PDA

Bekijk Volledige Versie : Nova: Antillianen enkele reis naar Nederland



Grietje
29-07-03, 22:49
Nova: Antillianen enkele reis naar Nederland 29-07-2003


Probleem-Antillianen blijken in sommige gevallen per enkele reis naar Nederland gestuurd te worden. Dat blijkt uit onderzoek van televisieprogramma Nova. Zo werd een groep van zestig zwaar verslaafden op kosten van de Banco Maduro, de nationale bank van Curaçao, naar Nederland gestuurd om vrijwillig af te kicken.

Willemstad zou op deze manier de explosief gestegen criminaliteit op de eilanden willen tegengaan. Ook werklozen en bejaarden zouden naar Nederland gestuurd worden. Criminoloog Frank Bovenkerk verwacht dat de Antilliaanse criminaliteit daardoor verplaatst zal worden naar Nederland. Hij pleit voor een verbetering van de immigratieregeling tussen de Antillianen en Nederlandse regering.

In Tilburg raakte een groep Antillianen slaags met een grote groep Somaliërs. De ruzie ging om 'een bankje' op het Verdiplein.


[Copyright 2003, Novum

barfly
29-07-03, 22:52
Als Nederland ze nou eerst es onafhankelijk maakt enzo :p

Ron Haleber
29-07-03, 23:35
Geplaatst door barfly
Als Nederland ze nou eerst es onafhankelijk maakt enzo :p

Geen enkele politieke partij in Nederland staat onafhankelijkheid voor...!

Dat zou namelijk een heel slecht idee zijn want je moet de mensen "democratisch" laten beslissen wat ze willen... En met name de zakkenvullers daar vinden het veel makkelijker om hun zakken gratis met Nederlands geld te vullen...

De onafhankelijkheid van Suriname wordt ook sterk betreurd. Het wordt Pronk en Den Uyl ernstig verweten dat er te hebben doorgedrukt... Suriname was er "nog niet rijp" voor zegt men...

Suriname zal als er democratisch over gestemd wordt ook wel weer bij Nederland komen.

Anti-koloniaal te zijn is allang uit de mode geraakt... Dat weet je toch ook van onze grote voorbeelden Bush en Rumsfeld...?

Puk
29-07-03, 23:47
Geplaatst door barfly
Als Nederland ze nou eerst es onafhankelijk maakt enzo :p

Mijn laatste aanbod is:

1. Elke Antiliaan 1 miljoen Euro geven, en
2. Elke Antiliaan 1 slavenmonument geven.

Klaar.

Grietje
29-07-03, 23:52
Geplaatst door Puk
Mijn laatste aanbod is:

1. Elke Antiliaan 1 miljoen Euro geven, en
2. Elke Antiliaan 1 slavenmonument geven.

Klaar.

En wat gebeurt er dan?

Puk
30-07-03, 00:09
Geplaatst door Grietje
En wat gebeurt er dan?

Niks meer. Klaar. Iedereen tevreden!

:boogie:

Grietje
30-07-03, 00:12
Geplaatst door Puk
Niks meer. Klaar. Iedereen tevreden!

:boogie:

Swa, ja denk da dinge genoeg voor mij zijn, Swa! Jonge, ik wil die wrede Mercedes SLK anders schiet ik mijn pistool door je hoofd Swa! Konjoe boemama!

barfly
30-07-03, 00:15
Geplaatst door Ron Haleber
Geen enkele politieke partij in Nederland staat onafhankelijkheid voor...!

Dat zou namelijk een heel slecht idee zijn want je moet de mensen "democratisch" laten beslissen wat ze willen... En met name de zakkenvullers daar vinden het veel makkelijker om hun zakken gratis met Nederlands geld te vullen...

De onafhankelijkheid van Suriname wordt ook sterk betreurd. Het wordt Pronk en Den Uyl ernstig verweten dat er te hebben doorgedrukt... Suriname was er "nog niet rijp" voor zegt men...

Suriname zal als er democratisch over gestemd wordt ook wel weer bij Nederland komen.

Anti-koloniaal te zijn is allang uit de mode geraakt... Dat weet je toch ook van onze grote voorbeelden Bush en Rumsfeld...?

Nog effe dan hoort Indonesië d'r ook weer bij en kunnen we de Molukkers tóch in ere herstellen!
En toen ging de wekker :)

barfly
30-07-03, 00:17
Geplaatst door Puk
Mijn laatste aanbod is:

1. Elke Antiliaan 1 miljoen Euro geven, en
2. Elke Antiliaan 1 slavenmonument geven.

Klaar.

Ik stel voor om ze gewoon onafhankelijk te maken :D
Of overhandigen aan Venezuela.

Puk
30-07-03, 00:18
Geplaatst door Grietje
Swa, ja denk da dinge genoeg voor mij zijn, Swa! Jonge, ik wil die wrede Mercedes SLK anders schiet ik mijn pistool door je hoofd Swa! Konjoe boemama!

Je bent een harde!

Vooruit... twee slavenmonumenten voor jou! :corcky:

Puk
30-07-03, 00:21
Geplaatst door barfly
Ik stel voor om ze gewoon onafhankelijk te maken :D
Of overhandigen aan Venezuela.

Wel zonde eigenlijk... zulk lekker weer daar!
En je kan er fantastisch duiken!
Maar okay... misschien wil Marokko de Nederlandse Antillen hebben? Interesse?

Grietje
30-07-03, 00:22
Geplaatst door Puk
Je bent een harde!

Vooruit... twee slavenmonumenten voor jou! :corcky:

Swa, ik zeg je. Die dingens, die standbeeld voor de slaven, je weet toch swa, kun je in je reet douwen jij neo-koloniale, imperialistische bleekscheet.

Grietje
30-07-03, 00:23
Geplaatst door Puk
Wel zonde eigenlijk... zulk lekker weer daar!
En je kan er fantastisch duiken!
Maar okay... misschien wil Marokko de Nederlandse Antillen hebben? Interesse?

We hebben genoeg aan onze eigen Antillianen.

Puk
30-07-03, 00:27
Geplaatst door Grietje
Swa, ik zeg je. Die dingens, die standbeeld voor de slaven, je weet toch swa, kun je in je reet douwen jij neo-koloniale, imperialistische bleekscheet.

Pardon??

Nu ja... kans voorbij. Dat wordt dan weer gewoon de Sociale Dienst.

barfly
30-07-03, 00:27
Geplaatst door Puk
Wel zonde eigenlijk... zulk lekker weer daar!
En je kan er fantastisch duiken!
Maar okay... misschien wil Marokko de Nederlandse Antillen hebben? Interesse?

Ik zal je verklappen dat je liever in den vreemden op vakantie gaat! En btw rond Australië schijn je geweldig te kunnen duiken!

Lossen die lui! Ze wonen tenslotte voornamelijik voor de kust van Venezuela. Lijkt me best ok :p

Puk
30-07-03, 00:32
Geplaatst door Grietje
We hebben genoeg aan onze eigen Antillianen.

Zijn die van jullie ook zo lastig?

Grietje
30-07-03, 00:35
Geplaatst door Puk
Zijn die van jullie ook zo lastig?

Ja. Daarom hebben wij het grootste gedeelte 40 jaar geleden op het vliegtuig naar Nederland gezet.

Puk
30-07-03, 00:42
Geplaatst door Grietje
Ja. Daarom hebben wij het grootste gedeelte 40 jaar geleden op het vliegtuig naar Nederland gezet.

Dat wordt weleens vergeten; dat de Marokkaanse koning maar al te graag meewerkte aan de deal met Nederland.

Geloosd door je eigen koning...

Grietje
30-07-03, 00:46
Geplaatst door Puk
Dat wordt weleens vergeten; dat de Marokkaanse koning maar al te graag meewerkte aan de deal met Nederland.

Geloosd door je eigen koning...

Wat ook wordt vergeten is dat Nederlandse bedrijven bewust op zoek gingen naar ongeletterde boeren. Die waren toch te stom om ook maar over iets een mening te hebben. Nu jij weer.

Puk
30-07-03, 00:51
Geplaatst door Grietje
Wat ook wordt vergeten is dat Nederlandse bedrijven bewust op zoek gingen naar ongeletterde boeren. Die waren toch te stom om ook maar over iets een mening te hebben. Nu jij weer.

Tsjah... elke Marokkaan 1 miljoen?
En ik heb nog wat slavenmonumenten over. Zijn over 300 jaar ook nog goed.

000NobelPrizes
30-07-03, 08:24
Geplaatst door Grietje
Wat ook wordt vergeten is dat Nederlandse bedrijven bewust op zoek gingen naar ongeletterde boeren. Die waren toch te stom om ook maar over iets een mening te hebben. Nu jij weer.

Slavernij is afgeschaft. Die Marokkanen konden op deze manier tenminste met werken geld verdienen. Ze hadden ook in Marokko kunnen blijven en kreperen.
Maar zoals je weet kosten de immigranten ons nog altijd meer dan ze opleveren, dus wees maar blij dat belastingbetalend Nederland nog altijd bereid is om geld neer te leggen. Ik weet niet hoe lang nog, want dat eeuwige gezeik en slachtoffergejammer begint inmiddels behoorlijk irritant te worden.

Ron Haleber
30-07-03, 11:00
Geplaatst door Grietje
Wat ook wordt vergeten is dat Nederlandse bedrijven bewust op zoek gingen naar ongeletterde boeren. Die waren toch te stom om ook maar over iets een mening te hebben. Nu jij weer.


Beste Grietje,


Ik ben het over dit onrecht geheel met je eens!


Op parallel topic kun je zien hoeveel mensen als jij doen voor een positief imago van ons Nederland...!


Volgende stap: De Marokkanen in Marokko mogen democratisch stemmen of ze bij Nederland willen horen!

Ik weet al wat ze gaan stemmen! Jij nog niet...?

Kunnen we meteen ons koningshuis afschaffen. Twee wordt een beetje te duur!

Grietje
30-07-03, 12:25
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Slavernij is afgeschaft. Die Marokkanen konden op deze manier tenminste met werken geld verdienen. Ze hadden ook in Marokko kunnen blijven en kreperen.
Maar zoals je weet kosten de immigranten ons nog altijd meer dan ze opleveren, dus wees maar blij dat belastingbetalend Nederland nog altijd bereid is om geld neer te leggen. Ik weet niet hoe lang nog, want dat eeuwige gezeik en slachtoffergejammer begint inmiddels behoorlijk irritant te worden.

Maar zoals je weet kosten de immigranten ons nog altijd meer dan ze opleveren,

En je zegt net dat slavernij is afgeschaft!?


belastingbetalend Nederland nog altijd bereid is om geld neer te leggen

En tot het niet belastingbetalend deel van Nederland behoren de Marokkanen of wa?

Ik weet niet hoe lang nog, want dat eeuwige gezeik en slachtoffergejammer begint inmiddels behoorlijk irritant te worden.

Ik kan er niets aan doen dat Nederlandse bazen zo vreemd te werk gingen. Da's gewoon een historisch feit.


Wil je ons opstellen tegen een muur je AK 47 tevoorschijnhalen en dan....??!!