PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorgelegd aan het Europese Hof: Wie discrimineert er op Maroc.NL - Ron of Maarten..?



Ron Haleber
30-07-03, 11:36
Van tijd tot tijd voer ik met mijn vriend, de jurist Maarten een lang telefoongesprek. De laatste keer liep dat uit op een serie emails over een zaak waar ik verder over zweeg maar waar Maarten op dit pb steeds op terugkomt.

Wie kaatst moet de bal verwachten! Van de hoogst komische replies van jurist Maarten kan ik wegens privacy-redenen natuurlijk niets verklappen. Maar ik mag wel zelf de aanklacht weerleggen die hij jegens mij op dit pb uit en de zaak waar onze weddenschap over ging.

Jammer genoeg zegt jurist Maarten geen tijd te hebben om de zaak met de prikkers als jury te voeren en met een rechter uit hun midden...

(p.s. wegens mijn werk kan ik pas vanavond verder reageren)




Geplaatst door Maarten


Dit is totaal niet beledigend voor marokkanen in het algemeen. Dit gaat tegen de schrijvers van een stuk.Maar mat jij schreef vond ik dat wel. Verbaast me echt niet dat daar reacties op komen.


Anything new??!..
Er is anders een groot verschil tussen beledigen en de waarheid zeggen.

Enne.. ik kom weer terug van die eenderde cognac, want wat ik zei in het zwembad-topic was niet alleen niet beledigend voor marokkanen, maar ook nog gericht ter oplossing van een probleem! (tenzij je sluiting van complete zwembaden vanwege een paar kutkereltjes geen probleem vind..)

Over de discriminatie valt te praten, maar beledigend was het niet. Gek dat jij het verschil niet ziet.




BEWARE FOR JURIST PEOPLE!!!

Juristen - zo ook Maarten - zijn hopeloze gevallen. Zij zullen nooit hun ongelijk erkennen ook al hebben ze zelf aangetoond dat ze ongelijk hebben!

Maarten kan er op dit pb maar niet over ophouden. Dus hebben de prikkers recht te weten waar het over gaat!




http://www.courvoisier.com/images/bottleglass.jpg


DE INZET VAN DE FLES COGNAC COURVOISIER : WIE IS BELEDIGEND EN WIE DISCRIMINEERT: MAARTEN OF RON...???




1. Maartens aanklacht jegens Ron.

Ron stelt - overigens net als Grietje - dat "de NL-Marokkanen meest kinderen van boeren uit Marokko zijn" ... Als ik zeg meest (voor twee derde) zijn het kinderen van agrariërs dan is dat een waarheid, die iedereen bij het Centraal Planbureau of andere onderzoeks-instanties kan controleren, Die zullen je dat zonder meer bevestigen als feit...!

Daarbij gaat het om een feit zonder dat ik daar een negatief waardeoordeel aan verbind...! Dat Orakel een simpel, bewezen feit als een belediging opvat, is onjuist! Een agrariër is daarbij niet identiek aan een analfabeet en zeker zullen zijn kinderen het niet hoeven zijn!




2. Ron's klacht jegens Maarten.

Ron herinnerde de van geen kwaad wetende Maarten aan zijn zwembad-bericht.

Dit vind Ron een echte belediging aan het adres van de NL-Marokkanen. Met name omdat hier een groep die al voor sociaal zwak wordt uitgemaakt nog eens als groep wordt gediscrimineerd!

Daarbij spoort Maarten in een publiek medium openlijk aan aan tot zwaar geweld...! Een ernstig strafbaar feit! Het in de tekst genoemde proces gaat Maarten verliezen...!




Geplaatst door Maarten

Groot gelijk!!

Overal in het land worden g.v.d. zwembaden gesloten vanwege die kutmarokkanen, of zijn er op zijn minst fikse moeilijkheden!

Als je weet wie het zijn: Flink afrossen. Halfjaartje ziekenhuis? Perfect!

En anders gewoon alle marokkaanse jongens een jaartje uit zwembaden weren. Jammer dan.

Laat ze maar fijn gaan procederen tot het Euopese Hof toe.


Juist marokkanen begrijpen ze alles van bescherming van meisjes, dus die moeten verder niet moeilijk doen.






Maarten vond dit letterlijk citaat van wat hij op dit pb zei heel normaal en helemaal niet discriminerend...!


Ik gaf daar tegen het volgende voorbeeld:

Uw g...verdomme geuite vervloeking zou niet hoogst discriminerend zijn: "gewoon alle Marokkaanse jongens een jaartje uit zwembaden weren"...???



Ron voert als voorbeeld van het onrecht onze Matt_ttie aan:


Denk je eens in: Een zielig Marokkaans studentje als Matt_ttie die de hele dag met Vriend in dat zweetkamertje van hun bureautje heeft zitten beheren en ploeteren en die de zweetstraaltjes tappelings uit zijn zwarte kroeskop lopen, wil zich ff van de bedompte zweetlucht van zijn plakkerige kleren bevrijden.

Hij zegt tegen Vriend : "Zeg joh, neem jij het ff over... Ik ga een uurtje een frisse duik nemen"... Daarna pakt hij zijn handdoek, zijn zwembroek en - je weet hoe zedig Marokkanen zich te water laten - zijn zwemkniebroek bijeen.


Vijf minuten later meldt Matt_ttie zich bij de kassa van het zwembad alwaar de cassière hem vraagt: Welke nationaliteit heeft u...?

Uit zijn topic daarover blijkt dat Matt_ttie zal antwoorden: "Ikke géén buitelander, ikke Nederlander!"


Maar tevergeefs, de daartoe speciaal ingehuurde Marokkaanse zwembad-uitsmijter trapt daar natuurlijk nooit in...!

Die ziet meteen dat onder die zwarte kroeskop een onvervalste Riffie schuilgaat. Die zegt hem in duidelijk tamazight: Goeia alesj, msjief halik...!!! Dacht je nou echt me te kunnen bedonderen...?

Ik herinner me nog goed hoe je hier achter de Marokkaanse meiden aanzat en je me smoesjes verkocht: 'maar chef, dat zijn leden van mijn website'...

Ga maar weer gauw terug naar je moeder en beduvel die!

Je weet het! Wij hebben hier het idee van Maarten van Maroc.NL overgenomen: weg met al die brutale kut-Marokkanen, geen één komt er dit jaar meer in....!


Maarten, voel je de bodemloze put van vernedering en discriminatie die zo'n aardig, altijd correct en altijd hoffelijk it-studentje als Matt_ttie op dat moment ondergaat...?

Daar staat hij in zijn stinkend en zweterig kloffie, voor lul gezet door die Maarten die altijd stroopsmerend beweert: "Matt_ttie je weet goed, ik geef altijd ook veel complimenten aan beheer, hoor! Ik ben toch je vriendje!"....


Ik weet zeker dat die Matt_ttie op dat moment denkt: "G.v.d. zie je wel, ik had die racist vam een Maarten allang moeten bannen...!

Hoe kon ik zo stom zijn die kontlikker van een Maarten te geloven....? Ik ben een sul, veel te goed van vertrouwen! Morgen meld ik mij en liefst mijn hele site Maroc.NL erbij, meteen bij de AEL aan!"...






Kortom: Maarten, hier die fles cognac...!!!

Maarten verliest dit proces - ook bij het Europese Hof - welke juridische trucjes hij ook toepast...!

Maarten, je bent in het nauw gedreven, beste Maroc.NL-advocaat...!




http://www.courvoisier.com/images/bottleglass.jpg





Maarten gaf zijn juridische analyse - die ik om privacy-reden van hem niet mag weergeven - waarna hij zijn fout erkende... En hij weigert bovendien de zaak aan de prikkers als jury voor teggen!


De in het nauw gedreven gierigaard gaf zijn ongelijk enkel voor 2 deciliter - een slok van de fles toe...!

Moraal van het verhaal: Vertrouw juristen als Maarten dus nooit van je leven...! Ze belazeren je waar je bij staat! :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:





Ron


P.S. Voor het voorgaande zie eventueel:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=68161&pagenumber=3

fatiha elg...
30-07-03, 11:51
Ziet maarten er zo uit-->>http://www.smilies.nl/person/mensen1/gr4.gif Of zo-->>http://www.smilies.nl/person/051.gif

Simon
30-07-03, 11:52
Wat een lang verhaal over niks! En dat Maarten nooit zijn ongelijk toegeeft weet ik al lang. Je kan hem echter wel makkelijk erg driftig maken zodat hij reageert als een vuurspuwende Vesuvius en dat maakt veel goed.

Simon

Ron Haleber
30-07-03, 12:00
Geplaatst door fatiha elg...
Ziet maarten er zo uit-->>http://www.smilies.nl/person/mensen1/gr4.gif Of zo-->>http://www.smilies.nl/person/051.gif

Zie daartoe het Ron-logon topic van Zwart Schaap....

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=68324


Daar staat zijn portret waarvoor alle moslima's op dit pb huiveren - vooral als ze 's nachts stiekem prikken en hun raam op een kiertje open staat..!

Ron Haleber
30-07-03, 12:02
Geplaatst door Simon
Wat een lang verhaal over niks! En dat Maarten nooit zijn ongelijk toegeeft weet ik al lang.


Je kan hem echter wel makkelijk erg driftig maken zodat hij reageert als een vuurspuwende Vesuvius en dat maakt veel goed.


Simon

Simon, dat laatste is ook precies mijn bedoeling...!

Want dan kenne we nog ff goed schaterlachen...! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:





Slimme Simon... Jij hebt die knaap altijd veel beter door gehad dan ik!

Ik dacht, ach die Maarten wel wat al te bezorgd om de populaire drol uit te hangen bij beheer en de Marokkanen... Maar ja, hij is een tweede Marsipulami...

En met zo'n naïve positivo als Maarten hebben onze Marokkanen tenminste één NL-prikker waar ze altijd hun gelijk kunnen halen...!!!

Ron Haleber
30-07-03, 20:18
Geplaatst door aQua

Maarten, beat it :mad:



Maarten heeft ff géén tijd...

Die moest eigenlijk zijn requisitoir schrijven voor het Europese Hof...!

Anders gaat hij de bak in of krijgt een héééééle hoge boete...



Maar ja daar komt maar niks van. Die gierigerd heeft nog een kater van die dure fles Courvoisier die hij helemaal in zijn eentje heeft opgezopen...!

Hij ligt nog steeds voor Pampus zijn roes uit te slapen! Wat een gesnurk hier zeg...!


Wor 's wakker old chap! Tomatensap met wodka is de beste medicijn!

Orakel
30-07-03, 21:32
Geplaatst door Ron Haleber


[B]1. Maartens aanklacht jegens Ron.

Ron stelt - overigens net als Grietje - dat "de NL-Marokkanen meest kinderen van boeren uit Marokko zijn" ... Als ik zeg meest (voor twee derde) zijn het kinderen van agrariërs dan is dat een waarheid, die iedereen bij het Centraal Planbureau of andere onderzoeks-instanties kan controleren, Die zullen je dat zonder meer bevestigen als feit...!

Daarbij gaat het om een feit zonder dat ik daar een negatief waardeoordeel aan verbind...! Dat Orakel een simpel, bewezen feit als een belediging opvat, is onjuist! Een agrariër is daarbij niet identiek aan een analfabeet en zeker zullen zijn kinderen het niet hoeven zijn!


Ahum.......


Geplaatst door Ron Haleber

Eigenlijk zijn het meest boerenkinderen van ouders die van het platteland in Marokko kwamen. En die van Marokko en de rest van de wereld meestal niet meer gezien hebben dan het dorp waar hun ouders vandaan kwamen. Dan kun je ook niet veel kennis over islam verwachten...

Het zal de volgende generatie wel beter worden...!




En dan leer je meteen dat ik de juiste methode gebruik om jou als Marokkaan aan te pakken...! Eerst even goed shaken en jennen...!


Maarten, :cola: ad fundum hé! En na al dat ge-emmer vinnik dat je wel een liter verdiend hebt.

Maarten
30-07-03, 22:27
Ahem…Kuch…
Edelachtbare Leden dezer Jury!!
Onfeilbaar College van Muiters, Extremen, Muurbloemen, Uitgerangeerden, Fanaten, Rolstoel-khalifaten, Oproergarnalen, Desktop-spagaten!!
Hoort mij aan!!!
Wie treft in dit topic, de meeste blaam??
Gemengd hier zijn Ernst, en Klucht bovenaan!
En ook al het leed, mijn ziel aangedaan!
Denk ook aan mijn Opa, die.. mmmm.. kuch…ahem…zo ist wel mooi geweest.

Partij 1, Haleber, Ron, reeds veel gejend, verder te noemen: de Insinuant!
Partij 2: Maarten, alom geliefd, breed gerespecteerd, verder te noemen: de Verhevene, de Rechtvaardige!..

(Jury: Stuff It, maarten!! Get to your Fucking Point!..)

Wass ist der Fall??!

Per telefoon verweet ik Ron beledigend geweest te zijn t.o.v. Marokkanen in het algemeen.
Hij stelde daarop o.a, dat ik het dan ook was. Ik ontkende uiteraard diep verbolgen!..
Daarop wees hij op mijn inzending bij het Zwembadtopic! Dat zou i.h.a. beledigend voor Marokkanen zijn! Ik hield wanstaltig stand! (eh..of zoiets.. :hihi: )
Wij zouden het nazoeken, en hij zette er een fles Cognac op in! Go with the Flow, dacht ik.
Ron stuurde het “bewijs” op, maar uiteraard kon ik op heldhaftige en roemrijke wijze feilloos aantonen, dat de klachten faalden! Ron – de ongelovige, Heere heb erbarmen – verdoeg het heldere licht der absolute Waarheid uiteraard niet…
Dit leverde dus een uiterst aan zichzelf twijfelende fles cognac op, die niet wetende waar aan toe te zijn, in neerslachtigheid grijs dreigde te worden.
Er zat maar éen ding op! De zaak voorleggen aan een partij onpartijdige eindelijk-wraak-Marokkanen! (plus aanhang) Voila!..

Ten eerste, goede moslims en anders gelovigen, is de verpestende invloed van een enkele Fles Alcoholhoudende Drank allengs volstrekt duidelijk! Zelfs plaatjes ervan leiden onmiddellijk tot twijfelachtige twisten en troebele Tribunalen!!

Ten tweede is de klacht over Ron eigenlijk niet relevant. Hij viel ergens in huis over Marokkanen, als afstammeling van analfabete boeren. (zie het 800 geneukte kinderen-topic.. wat hebben we toch altijd een fraai staaltje fijnzinnige topics in huis!..) Nou is er als feit misschien niets mis met die afstamming, maar of zo’n opmerking kwalijk is, hangt af van het moment waarop het gezegd wordt, de context, de mate waarin álle Marokkanen onder die noemer gevat worden, en de manier waarop. Zoals Ron het deed, vond ik het om moeilijkheden vrágen.. (hoewel ik hier graag mede Schaapschuld wil invoegen) Thats it. Case closed, want ik klaag niet openlijk. Gegadigden dumpen hun afval erover dáar!

Maar nou 3. Lekker Zwemmen??!…(ofwel: is uw foetus nog maagd na een bezoekje aan Z.B. “Ons Genoegen”?)

Stelling1:
Jongens, die er een sport van maken om zó veel aan meisjes te frunniken, c.q. in groepjes meisjes in doucheruimtes in het nauw drijven en aanranden, in zodanige mate, dat daarvoor complete zwembaden gesloten moeten gaan worden, die mogen ze van mij per ongeluk wel effe afrossen ja. Marokkaan, géen Marokkaan, Tukker of Jehova! Gevoelsmatig in elk geval wél. En als het in werkelijkheid zou gebeuren, dan zit ik er écht niet erg mee! Ik stel wel voor, dat ze wat van ‘m heel laten. J
Is dit “Turks Snelrecht” hier de meest wenselijke oplossing?? Nouh.. de beschaving moet op zich wel een kans krijgen.. Botten ook. En verder deug ik niet.
Maar was dit Beledigend voor Marokkanen? No Way!

Stelling2:
De inhoud van het begrip “kutmarokkanen” mag sinds Oudkerk, plus de vele discussies hier wel bekend verondersteld worden, niet??! Of moet ik hier de een of andere Oen nog uitleggen hoe dat zit??!.. Beledigend voor Marokkanen, als de term enkel op deze site gebruikt wordt, en ook nog eens duidelijk is om welk soort Marokkanen het gaat??! Not!

Saillant smeer-detail!: Ron heeft opzettelijk de laatste zin uit mijn post geknipt! Daar stond:
“En dan nou weer tijd voor begrip voor ándere Marokkanen..” !!!
Kortom?: overduidelijk onderscheid tussen “de kutmarokkaan”, en andere Marokkanen!! Precies zoals het Marokkanendom hier dat graag heeft, c.q. zoals zij verwoed pogen om hele kuddes Autochtonen daarop af te richten.
Beledigend?.. HA!..
Verzoekt Ron te veroordelen wegens misleiding der voortreffelijke Jury door manipulatie met Bewijs!!
Stelt voor: Steniging met de kloten der zwembadvandalen!!!

Stelling 3:
Maar die is zeker controversieel! Een oplossing die zeker discriminerend is, maar in dit geval bewust, en van meet af aan als discriminerend erkend! Het gaat ook niet om belediging (waar de fles op ingezet werd), noch om de bedoeling tot belediging, maar om discriminatie bij een oplossing. De vraag is NIET of de oplossing vervelend is voor o.a. Marokkanen – want dat is ie – maar of ie belédigend is voor Marokkanen op zích e.a! Overigens profiteren Marokkanen óok nog van de oplossing!:

Het bekende probleem: Op meerdere plaatsen in het land wordt er zó veel gerotzooid in zwembaden, door groepjes jongeren, dat ze die zelfs moeten sluiten! Ik vind het van de gekken, dat een hele dure voorziening, waar veel kinderen en jongeren plezier van hebben, helemaal gesloten moet worden, omdat een paar gastjes lol hebben in experimenten rond hun piemel.
Klaarblijkelijk krijgt niemand die piemels aangepakt. Dus iedereen er uit! Ik vind dat niks. Om te beginnen kunnen alle vrouwen en kinderen er gewoon in. Maar dan? Ik vind het ook teveel om meteen alle jongens te weren na elk incident.

Kun je categorieën uitsluiten? Het IS discriminatie! Maar kan het zín hebben? Na gekloot door Antillianen, alle Antillianen weigeren? (eerst voor 3 weken, daarna langer?) Idem indien Marokkanen? Idem indien Autochtonen? Het voordeel is, dat je een groot beroep doet op de interne sociale controle in de groepen. Een paar verpesten het voor de rest! En die rest is niet blij! Die kunnen er niet alleen niet in, maar zien intussen ook in hun dromen de meisjes er vandoor gaan met jongens die er wél in mogen! Wie weet is dit een prikkel om de echte daders eens een keer aan te geven. Of om er in eigen kring over te gaan klagen. Of tot controle op groepsgenoten in het zwembad zelf. Het zóu kunnen werken. Ook preventief.
Ander argument om slechts een categorie uit te sluiten, is dat een zwembad rendabel moet kunnen draaien. Er moeten genoeg mensen komen.
Voorlichtingsbrief bij de ingang, mét excuses, en dat het niet anders kan.

Het is heel vervelend voor de uitgesloten categorie. Maar het wordt tevens duidelijker aan wie het ligt. En ook wat er gedaan kan worden om het te voorkomen. En de daders zien de gevolgen, want een hóop andere mensen kunnen er wél in.

Juridisch kan het allemaal niet. Maar feitelijk kan het wel. Ik weet niet of er mensen over gaan procederen. Veel zin heeft dat niet, want het alternatief is het zwembad sluiten. En dan is meteen duidelijk, dat degenen die gaan procederen, er voor zorgen dat de tent sluit.

Ik vind dat er een grens is aan principieel gedoe, indien de hoofdzaak ermee ten onder dreigt te gaan. Het enige alternatief hier is sluiten. Er zijn wel meer van die moeilijke gevallen, waarin eindeloos principieel gedaan wordt, en er nooit een goede oplossing komt.
Soms moet je gewoon praktisch zijn. Nou moet het “middel der discriminatie” niet snel uit de kast gerukt worden. Maar nu is er wel aanleiding voor.

Een duidelijk nadeel: mogelijke stigmatisering van een groep. “de Antillianen” hebben weer liggen klooien, dus “de Antillianen” werden geweigerd. Marokkanen? Idem! De vraag is of dit toelaatbaar is, als het enige alternatief sluiten is?

We grijpen weer terug naar de fles:
Ron stelt in zijn “J’accuse” wie nou het meest beledigend + discriminerend is, maar daar gíng die fles niet over! De hete smurrie inzake Maarten, die intussen op het HAKblok ligt, gaat puur over de vraag of zijn voorstel “beledigend voor Marokkanen in het algemeen” is!

Maarten bevindt zich intussen méer op glad ijs, dan hij denkt:
Zijn voorstel lijkt misschien niet beledigend. Maar het kán beledigend zijn om iets voor te stellen, waarbij mensen gediscrimineerd of gestigmatiseerd kunnen worden die normaal óók al vaker de dupe daarvan zijn..

Ergoooo… Was het voorstel reeds beledigend of niet??
Of: je ken wel een eind lulle Maarten, maar de post zoals je die plaatste is op zich al beledigend voor Marokkanen in het algeméen! (zelfs met die er uit geknipte zin er weer in!) Well? (ik hou wel van cognac..) (god wat een gelul was dit weer.. maar je moet toch wat met die baden..)



(ik bied trouwens steekpenningen aan: je wordt dan éen keer níet afgemaakt als je wat stoms schrijft. Dan krijg je per PM te zien hoe je goede naam anders in éen keer naar de knoppen geweest zou zijn! OK?)

Zwarte Schaap
30-07-03, 23:03
Naar mijn mening zou een eventuele gang naar de rechtbank op tot de volgende uitspraak kunnen leiden.

De rechter verklaart de aangespannen zaak niet ontvankelijk. De volgende grond(en) worden aangevoerd voor de ontvankelijkheid:

De op islamitische recht gestoelde rechtbank is niet bevoegd om recht te spreken in niet-Islamitische zaken waarbij alcoholische drank de inzet is.

De rechtbank adviseert dat eiser en gedaagde hun weg beter kunnen vervolgen bij de rechtbank die bij hun normen en waarden past.



(Overigens wat een karwei om door al die onzin van jullie heen te komen, ik heb het grootste deel gewoon overgeslagen. Mij krijg je echt niet gek om dergelijke rommel tijd te geven.)

Maarten
31-07-03, 00:56
kmoes wel.. maar achteraf..het zat er niet zo in.. Kool en sop enzo.. weet niet.. soms heb je het gevoel, dat het er gewoon niet lígt of zo.. Dan moet je er ook niet aan beginnen..
Ron, wel bedankt.. Leuk gedaan ook.. maar het vervolg?.. ja..

mrz
31-07-03, 02:26
Waar gaat dit allemaal over zeg...

Discriminatie? No fucking wonder als de ouders of voogden ver te zoeken zijn en antillanen hun heil ergens anders gaan zoeken. Dan ga je het dichter bij huis zoeken natuurlijk :(. En dan is het eerder kwestie van juist gebrek aan discriminatie dan andersom lijkt me als je zo over je heen laat lopen met je stomme kop. Of wacht, je bent zelf misschien wees of snapt het allemaal even slecht zo niet slechter, het is vast iets met kinderen en eigen probleempjes aan anderen toeschrijven omdat je die passage in koran over toxiciteit stofjes nog niet helemaal goed en wel uitgewerkt had of het probleem van wel gesnapt hebben om redenen die geen nadere toelichting behoeven maar niet beseffen met vol verstand uit eigen beweging. Je gaat van ellende gekke dingen doen met de anti-discriminatie perikelen van de moeder en de rechtspraak van de vader.

En dan als een boer met kiespijn lachen om een Dr. Phil. om een opmerking als "re-engineering, no sacred cows".

Toch maar eens goed stamboom uitzoeken en bepaalde dingen iets serieuzer nemen ipv verrot lachen om een verdwaald t-tje op een aluminium (nee niet verarmd uranium lol wat een verspreking zeg) plaatje ergens.

Sorry maar het ging zodanig nergens meer over ik denk laat ik maar even discussie naar me toetrekken. Je moet toch wat rechtzetten als enige echte voorbeeld voor je je opa was. Kuch kuch.

Af en toe tegengas zonder in luchtledige te lullen alhier zou mooi zijn. Maarja dat heb ik zelf in de hand natuurlijk, opbouwende kritiek is altijd welkom... :D

Mafkees
31-07-03, 02:59
Geplaatst door Ron Haleber
Van tijd tot tijd voer ik met mijn vriend, de jurist Maarten een lang telefoongesprek. De laatste keer liep dat uit op een serie emails over een zaak waar ik verder over zweeg maar waar Maarten op dit pb steeds op terugkomt.

Wie kaatst moet de bal verwachten! Van de hoogst komische replies van jurist Maarten kan ik wegens privacy-redenen natuurlijk niets verklappen. Maar ik mag wel zelf de aanklacht weerleggen die hij jegens mij op dit pb uit en de zaak waar onze weddenschap over ging.

Jammer genoeg zegt jurist Maarten geen tijd te hebben om de zaak met de prikkers als jury te voeren en met een rechter uit hun midden...

(p.s. wegens mijn werk kan ik pas vanavond verder reageren)






BEWARE FOR JURIST PEOPLE!!!

Juristen - zo ook Maarten - zijn hopeloze gevallen. Zij zullen nooit hun ongelijk erkennen ook al hebben ze zelf aangetoond dat ze ongelijk hebben!

Maarten kan er op dit pb maar niet over ophouden. Dus hebben de prikkers recht te weten waar het over gaat!




http://www.courvoisier.com/images/bottleglass.jpg


DE INZET VAN DE FLES COGNAC COURVOISIER : WIE IS BELEDIGEND EN WIE DISCRIMINEERT: MAARTEN OF RON...???




1. Maartens aanklacht jegens Ron.

Ron stelt - overigens net als Grietje - dat "de NL-Marokkanen meest kinderen van boeren uit Marokko zijn" ... Als ik zeg meest (voor twee derde) zijn het kinderen van agrariërs dan is dat een waarheid, die iedereen bij het Centraal Planbureau of andere onderzoeks-instanties kan controleren, Die zullen je dat zonder meer bevestigen als feit...!

Daarbij gaat het om een feit zonder dat ik daar een negatief waardeoordeel aan verbind...! Dat Orakel een simpel, bewezen feit als een belediging opvat, is onjuist! Een agrariër is daarbij niet identiek aan een analfabeet en zeker zullen zijn kinderen het niet hoeven zijn!




2. Ron's klacht jegens Maarten.

Ron herinnerde de van geen kwaad wetende Maarten aan zijn zwembad-bericht.

Dit vind Ron een echte belediging aan het adres van de NL-Marokkanen. Met name omdat hier een groep die al voor sociaal zwak wordt uitgemaakt nog eens als groep wordt gediscrimineerd!

Daarbij spoort Maarten in een publiek medium openlijk aan aan tot zwaar geweld...! Een ernstig strafbaar feit! Het in de tekst genoemde proces gaat Maarten verliezen...!








Maarten vond dit letterlijk citaat van wat hij op dit pb zei heel normaal en helemaal niet discriminerend...!


Ik gaf daar tegen het volgende voorbeeld:

Uw g...verdomme geuite vervloeking zou niet hoogst discriminerend zijn: "gewoon alle Marokkaanse jongens een jaartje uit zwembaden weren"...???



Ron voert als voorbeeld van het onrecht onze Matt_ttie aan:


Denk je eens in: Een zielig Marokkaans studentje als Matt_ttie die de hele dag met Vriend in dat zweetkamertje van hun bureautje heeft zitten beheren en ploeteren en die de zweetstraaltjes tappelings uit zijn zwarte kroeskop lopen, wil zich ff van de bedompte zweetlucht van zijn plakkerige kleren bevrijden.

Hij zegt tegen Vriend : "Zeg joh, neem jij het ff over... Ik ga een uurtje een frisse duik nemen"... Daarna pakt hij zijn handdoek, zijn zwembroek en - je weet hoe zedig Marokkanen zich te water laten - zijn zwemkniebroek bijeen.


Vijf minuten later meldt Matt_ttie zich bij de kassa van het zwembad alwaar de cassière hem vraagt: Welke nationaliteit heeft u...?

Uit zijn topic daarover blijkt dat Matt_ttie zal antwoorden: "Ikke géén buitelander, ikke Nederlander!"


Maar tevergeefs, de daartoe speciaal ingehuurde Marokkaanse zwembad-uitsmijter trapt daar natuurlijk nooit in...!

Die ziet meteen dat onder die zwarte kroeskop een onvervalste Riffie schuilgaat. Die zegt hem in duidelijk tamazight: Goeia alesj, msjief halik...!!! Dacht je nou echt me te kunnen bedonderen...?

Ik herinner me nog goed hoe je hier achter de Marokkaanse meiden aanzat en je me smoesjes verkocht: 'maar chef, dat zijn leden van mijn website'...

Ga maar weer gauw terug naar je moeder en beduvel die!

Je weet het! Wij hebben hier het idee van Maarten van Maroc.NL overgenomen: weg met al die brutale kut-Marokkanen, geen één komt er dit jaar meer in....!


Maarten, voel je de bodemloze put van vernedering en discriminatie die zo'n aardig, altijd correct en altijd hoffelijk it-studentje als Matt_ttie op dat moment ondergaat...?

Daar staat hij in zijn stinkend en zweterig kloffie, voor lul gezet door die Maarten die altijd stroopsmerend beweert: "Matt_ttie je weet goed, ik geef altijd ook veel complimenten aan beheer, hoor! Ik ben toch je vriendje!"....


Ik weet zeker dat die Matt_ttie op dat moment denkt: "G.v.d. zie je wel, ik had die racist vam een Maarten allang moeten bannen...!

Hoe kon ik zo stom zijn die kontlikker van een Maarten te geloven....? Ik ben een sul, veel te goed van vertrouwen! Morgen meld ik mij en liefst mijn hele site Maroc.NL erbij, meteen bij de AEL aan!"...






Kortom: Maarten, hier die fles cognac...!!!

Maarten verliest dit proces - ook bij het Europese Hof - welke juridische trucjes hij ook toepast...!

Maarten, je bent in het nauw gedreven, beste Maroc.NL-advocaat...!




http://www.courvoisier.com/images/bottleglass.jpg





Maarten gaf zijn juridische analyse - die ik om privacy-reden van hem niet mag weergeven - waarna hij zijn fout erkende... En hij weigert bovendien de zaak aan de prikkers als jury voor teggen!


De in het nauw gedreven gierigaard gaf zijn ongelijk enkel voor 2 deciliter - een slok van de fles toe...!

Moraal van het verhaal: Vertrouw juristen als Maarten dus nooit van je leven...! Ze belazeren je waar je bij staat! :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:





Ron


P.S. Voor het voorgaande zie eventueel:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=68161&pagenumber=3

Ik vraag me af of Ron `n leven heeft.

Maarten
31-07-03, 04:30
Geplaatst door Al3arbi
Ik vraag me af of Ron `n leven heeft.

Ja, heeft ie! Kent waanzinnig veel mensen en doet van alles.. Maar ik verbaas me er ook over, dat ie dit ook doet. Maar vervelen doet ie zich zeker niet.. En hij heeft gegarandeerd lol in het schrijven, dat zie je aan de formulering..

Nou mag hij sommige dingen wel wat minder doen, maar vorige week zette hij bijvoorbeeld nog een compleet verhaal over een schrijver neer. Goed verzorgd enzo.. Maar daar deed niemand wat mee.

barfly
31-07-03, 04:49
Ok! Ik begrijp dat dit topic een charme offensief is om Ron weer bespreekbaar te krijgen op Maroc.nl?
Of zit ik er op dit vroege uur weer volkomen naast? :melig2:

Overigens vind ik een fles Courvoisier een beetje minnetjes en ga ik eerder voor een goede Armagnac.

Maarten
31-07-03, 06:08
Geplaatst door barfly
Ok! Ik begrijp dat dit topic een charme offensief is om Ron weer bespreekbaar te krijgen op Maroc.nl?
Of zit ik er op dit vroege uur weer volkomen naast? :melig2:


Nou dit forum was de enige plek waar het geschil over De Fles voorgelegd kon worden. En hij deed het! En dus moes ik ook wel.

Maar charmeoffensief? Ik vermoed dat Ron de collectieve tegenstand hier een beetje ziet als verzamelde horde, en dat hij het dan verder doet met wat er wél lukt. En dat is altijd wel wat, en geregeld zelfs niet weinig! Dat stop je niet, denk ik.

Zelf heb ik ook diverse perioden gehad, waarin ik alleen maar liep te schelden. Dan denk je aan opstappen. Anders de rest wel! Dan zit je effe tegen de stroom in. Maar als je dan ook weer andere dingen gaat doen, dan loopt dat toch weer.

En Ron is natuurljk dubbel-luls uitgevoerd, maar je kunt niet zeggen, dat ie niets te melden heeft. :D

Ron Haleber
31-07-03, 06:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Naar mijn mening zou een eventuele gang naar de rechtbank op tot de volgende uitspraak kunnen leiden.

De rechter verklaart de aangespannen zaak niet ontvankelijk. De volgende grond(en) worden aangevoerd voor de ontvankelijkheid:

De op islamitische recht gestoelde rechtbank is niet bevoegd om recht te spreken in niet-Islamitische zaken waarbij alcoholische drank de inzet is.

De rechtbank adviseert dat eiser en gedaagde hun weg beter kunnen vervolgen bij de rechtbank die bij hun normen en waarden past.



Zwart Schaap,

Blijkbaar brengt u de maand juli door bij uw familie in Saoedi Arabië...

Is het u na enige jaren verblijf bij de Nederlandse koefaar nog niet opgevallen dat hier géén "op islamitische recht gestoelde rechtbanken" voorhanden zijn...?



Ter informatie effe Islam en Burgerschap bellen...!

Ron Haleber
31-07-03, 06:43
Geplaatst door Orakel


Ahum.......



Ons geleerd Orakel schijnt deze frisse nacht een koutje te hebben opgedaan...


Ik kan u om dat te verhelpen een stevig glas geestrijk vocht van Courvoisier of beter nog het door godlovende Roomse monniken toebereid medicijn, 'Benedictine' genaamd, van harte aanbevelen... U bij ziekte toegestaan door Islam Online...!


Dit mede namens Maarten die binnenkort op uitnodiging van het KRO-programma 'Heilig Vuur' vergezeld door Gretta Duisenberg een gehele nacht in de Brabantse Benedictijner-abdij Koningshoeven zal doorbrengen in versterving, psalmen-recitatie en vroom gebed..!






Maarten, :cola: ad fundum hé! En na al dat ge-emmer vinnik dat je wel een liter verdiend hebt.





Voor ik - in afwachting van meer jurystemmen - mijn door de rechter gevraagd slotwoord zal uitspreken, valt mij op:



Dat de MarokkAanse Minderheid in Nederland zich al bij voorbaat neerlegt bij de juridische falsificaties

van onze Maroc.nl-jurist MAARTEN

die DISCRIMINATIE VAN MAROKKANEN IN DISCO's, ZWEMBADEN en andere vergelijkbere gelegenheden niet enkel toestaat, maar zelfs AANBEVEELT...!




Voortaan dus niet meer zeuren als de portier van een disco of bar je niet toelaat omdat je Marokkaan bent...!

En voortaan dus niet meer zitten janken en seiken in threads dat disco's Marokkanen discrimineren...!


Dat "ge-emmer" van Orakel en van anderen is dus voorgoed voorbij!










Laatste posting van Maarten: 31 juli 2003 om 5.30 uur. De rechter verdaagt de zitting:

Aangezien vampier Maarten bang is door de eerste stralen van de zon dodelijk te worden getroffen en tot een propje onoogelijk slijm te verschrompelen, dienen wij het invallen van de avond af te wachten alvorens de zitting kan worden voortgezet.



Ron

Zwarte Schaap
31-07-03, 12:20
Geplaatst door Ron Haleber
Zwart Schaap,

Blijkbaar brengt u de maand juli door bij uw familie in Saoedi Arabië...


Îk heb geen familie in Saoedie Arabie.


Is het u na enige jaren verblijf bij de Nederlandse koefaar nog niet opgevallen dat hier géén "op islamitische recht gestoelde rechtbanken" voorhanden zijn...?

Waar is hier? Bedoel je op het internet bij Maroc.nl ? Volgens mij verblijf jij hier als gast bij de K*tMarokkanen die de Islamitische normen en waarden tot hun recht hebben.

Zo als jij hier rechtsgang wenst te hebben dan is de islamitsche rechtbank alszodanig niet ontvankelijk om recht te spreken in kofferzaken.

Maarten
31-07-03, 18:25
Geplaatst door Ron Haleber

van onze Maroc.nl-jurist MAARTEN

die DISCRIMINATIE VAN MAROKKANEN IN DISCO's, ZWEMBADEN en andere vergelijkbere gelegenheden niet enkel toestaat, maar zelfs AANBEVEELT...!


Effe inkrimpen dat lijstje he?

“vergelijkbare gelegenheden”?
- Dure gemeenschappelijke voorzieningen.
- Veel mensen die er plezier van hebben..
- Belangrijk voor kinderen.
- Ter bescherming van kinderen en jonge meisjes.
- In een situatie waarin ze lichamelijk kwetsbaarder zijn.
- In een situatie van ontspaning, waarbij je juist een keer NIET op je hoede moet hoeven zijn.
- In een situatie van verhoogde kans op gedonder rond seks.
- Niet alleen Marokkanen, maar alle aanwijsbare groepen.
- Aanbeveling énkel wanneer het alternatief totale sluiting is.

Wederom smadelijke misleiding van de Jury!
Gedaagde voegt toe, de volgende Eis in Reconventie:
Steniging van Ron, met álles wat zoal op een week in een zwembad achtergelaten wordt! :ego:

Maarten
31-07-03, 18:29
Geplaatst door mrz
Waar gaat dit allemaal over zeg...

Discriminatie? No fucking wonder als de ouders of voogden ver te zoeken zijn en antillanen hun heil ergens anders gaan zoeken. Dan ga je het dichter bij huis zoeken natuurlijk :(. En dan is het eerder kwestie van juist gebrek aan discriminatie dan andersom lijkt me als je zo over je heen laat lopen met je stomme kop. Of wacht, je bent zelf misschien wees of snapt het allemaal even slecht zo niet slechter, het is vast iets met kinderen en eigen probleempjes aan anderen toeschrijven omdat je die passage in koran over toxiciteit stofjes nog niet helemaal goed en wel uitgewerkt had of het probleem van wel gesnapt hebben om redenen die geen nadere toelichting behoeven maar niet beseffen met vol verstand uit eigen beweging. Je gaat van ellende gekke dingen doen met de anti-discriminatie perikelen van de moeder en de rechtspraak van de vader.

En dan als een boer met kiespijn lachen om een Dr. Phil. om een opmerking als "re-engineering, no sacred cows".

Toch maar eens goed stamboom uitzoeken en bepaalde dingen iets serieuzer nemen ipv verrot lachen om een verdwaald t-tje op een aluminium (nee niet verarmd uranium lol wat een verspreking zeg) plaatje ergens.

Sorry maar het ging zodanig nergens meer over ik denk laat ik maar even discussie naar me toetrekken. Je moet toch wat rechtzetten als enige echte voorbeeld voor je je opa was. Kuch kuch.

Af en toe tegengas zonder in luchtledige te lullen alhier zou mooi zijn. Maarja dat heb ik zelf in de hand natuurlijk, opbouwende kritiek is altijd welkom... :D

:confused: Op wie of wat is dit commentaar??
Ik heb er al een waarzegger naar laten kijken, maar die wenste toch echt eerst een cognacje!..
Gaat alles wel goed zo, rond 3.26 uur??...

Maarten
31-07-03, 18:35
Geplaatst door Ron Haleber
..nog niet opgevallen dat hier géén "op islamitische recht gestoelde rechtbanken" voorhanden zijn...?


Dat schiet echt op, als we die eerst moeten gaan instellen, voor ze zich niet-ontvankelijk gaan verklaren!
Als we nou vast een fles kopen, dan is dat héle goeie tegen de tijd dat de zaak afgerond is..

Maarten
31-07-03, 18:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
..de islamitsche rechtbank alszodanig niet ontvankelijk om recht te spreken in kofferzaken.

Nouh.. seksueel misbruik is toch vaker een soort "koffer-zaak"..
Kan dat er niet in gefrunnikt worden? (nou we toch met dat soort terminologie bezig zijn?)

Maarten
31-07-03, 18:42
Geplaatst door Ron Haleber

Aangezien vampier Maarten bang is door de eerste stralen van de zon dodelijk te worden getroffen en tot een propje onoogelijk slijm te verschrompelen, dienen wij het invallen van de avond af te wachten alvorens de zitting kan worden voortgezet.
Ron

Akkoord! De eis van cognac kan in moslim-ogen het daglicht sowieso niet verdragen!

Wellicht moet conversie plaats vinden naar 500 liter muntthee..

Orakel
01-08-03, 01:23
Geplaatst door Ron Haleber
Ons geleerd Orakel schijnt deze frisse nacht een koutje te hebben opgedaan...

Sjeigh Orakel voor de gedaagde.



Ik kan u om dat te verhelpen een stevig glas geestrijk vocht van Courvoisier of beter nog het door godlovende Roomse monniken toebereid medicijn, 'Benedictine' genaamd, van harte aanbevelen... U bij ziekte toegestaan door Islam Online...!

God is met een hoofdletter en aanzetten tot atheïstische daden is een zesjaars delict en als het door een Islamoloog gebeurt een 12-jaars delict. Indien bewezen, en dat gaat zeker lukken, in eenzamen afzondering door te brengen. Om het leed wat te verzachten doen wij, de meervoudige raadkamer, er echter wat deeveedeetjes bij van Escape from Alcatraz, Shawshank Redemption en Platvoet en zijn vriendjes.



Dit mede namens Maarten die binnenkort op uitnodiging van het KRO-programma 'Heilig Vuur' vergezeld door Gretta Duisenberg een gehele nacht in de Brabantse Benedictijner-abdij Koningshoeven zal doorbrengen in versterving, psalmen-recitatie en vroom gebed..!

Ik vrees dat Maarten wel wat andere pijlen in, uhh.. op zijn boog heeft als hij een nacht met Gretta gaat doorbrengen. Dat zal Wim aardig doen devalueren.

Mocht het primair ten laste gelegde, in casu discriminatie, niet bewezen kunnen worden dan hebben we altijd nog het subsidiair ten laste gelegde namelijk: drammen in het openbaar, verstoring van de openbare p(r)ikorde, herhaaldelijke topicvervuiling, zich uitgeven voor een ander, sociaal exhibitionisme, literair flashen (lees mijn boek),
pm-en met minderjarigen (ja, ik zag je wel op WSDB) en blasfemie.

U is 1.82m? Dit i.v.m. de uit te geven graafopdracht aan de bode teneinde een voorspoedige steniging te kunnen bewerkstelligen.
We zijn nog in afwachting van een offerte van Koop Tjuchem. Mocht dat niet wat worden, dan heeft Van der Valk nog wel wat grillige parkeergarages.



[/QUOTE]

Maarten
01-08-03, 01:43
En hijf gejokt!!..

Maarten
01-08-03, 02:55
Geplaatst door Ron Haleber

Juristen - zo ook Maarten - zijn hopeloze gevallen. Zij zullen nooit hun ongelijk erkennen ook al hebben ze zelf aangetoond dat ze ongelijk hebben!


http://www.hoc-board.de/exil/smilies/traurig/conf44.gif