PDA

Bekijk Volledige Versie : Hittegolf kan tot en met september duren



Mark
07-08-03, 15:42
Hittegolf kan tot en met september duren

- Bron: Nieuwslink



Slecht nieuws voor mensen die problemen hebben met de hitte: de hittegolf die Europa momenteel lamlegt kan volgens weerkundigen nog tot en met september duren. Het Italiaanse staatsonderzoekscentrum CNR zegt dat dit voor een deel te maken heeft met een extreem krachtig regenseizoen in zuidelijk Afrika. Daardoor wordt in Europa lucht aangevoerd uit het hete Noord-Afrika in plaats van vanaf de Atlantische Oceaan.

De hoogste temperatuur in Europa werd vandaag gemeten in het Franse Auxerre: 41,1 graden Celsius. Het Belgische Koninklijk Meteorologisch Instituut voorspelde voor vandaag de hoogste temperatuur sinds zijn oprichting in 1833: 40 graden.

Ikke4real
07-08-03, 16:14
Tot en met september. :(

Ben al tevreden met 23 graden en een beetje bewolking.

Joesoef
07-08-03, 16:36
Geplaatst door Mark
Hittegolf kan tot en met september duren



Dat warme weer is een ramp voor de economie Mark. Nix duimpje omhoog voor een liberaal zoals jij.

Mark
07-08-03, 17:07
I love it!

lekker de hele dag op strand en hele avond op de beestenmarkt :)

manc
07-08-03, 17:14
Geplaatst door Mark
I love it!

lekker de hele dag op strand en hele avond op de beestenmarkt :)

Dat wij elkaar daar nooit hebben gezien??????? Lekker onder de bomen pilzies hijsen...

Mark
07-08-03, 17:24
Hmmm ik weet niet of ik je zou herkennen ;)

Ik ben een van die getatoeerde gasten met kale kop, trainingspak, scooter en pitbull die op straat naast Kobus Kuch hangt :)

Joesoef
07-08-03, 17:26
Geplaatst door Mark
I love it!

lekker de hele dag op strand en hele avond op de beestenmarkt :)

Werkloos?

Mark
07-08-03, 17:27
Geplaatst door Joesoef
Werkloos?

weekend!

plexus
07-08-03, 17:29
Geplaatst door Mark
Hittegolf kan tot en met september duren

- Bron: Nieuwslink



Slecht nieuws voor mensen die problemen hebben met de hitte: de hittegolf die Europa momenteel lamlegt kan volgens weerkundigen nog tot en met september duren. Het Italiaanse staatsonderzoekscentrum CNR zegt dat dit voor een deel te maken heeft met een extreem krachtig regenseizoen in zuidelijk Afrika. Daardoor wordt in Europa lucht aangevoerd uit het hete Noord-Afrika in plaats van vanaf de Atlantische Oceaan.

De hoogste temperatuur in Europa werd vandaag gemeten in het Franse Auxerre: 41,1 graden Celsius. Het Belgische Koninklijk Meteorologisch Instituut voorspelde voor vandaag de hoogste temperatuur sinds zijn oprichting in 1833: 40 graden.

:lole:

Joesoef
07-08-03, 17:34
Geplaatst door Mark
weekend!


Zo een einde van de week wil ik ook wel........

manc
07-08-03, 17:39
Geplaatst door Mark
Hmmm ik weet niet of ik je zou herkennen ;)

Ik ben een van die getatoeerde gasten met kale kop, trainingspak, scooter en pitbull die op straat naast Kobus Kuch hangt :)

Ik ben dat blonde wijf met siliconentieten en teveel zonnebankuren... tot zo! ;)

an3sdej
07-08-03, 17:56
Beestenmarkt waar?? In Groenlo??? :boogie:

Idrissi_1
07-08-03, 20:46
Geplaatst door Mark
Hittegolf kan tot en met september duren

- Bron: Nieuwslink



Slecht nieuws voor mensen die problemen hebben met de hitte: de hittegolf die Europa momenteel lamlegt kan volgens weerkundigen nog tot en met september duren. Het Italiaanse staatsonderzoekscentrum CNR zegt dat dit voor een deel te maken heeft met een extreem krachtig regenseizoen in zuidelijk Afrika. Daardoor wordt in Europa lucht aangevoerd uit het hete Noord-Afrika in plaats van vanaf de Atlantische Oceaan.

De hoogste temperatuur in Europa werd vandaag gemeten in het Franse Auxerre: 41,1 graden Celsius. Het Belgische Koninklijk Meteorologisch Instituut voorspelde voor vandaag de hoogste temperatuur sinds zijn oprichting in 1833: 40 graden.

Geweldig nieuws naar mijn mening. Ik snap al die NLérs op mijn werk niet. Altijd klagen. Regen niet goed, kou niet goed, warmte niet goed. Ze willen graag het weer rond de 20 graden hebben, zonnetje erbij. En t moet ook nog eens in t weekend vallen. Nag nag nag. Je kunt t weer niet beheersen. Geniet ervan nu het nog kan. We hebben t alang niet meer zo echt zomers gehad hier. En dan heb je nog van die klojo's op bepaalde afdelingen die alle ramen afsluiten en hun lamellen open doen om de warmte buiten te houden en stinken dat ze doen. Sjoooo. Echt dom. De warmte komt net zo hard binnen, alleen laten ze de frisse lucht en winden links liggen.
Mare mijn divisie moet dat eens flikken, ram ik ze van drie hoog t raam uit. gelukkig hebben we dan nog altijd ons dakterras. Niet bepaald de mooiste, maar dan wel de grootste en vrij gezellig.

Hoe is t bij jullie of werk

greetings

Mark
07-08-03, 21:41
Superairco in het hele kantoor :)

Wie het raam opent wordt opgehangen :haha:

Idrissi_1
07-08-03, 21:55
Kijk airco hebben wij dus niet. Koud water hebben wij niet. Noem maar op. Onze baas is een Belg, maar neemt het integreren wel erg extreem in achting.

barfly
07-08-03, 22:23
Ik ben IT'er en zit vrijwillig met m'n laptop in de serverruimte waar het 18 graden is :)
De afdeling zit op 't moment op een tijdelijke locatie waar geen airco is ivm een verbouwing en uitgerekend dan is er een hittegolf! Grrr

Joesoef
07-08-03, 22:51
Ach airco....

Geeft in ieder geval vermakelijke taferelen als hij het niet doet. Die bij mijn werk is al door een dozijn monteurs bekeken en elke keer gebeurt er wat nieuws mee. Vooral lekken en druppelen. Tot op heden alleen boven de fax.

Ben aan een nieuwe monitor toe vind ik. Ga maar wat verplaatsen binnenkort.... :D