PDA

Bekijk Volledige Versie : Jonge ijsverkoper stopt na beroving



Mark
08-08-03, 09:40
Jonge ijsverkoper stopt na beroving

- Bron: De Telegraaf
Ook een ijsverkoper moet tegenwoordig vrezen voor zijn dagopbrengst. De 15-jarige Havo-scholier Nicky Schollmeyer uit het Brabantse Dommelen kan er over meepraten. Vorige week werd hij in het Genneperpark in Eindhoven zelfs met de dood bedreigd door drie jonge onverlaten die hem zijn dagopbrengst ontfutselden. Reden voor de jonge ijsverkoper om maar te stoppen met zijn vakantiebaan.

Schollmeyer: ''Drie jonge Marokkanen drukten een kapotgeslagen fles tegen mijn keel. Daarna gingen ze er met de dagopbrengst vandoor. Ik dacht een leuk vakantiebaantje te nemen om voor een scooter te sparen. Maar die kan ik nu wel vergeten. Ik ben al vaker bedreigd. Altijd diezelfde gasten. Ze bestellen een ijsje en gaan er gewoon vandoor zonder te betalen. Treiteren me. Gewoon niet leuk meer. Ik durf nu ook niet meer''.

Gisteren deelde Schollmeyer zijn laatste Italiaanse schepijsjes uit aan oververhitte werknemers van het Eindhovense energiebedrijf NRE, die terugkeerden van de buitendienst. Hij kreeg van de mannen van de NRE een fooi van 80 euro, als signaal om eens een positief label te hangen tegenover al dat zinloze geweld.

Mark
08-08-03, 09:41
Hmmmmm Eindhoven he?

Ok ok, wie was het? Rafiq? Cc? Chatoloog?

:knipoog:

Ron Haleber
08-08-03, 09:49
Geplaatst door Mark
Hmmmmm Eindhoven he?

Ok ok, wie was het? Rafiq? Cc? Chatoloog?

:knipoog:



Naïveling Mark, met dit bericht sta je toch echt in je hemd, over beter zoals Spong in je nakie...!




Een half uur geleden adviseerde je me op topic Spong nog dat er niets aan de hand is: "Ron, wie goed doet goed ontmoet"...

Of: dat verkopertje had moeten zeggen: "jongens ik ken een hoop Marokkanen...!"...

Allemaal kletskoek van je...!



Prikkers luister nooit naar die lange slungel Mark, die dombo kletst je subiet het ziekenhuis in...!

Mark
08-08-03, 09:51
Geplaatst door Ron Haleber
Naïveling Mark, met dit bericht sta je toch echt in je hemd, over beter zoals Spong in je nakie...!


Een half uur geleden adviseerde je me op topic Spong nog dat er niets aan de hand is: "Ron, wie goed doet goed ontmoet"...

Of: dat verkopertje had moeten zeggen: "jongens ik ken een hoop Marokkanen...!"...

Allemaal kletskoek van je...!

Prikkers luister nooit naar die lange slungel Mark, die dombo kletst je subiet het ziekenhuis in...!

Rustig aan Ron, jij woont toch niet in dat duistere Eindhoven?

:roker:

Ron Haleber
08-08-03, 09:55
Geplaatst door Mark
Rustig aan Ron, jij woont toch niet in dat duistere Eindhoven?

:roker:


Nee, ik woon niet zoals jij en Manc in de buurt van Aerdenhout onder de rook van Lex en Maxima met de marechaussee voor m'n deur...


Ik woon in Amsterdam, dat is nog erger dan Eindhoven...!

Hamza-T
08-08-03, 10:00
Ik werk in een winkel en ben ook weleens bedreigd, en dat was natuurlijk niet zo leuk.
Maar ermee stoppen.....nee dat niet.

Ik begrijp die jongen wel helemaal alleen in het park, en telkens weer dezelfde jongens.
Wat een rotstreek zeg, hij werkt in zijn vakantie om wat centjes bij te verdienen, en dan komen van die rotjochies die niks uitvoeren zijn dagopbrengst pakken.

an3sdej
08-08-03, 10:00
In Eindhoven wonen toch geen misdadige Marokkanen? Met zulke strenge Moskeevoorgangers kan dat niet, het waren vast lieden uit een stad waar meer seculiere Marokkanen wonen. :melig2:

Ron Haleber
08-08-03, 10:42
Geplaatst door an3sdej
In Eindhoven wonen toch geen misdadige Marokkanen? Met zulke strenge Moskeevoorgangers kan dat niet, het waren vast lieden uit een stad waar meer seculiere Marokkanen wonen. :melig2:


Natuurlijk Andries, een Eindhovense prikker heeft me net verklapt dat ze uit het seculiere Zwolle kwamen! Mis je er een paar...?

an3sdej
08-08-03, 10:45
Uit Zwolle?? Verrek ik zal eens rondkijken. Kan ik me trouwens haast niet voorstellen, daar wonen alleen maar lieverdjes ..... :melig2:

observer
08-08-03, 13:19
het feminisme heeft inmiddels ook toegeslagen lees net over 3 (vermoedelijk) marokaanse meisjes die een ander meisje en haar moeder geslagen hebben omdat het meisje ze in het bad had aangekeken

oke telegraaf maar toch

KomMaar
08-08-03, 13:25
Vroeger, ja vroeger was het een trend een Turk overal ervan te beschuldigen, maar dat is nu overgeslagen naar "de Marokkaan" :jammer:

an3sdej
08-08-03, 14:05
Laten het nu ook meestal Marokkanen zijn, als dat op die wijze in de pers komt!! :roker:

Ron Haleber
08-08-03, 15:08
Geplaatst door an3sdej
Laten het nu ook meestal Marokkanen zijn, als dat op die wijze in de pers komt!! :roker:


Andries, je relativeert tenminste: "meestal", dat geeft de burger weer moed...


Geef ons dus eens een paar pakkende voorbeelden dat jouw lijfblad "De Telegraaf" het mis had daar in het Overijsselsse...

Dat van die Nabil daar bij jou reken je er natuurlijk ook onder!? :handbang:

Donna
08-08-03, 15:15
Geplaatst door Ron Haleber
Naïveling Mark, met dit bericht sta je toch echt in je hemd, over beter zoals Spong in je nakie...!




Een half uur geleden adviseerde je me op topic Spong nog dat er niets aan de hand is: "Ron, wie goed doet goed ontmoet"...

Of: dat verkopertje had moeten zeggen: "jongens ik ken een hoop Marokkanen...!"...

Allemaal kletskoek van je...!



Prikkers luister nooit naar die lange slungel Mark, die dombo kletst je subiet het ziekenhuis in...!


Ron slaat weer wartaal uit zoals gewoonlijk.

Mensen, luister nooit naar Ron. Die verwarde halve demente kletst drie slagen in de rondte maar het slaat nooit ergens op, en als het al eens ergens op slaat leest niemand het omdat zelfs de meest gestoorde prikker een irritatiegrens heeft. :moe:

Ron Haleber
08-08-03, 15:59
Geplaatst door Donna
Ron slaat weer wartaal uit zoals gewoonlijk.

Mensen, luister nooit naar Ron. Die verwarde halve demente kletst drie slagen in de rondte maar het slaat nooit ergens op, en als het al eens ergens op slaat leest niemand het omdat zelfs de meest gestoorde prikker een irritatiegrens heeft. :moe:

Donna gaat weer voor schooljuf spelen, iets dat zij maar niet laten kan.

Prikkers, schenk nooit aandacht aan Donna. Die gefrustreerde schizofrene meent met haar geraaskal altijd alles beter te weten. Jammer genoeg is ze zo rancuneus dat ze nooit - zie citaat - met enig ander argument weet te komen dan met schelden. Kortom het is weer lullen geblazen! :rolleyes:

Donna
08-08-03, 16:34
Geplaatst door Ron Haleber
Donna gaat weer voor schooljuf spelen, iets dat zij maar niet laten kan.

Prikkers, schenk nooit aandacht aan Donna. Die gefrustreerde schizofrene meent met haar geraaskal altijd alles beter te weten. Jammer genoeg is ze zo rancuneus dat ze nooit - zie citaat - met enig ander argument weet te komen dan met schelden. Kortom het is weer lullen geblazen! :rolleyes:


Hee Ron, je was toch weg? En je had toch domicilie gekozen bij mar.okko.nl wat je een verademing vond in vergelijking met ons hier op het nieuws van de dag? Dat vond je althans nodig in bijna iedere posting die je daar deed te melden.... waarom ben je dan weer terug? Toch heimwee gekregen naar dit prikbord vol sukkels zonder niveau?

Of hebben ze je bij ma.rokko.nl gebanned ofzo? Zou opzich begrijpelijk zijn natuurlijk......

Hamza-T
08-08-03, 17:17
Ron slaat weer wartaal uit zoals gewoonlijk.

Mensen, luister nooit naar Ron. Die verwarde halve demente kletst drie slagen in de rondte maar het slaat nooit ergens op, en als het al eens ergens op slaat leest niemand het omdat zelfs de meest gestoorde prikker een irritatiegrens heeft.

Ik lees het wel, ik bedoel op een forum als deze moet je zoiets verwachten.
Ik vind het alleen niet zo leuk dat meneer Ron mij zo gequote heeft, terwijl ik er nog verder op in gegaan was.

Ron Haleber
08-08-03, 18:58
Geplaatst door Donna
Hee Ron, je was toch weg? En je had toch domicilie gekozen bij mar.okko.nl wat je een verademing vond in vergelijking met ons hier op het nieuws van de dag? Dat vond je althans nodig in bijna iedere posting die je daar deed te melden.... waarom ben je dan weer terug? Toch heimwee gekregen naar dit prikbord vol sukkels zonder niveau?

Of hebben ze je bij ma.rokko.nl gebanned ofzo? Zou opzich begrijpelijk zijn natuurlijk......


D. dit is een reactie van je in redelijk normale taal waar ik je best op wil antwoorden. Ik van mijn kant heb namelijk nooit een probleem met je gehad.


Je bent me blijkbaar aan het stalken geweest - off-line ook een gewoonte van je??? - dat je dat allemaal zo goed meent te weten. Je vergist je echter wat de site betreft.

Ik heb hier de afgelopen maanden mijn oordeel over andere sites verschillende keren verteld. Ook uitgebreid de reden dat ik terug ben.

Ik zou je graag van dienst zijn maar dat is een heel gezoek om die postings terug te vinden, ik laat dat dus maar aan mijn zo nieuwsgierige stalkster over.



Ik heb je in het verleden vaak beleefd en dringend gevraagd om nooit meer op mijn postings te reageren. En ik zou dat dan ook nooit meer doen op de jouwe.

Zoals hiervoor weer blijkt, bejegen je mij met een diepe, voor mij volstrekt onbegrijpelijke haat die je altijd weer aan het schelden en tieren zet... Ik wens net als voorheen daarvan verschoond te blijven.

Zoek voor je frustraties en diepe rancunes die je in je leven blijkbaar hebt opgelopen dus een ander slachtoffer uit.


Mijn verzoek lijkt me erg begrijpelijk. En ik hoop dus dat je er aan voldoet. Dat is lijkt me ook veel prettiger voor de andere prikkers...

Maarten
09-08-03, 02:32
Schatjes, als jullie zo doorgaan hier, dan stel ik voor:
Rafiq, Cc en Chatoloog huren een kooi in dat Park (sjit geen ijs)
Ron en Donna illustreren daarin nog eens de waarde van de vrije (menings) uiting.
En wat er dan over is van de schamele resten, dat komt hier weer prikken, OK??..

Royce
09-08-03, 03:29
Wejoooow Donna, die Ronnieboy zegt dat jij `m stalkt offline.
Wejooooow pik je dat, `kzou `m allang gehoekt hebbe, Khalid L style..

Ron Haleber
09-08-03, 12:27
Geplaatst door Hamza-T


Ik vind het alleen niet zo leuk dat meneer Ron mij zo gequote heeft, terwijl ik er nog verder op in gegaan was.


Beste Hamza-T,

Ik had het vervolg van je historisch gedenkwaardige woorden natuurlijk geciteerd als daar iets nieuws in had gestaan... Maar je herhaalde daar enkel de visie van Moewa...

Dus vond ik jouw wijze relativering van de orthodoxe visie van Moewa die je vanzelfsprkende deelt - al voldoende om te vermelden.



Elders ging ik er uitgebreid op in dat mijn signatuur een goed beeld van de diversiteit geeft over hoe men op dit forum tegen islam aankijkt...

Maarten
09-08-03, 12:45
Junks terroriseerden een keer 6 mensen in een huis, dat ik goed kende, en waar altijd een erg goede sfeer geweest was.
Op een gegeven moment pikte ik het niet meer, en heb ze er gewoon uit geslagen. Dat was een groot succes, en dat bleef het. De bewoners waren me erg dankbaar.

Drie weken later schoten die junks een winkelier dood bij een beroving.
En dan ga je toch onwillekeurig denken, of je niet hebt bijgedragen aan een sfeer van geweld.. Dat hoeft niet, maar het kan wél.
Ik verwijt mezelf niks, maar die winkelier had mogelijk wel geleefd.

Ik weet ook niet wat de oplossing tegen aarts-aso's is...
Gehandicapten er van maken? Oók zowat he?..