PDA

Bekijk Volledige Versie : Pedo`s kappen er mee.



Mafkees
05-08-03, 09:24
Nederlandse pedofielen sluiten hun website

De twee Nederlanders die vorige week een site openden om meer begrip voor pedofielen te tonen, wat met veel bombarie gepaard ging, zijn er al weer mee gestopt. In eerste instantie werd de site nog van internet gehaald door provider Demon. Daarop stalden ze de site bij XS4ALL, die geen problemen had met de inhoud. Maar nu hebben de twee hem er zelf afgehaald.

Op de site, The Human Face of Pedophilia, stonden Norbert de Jonge en Marthijn Uittenbogaard met foto en woonplaats vermeld. De twee gaven er info over het fenomeen pedofilie en over hoe zij met hun gevoelens omgingen. Ze zijn gestopt vanwege bedreigingen: "Uit bedreigingen die wij hebben ontvangen blijkt dat veelal inderdaad geen onderscheid wordt gemaakt tussen pedofiele verkrachters en mensen die pedofiele gevoelens hebben", schrijven de pedofielen nu.

"Sommige bezoekers lazen onze website maar half en denken dat we seksuele contacten hebben met kinderen. Dat is niet zo! Slechts één van ons gaat nu door met de website". De man die doorgaat is de in Duitsland wonende pedofiel Lindsay Ashford, vader van een dochtertje.

©FOK!

Ze beginnen het door te krijgen. What`s NXT, The PedoParade..?!

Mark
05-08-03, 09:28
Geplaatst door Al3arbi
©FOK!

Ze beginnen het door te krijgen. What`s NXT, The PedoParade?!

Misschien kunnen ze een pedogodsdienst oprichten, dan hebben ze in ieder geval Mars aan hun zijde :)

Mafkees
05-08-03, 09:30
Geplaatst door Mark
Misschien kunnen ze een pedogodsdienst oprichten, dan hebben ze in ieder geval Mars aan hun zijde :)


Komen je slechte herinneringen aan Mars weer naar boven?!

Joesoef
05-08-03, 09:41
Geplaatst door Mark
Misschien kunnen ze een pedogodsdienst oprichten, dan hebben ze in ieder geval Mars aan hun zijde :)

In Amsterdam had je de statanskerk. Het was gewoon een sexclub maar door de naam kerk er achter was het een godsdienstige inrichting die vrij was gesteld van belasting.

Hoe zou het juridisch zitten, de pedofielenkerk. Vrijgesteld van vervolging?

Mark
05-08-03, 09:48
Geplaatst door Al3arbi
Komen je slechte herinneringen aan Mars weer naar boven?!

Het doet gewoon pijn zoals hij me elke keer weer op mijn nummer zet Is :duizelig:

Vriend
05-08-03, 09:50
weetje ik heb medelijden met deze gasten.aan de ene kant vind ik het wel moedig dat wat ze doen maar aan de andere kant is het verkeerd.ze kunnen beter hun energie en geld besteden aan therapie en als dat ook niet lukt kunnen ze nog altijd proberen het gevoel te verdringen en als dat ook niet lukt kunnen ze zichzelf vrijwillig laten opnemen in een inrichting.maar goed...ik las dat eentje zelfs een kind had.het zal je vader maar wezen ik zou voor de rest van mijn leven kapot zijn.... :loog:

Mafkees
05-08-03, 09:52
Geplaatst door Mark
Het doet gewoon pijn zoals hij me elke keer weer op mijn nummer zet Is :duizelig:


Je had nooit persoonlijk(Intiem) met `m moeten worden.

Vriend
05-08-03, 09:54
Mars en Mark zijn gewoon te ver gegaan in hun vriendschap...

Mark
05-08-03, 09:57
Ja maar mijn vrouw en God hebben me vergeven!

Vriend
05-08-03, 10:00
soms verwart men vriendschap met andere dingen he...

Mark
05-08-03, 10:01
Geplaatst door Vriend
soms verwart men vriendschap met andere dingen he...

Hij zei nee, maar zijn ogen zeiden ja!

:(

Mafkees
05-08-03, 10:02
Geplaatst door Mark
Ja maar mijn vrouw en God hebben me vergeven!

God?! Welke?!

Mark
05-08-03, 10:05
Geplaatst door Al3arbi
God?! Welke?!

zeg ik toch, mijn vrouw.... :knipoog:

Mafkees
05-08-03, 10:07
Geplaatst door Mark
zeg ik toch, mijn vrouw.... :knipoog:


Uuh jah. Zij wist waarschijnlijk ook niet beter dan.
Als zij God zou zijn, zou je nu al in hel zijn..:fpuh:

Samen met Mars.

Marsipulami
05-08-03, 10:18
Geplaatst door Mark
Misschien kunnen ze een pedogodsdienst oprichten, dan hebben ze in ieder geval Mars aan hun zijde :)

Hmm, je gevoel voor humor wordt steeds subtieler zo te zien. :terrorist

Ron Haleber
05-08-03, 10:26
Geplaatst door Vriend
Mars en Mark zijn gewoon te ver gegaan in hun vriendschap...


Vriend, is Mars eigenlijk wel meerderjarig...? Jij van beheer moet dat weten!

Ik had altijd de indruk van niet. Maar dat kan ook met mijn vooroordeel over Belgen samenhangen!


Anders zouden Mark en Mars die leemte van die weggevallen website mooi kunnen opvullen...

Mark heeft nooit gebrek aan extravagante invallen... En Mars blijft altijd positivo...

Dat wordt dus een groot succes...!

Vriend
05-08-03, 10:29
ja ron dat is best een goed idee maar ze kunnen niet van elkaar afblijven joh...dus van echte werk zou weinig terecht komen..

Mark
05-08-03, 12:07
Geplaatst door Joesoef

Hoe zou het juridisch zitten, de pedofielenkerk. Vrijgesteld van vervolging?

Nee hoor, de katholieke kerk is gewoon aangeklaagd :)

Ron Haleber
05-08-03, 17:57
Geplaatst door Vriend
ja ron dat is best een goed idee maar ze kunnen niet van elkaar afblijven joh...dus van echte werk zou weinig terecht komen..


Vriend jij hebt met dat extra scherm van de spionnage-satelliet natuurlijk veel meer zicht op wat er achter dit prikbord gebeurt dan wij simpele zielen kunnen vermoeden...!


Maar uit het feit dat Mark zich deze hele middag - trouwens maar voor één minuut - enkel met kerkelijke zaken schijnt bezig te houden en verder er op onze toch zeer creatieve suggesties het zwijgen toe doet....


Meen ik toch te moeten vaststellen dat de enig noodlottig ware conclusie kan zijn dat jij groot gelijk hebt!


Inderdaad wie had dat gedacht van die lange slungel dat hij zo'n chocolade Marsje - beter Bountietje maar niet met rust kan laten!




Ron

Hamza-T
05-08-03, 18:32
Ik had eens gehoord over 'the pedofile priests' ging dat niet al een stapje verder?
Ik moet zeggen dat ik verbaast ben over het feit dat de twee met naam een toenaam op de website staan.
Hoe gaat dat dan op het werk, of zitten ze ook in de www.ww.nl?