PDA

Bekijk Volledige Versie : Het onderschrift van Puk op de website van het Vlaams Blok



Marsipulami
29-07-03, 15:32
- Het legioen van Abou Jahjah

Begin dit jaar trok Abou Jahjah nog volle zalen in Nederland. Vandaag zit het er bovenarms op in de Nederlandse vleugel van de A.E.L. De boegbeelden van de A.E.L. in Nederland moesten ontslag nemen omdat ze problemen hadden met justitie (kleine criminaliteit) of enkele onverstandige uitlatingen hadden gedaan in de pers (over de invoering van de sharia, het opdoeken van de staat Israël en het scanderen van slogans als "hamas, hamas, alle joden aan het gas").

Abou Jahjah nam dan maar zelf de touwtjes in handen en bombardeerde zichzelf tot grote leider. Maar niet iedereen is tevreden over het autoritaire optreden van Jahjah. Op internet circuleren brieven van verontruste allochtonen die A.E.L.-leden oproepen om hun lidmaatschap op te zeggen. Jahjah heeft al verontwaardigd gereageerd en stuurde een dreigbrief naar de dissidenten.

Abou Jahjah eist "totale discipline binnen de structuren en de hiërarchie van de AEL" en stuurde de rebellerende vleugel binnen zijn club een niet mis te verstane waarschuwing: "Vergeet niet dat wij de A.E.L. zijn en dat Borgerhout niet zo ver is van Tilburg of Utrecht of Den Haag of Amsterdam. Ons Borgerhoutse legioen (jawel, u leest het goed!) zal graag een bezoekje brengen aan mensen die de A.E.L. waar dan ook willen ondermijnen en op welke manier dan ook."

Het Borgerhoutse legioen van Jahjah, alstublieft. We zouden hier nu een grapje kunnen maken over het vreemdelingenlegioen, maar Johan Leman leest mee, en die man heeft -dat is bekend- niet echt een gevoel voor humor, en dus zullen we het maar laten. Het is bovendien ook niet echt om mee te lachen. En dat schijnen ze in Nederland wél te beseffen. De liberale partij VVD eist dat justitie een onderzoek instelt naar het optreden van Abou Jahjah en zijn geüniformeerde kleerkasten. Het zou wel eens kunnen dat onze Noorderburen ingrijpen vòòr de zaken echt uit de hand lopen

http://www.vlaamsblok.be/actualiteit_week_63.shtml#leg

Puk
29-07-03, 15:40
Waar hangt Jahjah eigenlijk uit? Nog steeds in Libanon op vakantie? Ben benieuwd of hij naar de Miss World Bikini is geweest in Beiroet. In Beiroet? Ja, in Beiroet.

Afrux
29-07-03, 15:56
Ik heb net een interview op Aljazeera gezien over Nasser en Assad (Nassirisme en Baath)...

Die had hij ook moeten zien met zijn nassirisme. Echt ongelovig dat sommige Marokkaanse dombo's nog lid kunnen worden van zo een organisatie die de bovengenoemde ideologien hanteert.

Zowel nasser als Assad hebben niet alleen de moslims maar alle anderen die het niet mee eens zijn uitgeroeid. De eerste arabier die toegaf dat hij (voormalige minister en leider van Baath) samen met de rets en dankzij d ebovengenomde ideologien de ARabische wereld hebben verwoest en tot achterlijke volkeren hebebn omgevormd.

Grietje
29-07-03, 16:56
Geplaatst door Puk
Waar hangt Jahjah eigenlijk uit? Nog steeds in Libanon op vakantie? Ben benieuwd of hij naar de Miss World Bikini is geweest in Beiroet. In Beiroet? Ja, in Beiroet.

Racist!

Salahdinn
29-07-03, 17:47
Abu bla bla zit samen met Osama en Saddam ergens in Tora Bora ondergedoken. Hij is zijn leven niet meer zeker na al die anti islamitische uitlatingen van hem en zijn roversbende! :blij:

Salahdinn
29-07-03, 17:52
...... en voor jou jessie heb ik wat anders. Voeg me op je msn lijst.......... [email protected] ik heb wat voor je, over de ael.

Puk
29-07-03, 19:05
Geplaatst door Grietje
Racist!

:moe:

Maarten
30-07-03, 02:41
Volgens mij oud nieuws, mars.
En er zijn al diverse topics over geweest.
En binnen AEL wordt meen ik ontkent, dat de mail van de leiding komt. En betrouwbare informatie is er niet over te krijgen..

Marsipulami
30-07-03, 11:17
Geplaatst door Maarten
Volgens mij oud nieuws, mars.
En er zijn al diverse topics over geweest.


Het nieuws was eigenlijk niet de inhoud van dat bericht maar de constatering dat het Vlaams Blok ook nauwgezet dit forum opvolgt en gebruikt als informatiebron om de eigen standpunten in te kleuren. Het (politiek) belang van dit forum is nauwelijks te onderschatten. Die berichten op de website van het Vlaams Blok gaan uit van de binnenste cirkel van partijstrategen.

manc
30-07-03, 11:32
Geplaatst door Marsipulami
Het nieuws was eigenlijk niet de inhoud van dat bericht maar de constatering dat het Vlaams Blok ook nauwgezet dit forum opvolgt en gebruikt als informatiebron om de eigen standpunten in te kleuren. Het (politiek) belang van dit forum is nauwelijks te onderschatten. Die berichten op de website van het Vlaams Blok gaan uit van de binnenste cirkel van partijstrategen. Pfff...alsof die geruchten niet over het gehele internet werden verspreid....zou een AEL hater niet gewoon het VB een mailtje hebben kunnen sturen?

observer
30-07-03, 11:51
problemen hadden met justitie (kleine criminaliteit)

kleine criminaliteit? diefstal heling etc staat gewoon gevangenisstraf op en iemand zo lang in voorarrest houden mag alleen als er 4 jaar op staat