PDA

Bekijk Volledige Versie : Michiel Smit voert actie tegen bouw MOSKEE in Madurodam



mocromike
31-07-03, 14:45
Acties tegen moskee in Madurodam (31-07-03)
Madurodam
T.a.v. P. Verdaasdonk
George Maduroplein 1
2584 RZ Den Haag
Fax 070 - 351 21 85


Betreft: ACTIES!

Rotterdam, 30 juli 2003

Geachte heer Verdaasdonk,

Tot op heden is in Madurodam nog geen islamitische invloed zichtbaar. Maar uit berichten in de media vernemen wij dat er volgens u eind 2004 verandering in komt. U zegt in de Volkskrant: 'Ze moeten er maar mee leren leven. Die moskee, die komt er.'

Madurodam moest bij de bouw een typisch Nederlandse stad worden. Een van de criteria voor plaatsen van een gebouw is dan ook ‘typisch Nederlands’. Wellicht dat u het nog niet wist, maar een moskee is niet typisch Nederlands.

In de ogen van onze organisatie en vele andere Nederlanders hoort een moskee niet in Madurodam thuis. Onze organisatie strijdt voor behoud van de Nederlandse cultuur. Wij kondigen nu al acties aan tegen de bouw van deze moskee. Hierbij kunt u denken aan acties buiten en in uw park, waarbij we bezoekers zullen oproepen hier stelling tegen te nemen.

Met vriendelijke groeten,


Michiel Smit
Lid der gemeenteraad Rotterdam
Landelijk voorzitter NieuwRechts

Stadhuis Rotterdam
Kamer SK 109
Coolsingel 40
Postbus 70012
3000 KP Rotterdam
Telefoon 010 - 417 35 24
Fax 010 – 417 34 82
Epost [email protected]

P.S. Als suggestie willen we u meegeven direct een miniatuur demonstratie te plaatsen bij de moskee, als symbool van de weerstand hiertegen.
--------------------------------------------------------

sukkel

Vriend
31-07-03, 14:52
hij is natuurlijk bang voor de kabouter terroristen...Osama Bin Duimpje...

Simon
31-07-03, 14:56
Wat komisch. Hiermee maakt hij zichzelf wel volstrekt belachelijk. Voorzover hij dat al niet gedaan had in het verleden. Misschien kan Madurodam voorstellen ter compensatie wat bruinhemden naast een leerbar in miniatuurformaat te maken. Daar voelt Smit hij zich nu eenmaal beter bij thuis.

Simon

Vriend
31-07-03, 15:21
ja ik zie osama bin duimpje al naar binnen wandelen met een rotje om zijn lichaam

~Panthera~
31-07-03, 16:02
Kan ie zich niet eens bezig houden met zichzelf? een cursus "niet slissen" of zo ? :hihi:

Creep. :moe:

Puk
31-07-03, 17:03
Geplaatst door mocromike
Acties tegen moskee in Madurodam (31-07-03)
Madurodam
T.a.v. P. Verdaasdonk
George Maduroplein 1
2584 RZ Den Haag
Fax 070 - 351 21 85


Betreft: ACTIES!

Rotterdam, 30 juli 2003

Geachte heer Verdaasdonk,

Tot op heden is in Madurodam nog geen islamitische invloed zichtbaar. Maar uit berichten in de media vernemen wij dat er volgens u eind 2004 verandering in komt. U zegt in de Volkskrant: 'Ze moeten er maar mee leren leven. Die moskee, die komt er.'

Madurodam moest bij de bouw een typisch Nederlandse stad worden. Een van de criteria voor plaatsen van een gebouw is dan ook ‘typisch Nederlands’. Wellicht dat u het nog niet wist, maar een moskee is niet typisch Nederlands.

In de ogen van onze organisatie en vele andere Nederlanders hoort een moskee niet in Madurodam thuis. Onze organisatie strijdt voor behoud van de Nederlandse cultuur. Wij kondigen nu al acties aan tegen de bouw van deze moskee. Hierbij kunt u denken aan acties buiten en in uw park, waarbij we bezoekers zullen oproepen hier stelling tegen te nemen.

Met vriendelijke groeten,


Michiel Smit
Lid der gemeenteraad Rotterdam
Landelijk voorzitter NieuwRechts

Stadhuis Rotterdam
Kamer SK 109
Coolsingel 40
Postbus 70012
3000 KP Rotterdam
Telefoon 010 - 417 35 24
Fax 010 – 417 34 82
Epost [email protected]

P.S. Als suggestie willen we u meegeven direct een miniatuur demonstratie te plaatsen bij de moskee, als symbool van de weerstand hiertegen.
--------------------------------------------------------

sukkel

Haha!

Wat gaat de Arabische Europese Hezbollah hier tegenover stellen Nabil?

taouanza
31-07-03, 17:25
Geplaatst door Puk
Haha!

Wat gaat de Arabische Europese Hezbollah hier tegenover stellen Nabil?



Zou Is, toch gelijk hebben? :rolleyes:

Maarten
31-07-03, 17:41
Geplaatst door mocromike
Hierbij kunt u denken aan acties buiten en in uw park

IN het park??
Michama Bin Smit?

Of bedoelt ie, dat kaboutertjes hele kleine foldertjes gaan uitdelen?

Maarten
31-07-03, 17:45
Geplaatst door Puk
Wat gaat de Arabische Europese Hezbollah hier tegenover stellen Nabil?

mocromike is volgens mij NIET Nabil.
Of was daar al duidelijkheid over?
Ik heb maar een paar dingen van mocromike gezien, maar volgens mij is het niet zijn stijl.

Maarten
31-07-03, 19:20
Geplaatst door aQua

'k denk ook meteen 'n achterstandsbuurt omheen bouwen

Rond Smit? Heeft ie al..

manc
31-07-03, 20:06
Zou bruinhemd Smit overigens wel in de gaten hebben dat Madurodam vernoemd is naar zo'n vervelende Antilliaan? Nee? Sterker nog: de Maduros zijn nog Joden ook!

manc
31-07-03, 20:06
Geplaatst door aQua
:D

details maken het plaatje

'k denk ook meteen 'n achterstandsbuurt omheen bouwen

:D

Puk
31-07-03, 20:08
Geplaatst door aQua
:D

details maken het plaatje

'k denk ook meteen 'n achterstandsbuurt omheen bouwen

:lachu:

En het hele AEH-bestuur moet 's-nachts eens over het hek klimmen en alle vrouwen in die buurt niqaabjes omstrikken!

freya
31-07-03, 20:46
En het hele AEH-bestuur moet 's-nachts eens over het hek klimmen en alle vrouwen in die buurt niqaabjes omstrikken!

:haha:

taouanza
31-07-03, 21:00
Geplaatst door Puk
:lachu:

En het hele AEH-bestuur moet 's-nachts eens over het hek klimmen en alle vrouwen in die buurt niqaabjes omstrikken!


:moe:

freya
31-07-03, 21:06
Niet leuk Taouanza?

Ik zie het gewoon voor me hoe ***** ***** daar dan zit te priegelen met van die hele kleine lapjes :hihi:

Met strikjes :strik:

mulan
31-07-03, 21:06
Geplaatst door taouanza
:moe:

X-acly my thoughts............. :p

Puk heeft altijd een uitzonderlijke humoristische kijk op zaken.....what can I say......it's a gift :p

taouanza
31-07-03, 21:07
Geplaatst door freya
Niet leuk Taouanza?

Ik zie het gewoon voor me hoe ***** ***** daar dan zit te priegelen met van die hele kleine lapjes :hihi:

Met strikjes :strik:

Dan vind ik jouw vikinghelm nog leuker.

taouanza
31-07-03, 21:09
Geplaatst door mulan
X-acly my thoughts............. :p

Puk heeft altijd een uitzonderlijke humoristische kijk op zaken.....what can I say......it's a gift :p

Puk heeft meestal een humoristiche kijk op zaken maar soms is hij gewoon vervelend :jammer:

mulan
31-07-03, 21:14
Geplaatst door taouanza
Puk heeft meestal een humoristiche kijk op zaken maar soms is hij gewoon vervelend :jammer:

Vind je .......... ik vind hem vaak gewoon vervelend......

Die humoristiche kijk verpest die bij mij altijd door dat vervelende.....mijn vorige reactie was sarcastisch bedoeld...

Ben ik nu gemeen? :hardlach:

freya
31-07-03, 21:21
Dan vind ik jouw vikinghelm nog leuker.

Wat is er mis met mijn helm? :confused:

taouanza
31-07-03, 21:21
Geplaatst door mulan
Vind je .......... ik vind hem vaak gewoon vervelend......

Die humoristiche kijk verpest die bij mij altijd door dat vervelende.....mijn vorige reactie was sarcastisch bedoeld...

Ben ik nu gemeen? :hardlach:

Nee, je bent grappig :hihi:

taouanza
31-07-03, 21:23
Geplaatst door freya
Wat is er mis met mijn helm? :confused:


Wat denk je zelf? :zozo:

freya
31-07-03, 21:24
:argwaan:
Te groot?

Puk
31-07-03, 21:26
Geplaatst door mulan
Vind je .......... ik vind hem vaak gewoon vervelend......

Die humoristiche kijk verpest die bij mij altijd door dat vervelende.....mijn vorige reactie was sarcastisch bedoeld...

Ben ik nu gemeen? :hardlach:

Fuck zeg... als het om islamitische uitingen gaat worden we plotseling weer sjo serieus.... dames... ontspan! Ja nu!

taouanza
31-07-03, 21:26
Geplaatst door freya
:argwaan:
Te groot?


Tja wat noem je groot?

Puk
31-07-03, 21:28
Geplaatst door freya
:argwaan:
Te groot?

Nu ja... zo'n helm en de rest is toch een stuk leuker dan een niqaab.
Is mijn mening... dan.

taouanza
31-07-03, 21:30
Geplaatst door Puk
Nu ja... zo'n helm en de rest is toch een stuk leuker dan een niqaab.
Is mijn mening... dan.




Tis ook nooit goed!He!
Ik zei toch dat die vikinghelm leuker was.:mad:

mulan
31-07-03, 21:31
Geplaatst door Puk
Nu ja... zo'n helm en de rest is toch een stuk leuker dan een niqaab.
Is mijn mening... dan.


Aldus meneer Helm......

Puk
31-07-03, 21:34
Geplaatst door taouanza
Tis ook nooit goed!He!
Ik zei toch dat die vikinghelm leuker was.:mad:

Een taouanza vind ik ook wel leuk.

:wohaa:

Puk
31-07-03, 21:35
Geplaatst door mulan
Aldus meneer Helm......

Maar die doe ik af als ik naar buiten ga! :D

:fpetaf:

taouanza
31-07-03, 21:36
Geplaatst door Puk
Een taouanza vind ik ook wel leuk.

:wohaa:


Nou momentje hoor, hier moet ik toch errug mijn best voor doen om er iets bij voor te stellen:Puk met een helm en een taouanza. :D

Puk
31-07-03, 21:37
Geplaatst door taouanza
Nou momentje hoor, hier moet ik toch errug mijn best voor doen om er iets bij voor te stellen:Puk met een helm en een taouanza. :D

En een niqaab! Die ben ik aan het breien.

freya
31-07-03, 21:38
Geplaatst door taouanza
Tis ook nooit goed!He!
Ik zei toch dat die vikinghelm leuker was.:mad:

Dus jij wil ***** ***** vikinghelmpjes laten plaatsen op alle poppetjes in madurodam?

ook goed :hihi:

manc
31-07-03, 21:41
Geplaatst door Puk
:lachu:

En het hele AEH-bestuur moet 's-nachts eens over het hek klimmen en alle vrouwen in die buurt niqaabjes omstrikken!

EN bij een aantal miniatuur autootjes de ramen inslaan en wat handjes met een stanleymesje eraf knippen... ;)

Puk
31-07-03, 21:44
Geplaatst door manc
EN bij een aantal miniatuur autootjes de ramen inslaan en wat handjes met een stanleymesje eraf knippen... ;)

En op 5 mei iets met rouwkransjes... ideeën zat!
Kom daar bij de Arabische Europese Hezbollah maar eens om...

:p

taouanza
31-07-03, 21:46
Geplaatst door Puk
Maar die doe ik af als ik naar buiten ga! :D

:fpetaf:


ehm...die moet je af doen als je onder de douche gaat... :denk:

Puk
31-07-03, 21:48
Geplaatst door taouanza
ehm...die moet je af doen als je onder de douche gaat... :denk:

Inderdaad... :fpuh:

taouanza
31-07-03, 21:49
Geplaatst door manc
EN bij een aantal miniatuur autootjes de ramen inslaan en wat handjes met een stanleymesje eraf knippen... ;)


oeps :duizelig: je hebt mond weer voorbij gepraat, daar komen je rare fantasieen weer naar boven.

manc
31-07-03, 21:50
Geplaatst door aQua
sjeg vriend, ken jij niet een miniatuur maken van dat onderschrift



gewoon eraf knippen

Zo beter?

:bril:

mulan
31-07-03, 22:41
Geplaatst door taouanza
Nou momentje hoor, hier moet ik toch errug mijn best voor doen om er iets bij voor te stellen:Puk met een helm en een taouanza. :D


That is just 2 funny......hahahaha....weet Puk trouwens wat een taouanza is?

Oh en Puk.....die helm moet je binnen juist af doen en buiten juist op houden... :engel:

indygirl_roosje
01-08-03, 12:24
Dus de fascist is weer bezig? Damn, jammer dat AEL-NL met reces is, anders konden we nog wel es wat laten horen aan die zak........ Aan de andere kant, sommige dingen zijn de moeite niet waard. Wel eng trouwens dat die creep overal opduikt....bah! Net als je denkt dat meneer voorgoed naar Fascististan is opgekrast, komt-ie weer terug....brrrr. Maar niet getreurd Michieltje, na de zomer komt links Nederland terug!!!!!! :haha: :fuckit: :haha: :fuckit:

Met anti-nazi groeten,

Rosalinda.

indygirl_roosje
01-08-03, 13:04
O je bedoelt Volkert? Dat soort methodes onderschrijf ik noch de AEL. Een mens vermoorden is een doodzonde Brie, dat zou jij toch wel moeten weten.

Groetjes,

Rosalinda.

mocromike
01-08-03, 18:07
correctie:

Die "beruchte ael'er" zei: Ons standpunt is dat wij liever Amerikanen in platic zakken richting Washington zien gaandan dat zij daar de baas mogen spelen.

Das wat anders dan de hoop hebben dat....

manc
01-08-03, 18:09
Geplaatst door mocromike
correctie:

Die "beruchte ael'er" zei: Ons standpunt is dat wij liever Amerikanen in platic zakken richting Washington zien gaandan dat zij daar de baas mogen spelen.

Das wat anders dan de hoop hebben dat....

Typt dat nu lastig...met een hand?

mocromike
01-08-03, 18:23
denkt dat nu lastig...met 1 hersencel ?