuren en dat niemand kon er wat aan doen.

The IDF said that there was nothing suspicious
about the behavior of the driver of the car,
and that it appeared the shooting was the
result of a malfunction with the machine gun.

Het was een speciale machinegeweer die voor het eerst werd uitgetest. Het kan namelijk precies de toekomstige mannelijke en vrouwelijke terroristen van elkaar onderscheiden en uit zichzelf schieten zonder dat de soldaat de trekker hoeft over te halen.

CapoDiTutiCapi
25-07-03, 14:11
Geplaatst door Brie
Net zoals de Palestijnse bomdragers hopen dat de bom niet zal afgaan, zoiets bedoel je?

Het uiteindelijke verweer die uit de kast wordt gehaald als er geen verweer meer gevonden kan worden voor het feit dat er weer kleine kinderen worden neergeschoten.

CapoDiTutiCapi
25-07-03, 14:14
Geplaatst door lennart
Het verhaal gaat dat de machinegeweer plots ging vuren en dat niemand kon er wat aan doen.

The IDF said ...

Een betrouwbare bron... De moordenaar de verklaring laten geven.

CapoDiTutiCapi
25-07-03, 14:16
Geplaatst door Brie
Het is gewoon dat ik me met de beste wil ter wereld amper kan voorstellen dat iemand die geestelijk in orde is (laten we daar maar even van uitgaan hier) doelbewust kinderen van 7 neermaait. Al staan de Palestijnen en Israeli's elkaar nóg zo naar het leven.

Vertel dat maar aan de moeder van die kinderen

Zwarte Schaap
25-07-03, 14:18
Geplaatst door Brie
Het is gewoon dat ik me met de beste wil ter wereld amper kan voorstellen dat iemand die geestelijk in orde is (laten we daar maar even van uitgaan hier) doelbewust kinderen van 7 neermaait. Al staan de Palestijnen en Israeli's elkaar nóg zo naar het leven.

Dat zegt meer over jouw moraal dan over het moraal van de zionistische kindermoordenaar. Verder was het een kind van 5 jaar. De zionistische logica is niet voor normale mensen te vatten.

(dit is dus een compliment voor jou)

jaja
25-07-03, 14:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het was een speciale machinegeweer die voor het eerst werd uitgetest. Het kan namelijk precies de toekomstige mannelijke en vrouwelijke terroristen van elkaar onderscheiden en uit zichzelf schieten zonder dat de soldaat de trekker hoeft over te halen. ... jij hebt blijkbaar nooit met een echt wapen "geoefend" ... die krengen doen echt soms dingen die je niet wilt ... Het aantal soldaten (en politieagenten) dat jaarlijks wereldwijd omkomt door een niet goed functionerend wapen is vrij hoog te noemen.
Wat daar precies gebeurd is, weet ik niet ... net zoals jij dat niet weet. Het wapen kan echt verkeerd afgesteld zijn geweest, waarna een kleine beweging of een tik ertegen dat ding laat afgaan (bij controleposten zijn de wapens vast niet altijd "gezekerd").
Wellicht deugt de soldaat echt niet ... om wat voor reden dan ook. Bij gebrek aan bewijzen voor het tegendeel lijkt MIJ echter voorlopig de uitleg van het IDF niet onwaarschijnlijk. Als je hier een brief van de betrokken soldaat publiceert waarin hij aangeeft dat alle palestijnen de jordaan over moeten, verander ik wellicht van mening.
(NB: er sterven ook palestijnen omdat hun eigen wapens per ongeluk afgaan, ja zelfs hun bommen ... of zijn dat ook crypto-palestijnen haters ...??)

lennart
25-07-03, 14:38
The mayor of the village, Ghassan Qabha, a
distant relative of the boy, said he was riding
with his mother, grandfather and two sisters in
a jeep, waiting behind two other cars to enter
the village. He said the shooting was
unprovoked. He said the jeep was riddled with
bullets and he didn't believe the shooting was
an accident.

Zwarte Schaap
25-07-03, 14:43
Geplaatst door jaja
... jij hebt blijkbaar nooit met een echt wapen "geoefend" ... die krengen doen echt soms dingen die je niet wilt ... Het aantal soldaten (en politieagenten) dat jaarlijks wereldwijd omkomt door een niet goed functionerend wapen is vrij hoog te noemen.
Wat daar precies gebeurd is, weet ik niet ... net zoals jij dat niet weet. Het wapen kan echt verkeerd afgesteld zijn geweest, waarna een kleine beweging of een tik ertegen dat ding laat afgaan (bij controleposten zijn de wapens vast niet altijd "gezekerd").
Wellicht deugt de soldaat echt niet ... om wat voor reden dan ook. Bij gebrek aan bewijzen voor het tegendeel lijkt MIJ echter voorlopig de uitleg van het IDF niet onwaarschijnlijk. Als je hier een brief van de betrokken soldaat publiceert waarin hij aangeeft dat alle palestijnen de jordaan over moeten, verander ik wellicht van mening.
(NB: er sterven ook palestijnen omdat hun eigen wapens per ongeluk afgaan, ja zelfs hun bommen ... of zijn dat ook crypto-palestijnen haters ...??)

Hahaha.......... hahaahahah...............echt grappig jaja ! Ik lach me rot om te zien hoeveel moeite je doet en je in allerlei bochten wringt om de mogelijkheid aan te geven dat een toevalstreffer niet uit te sluiten is.

Get lost man !

jaja
25-07-03, 15:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hahaha.......... hahaahahah...............echt grappig jaja ! Ik lach me rot om te zien hoeveel moeite je doet en je in allerlei bochten wringt om de mogelijkheid aan te geven dat een toevalstreffer niet uit te sluiten is.

Get lost man ! nee hoor .. ik heb in levende lijve mogen aandschouwen dat zoiets kan gebeuren en hoe verwoestend de gevolgen kunnen zijn ... en dat was met zogenaamde flodders ...
Hint: ga niet direct voor een FAL-geweer staan met flodders geladen ... als dat ding afgaat loop je vieze verwondingen op ...

Als dat echte kogels waren geweest ... dan waren er nu een paar Nederlanders minder geweest ...

Zwarte Schaap
25-07-03, 15:54
Geplaatst door jaja
nee hoor .. ik heb in levende lijve mogen aandschouwen dat zoiets kan gebeuren en hoe verwoestend de gevolgen kunnen zijn ... en dat was met zogenaamde flodders ...
Hint: ga niet direct voor een FAL-geweer staan met flodders geladen ... als dat ding afgaat loop je vieze verwondingen op ...

Als dat echte kogels waren geweest ... dan waren er nu een paar Nederlanders minder geweest ...

Die geweren gaan natuurlijk spontaan uitzichzelf af en raken ook nog eens bewegende doelen.

Puk
25-07-03, 16:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hahaha.......... hahaahahah...............echt grappig jaja ! Ik lach me rot om te zien hoeveel moeite je doet en je in allerlei bochten wringt om de mogelijkheid aan te geven dat een toevalstreffer niet uit te sluiten is.

Get lost man !

Scheer je weg, Baardschaap!

jaja
25-07-03, 17:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die geweren gaan natuurlijk spontaan uitzichzelf af en raken ook nog eens bewegende doelen. dat gebeurt vaak genoeg .. zoals al eerder gezegd: het aantal soldaten, politieagenten en andere lieden met geladen wapens die per ongeluk hun wapen laten afgaan door eigen had of doordat er iets tegenaan komt etc en daardoor mensen dood schieten is redelijk groot te noemen ... Daarom ALTIJD er voor zorgen dat je niet voor de loop van een wapen staat. Zelfs als die flip met het wapen zegt dat het gezekerd is ...
Dat spul is altijd gevaarlijker dan je denkt ... want ja, zelfs als er geen vinger aan de trekker zit, kan er nog iets misgaan als het wapen even niet goed functioneert. Er kan wat aan de trekker "haken" of wat dan ook ...

Zwarte Schaap
25-07-03, 17:20
Geplaatst door jaja
... Daarom ALTIJD er voor zorgen dat je niet voor de loop van een wapen staat. Zelfs als die flip met het wapen zegt dat het gezekerd is ...
Dat spul is altijd gevaarlijker dan je denkt ... want ja, zelfs als er geen vinger aan de trekker zit, kan er nog iets misgaan als het wapen even niet goed functioneert. Er kan wat aan de trekker "haken" of wat dan ook ...

Als palestijn staat de loop altijd op je gericht, daar kun je je niet aan ontrekken. Zeer zwakke uitvlucht jaja.

jaja
25-07-03, 22:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als palestijn staat de loop altijd op je gericht, daar kun je je niet aan ontrekken. Zeer zwakke uitvlucht jaja. geen uitvlucht ... levenswijsheid ... uit ervaring geleerd ... niet in slogans van de tv of het internet!
Overigens schijnt de soldaat weldegelijk met zijn vinger aan de trekker te hebben gezeten. Waarom hij hem werkelijk heeft bewogen weet ik noch jij ... we kunnen speculeren, maar meer ook niet ...
Het resultaat blijft droevig, hoe dan ook.

CapoDiTutiCapi
25-07-03, 22:48
En toen was het stil...
Op naar het volgende ongevalletje waarbij peuters en kleuters het slachtoffer worden. Misschien is het nu een op hol geslagen Apache die een lid van een palestijnse groepering (elke palestijn is inmiddels lid van een groepering) heeft gespot. Dat er kinderen in de buurt of in de betreffende auto zitten... Ja, die hebben op dat moment even pech gehad.

Zwarte Schaap
25-07-03, 23:16
Geplaatst door jaja
geen uitvlucht ... levenswijsheid ... uit ervaring geleerd ... niet in slogans van de tv of het internet!
Overigens schijnt de soldaat weldegelijk met zijn vinger aan de trekker te hebben gezeten. Waarom hij hem werkelijk heeft bewogen weet ik noch jij ... we kunnen speculeren, maar meer ook niet ...
Het resultaat blijft droevig, hoe dan ook.

Jij zat te speculeren, ik noem dat ook uitvluchten zoeken. Ik weet gewoon dat er weer een onschuldig kind is gestorven door een kogel uit de loop van een israelische mitrailleur. Dit is het gevolg van het onmenselijke zionistische beleid.

~Panthera~
26-07-03, 00:43
Kan me toch echt voorstellen, dat als je familie bent, je een ongelovelijke schurft aan Israeli's krijgt.
Lijkt me een heel normaal gevolg.

O nee..oeps..dan ben je anti-semietisch... :moe:

KomMaar
27-07-03, 22:21
Documentaire op Vlaams tv, zionisten zijn geboren om kinderen te doden. Het zit in hun genen en wortels!

CapoDiTutiCapi
28-07-03, 10:03
Interessant, maar niet verrast. Jammer dat ik em gemist heb.

CapoDiTutiCapi
28-07-03, 20:20
Dat beweren ze al (afgezien van het genen verhaal) en erger nog, ze handelen ernaar. En voor een deel klopt het ook, veel marokkanen zijn criminelen. Die verhalen komen niet zomaar uit de lucht vallen. Maar je zult geen een marokkaan vinden die het lef heeft om de trekker van een M16 op een klein kind over te halen. Ook dit verhaal van de Vlaamse tv komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Capice

KomMaar
28-07-03, 21:40
Geplaatst door Brie
:blij: Hoe reageer jij wanneer mensen beweren dat asociaal en crimineel gedrag bij Marokkanen in de genen zit?


Dat is aangeleerd door de autochtonen