PDA

Bekijk Volledige Versie : Zonen Saddam af te halen in diepvriestent



Simon
28-07-03, 08:53
Zonen Saddam af te halen in diepvriestent

Van onze redactie buitenland

Bagdad - De Amerikaanse autoriteiten in Bagdad zitten in hun maag met de lichamen van Uday en Qusay Hussein, de zonen van Saddam Hussein die vorige week omkwamen.

De lijken staan in een diepvriestent op het vliegveld van Bagdad. De Amerikanen willen ze hier bewaren tot familie de lichamen opeist. Niet dat ze verwachten dat Saddam zijn zonen komt ophalen om ze te begraven. De familie Hussein is zo groot dat er voldoende geschikte leden zijn die niet worden gezocht door de bezettingsmacht.

Volgens de Britse krant The Guardian overleggen de Amerikaanse bestuurders van Irak ondertussen met religieuze en politieke leiders over de vraag wat ze anders met de lichamen moeten doen. Volgens islamitisch gebruik moet een stoffelijk overschot zo snel mogelijk worden begraven. Tot die tijd laten de Amerikanen groepjes journalisten toe in de tent in hun pogingen de Iraakse bevolking ervan te overtuigen dat de broers echt dood zijn. Nog altijd wordt daaraan getwijfeld, al plaatsen steeds meer Iraakse kranten foto's van de lichamen. Het dagblad Azzaman plaatste de vrijdag door journalisten in het mortuarium gemaakte foto's van de broers in 'gereconstrueerde staat'.

bron: AD

Puk
28-07-03, 13:25
Geplaatst door Brie
Niemand die de zelfs maar de moeite er voor over heeft om dat uitschot op te halen. Dump ze in één van hun eigen massagraven ofzo.

Ontdooien en aan hun eigen leeuwen voeren.
Wel eerst alle kogels verwijderen.
Niet lekker als je op een kogel kauwt als je vullingen hebt.

Zwarte Schaap
28-07-03, 15:16
Geplaatst door Brie
Niemand die de zelfs maar de moeite er voor over heeft om dat uitschot op te halen. Dump ze in één van hun eigen massagraven ofzo.


Geplaatst door Puk
Ontdooien en aan hun eigen leeuwen voeren.
Wel eerst alle kogels verwijderen.
Niet lekker als je op een kogel kauwt als je vullingen hebt.

Ik wordt een beetje misselijk van deze sukkels, als jullie niets menselijks toe te voegen hebben laat dan aub liever jullie uitwerpselen binnenmonds.

Puk
28-07-03, 15:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik wordt een beetje misselijk van deze sukkels, als jullie niets menselijks toe te voegen hebben laat dan aub liever jullie uitwerpselen binnenmonds.

Haal jij ze dan op! Verdorie...
En van de Arabische Europese Hezbollah hoor je ook niks!

Zwarte Schaap
28-07-03, 15:37
Geplaatst door Brie
Het wordt steeds moeilijker om je liefde voor Uday en Qusay te onderdrukken hè? Jammer dat ze dood zijn! :)

Het heeft niets met mijn liefde voor deze broers te maken, maar met mijn opvoeding hoe te spreken over doden. (De hele Saddam clan kan me gestolen worden)

Zwarte Schaap
28-07-03, 15:38
Geplaatst door Puk
Haal jij ze dan op! Verdorie...
En van de Arabische Europese Hezbollah hoor je ook niks!

Het is een kwestie van opvoeding prikbordsukkeltje!

Puk
28-07-03, 15:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het is een kwestie van opvoeding prikbordsukkeltje!

Kan allemaal wel wezen Baardschaap... maar ondertussen wachten die sprookjesprinsen in een vrieskist om door jou opgehaald te worden!

Of door de Arabische Europese Hezbollah natuurlijk.

Zwarte Schaap
28-07-03, 15:47
Geplaatst door Puk
Kan allemaal wel wezen Baardschaap... maar ondertussen wachten die sprookjesprinsen in een vrieskist om door jou opgehaald te worden!

Of door de Arabische Europese Hezbollah natuurlijk.


Gewoon lekker doorgaan (s)pukkeltje, toon ons maar wat je opvoeding waard is.

Puk
28-07-03, 16:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Gewoon lekker doorgaan (s)pukkeltje, toon ons maar wat je opvoeding waard is.

Hallo? Opvoeding? Wie begint hier weer te schelden?
Leuk zo'n opvoeding... als het niet alleen theorie blijft dan.

Ondertussen snakken de Hoessein-broers, jouw moslimsbroeders, naar een degelijke begrafenis.

Ga je nou nog wat regelen voor ze, of hoe zit het?

Laat ons eens zien wat voor een fantastische opvoeding je genoten hebt... wannebeemoslim....

Grietje
28-07-03, 16:06
Mensen toch! Als we elkaar niet in God kunnen vinden, kunnen we toch in ieder geval onze best doen elkaar lief te hebben in dit aards bestaan?

Puk
28-07-03, 16:08
Geplaatst door Grietje
Mensen toch! Als we elkaar niet in God kunnen vinden, kunnen we toch in ieder geval onze best doen elkaar lief te hebben in dit aards bestaan?

Ik doe het niet met schapen.

Zwarte Schaap
28-07-03, 16:08
Geplaatst door Puk
Hallo? Opvoeding? Wie begint hier weer te schelden?
Leuk zo'n opvoeding... als het niet alleen theorie blijft dan.

Ondertussen snakken de Hoessein-broers, jouw moslimsbroeders, naar een degelijke begrafenis.

Ga je nou nog wat regelen voor ze, of hoe zit het?

Laat ons eens zien wat voor een fantastische opvoeding je genoten hebt... wannebeemoslim....

Wat sta je nu te bazelen lullo kun je het niet hebben dat ik je wijs op je gebrekkige opvoeding dat je maar bijft doorgaan met je onzin te spuien?

Puk
28-07-03, 16:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat sta je nu te bazelen lullo kun je het niet hebben dat ik je wijs op je gebrekkige opvoeding dat je maar bijft doorgaan met je onzin te spuien?

:zwaai:

Zwarte Schaap
28-07-03, 16:16
Geplaatst door Puk
:zwaai: :vingers:

Puk
28-07-03, 16:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
:vingers:

Takool zep ala hamada.

Zwarte Schaap
28-07-03, 16:20
Geplaatst door Puk
Takool zep ala hamada.

Fi karrek ou menba3d en garrik :zwaai: :fuckit:

Grietje
28-07-03, 16:22
Geplaatst door Puk
Takool zep ala hamada.

Hehehehehehe!

Je let goed op tijdens de 100% AB Show

Puk
28-07-03, 16:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Fi karrek ou menba3d en garrik :zwaai: :fuckit:

Bara nayek.
Ya zamel.

:D

Zwarte Schaap
28-07-03, 16:25
Geplaatst door Puk
Bara nayek.
Ya zamel.

:D

Zamel houwa li gellak wla n3ass

Puk
28-07-03, 16:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zamel houwa li gellak wla n3ass

Mook kebba.
Zemin book.

Grietje
28-07-03, 16:30
Geplaatst door Puk
Mook kebba.
Zemin book.

Ajajaj! La7oelawa uqoetabillah! Yalatief Yalatief Yalatief!!!

Puk
28-07-03, 16:33
Geplaatst door Grietje
Ajajaj! La7oelawa uqoetabillah! Yalatief Yalatief Yalatief!!!

:mad:

Grietje
28-07-03, 16:36
Geplaatst door Puk
:mad:

Ik scheld je niet uit hoor! Was alleen erg onder de indruk van je laatste verwensingen aan het adres van Schaap. Bedoelde je echt Mok kehba en Bak Zamel?

Puk
28-07-03, 16:38
Geplaatst door Grietje
Ik scheld je niet uit hoor! Was alleen erg onder de indruk van je laatste verwensingen aan het adres van Schaap. Bedoelde je echt Mok kehba en Bak Zamel?

Schrijf je het zo? Maar het was wel duidelijk verder?

Grietje
28-07-03, 16:40
Geplaatst door Puk
Schrijf je het zo? Maar het was wel duidelijk verder?

Zeer duidelijk! Zo duidelijk dat Zwarte Schaap sprakeloos is.

Puk
28-07-03, 16:41
Geplaatst door Grietje
Zeer duidelijk! Zo duidelijk dat Zwarte Schaap sprakeloos is.

:D

Zwarte Schaap
28-07-03, 17:23
Geplaatst door Puk
Mook kebba.
Zemin book.

Ik heb respect voor je mammie en pappie, als je nog wat anders te , melden hebt dan hoor ik het wel van je.

Mafkees
28-07-03, 17:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb respect voor je mammie en pappie, als je nog wat anders te , melden hebt dan hoor ik het wel van je.


Meneer en Mevrouw Smit? Die respecteren zichzelf niet eens.
Nee die balen ook, `kbedoel als de Ooievaar zo`n rotkind weet achter te laten denk je spontaan Euthanasie.

Zwarte Schaap
28-07-03, 17:26
Geplaatst door Grietje
Zeer duidelijk! Zo duidelijk dat Zwarte Schaap sprakeloos is.

Naast het prikken werkt Zwarte Schaap ook. En als Zwarte Schaap onderweg naar huis is kan hij natuurlijk niet reageren !

Grietje
28-07-03, 17:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Naast het prikken werkt Zwarte Schaap ook. En als Zwarte Schaap onderweg naar huis is kan hij natuurlijk niet reageren !

Ah, da's waar. By the way, ik vermoed dat iemand Puk die smerige woorden influistert zonder te zeggen wat het betekent. Tenminste, ik ga altijd uit van het goede in een mens.

Mafkees
28-07-03, 17:32
Geplaatst door Grietje
Ah, da's waar. By the way, ik vermoed dat iemand Puk die smerige woorden influistert zonder te zeggen wat het betekent. Tenminste, ik ga altijd uit van het goede in een mens.


Typisch Puk, dingen schreeuwen terwijl hij geen flauw idee heeft waar hij over praat.

Puk
28-07-03, 17:33
Geplaatst door Grietje
Ah, da's waar. By the way, ik vermoed dat iemand Puk die smerige woorden influistert zonder te zeggen wat het betekent. Tenminste, ik ga altijd uit van het goede in een mens.

Haha! Ik weet verdomd goed wat ik Baardschaap heb toegevoegd!
Hij doet het er maar mee!

En dat heeft opvoeding genoten... my ass.

Mafkees
28-07-03, 17:34
Geplaatst door Puk
Haha! Ik weet verdomd goed wat ik Baardschaap heb toegevoegd!
Hij doet het er maar mee!

En dat heeft opvoeding genoten... my ass.


In dat geval verdien je `n ban..

Beledigen van medeprikkers enzo.

Puk
28-07-03, 17:36
Geplaatst door Al3arbi
In dat geval verdien je `n ban..

Beledigen van medeprikkers enzo.

Ach man... wat ben je toch een zeur.

:fpuh:

Mafkees
28-07-03, 17:38
Geplaatst door Puk
Ach man... wat ben je toch een zeur.

:fpuh:

Uuh tjah, wat denk ik wel niet.
Alsof er mensen zijn die deze site beheren,
W8 ff, als je ff Onder Ron Haleber Schaap gaat beledigen,
Weet ik cker dat Matt_ttie je er gelijk afknalt.

Grietje
28-07-03, 17:38
Geplaatst door Puk
Haha! Ik weet verdomd goed wat ik Baardschaap heb toegevoegd!
Hij doet het er maar mee!

En dat heeft opvoeding genoten... my ass.

Da's minder van je Puk. Even tot tien tellen of op het balkon koekeloeren naar de toplessbuurvrouw kan de woede doven. Zing een mooi Kinderen voor Kinderen liedje voor Zwarte Schaap, bij wijze van excuses.

Je doet me trouwens denken aan mevrouw Couscousje. Die kon het ook niet laten om prikkers' ouders ervan langs te geven.

Zwarte Schaap
28-07-03, 17:42
Geplaatst door Al3arbi
In dat geval verdien je `n ban..

Beledigen van medeprikkers enzo.

Je kan mij uitschelden/beledigen wat je wil alsof ik daar onder de indruk van raak, maar hou mijn familie erbuiten die hebben er niets mee te maken.

Dit is nummer 4 die het in zijn hoofd haalt om mijn ouders uit te schelden sinds ik hier prik.

Puk
28-07-03, 17:43
Geplaatst door Grietje
Da's minder van je Puk. Even tot tien tellen of op het balkon koekeloeren naar de toplessbuurvrouw kan de woede doven. Zing een mooi Kinderen voor Kinderen liedje voor Zwarte Schaap, bij wijze van excuses.

Ja hallo??

Gewoon lik-op-stuk-beleid!

Ik doe tenminste niet alsof...

Puk
28-07-03, 17:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kan mij uitschelden/beledigen wat je wil alsof ik daar onder de indruk van raak, maar hou mijn familie erbuiten die hebben er niets mee te maken.

Dit is nummer 4 die het in zijn hoofd haalt om mijn ouders uit te schelden sinds ik hier prik.

Kom op Schaap! Wat denk je nou? Dat ik het gewoon over mijn kant laat gaan? Dan ben je aan het verkeerde adres.

Grietje
28-07-03, 17:47
Geplaatst door Puk
Ja hallo??

Gewoon lik-op-stuk-beleid!

Ik doe tenminste niet alsof...

Als we ophouden met doen alsof kunnen we maar beter de hele boel opdoeken (ergens gelezen). Zwarte Schaap is een arrogante betweter, daar ben ik het mee eens. Maar het geeft geen pas om zijn ouders erbij te betrekken.

Puk
28-07-03, 17:49
Geplaatst door Grietje
Als we ophouden met doen alsof kunnen we maar beter de hele boel opdoeken (ergens gelezen). Zwarte Schaap is een arrogante betweter, daar ben ik het mee eens. Maar het geeft geen pas om zijn ouders erbij te betrekken.

Ik ken zijn ouders niet persoonlijk. Het was ook niet aan hen gericht.

Grietje
28-07-03, 17:52
Geplaatst door Puk
Ik ken zijn ouders niet persoonlijk. Het was ook niet aan hen gericht.

Mok kehba = Je moeder is een hoer
Bak Zammel = Je vader is een flikker

Puk
28-07-03, 17:58
Geplaatst door Grietje
Mok kehba = Je moeder is een hoer
Bak Zammel = Je vader is een flikker

Nogmaals... niet aan zijn ouders gericht.
Slechts om Schaap te treffen... en da's aardig gelukt.

Als je me gaat uitschelden kan je wat terug verwachten.

Een goede islamitische gewoonte toch?

Nou dan!

Zwarte Schaap
28-07-03, 17:59
Geplaatst door Grietje
Zwarte Schaap is een arrogante betweter, daar ben ik het mee eens.

Ik kan me betweterig gedragen dat kan klopen, maar arrogant dat hoor ik voor het eerst.

Grietje
28-07-03, 18:01
Geplaatst door Puk
Nogmaals... niet aan zijn ouders gericht.
Slechts om Schaap te treffen... en da's aardig gelukt.

Als je me gaat uitschelden kan je wat terug verwachten.

Een goede islamitische gewoonte toch?

Nou dan!

Hij is er volgens mij niet echt van onder de indruk. Je verlaagt jezelf er alleen mee. Maar goed, mijn rol van vredesstichter zit er weer op. Ik ga weer es wat neuken!

Grietje
28-07-03, 18:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik kan me betweterig gedragen dat kan klopen, maar arrogant dat hoor ik voor het eerst.

Trust me, als je arrogantie opzoekt in het woordenboek vind je er een foto van een zwart schaap staan.

Puk
28-07-03, 18:07
Geplaatst door Grietje
Hij is er volgens mij niet echt van onder de indruk. Je verlaagt jezelf er alleen mee. Maar goed, mijn rol van vredesstichter zit er weer op. Ik ga weer es wat neuken!

Moet ook gebeuren!
Veel plezier!

Zwarte Schaap
28-07-03, 18:12
Geplaatst door Grietje
Trust me, als je arrogantie opzoekt in het woordenboek vind je er een foto van een zwart schaap staan.

Sorry hoor, dat zijn maar subjectieve indrukken die je uit mijn priksels haalt maar wat werkelijk niet strookt met de werkelijkheid.

Zwarte Schaap
28-07-03, 18:15
Geplaatst door Grietje
Hij is er volgens mij niet echt van onder de indruk. Je verlaagt jezelf er alleen mee. Maar goed, mijn rol van vredesstichter zit er weer op. Ik ga weer es wat neuken!

Je had het net over couscousje, je laatste zinnetje hierboven zou zo van haar afkomstig kunnen zijn. Eerlijk is eerlijk, wat dat zinnetje betreft verschillen jullie niet zoveel van elkaar.

Puk
28-07-03, 18:31
Geplaatst door Brie
Wat ooit begon als topic over Uday en Qusay in een diepvriestent... :argwaan:

En nog steeds geen oplossing...

Babyface
28-07-03, 21:45
Geplaatst door Puk
... wannebeemoslim....





Hier zit copyright op, de mijne welteverstaan. ;)

Puk
29-07-03, 00:51
Geplaatst door Babyface
Hier zit copyright op, de mijne welteverstaan. ;)

Oeps! Ik dacht al dat ik dat ergens gelezen had... :eek:

Ik zal het goedmaken:

Schaap is een wannebeemoslim (c) Babyface

:D

Babyface
29-07-03, 01:04
Geplaatst door Puk
Oeps! Ik dacht al dat ik dat ergens gelezen had... :eek:

Ik zal het goedmaken:

Schaap is een wannebeemoslim (c) Babyface

:D



Okee, maar heb alleen coyright op het woord wannabeemoslim, niet op Black Sheep of hij een wannabeemoslim is ofnie. :eek:



Black Sheep is wel oke hoor. Ik snap jullie ruzie niet. Tijdverspilling en doodzonde...

Puk
29-07-03, 01:05
Geplaatst door Babyface
Okee, maar heb alleen coyright op het woord wannabeemoslim, niet op Black Sheep of hij een wannabeemoslim is ofnie. :eek:



Black Sheep is wel oke hoor. Ik snap jullie ruzie niet. Tijdverspilling en doodzonde...

Nee, da's geheel voor mijn rekening. Natuurlijk.

Enne... moest jij niet naar bed?!

Trusten!

Babyface
29-07-03, 01:17
Geplaatst door Puk
Nee, da's geheel voor mijn rekening. Natuurlijk.

Enne... moest jij niet naar bed?!

Trusten!




Ja, moet echt slapen nu, ben hyper van de slaap hier. :ninja:


Trusten Puk. Kom je wel opzoeken hoor. Beter doe je alle deuren en ramen dicht. :tover:

Puk
29-07-03, 01:24
Geplaatst door Babyface
Ja, moet echt slapen nu, ben hyper van de slaap hier. :ninja:


Trusten Puk. Kom je wel opzoeken hoor. Beter doe je alle deuren en ramen dicht. :tover:

Spooooooooooooooooooooook!

Maar het is veel te warm. Ik gok het er toch maar op.

Ik zal eerst wel even onder mijn bed kijken zo, voordat ik ga slapen.
Gewoon voor de zekerheid.

Als ik morgen niet meer prik, mensen...

112 bellen, okay?

Maar je kan ook gewoon aanbellen toch? :nerveus:

Trusten! :wink:

mulan
29-07-03, 09:40
Het lijkt erop dat de enige die een soort van verwantschap voelen met de broertjes Hussein nog altijd Puk en Brie zijn....jee man wat een obsessie,get over it,dit doet me trouwens denken aan je vorige fanatic-episode(PUK)die je overigens nog steeds niet te boven bent namelijk die over de AEL....

Zelfs Irakezen die geleden hebben door die broertjes zeggen dat het nu wel genoeg is geweest met het 'slepen' van die lijken maar Puk en Brie weten wel beter...........

mulan
29-07-03, 10:42
Geplaatst door Brie
Ik geloof dat jij eens een cursus begrijpend lezen moet gaan volgen. Laat ik het daar maar bij houden, anders snap je hier ook niets meer van.

Thanks but no thanks,ik heb geen zin in een cursus en ik vind trouwens ook niet dat ik die nodig heb.

Valt me gewoon op dat als iemand het heeft over Uday en Qusay jij en Puk misselijke opmerkingen maken,nu interesseert mij dat niet echt maar vind ik het van jullie dan wel weer misselijk als jullie dan mensen die problemen hebben met die onsmakelijke opmerkingen gaan verwijten dat zij zogenaamd sympathiseren met Uday en Qusay,dat zijn dan naar mijn idee puur provocerende en onnodige opmerkingen.

VB:jammer he dat ze dood zijn :rolleyes:

mulan
29-07-03, 11:01
Geplaatst door Brie
Ik stelde enkel voor om dat duo in één van hun eigen massagraven te dumpen, als jij en anderen dat misselijk vinden kan ik dat ook niet helpen.

Overigens heeft de persoon die er "problemen" mee had er geen probleem mee om zelf te schelden, dus het is maar hoe serieus je dat neemt.

En jouw verwijt dat de Irakezen het gesleep met die lijken zat zouden zijn, maar dat ik het beter weet, snijdt ook geen hout. Momenteel liggen die lijken ergens in een Amerikaans legertentje opgebaard, dus ze moeten hoe dan ook nog worden afgevoerd.

Ik vind het misselijk maar van mij mag je die opmerking maken,ik heb dan ook niet gereageerd op het feit dat jullie die opmerkingen maakte.
Wat ik belachelijk vond was het gegeven dat jullie mensen die wel problemen hebben met die opmerkingen allerlei verwijten gaan maken.

Dat schelden noemen we trouwens,actie-reactie.
Ik denk niet dat jij het leuk vind dat mensen jou voor sympathisant zouden uitmaken van moordenaars.

Gesleep was niet letterlijk,het stond ook tussen haakjes.
Ik bedoelde daarmee,foto's,camera's erop.Dat vonden sommige Irakezen teveel van het goede,i can't blame them,een dode blijft een dode en die moet gewoon begraven worden.

Mafkees
29-07-03, 11:09
Geplaatst door Brie
Je zou toch denken dat ze daar wel gewend zijn aan beelden van bloederige lijken, de verslagen van de Arabische zenders tijdens de oorlog, of van de gebeurtenissen in Israel/Palestina zijn daar over het algemeen mee doorspekt.


Dat is iets wat mensen hier ook gewend zijn.
Ben je altijd zo scheef?!

Puk
29-07-03, 11:14
Geplaatst door mulan
Het lijkt erop dat de enige die een soort van verwantschap voelen met de broertjes Hussein nog altijd Puk en Brie zijn....jee man wat een obsessie,get over it,dit doet me trouwens denken aan je vorige fanatic-episode(PUK)die je overigens nog steeds niet te boven bent namelijk die over de AEL....

Zelfs Irakezen die geleden hebben door die broertjes zeggen dat het nu wel genoeg is geweest met het 'slepen' van die lijken maar Puk en Brie weten wel beter...........

Behalve dan dat Brie en ik geen broertjes zijn en dat ik niet lid ben van een reli-fascistische club.

Ik zal commentaar blijven geven op zaken die niet deugen. If you don't mind. Als wel, dan ook.

:ego:

Overigens... Uday en Cusay wachten nog steeds op jouw hulp. :D

Mafkees
29-07-03, 11:17
Geplaatst door Brie
Ik vind dat er een duidelijk verschil waarneembaar is. Ik zag laatst overigens een documentaire over de verschillen tussen Arabische en westerse nieuwszenders, en daar kwam het ook aan de orde.

Er is wel degelijk `n verschil, maar jij doet het overkomen alsof we hier minder bloed gewend zijn..:moe:

Mafkees
29-07-03, 11:25
Geplaatst door Brie
Dat het hier minder gedetailleerd en expliciet in beeld wordt gebracht ja.

Ik heb Uday en Qusay op de Nederlandse TV gezien,
Vrij expliciet vond ik `t, maar `kbedoel `t waren geen Amerikaanse soldaten, misschien dat dat het is.

Zwarte Schaap
29-07-03, 11:30
Geplaatst door Brie


Overigens heeft de persoon die er "problemen" mee had er geen probleem mee om zelf te schelden, dus het is maar hoe serieus je dat neemt.



Je kunt die persoon ook gewoon bij naam noemen. Als jij het woord sukkel als schelden ziet dan zou ik elke keer ontdaan moeten zijn van de verwensingen die ik aan mijn hoofd geslingerd krijg. Zeker van de kindjes die bij gebrek aan argumenten geen gelegenheid ongemoeid laten om verwensingen aan mijn adres te richten. Je zult mij trouwens vrijwel nooit horen klagen als ik uitgescholden word. Ik ga liever in op de argumenten.

Ik weet wel dat ik jullie geraakt heb door te wijzen op de gebrekkige opvoeding m.b.t. het respect die men zou moeten hebben voor de doden. Overigens vind ik dat jij wel volwassen hebt gereageerd op mijn prikactie.

Zwarte Schaap
29-07-03, 11:39
Geplaatst door Brie
Ik vond het een onterecht argument, want ik zie het niet als gebrekkige opvoeding, maar een verschillende opvoeding. Ik zie niet in waarom een dode Hitler bijvoorbeeld respect verdient.

Het gaat niet om hitler, maar om zijn lijk. Een lijk behoort men met respect mee om te gaan en niet voor de leeuwen te gooien of te dumpen. Ik zie het spelen en gooien met lijken het zelfde als een vorm van necrofilie.

Puk
29-07-03, 11:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het gaat niet om hitler, maar om zijn lijk. Een lijk behoort men met respect mee om te gaan en niet voor de leeuwen te gooien of te dumpen. Ik zie het spelen en gooien met lijken het zelfde als een vorm van necrofilie.

Okay! Jij je zin. Ze krijgen een Marokkaanse staatsbegrafenis. :nerveus:

mulan
29-07-03, 12:17
:slapen: