PDA

Bekijk Volledige Versie : Kunnen er een paar toppers weg?



Mark
31-07-03, 11:45
Het is erg irritant.....

Zwarte Schaap
31-07-03, 11:49
Geplaatst door Mark
Het is erg irritant.....

Groot gelijk, irriteer me al heel lang aan bepaalde toppers(ael toppers). Ook de lijst van toppers wordt steeds langer, zodat je steeds lager moet scrollen om de nromale topics te vinden.

mrz
31-07-03, 12:58
Vriend?

Mark
31-07-03, 16:34
Vriend: kun je hier een topper van maken?

manc
31-07-03, 20:08
Ik dacht net hetzelfde als de bovenstaande schrijvers....beperk het aantal toppers tot een stuk of 3...hooguit en dan wel topics waar actief in gebabbeld wordt.

Babyface
31-07-03, 20:31
Vriend komt pas over twee weken terug. Hij is naar Italië.

Puk
31-07-03, 20:44
Geplaatst door Babyface
Vriend komt pas over twee weken terug. Hij is naar Italië.

Dus we kunnen nu ongestraft keten?!

:corcky:

mulan
31-07-03, 20:56
Dit niet leuk meer....iedereen is het eens........


Ok....dan zal ik het discussie element terugbrengen,ik ben voor MEER toppers. :regie:

The more the better.......we want toppers......

Laat maar....ik vind die toppers ook zwaar irritant. :nerveus:

Mark
31-07-03, 22:37
iedereen is het met elkaar eens!!!!

we worden allemaal vriendjes!!!

puk trouwt met aqua :)

hoera!

:fpiraat:

mulan
31-07-03, 22:44
Geplaatst door Mark
iedereen is het met elkaar eens!!!!

we worden allemaal vriendjes!!!

puk trouwt met aqua :)

hoera!

:fpiraat:

He nee........I object,hier ben ik het niet mee eens....

Mark
31-07-03, 22:47
Geplaatst door mulan
He nee........I object,hier ben ik het niet mee eens....

Ik hoor je niet, je burka zit in de weg :)

mulan
31-07-03, 22:53
Geplaatst door Mark
Ik hoor je niet, je burka zit in de weg :)

Wat hebben jij en Puk met burka's....als jullie ze zo leuk vinden dan stuur ik jullie er wel een op......... :lekpuh:

mrz
31-07-03, 22:57
Hee die Mulan, what's cooking? (apart from the toppers that is...) :P

Puk
31-07-03, 22:58
Geplaatst door mulan
Wat hebben jij en Puk met burka's....als jullie ze zo leuk vinden dan stuur ik jullie er wel een op......... :lekpuh:

Ik vind het gewoon enorm sexy... een burqa. Dat is het gewoon.

mulan
31-07-03, 23:03
Mooi....dan stuur ik 'm je op....doe je em over die helm van je heen en ga je naar jezelf zitten staren in de spiegel :boogjes:

Mrz...he,alles ok?Voor mij staat op het menu een warm bedje waar ik zometeen in ga slapen....

Puk
31-07-03, 23:06
Geplaatst door mulan
Mooi....dan stuur ik 'm je op....doe je em over die helm van je heen en ga je naar jezelf zitten staren in de spiegel :boogjes:

Mrz...he,alles ok?Voor mij staat op het menu een warm bedje waar ik zometeen in ga slapen....

Geweldig!!

Daaahaag lieve Mulan!

mrz
31-07-03, 23:11
Jah :P

Moet ik zo ook maar doen, nog ff 5 blokken ijs naar binnen werken ofzo het is hier echt sauna niet normaal.

Doe ik raam open komt er zo'n vreselijk gore kever binnen damn wat een eng ding was dat zeg... En ik maar denken dat niks me meer wat deed met mijn stomme kop haha...

:o

mulan
31-07-03, 23:12
Geplaatst door Puk
Geweldig!!

Daaahaag lieve Mulan!


En dat terwijl ik dat idee zo 1,2,3 bedacht had,leuk dat je mijn goed bedoelde advies zo positief opvat........ik dacht dat je misschien zou denken dat ik je voor de gek aan het houden was. :tik:

Ik stuur em je zo snel mogelijk op..... :)

Doeiiieieieieieiei.......

mulan
31-07-03, 23:16
Geplaatst door mrz
Jah :P

Moet ik zo ook maar doen, nog ff 5 blokken ijs naar binnen werken ofzo het is hier echt sauna niet normaal.

Doe ik raam open komt er zo'n vreselijk gore kever binnen damn wat een eng ding was dat zeg... En ik maar denken dat niks me meer wat deed met mijn stomme kop haha...

:o

He...moet dat nou,ik probeerde het idee van even te gaan slapen voor mezelf te romantiseren terwijl de werkelijkheid meer op die van jou lijkt........kamer die straight from hell lijkt te komen,beesten alsof ik in de jungle woon,i love nature maarre.....stop die belachelijk muggen met hun ge-zzzzzzzzz

Enge beesten.....zijn die grote muggen met die grote poten....FREEKY....

Puk
01-08-03, 00:31
Geplaatst door mulan
En dat terwijl ik dat idee zo 1,2,3 bedacht had,leuk dat je mijn goed bedoelde advies zo positief opvat........ik dacht dat je misschien zou denken dat ik je voor de gek aan het houden was. :tik:

Ik stuur em je zo snel mogelijk op..... :)

Doeiiieieieieieiei.......

Jij houdt mij toch nooit voor de gek? :confused:

Hartstikke goed meid!

Ben benieuwd!

De burqa gaat het helemaal worden in 2003!!

:wohaa:

mrz
01-08-03, 00:46
Geplaatst door mulan
He...moet dat nou,ik probeerde het idee van even te gaan slapen voor mezelf te romantiseren terwijl de werkelijkheid meer op die van jou lijkt........kamer die straight from hell lijkt te komen,beesten alsof ik in de jungle woon,i love nature maarre.....stop die belachelijk muggen met hun ge-zzzzzzzzz

Enge beesten.....zijn die grote muggen met die grote poten....FREEKY....

Het is hier nu abnormaal koel eigenlijk vergeleken met anders. Misschien toch iets vaker raam opengooien een idee!

En die dieren vraag je natuurlijk beetje om met zo'n image. Sorry maar er komt weinig zinnigs meer uit me ff haha, ik moet echt gaan slapen binnenkort. :P

mulan
01-08-03, 08:33
Geplaatst door mrz
Het is hier nu abnormaal koel eigenlijk vergeleken met anders. Misschien toch iets vaker raam opengooien een idee!

En die dieren vraag je natuurlijk beetje om met zo'n image. Sorry maar er komt weinig zinnigs meer uit me ff haha, ik moet echt gaan slapen binnenkort. :P

Dat raam laat ik altijd open staan maarre....dat helpt nauwelijks,resultaat is trouwens dat nog meer insecten mij lastig komen vallen :moe:

Wat voor image mag dat wel niet zijn....... :tik:


Puk.....nee ik hou je nooit voor de gek maar ik dacht dat je misschien wantrouwend van aard was.

Het komt allemaal goed :zwaai:

Mark
01-08-03, 11:26
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Mark,

NEE! :jeweetog:

CYA............

:duim:

Ron Haleber
01-08-03, 11:36
Geplaatst door mulan
Dat raam laat ik altijd open staan maarre....dat helpt nauwelijks,resultaat is trouwens dat nog meer insecten mij lastig komen vallen :moe:




Nou heb ik je toch zo op het hart gedrukt dat je raam na zonsondergang dicht moet...!


Je weet toch dat Maarten dan zijn ronde doet! :vingers:


Wil jij nu ook al aan bloedarmoede gaan lijden...? Kijk eens hoe pips die Aqua er aan toe is na zijn laatste bezoek!

Puk
01-08-03, 12:41
Geplaatst door Brie
Dragen die dames niet juist een burqa om geen/minder aandacht van mannen te krijgen? :D
Wat vind je zo sexy aan een gordijn over een vrouw, de fantasie wie eronder zal zitten soms?

Elke keer weer een verrassing wie of wat er in zit!
Hey! Da's mijn vrouw 1 of 2 of 3 of 4 enzovoorts. (Of vriendin).

Puk
01-08-03, 13:55
Geplaatst door Brie
Soms kan het weleens tegenvallen Puk! Een paar maanden geleden pleegden twee mannen in burqa een overal op een tankstation in Amsterdam.

Dat weet ik. Daarom stuurt Mulan me een burqa!

mulan
01-08-03, 14:52
Geplaatst door Ron Haleber
Nou heb ik je toch zo op het hart gedrukt dat je raam na zonsondergang dicht moet...!


Je weet toch dat Maarten dan zijn ronde doet! :vingers:


Wil jij nu ook al aan bloedarmoede gaan lijden...? Kijk eens hoe pips die Aqua er aan toe is na zijn laatste bezoek!

He.......ik was gelukkig net op tijd,raam dicht.Problem solved :gniffel:

aQua..is ziek.. :(

Revenge... :ninja2: