PDA

Bekijk Volledige Versie : Ierse vrouw lag mogelijk al jaren dood in bed



Mark
06-08-03, 14:08
Ierse vrouw lag mogelijk al jaren dood in bed

Uitgegeven: 6 augustus 2003 14:56

DUBLIN - Een 70-jarige vrouw uit het West-Ierse Ballyhaunis heeft zeker enkele maanden tot mogelijk drie jaar lang thuis dood op bed gelegen, terwijl haar broer en zus in hetzelfde huis woonden. Het rottende lijk werd ontdekt toen een huisarts een bezoek kwam brengen.

De politie heeft een onderzoek ingesteld naar de omstandigheden van haar dood, maar gaat er vanuit dat de vrouw een natuurlijke dood is gestorven. Het stoffelijk overschot van Agnes Lyon werd ontdekt in een verregaande staat van ontbinding. Het bed waarop ze lag, was bezaaid met wormen. Grote hoeveelheden oude kranten en weggegooide verpakkingen lagen verspreid door de kamer.

Lyon woonde met haar 65-jarige zus en 74-jarige broer in een afgelegen gebied. De vrouw leefde erg teruggetrokken op haar kamer, want ze zou 'communicatieproblemen' hebben gehad met haar broer en zus. Ze hield contact met haar familie door briefjes onder deur te steken. Zij deden ook boodschappen voor de vrouw.

sadeeQ
06-08-03, 21:47
:maf2:

toppunt van de westerse beschaving .

barfly
06-08-03, 21:48
Zo moeilijk is het niet om te bevatten hoor.
Agnes ging dood, dat moeten die broer en zus ook hebben geweten want geen voedsel, briefjes en sanitaire stops meer.
Sowieso vonden ze d'r kennelijk al niet zo aardig dus "good riddence".
Furthermore: Mocht broerlief misschien wel graag vissen dus die wormen kwamen best van pas en ach die lucht...Alles went op den duur... :maf:







Damn! It aint half hot mum!

barfly
06-08-03, 21:49
Geplaatst door sadeeQ
:maf2:

toppunt van de westerse beschaving .

Neen. het toppunt van westerse beschaving is dat jij d'r nog steeds in mag wonen :giechel:

sadeeQ
06-08-03, 21:52
Geplaatst door barfly
Zo moeilijk is het niet om te bevatten hoor.
Agnes ging dood, dat moeten die broer en zus ook hebben geweten want geen voedsel, briefjes en sanitaire stops meer.
Sowieso vonden ze d'r kennelijk al niet zo aardig dus "good riddence".
Furthermore: Mocht broerlief misschien wel graag vissen dus die wormen kwamen best van pas en ach die lucht...Alles went op den duur... :maf:


Damn! It aint half hot mum!

:verward:

barfly heeft flink in het zonntje gezeten zo te zien en de temperaturen zijn nog niet eens boven de 30 graden geweest :nerveus:

sadeeQ
06-08-03, 21:56
Geplaatst door barfly
Neen. het toppunt van westerse beschaving is dat jij d'r nog steeds in mag wonen :giechel:

:gniffel: mag??

die tering westerlingen hebben niet eens oog voor hun naasten laat staan voor een moslim :boos:
als het aan de westerlingen ligt ,zien ze me liever vandaag dan morgen in een gaskamertje verdwijnen :wohaa: dus mag wonen kun je maar beter door moet wonen vervangen :wijs:

barfly
06-08-03, 22:00
Geplaatst door sadeeQ
:gniffel: mag??

die tering westerlingen hebben niet eens oog voor hun naasten laat staan voor een moslim :boos:
als het aan de westerlingen ligt ,zien ze me liever vandaag dan morgen in een gaskamertje verdwijnen :wohaa: dus mag wonen kun je maar beter door moet wonen vervangen :wijs:

Hahah, eerst zeg je dat we 't niet door hebben en dan _moet_ je d'r wonen. Alsof een trotse stoere harde bikkel van een Sadeeq zich iets laat verplichten? :p

Enne hou nou es op met tering en andere aanverwante nare ziektes? Ik kan me niet voorstellen dat Allah dat va een goede moslim verwacht.

Enne gaskamers? Dat is zooo passé! Wij knuffelen onze Sadeeqjes lekker dood :D

sadeeQ
06-08-03, 22:06
Geplaatst door barfly
[B]Enne hou nou es op met tering en andere aanverwante nare ziektes? Ik kan me niet voorstellen dat Allah dat va een goede moslim verwacht.


:haha: een slechtere moslim is haast niet te vinden denk ik zoo




Enne gaskamers? Dat is zooo passé! Wij knuffelen onze Sadeeqjes lekker dood :D


nou ik hou ervan om strijdend eronder te gaan,dus als je een leuke zus of nicht hebt die lekker hard kan knuffelen , laat het me weten :love:

barfly
06-08-03, 22:14
Geplaatst door sadeeQ

nou ik hou ervan om strijdend eronder te gaan,dus als je een leuke zus of nicht hebt die lekker hard kan knuffelen , laat het me weten :love:

Hij wel! Held! :lol:

Ik zal es rondkijken voor je :)

Mark
06-08-03, 22:32
Hey sadeeq, ik heb nog een zusje die uit principe geen nederlanders date, wat voor jou?

sadeeQ
06-08-03, 23:12
Geplaatst door Mark
Hey sadeeq, ik heb nog een zusje die uit principe geen nederlanders date, wat voor jou?

:verward: heeft ze nog alle haar tanden en weegt ze niet meer dan 100 kg ?

KomMaar
06-08-03, 23:38
Geplaatst door sadeeQ
:verward: heeft ze nog alle haar tanden en weegt ze niet meer dan 100 kg ?


:jeweetog:



Het lijkt me overigens stug dat dit verhaal waar is :schrik:

Mark
07-08-03, 06:49
Geplaatst door KomMaar
:jeweetog:



Het lijkt me overigens stug dat dit verhaal waar is :schrik:

Waarom? Het is the truth!

Mark
07-08-03, 06:50
Geplaatst door sadeeQ
:verward: heeft ze nog alle haar tanden en weegt ze niet meer dan 100 kg ?

yep :rood: