PDA

Bekijk Volledige Versie : Een mogelijk scenario ondergang VS....



Wizdom
03-08-03, 23:11
De VS organiseert de doodsrituelen voor de onschuldige GUANTANAMO BAY gevangenen.

De VS neemt Aymane Al-Zawhiri zijn dreigementen niet serieus. Deze doktert samen met anonieme anderen een genieus plan uit waar de Amerikanen niet aan gedacht hebben. Plan B zullen we maar zeggen.

Plan B wordt een groot succes en overtreft 11-09-01. De VS wordt op zijn nummer gezet. De VS had al een enorm begrotingstekort en de economie sputterde en haperde en wilde net weer op gang komen. Bush had al zijn laatste miljarden al uitgegeven voor de laatste redding van de economie.

Beleggers dumpen uit angst massaal de dollar en de Amerikaanse aandelen. Argentinie maar dan in het groot. Everywhere chaos en despair.

De VS trekt een te grote broek aan als je het mij vraagt?

Orakel
03-08-03, 23:22
De VS hebben altijd al een te grote broek aangehad en denken dat ze de mondiale Wyatt Earp zijn en zijn nu bezig met hun shoot out.

Ik las trouwens dat die Al-Zawhiri wordt vastgehouden in Iran en dat de VS om zijn uitlevering hebben gevraagd. Hoe kan die man dan een bandje in elkaar flansen?

Maar goed, ik hoop niet dat er weer aanslagen komen. Nog los van de slachtoffers is het helaas ook zo dat de rest van de wereld zo snugger is geweest om zich economisch afhankelijk te maken van de economie van de VS.

Nederland laat zich door de VS naaien met de JSF en bedelt desondanks nog steeds om kruimels.