PDA

Bekijk Volledige Versie : De groeten uit Beni Mellal



Sawda
25-07-03, 14:21
Hallo allemaal

Hoe gaat het daar in Nederland?
Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd. Ik heb al heel lang geen nieuws meer gevolgd.

groet Sawda

Zwarte Schaap
26-07-03, 03:34
Geplaatst door Sawda
Hallo allemaal

Hoe gaat het daar in Nederland?
Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd. Ik heb al heel lang geen nieuws meer gevolgd.

groet Sawda


Hoi Sawda,

Het gaat wel lekker hier , we mogen niet klagen over het weer. Het interessantste nieuws op dit moment is dat Ron Haleber weer terug is op het prikbord Nieuws van de dag, echt veel meer neiuws is er niet.

En hoe is het daar in Bni Mellal, valt er daar wel wat te beleven en/of is er nog wat nieuws uit bni mellal/Marokko?

ma3asalaama,

Ramzi
26-07-03, 10:27
Wacht maar, straks ga ik ook de groeten doen vanuit allerlei plaatsen in Marokko... :p

Geniet ervan... ;)

Orakel
26-07-03, 20:16
Geplaatst door Sawda
Hallo allemaal

Hoe gaat het daar in Nederland?
Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd. Ik heb al heel lang geen nieuws meer gevolgd.

groet Sawda

Hoi Sawda.

NIet druk maken om het nieuws hier want dat is "same old, same old".

Er is wel 1 bijzonder ding, maar dat vertel ik je alleen als je't geheim houdt. Beloofd? Okeej, komtie......
Ron is weer terug op het PB! Probeer nog te achterhalen onder welke nick hij prikt. Opvallend is wel dat sinds hij weer terug is, Mark plotseling in rook op is gegaan. :boeps:

Ik hoop dat je een goede vakantie hebt. Waar ligt Beni Mellal eigenlijk?
Ik ken alleen Oujda, Nador en Kenitra en wat omliggende dorpjes van deze steden.

Ramzi
04-08-03, 17:06
Geplaatst door Ramzi
Wacht maar, straks ga ik ook de groeten doen vanuit allerlei plaatsen in Marokko... :p

Geniet ervan... ;)

Sjow, nu is het mijn beurt... :D
Zei ik het niet Sawda, om te beginnen had ik geen tijd (juist jah, geen tijd... :p) om jullie de groeten te doen vanuit Nador en Casa el Beida, dus doe ik het maar vanuit Tanger :verliefd: en maybe morgen vanuit Tetouan... ;)

Hasta la vista guys...

:zwaai:

PS: Sawda, Beni Mellal is mij te ver en te warm... ik blijf lekker safe langs de kust... ;)

Ow jah, vanavond heb ik dus een date met Donna... :lole:

Maarten
05-08-03, 04:54
Geplaatst door Sawda

Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd?

Nou, de stop is uit Nederland getrokken.
In September zal de boel wel weer bijgevuld zijn.

Sawda
12-08-03, 22:05
Zo ik ben weer terug in Nederland. Het was een leuke vakantie in Marokko, ik heb veel steden bezocht die ik nooit eerder heb gezien.

Wat mij opviel aan Marokko dit jaar is dat er ontzettend veel controleposten zijn. In de avond zag je ook veel politie-auto's
surveilleren dit heeft wellicht te maken met de aanslag in Casablanca.

Jammer genoeg is er nog steeds een ontzettende kloof tussen arm en rijk. Het opvallende hiervan is dat de ene groep van de andere groep is "gescheiden". Voor beide groepen heb je aparte scholen, winkels, restauranten etc. Ik merkte ook dat veel mensen van de "high class" in rangen en standen denken en dit verbaast mij vooral in onze cultuur die langzamerhand vervuild wordt door deze gedachte.


Ramzi: geniet van je vakantie en kijk eens verder dan de kust want er is meer in Marokko te zien.

Orakel: Bni Mellal is een stad die ligt in het zuid-oosten van Marokko. Het is ook een van de schoonste steden in Marokko met mooie watervallen en natuur. Ik zou zeggen een aanrader!


Nog bedankt voor jullie reactie's.

taouanza
12-08-03, 22:20
Geplaatst door Sawda
Zo ik ben weer terug in Nederland. Het was een leuke vakantie in Marokko, ik heb veel steden bezocht die ik nooit eerder heb gezien.

Wat mij opviel aan Marokko dit jaar is dat er ontzettend veel controleposten zijn. In de avond zag je ook veel politie-auto's
surveilleren dit heeft wellicht te maken met de aanslag in Casablanca.

Jammer genoeg is er nog steeds een ontzettende kloof tussen arm en rijk. Het opvallende hiervan is dat de ene groep van de andere groep is "gescheiden". Voor beide groepen heb je aparte scholen, winkels, restauranten etc. Ik merkte ook dat veel mensen van de "high class" in rangen en standen denken en dit verbaast mij vooral in onze cultuur die langzamerhand vervuild wordt door deze gedachte.


Ramzi: geniet van je vakantie en kijk eens verder dan de kust want er is meer in Marokko te zien.

Orakel: Bni Mellal is een stad die ligt in het zuid-oosten van Marokko. Het is ook een van de schoonste steden in Marokko met mooie watervallen en natuur. Ik zou zeggen een aanrader!


Nog bedankt voor jullie reactie's.


Hamdoelillah 3la salemteki el oegt.
leuk dat je er weer bent. :)