PDA

Bekijk Volledige Versie : Zonen van de islam beloven Saddam te pakken voor de Amerikanen



Afrux
04-08-03, 12:01
In een verklaring van een organisatie dat zich "zonen van de islam" noemt, belooft men Saddam, die ze chytan rajim/vervolekte satan noemen, te zullen oppakken en te vermoorden voor dat Amerika hem te pakken krijgt. Zij vinden dat het een plicht is van ieder irakees, om de moordenaar en crimeneel Saddam op te pakken en te vermoorden, want pas dan kan Irak in vrede leven.
Bron: asharq alawsat krant

Misschien is het een les voor de moslims die ael als een geloof zien. Zij hebben immers op d eideologie van baath en nasser.

Nasser heeft ook duizenden moslims uitgeroeid. Nationalisme is een zikte.

Afrux
04-08-03, 12:07
Trouwens in hetzelfde artikel staat het volgende:
de dochters van Saddam hebben weken voor de dood van hun breors verschillende Arabisch landen verzocht om asiel. Maar niemand wilde ze hebben. Pas nadat Jordanie toestemming kreeg van Amerika, waren ze welkom.


ViVA Amerika, wallah zij lijken wel god en vervloekt zijn de Arabische nationalisten die de islam en hun burgers .....


P.s.
In mijn ogen zijn Amerika en Israel terroristische staten.

Afrux
04-08-03, 12:12
In een ander artikel in dezelfde krant verklaart de dictatuur en gestoorde Qaddafi aan de Amerikaanse zender ABChet volgende:
Al Qaida is een gezamelijke vijand van Amerika en Libya. Volgens hem zijn de leden van Alqaida gestoord en kunnen niet logisch nadenken. Hij zegt dat hij zij aan zij met AMerika zal vechten om Alqaida te vernietigen.

Zij vallen een voor een voor Amerika

Nog maals VIVA Amerika en vervloekt het Arabische nationalisme en racisme, dat de landen aan de afgrond heeft geholpen...

Ik hoo de Aelers eens wat Arabische kranten lezen, of zal dat niet gebeuren omdat ze meestal Imazighen zijn en geen Arabisch kunnen Lezen. In Tamazight zeggen we dan: Ifghar (meervoud van Afghur)

Afrux
04-08-03, 12:13
hij is echt gek:

Hij zegt dat het land in israel en palestina zo klein is dat ze maar een land moeten vormen en het: Isratin moeten noemen.

Vriend
04-08-03, 15:10
wat nou DE arabieren?mij hoor je toch ook niet de gehele berberse bevolking vervloeken en ze allemaal als dieven stigmatiseren omdat ze hun kinderen niet behoorlijk kunnen opvoeden hier in nederland?nee er zijn zat goeie berbers.jij bent er misschien wel een van.

niet iedereen over 1 kam scheren aub.de arabische bevolking wordt zelf zwaar onderdrukt door haar leiders en wat jij doet is verkeerd want in je teksten bestaat een asociatie van hen met hun leiders.dat is alleen arabierenhaat zaaien en zulke stokerij hoeven we hier niet.

Afrux
04-08-03, 16:19
IK heb steeds over de nationalisten... en zij die het bathisme en nassirisme aanbieden.