PDA

Bekijk Volledige Versie : Help persbericht(en) schrijven !



ksis
25-07-03, 20:21
Mag ik een beroep op jullie doen om mij te helpen een persbericht (en) te schrijven? Ik stuur jullie ruwe informatie of 'brief' jullie mondeling via de telefoon


http://www.vacaturevijver.nl/WebImages/logo.gif
vacaturevijver.nl (http://www.vacaturevijver.nl/)

Simon
25-07-03, 21:06
Waarom plaats je het bericht hier niet gewoon: dan geven wij wel commentaar. Zo heeft Abdullah Haselhoef het in het verleden ook wel gedaan en dat werkt best goed.

Simon

ksis
27-07-03, 16:57
Dank voor je reactie Simon.
Ik zal ruwe informatie posten

ksis
28-07-03, 18:14
Ik wil met jullie hulp een persbericht schrijven over vacaturevijver.nl. In het persbericht wil vacaturevijver.nl presenteren als alternatief voor NationaleXXX en jobbingXXXX. Nu de XXXX-site haar gratis plaatsing van vacatures heeft beëindigd springt vacaturevijver.nl het gat in. In het persbericht wil ik ook benadrukken dat vacaturevijver.nl de enige site is waarin vacatures niet langer dan 4 weken actief blijven. Ik wil hierbij een voorbeeld aanhalen van bijvoorbeeld XXXXXboard die vacatures 60 dagen op de site laat staan. Heeft U ooit ergens gelezen dat een werkgever sollicitanten oproept binnen 60 dagen te reageren?. Dergelijke sites zijn geïnteresseerd in kwantiteit en niet in het daadwerkelijke matchen van vraag en aanbod. Ook wil ik benadrukken dat alle CV's en vacatures op vacaturevijver.nl door de webmaster worden gecontroleerd. Alle vacatures met betrekking tot afslankmiddelen en vacatures waarin wordt opgeroepen "veel geld verdienen" of dubieus vacatures stelselmatig verwijderd

Zwarte Schaap
28-07-03, 18:20
Geplaatst door ksis
Ik wil met jullie hulp een persbericht schrijven over vacaturevijver.nl. In het persbericht wil vacaturevijver.nl presenteren als alternatief voor Nationalevacaturebank en jobbingmall. Nu de nvb-site haar gratis plaatsing van vacatures heeft beëindigd springt vacaturevijver.nl het gat in. In het persbericht wil ik ook benadrukken dat vacaturevijver.nl de enige site is waarin vacatures niet langer dan 4 weken actief blijven. Ik wil hierbij een voorbeeld aanhalen van bijvoorbeeld monsterboard die vacatures 60 dagen op de site laat staan. Heeft U ooit ergens gelezen dat een werkgever sollicitanten oproept binnen 60 dagen te reageren?. Dergelijke sites zijn geïnteresseerd in kwantiteit en niet in het daadwerkelijke matchen van vraag en aanbod. Ook wil ik benadrukken dat alle CV's en vacatures op vacaturevijver.nl door de webmaster worden gecontroleerd. Alle vacatures met betrekking tot afslankmiddelen en vacatures waarin wordt opgeroepen "veel geld verdienen" of dubieus vacatures stelselmatig verwijderd

@ tips van mijn kant:

Benoem de kwaliteiten van jullie sites zonder af te geven op de andere sites. Ik bedoel ermee je hoeft hun naam niet te noemen.

ksis
28-07-03, 18:26
Hartelijk dank Zwarte Schaap ! Ik heb alles gewijzigd. Je hebt mij op tijd behoed voor een K_geding

ksis
29-07-03, 07:17
Wie begint?