PDA

Bekijk Volledige Versie : taouanza



Babyface
28-07-03, 22:20
Ik kom niet op msn, heb je ook nog niet kunnen toevoegen. :( Ik betreur dit ten zeerste. :(

Had zo graag met jou een babbeltje willen maken. Begeeft mijn pc het. Hij licht op sterven miskien, sinds vijf dagen al. :( Ik moet iemand bellen, na laten kijken ofzo. Kan het niet alleen helaas. :(



Gaat alles goed met je?

taouanza
28-07-03, 22:28
Geplaatst door Babyface
Ik kom niet op msn, heb je ook nog niet kunnen toevoegen. :( Ik betreur dit ten zeerste. :(

Had zo graag met jou een babbeltje willen maken. Begeeft mijn pc het. Hij licht op sterven miskien, sinds vijf dagen al. :( Ik moet iemand bellen, na laten kijken ofzo. Kan het niet alleen helaas. :(



Gaat alles goed met je?

Ja hoor dank je alhamdoelillah
Met jou ook?
Kan je ook niet pm-en?

Babyface
28-07-03, 22:41
Geplaatst door taouanza
Ja hoor dank je alhamdoelillah
Met jou ook?
Kan je ook niet pm-en?




Gaat wel. Soukran.

Pmen kan wel. Internet doet het gelukkig ook nog. Maar als ik er te lang op zit, dan krijgt hij een hartstilstand op een gegeven moment. Heel raar....Balen dit.

Babyface
28-07-03, 22:43
Geplaatst door aQua
:haha:




Wat? Is niet grappig dit hoor... :traan1:

Maarten
28-07-03, 22:43
ammehoela..
Vriend, flikker dit topic maar met babydoll en al naar de filestijnen!..

taouanza
28-07-03, 22:45
Geplaatst door Babyface
Gaat wel. Soukran.

Pmen kan wel. Internet doet het gelukkig ook nog. Maar als ik er te lang op zit, dan krijgt hij een hartstilstand op een gegeven moment. Heel raar....Balen dit.

Als je eens wist hoevaak ik op een dag de stekker eruit moet trekken.:moe:
De stekkerdoos ligt los. en dan opstarten nog een keer opstarten en dan op goed geluk.

taouanza
28-07-03, 22:46
Geplaatst door Maarten
ammehoela..
Vriend, flikker dit topic maar met babydoll en al naar de filestijnen!..

ja met jou derbij.

Babyface
28-07-03, 22:47
Geplaatst door Maarten
ammehoela..
Vriend, flikker dit topic maar met babydoll en al naar de filestijnen!..




Pardon?

Babyface
28-07-03, 22:50
Geplaatst door taouanza
Als je eens wist hoevaak ik op een dag de stekker eruit moet trekken.:moe:
De stekkerdoos ligt los. en dan opstarten nog een keer opstarten en dan op goed geluk.




Heb ik nou ook de laatste tijd. Ik word er een beetje deprie van. Heb daardoor weinig zin meer mijn pc aan te doen, laat staan online te komen.




Maarten zal dat wel niet erg vinden... :argwaan:

taouanza
28-07-03, 23:09
Geplaatst door aQua
[B]'k weet, geloof me heb 't ook meegemaakt, is baaalen

Maar 'k vond de droge opmerking van Taouanza grappig


Sorry hoor, lieve schat maar het was echt niet droog bedoelt. :wat?!:

taouanza
28-07-03, 23:13
Geplaatst door aQua
ehm...nee...niet echt :(

kan je 'm leeg maken?

;)

done!:duim:

Babyface
28-07-03, 23:16
Geplaatst door aQua
'k weet, geloof me heb 't ook meegemaakt, is baaalen

Maar 'k vond de droge opmerking van Taouanza grappig



ps, die Maarten moet je maar niet op letten. Geef 'm ff aandacht en hij begint meteen hitsig te worden :argwaan:





Balen plus nog eens balen. :( Wat taoaunza bedoelde snapte ik. 'T zou leuker zijn geweest met elkaar te chatten ipv alleen te pmen. :strik: Wat meer communicatie in deze. Is leuk. :)


Maarten ken ik wel, tis een Dracula inderdaad. :haha:

Orakel
28-07-03, 23:44
Geplaatst door Babyface

Had zo graag met jou een babbeltje willen maken. Begeeft mijn pc het.

Stichting Korrelatie: 0900-LINK.

Babyface
28-07-03, 23:46
Geplaatst door Orakel
Stichting Korrelatie: 0900-LINK.



Daar doe ik niet aan mee. Heb jullie toch....

Ramzi
28-07-03, 23:55
Aangeboden:

Tegen onkostenvergoeding en een overheerlijk maaltijd ben ik bereid jullie pc's te fixen... :haha:

Orakel
28-07-03, 23:57
Geplaatst door Babyface
Daar doe ik niet aan mee. Heb jullie toch....

Nee slimpie. Een andere korrelatie. Je wilde een babbeltje met Taouanza maken en prompt begeeft je pc ut. :confused:

Babyface
29-07-03, 00:02
Geplaatst door Orakel
Nee slimpie. Een andere korrelatie. Je wilde een babbeltje met Taouanza maken en prompt begeeft je pc ut. :confused:




Je geeft een 0900 nummer, wat moet ik dan denken!?

Een chatbox is ook een optie ja, als je dat bedoelt tenminste.

Babyface
29-07-03, 00:03
Geplaatst door Ramzi
Aangeboden:

Tegen onkostenvergoeding en een overheerlijk maaltijd ben ik bereid jullie pc's te fixen... :haha:




Heb mijn twijfels bij jou....

Ramzi
29-07-03, 00:05
Geplaatst door Babyface
Heb mijn twijfels bij jou....

Nee jou moet ik vertrouwen met je zionistiche vlag... :hihi:

Babyface
29-07-03, 00:15
Geplaatst door Ramzi
Nee jou moet ik vertrouwen met je zionistiche vlag... :hihi:





Zo onderscheid je je echte prikkers van je hypocriete prikkers maw je echte vrienden van je zogenaamde vrienden maw vrienden in virtuality maw ken maar 4 prikkers waar onder mijn 3 zusjes maw nu ben ik moe maw ik ga zo pleitos maw begrijp je me nu maw laat anders ook maar.

taouanza
29-07-03, 08:07
Geplaatst door Orakel
Nee slimpie. Een andere korrelatie. Je wilde een babbeltje met Taouanza maken en prompt begeeft je pc ut. :confused:


Ze3ma,ze3ma :ego:







Aangeboden:

Tegen onkostenvergoeding en een overheerlijk maaltijd ben ik bereid jullie pc's te fixen...



Krijg ik ook onkostenvergoeding voor mijn overheerlijke maaltijd?:duivels:

Ramzi
29-07-03, 09:15
Geplaatst door Babyface
Zo onderscheid je je echte prikkers van je hypocriete prikkers

Dus je maakt me uit voor hypocriete prikker... nou je wordt bedankt... :droef:


Krijg ik ook onkostenvergoeding voor mijn overheerlijke maaltijd?

Lamaar... nevah mind... *zucht*
Ik zei al niks, beschouw het gezegde als niet gezegd, ik trek mijn woorden terug, het spijt me, ik zal het niet meer doen...

:fpuh:

:tranen:




Ramzi gaat de rest van de dag ergens in n hoekje zitten en heel stil zijn...

Zwarte Schaap
29-07-03, 09:19
Geplaatst door Babyface
Zo onderscheid je je echte prikkers van je hypocriete prikkers maw je echte vrienden van je zogenaamde vrienden maw vrienden in virtuality maw ken maar 4 prikkers waar onder mijn 3 zusjes maw nu ben ik moe maw ik ga zo pleitos maw begrijp je me nu maw laat anders ook maar.

Ik snap het nog steeds niet. Hoe selecteer je dan je echte vrienden?

Wie jou durft te bekritiseren is ze3ma dus geen vriend of juist wel omdat ze juist de waarheid spreken? Hoe zit die selectieprocedure in elkaar?

Ron Haleber
29-07-03, 14:31
Geplaatst door Babyface
Gaat wel. Soukran.

Pmen kan wel. Internet doet het gelukkig ook nog. Maar als ik er te lang op zit, dan krijgt hij een hartstilstand op een gegeven moment. Heel raar....Balen dit.


Ik heb dezelfde makke - ook nu

Baby heb jij ook chello van UPC...? Dan is het hun server
Vorige week viel het hele dagen uit!!!

Ron Haleber
29-07-03, 14:31
server kaput

Ron Haleber
29-07-03, 14:32
server zet 3 keer neer - en verwijderen lukt niet

Maarten
29-07-03, 15:27
Geplaatst door Babyface

Maarten ken ik wel, tis een Dracula inderdaad. :haha:


Gutttegutteguttegut!!...
Zitten die kleuters hier complete topics te openen over hun gekut met hun SMSje MSMetje of pleeceetje, zonder zinnige opmering over wát dan ook!
Patatvolk!
BabyFaeces schijt maar wat raak!
Taouanza heeft even oogkleppen voor de kritiek, omdat haar naam er toevallig staat.
aQua moet ook zo nodig weer bijvallen..

En intussen stikt het hier van de interessante maroc-onderwerpen, waar niets mee gebeurt, en die allemaal binnen een mum verdwijnen onder al dat slappe-páp gemiereneuk!!!
Daar doet al die verzamelde pluche-gezapigheid níks mee!
De volgende post van baby: Ik heb ee PLUISJE in mijn navel! Rot toch op!

Kom eens een keer van je luie reet! Pak een krant, en zet er wat leuks uit neer! Of vergeten hoe zo'n ding er uit ziet??!

NIEUWS VAN DE DAG heet het hier!! En niet: ik kom niet meer bij m'n lul/kut, en zeik dus maar wat hier!!
Ga liever oefffenen bij WSDB, en kom dán terug, gvd!
En ik maar denken dat die marokkanen tenminsten goed waren in discipline!
Als je je dan zo nodig uit verveling gaat zitten afrukken, doe dat dan ergens anders!!

Neem vandaag: 2,5 MILJARD SPAM-mails PER DAG via Hotmail!!
Ik lees nog liever die Spam, dan die "Ow, m'n beschuit kruimelt"-berichten hier! Get Lost!..

Puk
29-07-03, 15:44
Geplaatst door aQua
:rolleyes: Was 't bier uitverkocht wella

Ik vond het best een serieuze topic. :confused:

fatiha elg...
29-07-03, 18:23
Geplaatst door Maarten
Gutttegutteguttegut!!...
Zitten die kleuters hier complete topics te openen over hun gekut met hun SMSje MSMetje of pleeceetje, zonder zinnige opmering over wát dan ook!
Patatvolk!
BabyFaeces schijt maar wat raak!
Taouanza heeft even oogkleppen voor de kritiek, omdat haar naam er toevallig staat.
aQua moet ook zo nodig weer bijvallen..

En intussen stikt het hier van de interessante maroc-onderwerpen, waar niets mee gebeurt, en die allemaal binnen een mum verdwijnen onder al dat slappe-páp gemiereneuk!!!
Daar doet al die verzamelde pluche-gezapigheid níks mee!
De volgende post van baby: Ik heb ee PLUISJE in mijn navel! Rot toch op!

Kom eens een keer van je luie reet! Pak een krant, en zet er wat leuks uit neer! Of vergeten hoe zo'n ding er uit ziet??!

NIEUWS VAN DE DAG heet het hier!! En niet: ik kom niet meer bij m'n lul/kut, en zeik dus maar wat hier!!
Ga liever oefffenen bij WSDB, en kom dán terug, gvd!
En ik maar denken dat die marokkanen tenminsten goed waren in discipline!
Als je je dan zo nodig uit verveling gaat zitten afrukken, doe dat dan ergens anders!!

Neem vandaag: 2,5 MILJARD SPAM-mails PER DAG via Hotmail!!
Ik lees nog liever die Spam, dan die "Ow, m'n beschuit kruimelt"-berichten hier! Get Lost!..





Maarten je bent geen reactie noch woorden waardig. Zeer lage reactie overigens.




Groet, Fatiha aka Babyface.

fatiha elg...
29-07-03, 18:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik snap het nog steeds niet. Hoe selecteer je dan je echte vrienden?

Wie jou durft te bekritiseren is ze3ma dus geen vriend of juist wel omdat ze juist de waarheid spreken? Hoe zit die selectieprocedure in elkaar?




Het gaat niet zozeer om een selectieprocedure.
'T bovenstaande is niet helemaal mijn reden waarom ik die vlag heb gekozen. Er speelt iets anders, iets veel groters.


En kritiek is goed, kritiek vormt je, kritiek maakt je tot wie je bent.

taouanza
29-07-03, 20:34
Geplaatst door Maarten
Gutttegutteguttegut!!...
Zitten die kleuters hier complete topics te openen over hun gekut met hun SMSje MSMetje of pleeceetje, zonder zinnige opmering over wát dan ook!
Patatvolk!
BabyFaeces schijt maar wat raak!
Taouanza heeft even oogkleppen voor de kritiek, omdat haar naam er toevallig staat.
aQua moet ook zo nodig weer bijvallen..

En intussen stikt het hier van de interessante maroc-onderwerpen, waar niets mee gebeurt, en die allemaal binnen een mum verdwijnen onder al dat slappe-páp gemiereneuk!!!
Daar doet al die verzamelde pluche-gezapigheid níks mee!
De volgende post van baby: Ik heb ee PLUISJE in mijn navel! Rot toch op!

Kom eens een keer van je luie reet! Pak een krant, en zet er wat leuks uit neer! Of vergeten hoe zo'n ding er uit ziet??!

NIEUWS VAN DE DAG heet het hier!! En niet: ik kom niet meer bij m'n lul/kut, en zeik dus maar wat hier!!
Ga liever oefffenen bij WSDB, en kom dán terug, gvd!
En ik maar denken dat die marokkanen tenminsten goed waren in discipline!
Als je je dan zo nodig uit verveling gaat zitten afrukken, doe dat dan ergens anders!!

Neem vandaag: 2,5 MILJARD SPAM-mails PER DAG via Hotmail!!
Ik lees nog liever die Spam, dan die "Ow, m'n beschuit kruimelt"-berichten hier! Get Lost!..



Ik heb mijn vingernagels geknipt en ben zeer tevreden met het resultaat.
Ik kan echt lang blijven staren naar mijn handjes als mijn nageltjes kort en netjes zijn.Als ik heb afgewassen met heet water dan zwellen mijn vingertjes een beetje op en zijn alle rimpeltjes weg,wauw.
En dan denk ik wat heb ik toch mooie handjes. :staart:

Heb jij dat ook Maarten of ben jij zo'n vent die het tof en hip vind om zijn nagels te laten groeien en te vijlen?! :kotsen:

fatiha elg...
29-07-03, 20:40
Vandaag heb ik lekker mijn haar gedaan. Het is heerlijk zacht en het ruikt heerlijk...mmmm...zo lekker dat ik er de hele tijd aan wil ruiken en met mijn handen er door heen streel...wauw..zo zacht...mmm...heb jij dat ook maarten, zachte haren? Gebruik je verf of toch maar een spoeling? Zeker blond hé?

Afrux
29-07-03, 20:40
Trouwens Tawenza is een personen naam in het Tamazight en betkent: Oprecht (zoiets als Frank in het engels)

taouanza
29-07-03, 21:16
Geplaatst door fatiha elg...
Vandaag heb ik lekker mijn haar gedaan. Het is heerlijk zacht en het ruikt heerlijk...mmmm...zo lekker dat ik er de hele tijd aan wil ruiken en met mijn handen er door heen streel...wauw..zo zacht...mmm...heb jij dat ook maarten, zachte haren? Gebruik je verf of toch maar een spoeling? Zeker blond hé?


Mijn haar is lekker vet op het moment zodat alle huidschilfers los kunnen weken en mijn haar straks echt schoon word.




Trouwens Tawenza is een personen naam in het Tamazight en betkent: Oprecht (zoiets als Frank in het engels)


Beste Afrux nu heb ik zes betekenissen voor het woord taouanza:
Volgens Fillistiene betekent het 'zij die vertrokken'
In mijn mijn taal betekent het haarpony.
Zo heet ook het traditionele zilveren hoofdsieraad dat in de omgeving van Imin-tanout word gedragen.
Doordat haarpony iets vrouwelijks is het ook synoniem voor vrouw.
En dan hebben we nog jouw betekenis van het woord.

fatiha elg...
29-07-03, 21:47
Geplaatst door taouanza
Mijn haar is lekker vet op het moment zodat alle huidschilfers los kunnen weken en mijn haar straks echt schoon word.





Doe jij dat zo? Watvoor vet gebruik je daarvoor?





Maarten de dracula gaat 'm flippen als hij dit leest, vraag me af watvoor haarkleur hij heeft...

taouanza
29-07-03, 22:14
Geplaatst door fatiha elg...
[B]Doe jij dat zo? Watvoor vet gebruik je daarvoor?



Olijfolie.

taouanza
29-07-03, 22:17
Geplaatst door aQua
http://www.smstop5.nl/smilies/rofl.gif

Taouanza, laisser cette vieillard tranquille


:hihi:
Je smiley is echt dodelijk.

fatiha elg...
29-07-03, 23:10
Geplaatst door taouanza
Olijfolie.



Ken je Kerastase?

Maarten
30-07-03, 00:11
Geplaatst door taouanza
Ik heb mijn vingernagels geknipt en ben zeer tevreden met het resultaat.
Ik kan echt lang blijven staren naar mijn handjes als mijn nageltjes kort en netjes zijn.Als ik heb afgewassen met heet water dan zwellen mijn vingertjes een beetje op en zijn alle rimpeltjes weg,wauw.
En dan denk ik wat heb ik toch mooie handjes. :staart:



KIJK!!!
Dit is nou bijna Poezie, in zijn eenvoud!
Geen slap begin - meteen vaart - middenstuk - einde met resultaat!
Herkenbaar! Nuttig! Próper!
Alledaags maar functioneel!
En dan Am Ende: De esthetiek!!!
Ineens temidden van de allerdaagsheid, is daar dan de Verwondering der Schooheid!!! De rust in voldaanheid!!.. De opstap naar de zin des levens!!!
Een kleinnood!!

Maarten
30-07-03, 00:21
Geplaatst door fatiha elg...
Vandaag heb ik lekker mijn haar gedaan. Het is heerlijk zacht en het ruikt heerlijk...mmmm...zo lekker dat ik er de hele tijd aan wil ruiken en met mijn handen er door heen streel...wauw..zo zacht...

Dit soort meiden komt nooit verder dan Veronica!
Hier stokt de verbeelding, als drie dagen lang geen Guhl-reclame gezien werd!
Dit is waar mannen kílometers omheen lopen omdat ze het weten: Die meiden overleven hun eigen saaiheid niet, als ze niet binnen de kortste keren kinderen krijgen, om dan na een half jaar te eindigen als steeds groeiend stuk vlees, dat eindeloos klaagt vanaf de bank totdat de man zich van ellende in de gehaktmolen stopt!
Hier is maar een remedie: blijven paren, en dan snel naar het theehuis!!

fatiha elg...
30-07-03, 02:38
Hahahaha je bent grappig maarten. Je kunt het verschil niet eens zien tussen een grap en een serieus stuk tekst. Tetete je hebt een totaal verkeerd beeld van me, totaal verkeerd.....:jammer:


Ohh maarten zit het nog te knagen ouwe hahahaha :haha:

Maarten
30-07-03, 03:55
Geplaatst door fatiha elg...
Je kunt het verschil niet eens zien tussen een grap en een serieus stuk tekst. Tetete je hebt een totaal verkeerd beeld van me, totaal verkeerd.....:jammer:



WIE ziet er hier iets niet??! :D

Jij dacht, dat je al als saaie olifant op die bank geprojecterd was he??
Vanwege dat ene stukje he? :hihi:

Wist wel dat je er in zou trappen! Sorry, hehe.. ben een beetje edgy vandaag.
En bewust sadistisch natuurlijk! Eerst Taouanza ophemelen, en dan jou kraken, dat werkt perfect natuurlijk. Leer ons de gevoeligheden der vrouwheid kennen! :D Any secrets left?

Maarten
30-07-03, 04:06
Geplaatst door aQua
http://www.smstop5.nl/smilies/rofl.gif

Taouanza, laisser cette vieillard tranquille

Attention eh? Il peut connaisser des languages..
Probeer Fins-Oegrisch..

taouanza
30-07-03, 08:34
Geplaatst door Maarten
WIE ziet er hier iets niet??! :D

Jij dacht, dat je al als saaie olifant op die bank geprojecterd was he??
Vanwege dat ene stukje he? :hihi:

Wist wel dat je er in zou trappen! Sorry, hehe.. ben een beetje edgy vandaag.
En bewust sadistisch natuurlijk! Eerst Taouanza ophemelen, en dan jou kraken, dat werkt perfect natuurlijk. Leer ons de gevoeligheden der vrouwheid kennen! :D Any secrets left?


Maar we weten nog steeds niet welke kleur je haar is.:duivels:

fatiha elg...
30-07-03, 11:22
Geplaatst door Maarten
WIE ziet er hier iets niet??! :D

Jij dacht, dat je al als saaie olifant op die bank geprojecterd was he??
Vanwege dat ene stukje he? :hihi:

Wist wel dat je er in zou trappen! Sorry, hehe.. ben een beetje edgy vandaag.
En bewust sadistisch natuurlijk! Eerst Taouanza ophemelen, en dan jou kraken, dat werkt perfect natuurlijk. Leer ons de gevoeligheden der vrouwheid kennen! :D Any secrets left?



Deed pijn wat! :melk:

Ik ben helemaal geen vetzak die de hele dag op de bank zit om tv te kijken...pfff ik kijk niet eens tv en ik hou niet van teveel zitten. :ego:


Niet meer doen hoor. :ninja2: Ik wou je al bijna aanmelden bij Vriend (Lees: dreigement), als je zo doorging. :stout:
Sjonge zeg, ik ben te gevoelig. :(

Maarten
30-07-03, 12:32
Geplaatst door fatiha elg...

Niet meer doen hoor. :ninja2: Ik wou je al bijna aanmelden bij Vriend (Lees: dreigement), (

Je kunt me beter aangeven bij NOVA!
"Autochtonen etaleren en propageren moraal van het uitdelen van "corrigerende" tikjes!"
Autoch-fundamentalistische tendenzen op maroc.nl ondermijnen stabiliteit van de samenleving!..

Maarten
30-07-03, 12:39
Geplaatst door fatiha elg...
pfff ik kijk niet eens tv..(

Zag ik. Ook geen radio of kranten. Hoor je me niks van zeggen.. Elke levensstijl heeft voor- en nadelen.
Media geven een schat aan informatie, maar ook veel rotzooi, en leiden de aandacht ontzettend af van andere dingen. Het blijft een kunst om je er niet door te laten leven, vind ik..

Maarten
30-07-03, 12:50
Geplaatst door taouanza
Maar we weten nog steeds niet welke kleur je haar is.:duivels:

Heel donker, bijna zwart. Een vriendin werd eens nijdig, want die verdacht me van stiekum verven. Ik had ook een kale plek, maar die groeit vreemd genoeg na jaren weer dicht. Tenminste íets wat nog deugt. De vraag "waarom wordt jij niet grijs?", wordt meestal beantwoord met "ik heb geen vrouw." :D Dat houdt dan even bezig..

fatiha elg...
30-07-03, 13:09
Geplaatst door Maarten
Zag ik. Ook geen radio of kranten. Hoor je me niks van zeggen.. Elke levensstijl heeft voor- en nadelen.
Media geven een schat aan informatie, maar ook veel rotzooi, en leiden de aandacht ontzettend af van andere dingen. Het blijft een kunst om je er niet door te laten leven, vind ik..




Ik heb jou toch maarten voor de echte nieuws, is toch genoeg...http://www.hoc-board.de/exil/smilies/party/09.gif

Maar goed dat je geen vrouw hebt hé maarten, hoef je ook niet lastig gevallen te worden bij het lezen van je krantje...http://www.hoc-board.de/exil/smilies/nerv/ignore2.gif