PDA

Bekijk Volledige Versie : Pffff. Mocro's united.



000NobelPrizes
09-08-03, 09:44
Uit Het Parool:


AMSTERDAM - De Marokkaanse gemeenschap in Nederland neemt het hoog op. Dat donderdagavond op het Mercatorplein in Amsterdam een 33-jarige Marokkaan werd doodgeschoten door een agent, was niet alleen 'zinloos politiegeweld', maar mogelijk ook 'discriminatie'. ''Dit was bewust moord,'' zegt Jamal Ftieh, voorzitter van het Komitee van Marokkaanse Arbeiders in Nederland.

Ten kantore van het Kman in de Ferdinand Bolstraat kwamen gisteravond naar aanleiding van de schietpartij vertegenwoordigers bijeen van alle denkbare Marokkaanse organisaties in Nederland, waaronder de Marokkaanse Studentenvereniging en de Stem van Marokkaanse Democraten in Nederland. Hun conclusie: ''Dit is al de derde keer dit jaar dat door de politie zulk geweld tegen een Marokkaan wordt gebruikt. Dit is geen incident meer,'' aldus Ftieh.

De organisaties richtten, in een besloten vergadering, gisteravond een speciaal comité op, het 'Comité tegen zinloos politiegeweld en discriminatie'. Dat gelegenheidsplatform zal in elk geval op 16 augustus, volgende week zaterdag, een grote protestmars organiseren in Amsterdam tegen - in de ogen van de initiatiefnemers - discriminatoir geweld van de zijde van de politie.

De 33-jarige man die donderdagavond door de politie werd doodgeschoten, in de media tot nu toe aangeduid als 'Dries', heette Driss Arbib. Hij was, bevestigen zowel de politie als de Marokkaanse gemeenschap, geen bekende van de politie. ''Hij is ook niet betrokken geweest bij die rellen van een paar jaar geleden in de Mercatorbuurt tussen Marokkaanse jongeren en de politie,'' zegt Ftieh. ''Het ging toen echt om tieners, Arbib was al een dertiger.'' Arbib werkte volgens Ftieh al jaren op Schiphol.

Arbib kreeg donderdagavond in eethuis Warung Swietie op het Mercatorplein ruzie met een paar jongens. Hij kreeg een klap, ging naar huis om een mes te halen en toen hij terugkeerde was de gealarmeerde politie al gearriveerd. Een agent voelde zich zodanig door Arbib en diens mes bedreigd, dat hij zijn pistool trok en schoot. De rijksrecherche onderzoekt de zaak, zoals gebruikelijk als een politieman zijn wapen gebruikt.

Voor het Comité tegen zinloos politiegeweld en discriminatie hoeft dat onderzoek eigenlijk niet: de uitslag staat toch al vast. ''Wat hier gebeurd is, is onbegrijpelijk; het was onnodig gebruik van een politiewapen.''

Er is nog een reden waarom de rijksrecherche in de ogen van het nieuwe comité eigenlijk niets hoeft te onderzoeken: ''De rijksrecherche is niet los te zien van de gewone politie. En de ervaring leert dat als de politie zelf onderzoek gaat doen, ze altijd tot de conclusie komt dat de politie heel fatsoenlijk en correct heeft gehandeld,'' zegt Ftieh.

En wat als straks uit het onderzoek van die rijksrecherche onomstotelijk blijkt dat de agent juist handelde? ''Dat kan niet,'' zegt Ftieh. ''De politie heeft alternatieven voor gericht schieten. In een moeilijke situatie kun je ook in iemands been schieten, maar er is op een hoogte van 1.70 meter geschoten, precies ter hoogte van zijn hart. Dat is bewust moord.''

Jaaaaaaaaaaaaaaa hoor. De Mocro's komen eindelijk 's bij mekaar. Want dan kunnen ze weer fijn met elkaar klagen.

Zijn ze al eerder bij mekaar gekomen om te bespreken wat ze toch 's kunnen doen met al die jattende, stelende, rovende, gewelddadige Marokkanen? Nee dus. Of met al die aartsluie uitkeringstrekkende niksnuttende Marokkanen? Welnee.

Maar nou heeft de kit 's een blaffer getrokken tegen zo'n gewapend kutkereltje, en opeens hebben ze weer wat om over te zeiken en te klagen. En opeens vinden ze mekaar ook: normaal gunnen die organisaties mekaar het licht in de ogen niet.

Bah.

an3sdej
09-08-03, 09:49
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland neemt het hoog op. Dat donderdagavond op het Mercatorplein in Amsterdam een 33-jarige Marokkaan werd doodgeschoten door een agent, was niet alleen 'zinloos politiegeweld', maar mogelijk ook 'discriminatie'. ''Dit was bewust moord,'' zegt Jamal Ftieh, voorzitter van het Komitee van Marokkaanse Arbeiders in Nederland.

Discriminatie ......... :boos: ......... Hier wordt ik zo moe van!! Hoeveel meiden zijn deze zomer weer lastig gevallen door Marokkaanse jongens die de meiden te schaars gekleed vonden en ze daarom uitscholden voor 'h'oeren'. Als we daaraan aandacht besteden is het ook discriminatie.

Hoe jaag ik de niet Marokkanen nog meer in de gordijnen? Door dit soort dingen te doen!!!

plexus
09-08-03, 10:00
..het zit diep he ..!

indygirl_roosje
09-08-03, 10:34
Luister eens, deze gebeurtenis stijgt het normale gekissebis tussen Marokkanen ver boven! Er is hier sprake van een bewust geplande, racistische MOORD, waarbij een jongen van 33, met zijn hele leven nog voor zich dus, om het leven is gekomen. Ik ben op de herdenking voor Driss geweest, het kogelgat zat nog in de winkel!!!! En dit is zeker niet de eerste keer!!! Het koelbloedig op straat afmaken van iemand door een staatsdienaar, is iets heel anders dan lullige opmerkingen van oversekste Marokkaanse straatjochies, dus die vergelijking is dan ook bijzonder smakeloos. Al wie zich geroepen voelt om tegen het racistische politiegewels (dat ons allemáál aangaat, dus niet alleen de Marokkanen, want het zijn ónze straten), kan mailen naar: [email protected] (t.a.v. Miriyam Aouragh of Peyman Jafari), of contact opnemen met het KMAN. Er is natuurlijk ook gelegenheid om bloemen te leggen voor Driss, op het Mercatorplein in A'dam. Te bereiken met tram 13 vanaf Amsterdam Centraal.

Groetjes,

Rosalinda.

000NobelPrizes
09-08-03, 10:56
Geplaatst door indygirl_roosje
Luister eens, deze gebeurtenis stijgt het normale gekissebis tussen Marokkanen ver boven! Er is hier sprake van een bewust geplande, racistische MOORD, waarbij een jongen van 33, met zijn hele leven nog voor zich dus, om het leven is gekomen. Ik ben op de herdenking voor Driss geweest, het kogelgat zat nog in de winkel!!!! En dit is zeker niet de eerste keer!!! Het koelbloedig op straat afmaken van iemand door een staatsdienaar, is iets heel anders dan lullige opmerkingen van oversekste Marokkaanse straatjochies, dus die vergelijking is dan ook bijzonder smakeloos. Al wie zich geroepen voelt om tegen het racistische politiegewels (dat ons allemáál aangaat, dus niet alleen de Marokkanen, want het zijn ónze straten), kan mailen naar: [email protected] (t.a.v. Miriyam Aouragh of Peyman Jafari), of contact opnemen met het KMAN. Er is natuurlijk ook gelegenheid om bloemen te leggen voor Driss, op het Mercatorplein in A'dam. Te bereiken met tram 13 vanaf Amsterdam Centraal.

Groetjes,

Rosalinda.
Overdrijf niet zo, belachelijk kind. Een "bewust geplande, racistische moord". Laat me niet lachen.

Weet je hoe vaak de kit de Marokkaanse snertjochies met een kop koffie op het bureau hebben onthaald, om ze aardig op te vangen en proberen op het goeie pad te krijgen? De politie zit ondertussen met hun handen in hun haar omdat ze niets mogen ondernemen tegen die Marokkaanse treiterhufters. Ze worden aan de lopende band bedreigd: ga daar maar 's verontwaardigd over lopen doen, in plaats van op de door moslims oh zo geliefde stoel van het jammerende zelfbeklag plaats te nemen

En maak het ook niet al te verleidelijk om Rene Steegmans aan te halen. Met die moord, en de stuitende reacties van die uitkeringtrekkende ouders van die Marokkaanse moordenaar, zijn de Mocro's mooi weggekomen.

indygirl_roosje
09-08-03, 11:02
:o In discussie gaan met racisten is je reinste tijdverspilling. Ik heb op deze topic opgeroepen om te protesteren, wie zich daar toe geroepen voelt moet dat zeker doen. Tot nooit meer ziens, meneer Nobelprijs. Ik hoop in ieder geval dat jij nooit zo aan je einde zal komen als die arme Driss.

Met antiracistische groeten,

Rosalinda (nog steeds boos en verdrietig én :afro: )

000NobelPrizes
09-08-03, 11:08
Geplaatst door indygirl_roosje
:o In discussie gaan met racisten is je reinste tijdverspilling. Ik heb op deze topic opgeroepen om te protesteren, wie zich daar toe geroepen voelt moet dat zeker doen. Tot nooit meer ziens, meneer Nobelprijs. Ik hoop in ieder geval dat jij nooit zo aan je einde zal komen als die arme Driss.

Met antiracistische groeten,

Rosalinda (nog steeds boos en verdrietig én :afro: )

In discussie gaan met mensen die hun slachtofferrol net zo heftig koesteren als hun uitkering, is zinloos.

Het heeft geen enkel nut om hen uit te leggen dat de politie dagelijks wordt bedreigd met messen en wapens, en dat zoiets een keer verkeerd moet gaan. Wees maar blij dat je niet in een islamitisch land woont: daar is foltering en moord door de politie schering en inslag.

manc
09-08-03, 11:50
Geplaatst door indygirl_roosje
:o In discussie gaan met racisten is je reinste tijdverspilling. Ik heb op deze topic opgeroepen om te protesteren, wie zich daar toe geroepen voelt moet dat zeker doen. Tot nooit meer ziens, meneer Nobelprijs. Ik hoop in ieder geval dat jij nooit zo aan je einde zal komen als die arme Driss.

Met antiracistische groeten,

Rosalinda (nog steeds boos en verdrietig én :afro: )

Waar baseer je het op dat het een bewust geplande moord en ook nog een racistische moord was? Serieus, heb jij informatie die wij niet hebben? Het was toch het 'slachtoffer' dat woest zwaaiend met een groot mes tekeer ging? Was die deel van het racistische plan van de politie?

Misschien eerst je verstand en dan je onderbuik laten spreken Roos.

Met evenzovele antiracistische groeten,

Bman

Maarten
09-08-03, 12:20
Marokkanen hebben redenen om te protesteren, maar de aanleiding hier is beslist slecht.

En als de aanleidng vaker slecht is, dan krijgen Marokkanen dus een slechte naam als zij protesteren..

En dan hebben we het nog niet over de slechte die Islam krijgt, als er zo slecht met waarheid wordt omgegaan door degenen die zo graag over Islam roepen..
Ga protesteren, en het aantal mensen dat vindt dat de "Islam een achterlijke cultuur " is stijgt!

En?.. Ben je daar blij mee?
Of vind je dat óok alweer een vorm van grove onrechtvaardigheid?
Rosalinda, ga protesteren, maar wat het wordt is het etaleren van domheid.
Heel fijn even, die saamhorigheid.. Maar er hangen prijskaartjes aan. Meer dan je denkt.

manc
09-08-03, 13:15
Geplaatst door Maarten
Marokkanen hebben redenen om te protesteren, maar de aanleiding hier is beslist slecht.

En als de aanleidng vaker slecht is, dan krijgen Marokkanen dus een slechte naam als zij protesteren..

En dan hebben we het nog niet over de slechte die Islam krijgt, als er zo slecht met waarheid wordt omgegaan door degenen die zo graag over Islam roepen..
Ga protesteren, en het aantal mensen dat vindt dat de "Islam een achterlijke cultuur " is stijgt!

En?.. Ben je daar blij mee?
Of vind je dat óok alweer een vorm van grove onrechtvaardigheid?
Rosalinda, ga protesteren, maar wat het wordt is het etaleren van domheid.
Heel fijn even, die saamhorigheid.. Maar er hangen prijskaartjes aan. Meer dan je denkt.

:duimop:

an3sdej
09-08-03, 14:12
Er is hier sprake van een bewust geplande, racistische MOORD, waarbij een jongen van 33, met zijn hele leven nog voor zich dus, om het leven is gekomen.

belachelijke uitspraak

Toen René Steegmans vermoord werd, moesten we rekening houden met de achtergronden van die Marokkaanse jongen, en was het verschrikkelijk dat de etniciteit vermeld werd in de media, nu er een Marokkaan omkomt na messetrekkerij, en agressie is het ineens een rascistische moord, BELACHELIJK!!!

peyote
09-08-03, 15:47
''Dit is al de derde keer dit jaar dat door de politie zulk geweld tegen een Marokkaan wordt gebruikt. Dit is geen incident meer,'' aldus Ftieh.
Mijn conclusie: Als het in een jaar tijd al 3 keer nodig is geweest voor de politie om een Marokkaan neer te schieten, is er inderdaad iets goed mis.
Maar niet noodzakelijkerwijs bij de politie

Er maar steeds wordt er consequent naar de term "discriminatie" gegrepen.
Ik zie nu eigenlijk nergens "het was de hand van god" gek eigenlijk...

Ik ben ook van allochtone afkomst, en wat ik durf te zeggen is dat het voornamelijk komt door de cultuur. Dat in combinatie met het "perfecte geloof".

Er is nergens ter wereld een godsdienst die in combinatie met cultuur zulke psychopaten en frustraties veroorzaakt dan die van de moslimcultuur.

Vrouwen zijn geen fuck waard, en je moeder waar je zoveel van houdt ook niet. Alle ellende binnen het gezin en de vrouwen blijft binnen vier muren, en praten erover? Probeer dat maar met een tiran als vader in huis. Tegenspreken is de grootste zonde in deze cultuur.
En kritiek op je godsdienst is zelfmoord. Dus wat gebeurd er met je? je Raakt gefrustreerd en uit het op straat. Je zit vol met haat, en gedraag je er ook naar. Vooral als je cultuur, en ook nog eens je godsdienst je grotendeels monddood maakt en je dus niet je problemen kwijt kunt, zonder door je eigen cultuur uitgepoept te worden.

Als je onder jongeren(ook de buitenlandse) de vraag gaat stellen aan wie ze het meest een hekel hebben dan zijn het ofwel marokanen, turken of antillianen aangezien deze over het algemeen een super asociale houding hebben waarmee je zelf een stigmatisering veroorzaakt.

Mensen krijgen een hekel aan marokanen, turken of antilianen door hun houding, anders zouden alle bevolkingsgroepen dezelde problemen ondervinden. Maar helaas voor jou is dat niet zo. Dat het dus disciminatie is, is dus bullshit.

En de eerste die discriminatie roept zijn wel de marokanen. Hoe bedoel je arrogant klote houding... Dan gedraag je je er zelf naar...

Waarom heb ik als buitenlander dan nooit last van dat gezeik waar voornamelijk die marokanen wel mee te maken hebben?
Weet jij dat? Er is namelijk een verschil tussen buitenlandse bevolkingsgroepen die zich sociaal weten aan te passen, en dus niet "gediscrimineert" worden, en mensen die in combinatie met cultuur frustraties en hun super godsdienst anderen tot varkens en hoeren denigregreren.

Geef eens de oorzaak de schuld ipv je vingertkje naar nederlanders te wijzen...

manc
09-08-03, 16:00
Geplaatst door an3sdej
belachelijke uitspraak

Toen René Steegmans vermoord werd, moesten we rekening houden met de achtergronden van die Marokkaanse jongen, en was het verschrikkelijk dat de etniciteit vermeld werd in de media, nu er een Marokkaan omkomt na messetrekkerij, en agressie is het ineens een rascistische moord, BELACHELIJK!!!

:duim:

Oh, Peyote, mag ik weten wat voor een soort allochtoon jij bent?

peyote
09-08-03, 16:14
Geplaatst door manc
Oh, Peyote, mag ik weten wat voor een soort allochtoon jij bent? [/B]
Tuurlijk, ik ben een 'normale' allochtoon, en ik kom van de filipijnen.

manc
09-08-03, 16:21
Geplaatst door peyote
Tuurlijk, ik ben een 'normale' allochtoon, en ik kom van de filipijnen.

Cool!

Marunong ba kayo nang Tagalog? Kumusta ka? Saan ka galing?


Ik wil nog graag gaan duiken in de Filipijnen, ben alleen nog maar vlakbij geweest (Manado)

Zwarte Schaap
09-08-03, 16:33
Geplaatst door peyote

Ik ben ook van allochtone afkomst, en wat ik durf te zeggen is dat het voornamelijk komt door de cultuur. Dat in combinatie met het "perfecte geloof".

Er is nergens ter wereld een godsdienst die in combinatie met cultuur zulke psychopaten en frustraties veroorzaakt dan die van de moslimcultuur.


Zuig je dat uit je dikke duim of hoe zit dat? Mogen we mischien even weten hoe meneer aan zijn bewering komt?


Vrouwen zijn geen fuck waard, en je moeder waar je zoveel van houdt ook niet. Alle ellende binnen het gezin en de vrouwen blijft binnen vier muren, en praten erover? Probeer dat maar met een tiran als vader in huis. Tegenspreken is de grootste zonde in deze cultuur. Daarom is 90 % van de huwelijken in Nederland een huwelijk van een philipijnse vrouw met een Nederlander. Dat komt zeker omdat de philipijnse man een schatje is. De export van vrouwen uit de philipijnen naar een westerse sexclub is is een ware goudmijn voor de buitenlandse deviezen van de philipijnen. Ook de amerikaanse leger wordt grif bedient in zijn vrouwenwensen op de vele legerbases. Ja ik zie het allemaal wat straalt jouw cultuur een liefde voor de vrouwen uit !


En kritiek op je godsdienst is zelfmoord. Dus wat gebeurd er met je? je Raakt gefrustreerd en uit het op straat. Je zit vol met haat, en gedraag je er ook naar. Vooral als je cultuur, en ook nog eens je godsdienst je grotendeels monddood maakt en je dus niet je problemen kwijt kunt, zonder door je eigen cultuur uitgepoept te worden.
Hallo zijn we nog op aarde? In dit geval speelt geloof helemaal geen rol. Die jongen heeft een kopstoot gehad. Je zet je alleen af tegen de Islam terwijl dit een andere oorzaak heeft.


Waarom heb ik als buitenlander dan nooit last van dat gezeik waar voornamelijk die marokanen wel mee te maken hebben?
Dat komt omdat de uitstraling van aziaten iets vrouwelijks en gemoedelijks heeft in de ogen van de europeaan. Aziaten worden als halve vrouwen beschouwd, een halve vrouw straalt geen concurentie vanaf en is als zodanig ongevaarlijk.

manc
09-08-03, 16:44
[i]Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarom is 90 % van de huwelijken in Nederland een huwelijk van een philipijnse vrouw met een Nederlander. Dat komt zeker omdat de philipijnse man een schatje is.

Nee, armoe.


De export van vrouwen uit de philipijnen naar een westerse sexclub is is een ware goudmijn voor de buitenlandse deviezen van de philipijnen.

Ja en die gaan zeker nooit naar het mecca (!) van de vrouwenvertroetling Saudi Arabie....


Ook de amerikaanse leger wordt grif bedient in zijn vrouwenwensen op de vele legerbases. Ja ik zie het allemaal wat straalt jouw cultuur een liefde voor de vrouwen uit !

In het Islamitische Irak ook hoor. Daar krijgen de Amerikanen ook vrouwtjes aangeboden. Dat is van alle tijden, alle plaatsen en alle geloven.


Dat komt omdat de uitstraling van aziaten iets vrouwelijks en gemoedelijks heeft in de ogen van de europeaan. Aziaten worden als halve vrouwen beschouwd, een halve vrouw straalt geen concurentie vanaf en is als zodanig ongevaarlijk.

Tja, net als de Bali bomber, die wordt door mijn vriendenkring altijd als een lekker wijf beschreven.

Afghanen, turkmenen, oeigoeren, bengalezen zijn feitelijk trouwens ook aziaten en worden niet als halve vrouwen afgeschilderd, maar dat terzijde.

:usa:

Maarten
09-08-03, 16:49
Peyote, het zou misschien toch schelen, als je verder ging denken over waar het nou allemaal van komt, en de Marokkanen een tikkie meer als mens zou zien...
Verhalen van "het ligt allemaal aan hun", dat schiet niet op..

Zwarte Schaap
09-08-03, 16:58
Geplaatst door manc
Nee, armoe.

De mannen in de philipijnen kunnen dus niet voor hun vrouwen zorgen.


Ja en die gaan zeker nooit naar het mecca (!) van de vrouwenvertroetling Saudi Arabie.... Saudie arabie is een medestander van bush en consorten. Ik ben een tegenstander van de saudies, wat dat betreft moet je je vriend bush die verwijten maken. Het gaat erom dat de vrouwen van de philipijnen een exportproduct zijn. Dat de philipijnse mannen niet mans genoeg zijn om deze vrouwenexport te weerstaan.


In het Islamitische Irak ook hoor. Daar krijgen de Amerikanen ook vrouwtjes aangeboden. Dat is van alle tijden, alle plaatsen en alle geloven. Ongetwijfeld zullen er wel prostitues in amerikaanse handen geraken maar het zal nooit een hele industrie complex zijn zoals op de philipijnen.


Tja, net als de Bali bomber, die wordt door mijn vriendenkring altijd als een lekker wijf beschreven. Het bevestigd dus de vooroordeel dat ze als halve vrouwen gezien worden.


Afghanen, turkmenen, oeigoeren, bengalezen zijn feitelijk trouwens ook aziaten en worden niet als halve vrouwen afgeschilderd, maar dat terzijde. dan zullen we het beter omschrijven. de zuid/oostelijke/aziaten. Overigens zijn de aziaten die je net opnoemde vrijwel allemaal moslimlanden.

taouanza
09-08-03, 17:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
De mannen in de philipijnen kunnen dus niet voor hun vrouwen zorgen.

Saudie arabie is een medestander van bush en consorten. Ik ben een tegenstander van de saudies, wat dat betreft moet je je vriend bush die verwijten maken. Het gaat erom dat de vrouwen van de philipijnen een exportproduct zijn. Dat de philipijnse mannen niet mans genoeg zijn om deze vrouwenexport te weerstaan.

Ongetwijfeld zullen er wel prostitues in amerikaanse handen geraken maar het zal nooit een hele industrie complex zijn zoals op de philipijnen.

Het bevestigd dus de vooroordeel dat ze als halve vrouwen gezien worden.

dan zullen we het beter omschrijven. de zuid/oostelijke/aziaten. Overigens zijn de aziaten die je net opnoemde vrijwel allemaal moslimlanden.



Fdie7tina! nsietie el magreb ou soua7 mn sa3oud oel galiej?! :maf:

manc
09-08-03, 17:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
De mannen in de philipijnen kunnen dus niet voor hun vrouwen zorgen.

Of dat nu aan die mannen ligt of aan de slechte economie?


Saudie arabie is een medestander van bush en consorten. Ik ben een tegenstander van de saudies, wat dat betreft moet je je vriend bush die verwijten maken. Het gaat erom dat de vrouwen van de philipijnen een exportproduct zijn. Dat de philipijnse mannen niet mans genoeg zijn om deze vrouwenexport te weerstaan.

Sure, verklaar je generalisaties maar met een beschuldigend vingertje naar bush.


Ongetwijfeld zullen er wel prostitues in amerikaanse handen geraken maar het zal nooit een hele industrie complex zijn zoals op de philipijnen.

Dat iets *stiekem* gebeurd betekent niet dat het NIET gebeurd. Weet je waarom vroeger hele vliegtuigen vol mannen naar Egypte vlogen, uit allerlei moslimlanden? (of dat nu zo is weet ik niet precies)


Het bevestigd dus de vooroordeel dat ze als halve vrouwen gezien worden.

Nee, want mijn opemerking was cynisch. Stom van me, ik had moeten weten dat je die vorm van humor niet kent. Maar goed, je geeft zelf al toe dat het een vooroordeel is waar je last van hebt.


dan zullen we het beter omschrijven. de zuid/oostelijke/aziaten. Overigens zijn de aziaten die je net opnoemde vrijwel allemaal moslimlanden.

Tja, in het maken van racistische generalisaties ben je nietsterk. Dat geeft tenminste aan dat je een goed hart hebt.

Zwarte Schaap
09-08-03, 17:27
Geplaatst door taouanza
Fdie7tina! nsietie el magreb ou soua7 mn sa3oud oel galiej?! :maf:

Elmousiba kbiera hia fi thailand , columbia ou philipijnen. Hna ba3da 3andna e dien el Islam li kaj mna3 dikeschi.

taouanza
09-08-03, 17:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
Elmousiba kbiera hia fi thailand , columbia ou philipijnen. Hna ba3da 3andna e dien el Islam li kaj mna3 dikeschi.


safi mnien kaj mna3 dien dakshi safi makay trasch. :rolleyes:



htanta, ra debba ketfella frasek machie fe nsarra.:jammer:

Zwarte Schaap
09-08-03, 17:37
Geplaatst door manc
Of dat nu aan die mannen ligt of aan de slechte economie?

Ligt aan het gebrek van een sterk geloof zoals de Islam. Het geloof dat hij juist als onderdrukkend ziet voor de vrouwen biedt ze toch een hogere mate van bescherming tegen de vrouwenexport dan zijn zogenaamde blabla.


Sure, verklaar je generalisaties maar met een beschuldigend vingertje naar bush.
Bush heeft geen verklaring nodig, de feiten spreken voor zich.


Dat iets *stiekem* gebeurd betekent niet dat het NIET gebeurd. Weet je waarom vroeger hele vliegtuigen vol mannen naar Egypte vlogen, uit allerlei moslimlanden? (of dat nu zo is weet ik niet precies) Of het waar is of niet intreseert mij niet zoveel(bewijs het maar zou ik zeggen). Het gaat erom dat zonder een sterk geloof vrouwen makkelijk slachtoffer worden en als exportproduct eindigen. Zie het vrouwenexportcomplex van de zuidoostelijke aziatische gebieden. Of kijk maar naar de zuid-amerikaansevrouwenexportcomplex.


Nee, want mijn opemerking was cynisch. Stom van me, ik had moeten weten dat je die vorm van humor niet kent. Maar goed, je geeft zelf al toe dat het een vooroordeel is waar je last van hebt.
Ik geef niets toe, ik geef een logische verklaring voor de uitspraak van jouw vriendje.


Tja, in het maken van racistische generalisaties ben je nietsterk. Dat geeft tenminste aan dat je een goed hart hebt. wat zeggie ?

Zwarte Schaap
09-08-03, 17:39
Geplaatst door taouanza
safi mnien kaj mna3 dien dakshi safi makay trasch. :rolleyes:



htanta, ra debba ketfella frasek machie fe nsarra.:jammer:

Li mejb3ieschi ifhem rassoe gassek te3tih schi rekla basch 3akloe iet3adel. :duivels:

taouanza
09-08-03, 17:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Li mejb3ieschi ifhem rassoe gassek te3tih schi rekla basch 3akloe iet3adel. :duivels:

3la men ket hedr?

Walakien iela ky gelboek be elklem schie madrtie.

Zwarte Schaap
09-08-03, 17:46
Geplaatst door taouanza
3la men ket hedr?

Walakien iela ky gelboek be elklem schie madrtie.

Ana ken hdar 3la peyote

Hoewa kaj hdar onzin, ou ana rediet 3lieh bi onzin besch ie fham rassou.

taouanza
09-08-03, 17:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ana ken hdar 3la peyote

Hoewa kaj hdar onzin, ou ana rediet 3lieh bi onzin besch ie fham rassou.

aha, haddak waga: redietih loe eljawab hoewa haddak. :wink:

manc
09-08-03, 17:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Ligt aan het gebrek van een sterk geloof zoals de Islam. Het geloof dat hij juist als onderdrukkend ziet voor de vrouwen biedt ze toch een hogere mate van bescherming tegen de vrouwenexport dan zijn zogenaamde blabla.....blahblabhablah...
Of het waar is of niet intreseert mij niet zoveel(bewijs het maar zou ik zeggen). Het gaat erom dat zonder een sterk geloof vrouwen makkelijk slachtoffer worden en als exportproduct eindigen. Zie het vrouwenexportcomplex van de zuidoostelijke aziatische gebieden. Of kijk maar naar de zuid-amerikaansevrouwenexportcomplex.

Of kijk naar de hoeren in Tanzania...die hebben zelfs een hijaabje aan....of naar hoertjes op Kuta Beach (Bali)...die komen allemaal van het Islamitsche Java....of de Gigolo's van Egypte, etc.etc.

Oogkleppies af schaap, er gaat een wereld voor je open. Oh, en voor je over 'bewijs' gaat mekkeren..stap maar op een vliegtuig en ga zelf maar kijken.

Zwarte Schaap
09-08-03, 17:56
Geplaatst door taouanza
aha, haddak waga: redietih loe eljawab hoewa haddak. :wink:

Lehnieja fhematini, koent goefan entina tdor fia. :knipoog:

taouanza
09-08-03, 18:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Lehnieja fhematini, koent goefan entina tdor fia. :knipoog:

lawah 3lash gen doer fiek? bgiet gier ens7ek bech met fda7na.


Hent lago boe3oemen s3ieb, sch7el fieh elfhammet oella.:hihi:

Zwarte Schaap
09-08-03, 18:02
Geplaatst door manc
Of kijk naar de hoeren in Tanzania...die hebben zelfs een hijaabje aan....of naar hoertjes op Kuta Beach (Bali)...die komen allemaal van het Islamitsche Java....of de Gigolo's van Egypte, etc.etc.

Oogkleppies af schaap, er gaat een wereld voor je open. Oh, en voor je over 'bewijs' gaat mekkeren..stap maar op een vliegtuig en ga zelf maar kijken.

Dat zijn westerse toeristenafwerkplaatsen, daar kom ik niet. Aan je voorbeeld over bali geef je ergens die bommenlegger op bali mischien toch gelijk dat westerlingen zijn land en geloof ondermijnen met hun instand houding van de hoererij. Wat dat betreft strijden deze mannen tegen de vrouwenexport, iets wat je niet kunt zeggen van de philipijnen. Sissyboys!

Mark
09-08-03, 18:03
Wat er nu precies is gebeurd dient eerst maar uitvoerig te worden uitgezocht voordat dit soort hysterische stellingen worden geponeerd.

die jongen zat gewoon fout als hij een agent met een mes bedreigt heeft.... aan de andere kant zou een agent niet direct op iemands borst moeten mikken maar op een been oid.

De reactie van Indygirl Roosje lijkt op die van een oorlogshitser die graag rellen en verdeeldheid ziet. Om zo haar eigen politieke voorkeur te promoten.

Ik ben bang dat deze uitlaatklep voor frustraties (danwel of niet terecht) uiteindelijk zal lijden tot een veel slechter beeld bij autochtonen. Immers zoals je nu al ziet bij nobelprizes wordt er geredeneerd: misdadige marokkanen worden beschermt, dus ze zijn zelf ook voor misdaad....

Zwarte Schaap
09-08-03, 18:04
Geplaatst door taouanza
lawah 3lash gen doer fiek? bgiet gier ens7ek bech met fda7na.


Hent lago boe3oemen s3ieb, sch7el fieh elfhammet oella.:hihi:


hahaha......... :rambo:

Mark
09-08-03, 18:04
Zwarte Schaap: waarom zoveel haat tegen ZO aziaten?

Mark
09-08-03, 18:05
Geplaatst door taouanza
lawah 3lash gen doer fiek? bgiet gier ens7ek bech met fda7na.


Hent lago boe3oemen s3ieb, sch7el fieh elfhammet oella.:hihi:

wat z3g j3?

manc
09-08-03, 18:06
Geplaatst door Mark
Wat er nu precies is gebeurd dient eerst maar uitvoerig te worden uitgezocht voordat dit soort hysterische stellingen worden geponeerd.

die jongen zat gewoon fout als hij een agent met een mes bedreigt heeft.... aan de andere kant zou een agent niet direct op iemands borst moeten mikken maar op een been oid.

De reactie van Indygirl Roosje lijkt op die van een oorlogshitser die graag rellen en verdeeldheid ziet. Om zo haar eigen politieke voorkeur te promoten.

Jep, haal het pek en de veren er maar bij, we gaan de politie 's even goed leren. Een lynchmob doet wonderen als je je zin niet krijgt.

Zwarte Schaap
09-08-03, 18:07
Geplaatst door Mark
Zwarte Schaap: waarom zoveel haat tegen ZO aziaten?

Ik koester absoluut geen haat tegen de zuidoostaziaten.

manc
09-08-03, 18:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat zijn westerse toeristenafwerkplaatsen, daar kom ik niet.

Tja, toch raar dat die mannen van ze niet goed voor ze zorgen.


Aan je voorbeeld over bali geef je ergens die bommenlegger op bali mischien toch gelijk dat westerlingen zijn land en geloof ondermijnen met hun instand houding van de hoererij. Wat dat betreft strijden deze mannen tegen de vrouwenexport, iets wat je niet kunt zeggen van de philipijnen. Sissyboys!

Ah, je bedoelt dat het vermoorden van honderden onschuldigen een effectief middel is om vrouwen te behoeden van het kwaad? Overigens ging het de bommenlegger om het doden van Amerikanen, dat zij het zelf, om de wereld van christenen en zionisten te zuiveren ofzo. Dat had met vrouwenrechten niks te maken.

Hoe zit dat eigenlijk met die tijdelijk voogdij/huwelijken in Iran? Is dat ook een voorbeeld van het op een voetstukje plaatsen van de vrouw? Ik geloof dat de soldaten in Bosnie zich ook nooit hoefden te vervelen....Waarlijk schaap, je hebt boter op je hoofd.

(overigens zijn ze in Z-amerika en op de Filipijnen in de regel *erg* gelovig)

Zwarte Schaap
09-08-03, 18:21
Geplaatst door manc
Tja, toch raar dat die mannen van ze niet goed voor ze zorgen.


Bepaalde westerse kwalijke invloeden kun je niet makkelijk verwijderen. Zeker niet in een land zoals indonesie dat minstens 250 jaar verkracht en uitgezogen is. Ze zijn maar net 50 jaar vrij. Daarr gaat wel tijd overheen om dergelijke zeer schadelijke gewoontes af te leren.


Ah, je bedoelt dat het vermoorden van honderden onschuldigen een effectief middel is om vrouwen te behoeden van het kwaad? Overigens ging het de bommenlegger om het doden van Amerikanen, dat zij het zelf, om de wereld van christenen en zionisten te zuiveren ofzo. Dat had met vrouwenrechten niks te maken. Hoererij is een typische product van dergelijke westerse schandelijke uitbuiting. Meneer de bommenlegger noemt dergelijke redenen die jij juist aanwendt hier voor je argumentatie om te bewijzen dat een moslimland zoals indonesie dat wel heeft. Ik geef je het verschil aan hoe de verschillende mannen uit de philipijnen en indonesie daar mee omgaan. De een heeft er zijn leven voor over om dergelijke zaken ongedaan te maken en de ander die ligt liever bij zijn uitbuiter op de schoot te knorren en af te geven op anderen die niet zo zwak als hij zijn.


Hoe zit dat eigenlijk met die tijdelijk voogdij/huwelijken in Iran? Is dat ook een voorbeeld van het op een voetstukje plaatsen van de vrouw? Ik geloof dat de soldaten in Bosnie zich ook nooit hoefden te vervelen....Waarlijk schaap, je hebt boter op je hoofd. Incidenten en uitzonderingen zoals prostitutie komen overal voor , maar we hebben het hier over dat het een belangrijke vrouwenindustrie is. Deze industrie vindt je alleen in zuid amerika en zuidoost azie. Daar gaat het om ! Jouw voorbeeldjes zijn dus irrelevant. Het gaat om het unieke massaexport van vrouwen ter bevordering van de lustbevrediging van de westerling.


(overigens zijn ze in Z-amerika en op de Filipijnen in de regel *erg* gelovig)
Ik vind het spijtig dat de katholieken deze misstanden niet kunnen tegenhouden, dat geeft aan hoe sterk de duivelse werking van de lustbevrediging van de westerling op de kwetsbare bevolkingen in deze landen inwerkt.

taouanza
09-08-03, 18:22
Geplaatst door Mark
wat z3g j3?

ik zei dat ik op lange mannen val maar dat ze helaas allemaal getrouwd zijn. :strik:

mulan
09-08-03, 18:51
Of het een racistische moord is weet ik niet.........wie trouwens wel veel van een RACIST weg heeft is Nobelprizeblabla :aftel:

Dit krijg je als Nobelprizegeval iets gaat schrijven over Marokkanen."Diefstal,moord,drugs,intolerant tegen onze westerse(stik er in)samenleving,uitkeringstrekkers,noemen ons westerse geeMANcipeerde vrouwen hoeren......de rest lees ik wel in je volgende reactie aangezien ik weet dat jij vind dat er nog een aantal 'feiten' aan toegevoegd moeten worden.

taouanza
09-08-03, 18:53
Geplaatst door mulan
Of het een racistische moord is weet ik niet.........wie trouwens wel veel van een RACIST weg heeft is Nobelprizeblabla :aftel:

Dit krijg je als Nobelprizegeval iets gaat schrijven over Marokkanen..."diefstal,moord,drugs,intolerant tegen onze westerse(stik er in)samenleving,uitkeringstrekkers,noemen ons westerse geeMANcipeerde vrouwen hoeren...........de rest lees ik wel in je volgende reactie aangezien ik weet dat jij vind dat er nog een aantal 'feiten' aan toegevoegd moeten worden.


:hihi:

Orakel
09-08-03, 19:00
Geplaatst door 151 NobelPrizes
[B]Uit Het Parool:

Jaaaaaaaaaaaaaaa hoor. De Mocro's komen eindelijk 's bij mekaar. Want dan kunnen ze weer fijn met elkaar klagen.

Ben jij niet diegene die samen met Mika het altijd heeft over het feit dat Marokkanen en Moslims niet in hun slachtofferrol moeten kruipen?

Je blaast een aardig toontje mee, moet ik zeggen.

En leer es analytisch lezen, zou ik zo zeggen:



De Marokkaanse gemeenschap in Nederland neemt het hoog op. Dat donderdagavond op het Mercatorplein in Amsterdam een 33-jarige Marokkaan werd doodgeschoten door een agent, was niet alleen 'zinloos politiegeweld', maar mogelijk ook 'discriminatie'. ''Dit was bewust moord,'' zegt Jamal Ftieh, voorzitter van het Komitee van Marokkaanse Arbeiders in Nederland.

De Marokkaanse gemeenschap is dus niet synoniem aan het KMAN. Die vertegenwoordigen hooguit hun ego en portemonnee en gaan na dit incident voor nog meer anti-reclame zorgen.

De correspondent van het Parool geeft ook weer een staaltje oogkleppenjournalistiek weg met bovenstaande formulering.

Sjow, kun je weer roepen dat je onheus bejegend bent door een Marokkaan. To threat and serve. Ik heb er zin an. :wat?!:

Mark
09-08-03, 19:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bepaalde westerse kwalijke invloeden kun je niet makkelijk verwijderen. Zeker niet in een land zoals indonesie dat minstens 250 jaar verkracht en uitgezogen is. Ze zijn maar net 50 jaar vrij. Daarr gaat wel tijd overheen om dergelijke zeer schadelijke gewoontes af te leren.

Hoererij is een typische product van dergelijke westerse schandelijke uitbuiting. Meneer de bommenlegger noemt dergelijke redenen die jij juist aanwendt hier voor je argumentatie om te bewijzen dat een moslimland zoals indonesie dat wel heeft. Ik geef je het verschil aan hoe de verschillende mannen uit de philipijnen en indonesie daar mee omgaan. De een heeft er zijn leven voor over om dergelijke zaken ongedaan te maken en de ander die ligt liever bij zijn uitbuiter op de schoot te knorren en af te geven op anderen die niet zo zwak als hij zijn.

Incidenten en uitzonderingen zoals prostitutie komen overal voor , maar we hebben het hier over dat het een belangrijke vrouwenindustrie is. Deze industrie vindt je alleen in zuid amerika en zuidoost azie. Daar gaat het om ! Jouw voorbeeldjes zijn dus irrelevant. Het gaat om het unieke massaexport van vrouwen ter bevordering van de lustbevrediging van de westerling.


Ik vind het spijtig dat de katholieken deze misstanden niet kunnen tegenhouden, dat geeft aan hoe sterk de duivelse werking van de lustbevrediging van de westerling op de kwetsbare bevolkingen in deze landen inwerkt.

Wat een hoop bullshit. Ik begrijp hieruit dat jij de bom op bali toejuicht in het kader van het verdrijven van duivelse westerse invloeden in indonesie?

Ook jouw stelling dat hoererij een westers iets is is gewoon te lachwekkend om op in te gaan. Unieke massaexport, bah, ga eens naar de filipijnse dames/huishoudelijke hulpen in SA kijken zou ik zeggen.

Mensen zoals jij die door dit soort domme wereldbeelden alle problemen buiten het westen ontkennen, zijn zelf schuldig aan het in stand houden van deze misstanden.

Zwarte Schaap
09-08-03, 19:19
Geplaatst door Mark
Wat een hoop bullshit. Ik begrijp hieruit dat jij de bom op bali toejuicht in het kader van het verdrijven van duivelse westerse invloeden in indonesie?
Toejuichen ?? Dat is hetzelfde zeggen dat jij de hoererij in zuidoostazie toejuicht. Wat een domme conclusie mark.


Ook jouw stelling dat hoererij een westers iets is is gewoon te lachwekkend om op in te gaan. Unieke massaexport, bah, ga eens naar de filipijnse dames/huishoudelijke hulpen in SA kijken zou ik zeggen. Je gaat er toch op in kennelijk knaagt er een waaarheid in je. Overigens ben ik tegen de saudie praktijken, maar daar gaat het niet om het gaat erom dat de philipijnen hun vrouwen ter beschikking stellen aan andere mannen. Gewoon beter lezen mark, kijk even hoe de discussie zich ontwikkelt heeft voordat je hier je woede komt afreageren.


Mensen zoals jij die door dit soort domme wereldbeelden alle problemen buiten het westen ontkennen, zijn zelf schuldig aan het in stand houden van deze misstanden. Dat doe ik niet, gewoon beter lezen waar deze discussie over gaat.

Orakel
09-08-03, 19:21
Geplaatst door peyote

Ik ben ook van allochtone afkomst,

Jij bent Fillipijn hé? Hoe vaak tref je negatieve berichtgevingen over de Fillipijnen als volk of als staat aan? In hoeverre is het zo dat jij ook daadwerkelijk als buitenlander gezien wordt?
In welke mate word jij geacosieerd met geweld, diefstal, buurtverloedering, stedenbouwkundige verpaupering, Islamitisering en ontkerkelijking van Nederland? En dat ondanks het feit dat je part noch deel hebt aan welke vorm van ellende dan ook?

Het snijdt misschien niet volledig hout, maar daarmee sluit het naadloos aan op jouw vergelijk.



Er is nergens ter wereld een godsdienst die in combinatie met cultuur zulke psychopaten en frustraties veroorzaakt dan die van de moslimcultuur.

Vrouwen zijn geen fuck waard, en je moeder waar je zoveel van houdt ook niet. Alle ellende binnen het gezin en de vrouwen blijft binnen vier muren, en praten erover? Probeer dat maar met een tiran als vader in huis. Tegenspreken is de grootste zonde in deze cultuur.
En kritiek op je godsdienst is zelfmoord. Dus wat gebeurd er met je? je Raakt gefrustreerd en uit het op straat. Je zit vol met haat, en gedraag je er ook naar. Vooral als je cultuur, en ook nog eens je godsdienst je grotendeels monddood maakt en je dus niet je problemen kwijt kunt, zonder door je eigen cultuur uitgepoept te worden.

Zo, waarde Freud. U is psycho-analyticus? En op basis wat jij van die 3 allochtonen die je kent gehoord hebt, ben je tot deze conclusie gekomen?

Laat me raden: je werkt met jongeren (randgroepwerk, hulpverlening) en onder je doelgroep zitten een aantal Marokkaantjes die je maar niet in 't gareel kunt krijgen. Ze springen niet zoals jij wilt dat ze springen, komen hun afspraken niet na, hebben je het bovenstaande op de mouw gespeld om hun gebrek aan verantwoordelijkheid te camoufleren en jou zodoende nog wat langer aan het lijntje en voor hun karretje te kunnen houden.
Omdat jij je eigen falen en onvermogen om vat te krijgen op deze jongeren ook niet onder ogen wilt zien, slik je hun verhaal als zoete koek en kom je zelfs als deskundige uit de beroepsmatige dip waar je in verzeild was geraakt, waarbij jij je afvroeg of het allemaal nog wel zin had en waarom je toch niet een echt vak had geleerd.
Je wilt eigenlijk wel van dat gezeik af en een andere baan, maar dat mag niet van de hyptoheekverstrekker.

:eek: Damn, ik leer snel.


Als je onder jongeren(ook de buitenlandse) de vraag gaat stellen aan wie ze het meest een hekel hebben dan zijn het ofwel marokanen, turken of antillianen aangezien deze over het algemeen een super asociale houding hebben waarmee je zelf een stigmatisering veroorzaakt.

Ahh, u heeft ook een wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd? Zou u zo goed willen zijn om de rest van de bevindingen ook met ons te delen?
Welke negatieve ervaringen de leden van de onderzoeksgroep verders hadden met de probleemallochtonen, hoeveel ze er kenden, of het info uit 1e of 2e hand is, etc?


Mensen krijgen een hekel aan marokanen, turken of antilianen door hun houding, anders zouden alle bevolkingsgroepen dezelde problemen ondervinden.

"Hun houding" is een interessante uitspraak, maar ik vrees dat ik er een dualistische en jij een eenzijdige invulling aan geeft.
Verders: als we een beetje terug gaan in de historie dan zul je al gauw zien dat de Turken, de Surinamers en de Molukkers ons voor zijn geweest. Heb je daar ook een analyse van?


Er is namelijk een verschil tussen buitenlandse bevolkingsgroepen die zich sociaal weten aan te passen, en dus niet "gediscrimineert" worden, en mensen die in combinatie met cultuur frustraties en hun super godsdienst anderen tot varkens en hoeren denigregreren.

Poeh poeh. Ut zit je wel erg hoog hé? Het enige dat nog ontbreekt, is dat je in wij-termen spreekt.


Geef eens de oorzaak de schuld ipv je vingertkje naar nederlanders te wijzen...

Jij eerst, want ik heb jou nog niet over oorzaken gehoord, maar slechts met een vingertje naar Marokkanen zien wijzen.

taouanza
09-08-03, 19:35
Geplaatst door Orakel
Jij bent Fillipijn hé? Hoe vaak tref je negatieve berichtgevingen over de Fillipijnen als volk of als staat aan? In hoeverre is het zo dat jij ook daadwerkelijk als buitenlander gezien wordt?
In welke mate word jij geacosieerd met geweld, diefstal, buurtverloedering, stedenbouwkundige verpaupering, Islamitisering en ontkerkelijking van Nederland? En dat ondanks het feit dat je part noch deel hebt aan welke vorm van ellende dan ook?

Het snijdt misschien niet volledig hout, maar daarmee sluit het naadloos aan op jouw vergelijk.



Zo, waarde Freud. U is psycho-analyticus? En op basis wat jij van die 3 allochtonen die je kent gehoord hebt, ben je tot deze conclusie gekomen?

Laat me raden: je werkt met jongeren (randgroepwerk, hulpverlening) en onder je doelgroep zitten een aantal Marokkaantjes die je maar niet in 't gareel kunt krijgen. Ze springen niet zoals jij wilt dat ze springen, komen hun afspraken niet na, hebben je het bovenstaande op de mouw gespeld om hun gebrek aan verantwoordelijkheid te camoufleren en jou zodoende nog wat langer aan het lijntje en voor hun karretje te kunnen houden.
Omdat jij je eigen falen en onvermogen om vat te krijgen op deze jongeren ook niet onder ogen wilt zien, slik je hun verhaal als zoete koek en kom je zelfs als deskundige uit de beroepsmatige dip waar je in verzeild was geraakt, waarbij jij je afvroeg of het allemaal nog wel zin had en waarom je toch niet een echt vak had geleerd.
Je wilt eigenlijk wel van dat gezeik af en een andere baan, maar dat mag niet van de hyptoheekverstrekker.

:eek: Damn, ik leer snel.



Ahh, u heeft ook een wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd? Zou u zo goed willen zijn om de rest van de bevindingen ook met ons te delen?
Welke negatieve ervaringen de leden van de onderzoeksgroep verders hadden met de probleemallochtonen, hoeveel ze er kenden, of het info uit 1e of 2e hand is, etc?



"Hun houding" is een interessante uitspraak, maar ik vrees dat ik er een dualistische en jij een eenzijdige invulling aan geeft.
Verders: als we een beetje terug gaan in de historie dan zul je al gauw zien dat de Turken, de Surinamers en de Molukkers ons voor zijn geweest. Heb je daar ook een analyse van?



Poeh poeh. Ut zit je wel erg hoog hé? Het enige dat nog ontbreekt, is dat je in wij-termen spreekt.



Jij eerst, want ik heb jou nog niet over oorzaken gehoord, maar slechts met een vingertje naar Marokkanen zien wijzen.



Yeah! you tell him Orakel:bandiet:

Mark
09-08-03, 19:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Toejuichen ?? Dat is hetzelfde zeggen dat jij de hoererij in zuidoostazie toejuicht. Wat een domme conclusie mark.

Je gaat er toch op in kennelijk knaagt er een waaarheid in je. Overigens ben ik tegen de saudie praktijken, maar daar gaat het niet om het gaat erom dat de philipijnen hun vrouwen ter beschikking stellen aan andere mannen. Gewoon beter lezen mark, kijk even hoe de discussie zich ontwikkelt heeft voordat je hier je woede komt afreageren.

Dat doe ik niet, gewoon beter lezen waar deze discussie over gaat.

Schaap: als jij stelt:

Ik geef je het verschil aan hoe de verschillende mannen uit de philipijnen en indonesie daar mee omgaan. De een heeft er zijn leven voor over om dergelijke zaken ongedaan te maken en de ander die ligt liever bij zijn uitbuiter op de schoot te knorren en af te geven op anderen die niet zo zwak als hij zijn.

Dan geef je met je woorden aan dat je de philipino's zwakkelingen vind en hun reactie op westerse invloeden afkeurt.... de bewoordingen voor mensen die hun leven geven (en vele levens nemen) was een stuk minder gekleurd....

Maar goed, blijkbaar heb ik je verkeerd begrepen, mijn excuses daarvoor.

Persoonlijk vind ik de vrouwenhandel/ gedwongen prostitutie en verkrachtingen die erbij horen een van de meest walgelijke zaken die er bestaan... ik probeer er hier ook regelmatig met berichten aandacht op te vestigen. Die mensen hebben niet door hoezeer ze andere medemensen mentaal en lichamelijk vernietigen.

In culturen zoals in Thailand en bv Tanzania is prostitutie wijdverbreid. Dit is absoluut geen gevolg van invloeden van het westen maar een deel van de cultuur. Nu wordt er door westerse mannen gebruik van gemaakt van die cultuur om hun sexuele behoeften te bevredigen. Ik keur dit sterk af maar zeg erbij dat dit geen gevolg is van westerse cultuur maar van de sexuele driften van de man! Telkens wanneer mannen in een positie komen waarin ze dit soort dingen KUNNEN doen dan gebeurt dit. Dit gebeurt in alle landen en alle culturen. In de eerder genoemde landen ligt het percentage aan autochtone prostitueebezoekers trouwens ver boven die van de westerse toeristen.

Door dit soort dingen af te wentelen op westerse invloeden zal het probleem niet worden opgelost.

manc
09-08-03, 19:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Bepaalde westerse kwalijke invloeden kun je niet makkelijk verwijderen. Zeker niet in een land zoals indonesie dat minstens 250 jaar verkracht en uitgezogen is. Ze zijn maar net 50 jaar vrij. Daar gaat wel tijd overheen om dergelijke zeer schadelijke gewoontes af te leren.

Als jij denkt dat prostitutie een westerse uitvinding is ben je nog dommer dan ik dacht. Wat een racistische bullshit. Geef de 'blanken' maar weer de schuld. Kuta beach bestond niet eens tijdens de koloniale overheersing, oen. Laat staan de moslimhoertjes aldaar, idem dito voor Tanzania, Iran, Egypte etc. Heb je ooit de rijke arabieren in Parijs of Z-Frankrijk aan de coke, drank en vrouwen gezien? En thuis maar vroom bidden he?


Hoererij is een typische product van dergelijke westerse schandelijke uitbuiting.

Sure, alleen 'blanken' gaan naar de hoeren. Wat een onzin. Er bestonden al hoeren in het midden oosten toen wij hier nog in berenvellen rondliepen.


Meneer de bommenlegger noemt dergelijke redenen die jij juist aanwendt hier voor je argumentatie om te bewijzen dat een moslimland zoals indonesie dat wel heeft.

Hij wilde Amerikanen doden om het zionisme en de christenen te stoppen. Dat is niet hetzelfde als de positie van de vrouw verbeteren.


Ik geef je het verschil aan hoe de verschillende mannen uit de philipijnen en indonesie daar mee omgaan. De een heeft er zijn leven voor over om dergelijke zaken ongedaan te maken en

Los van het feit dat je weer eens zit te generaliseren: meneer amrozi zorft ZO goed voor zijn eigen vrouw dat hij na het vermoorden van honderden jongeren (en dat waren echt geen hoerenlopers hoor, gewoon jonge backpakkers, surfers dat soort lui) zijn vrouw en kinderen alleen achter laat.


de ander die ligt liever bij zijn uitbuiter op de schoot te knorren en af te geven op anderen die niet zo zwak als hij zijn.

Sure, alsof alle filipino's zo blij zijn met de prostitutie in dat land. Hoeveel vooroordelen ga je nog mee aan komen kakken. Je bent minsten even erg als peyote zelf.


Incidenten en uitzonderingen zoals prostitutie komen overal voor , maar we hebben het hier over dat het een belangrijke vrouwenindustrie is.
Deze industrie vindt je alleen in zuid amerika en zuidoost azie.

Gelul, en dat weet je. Srilanka, Oost Europa, delen van Noord-Afrika (egypte), Tanzania, Ghana etc.etc.


Daar gaat het om ! Jouw voorbeeldjes zijn dus irrelevant. Het gaat om het unieke massaexport van vrouwen ter bevordering van de lustbevrediging van de westerling.

Ja dahag, je zei dat het om een sterk geloof zoals de Islam ging. Dat zoiets daar nooit zou gebeuren...ik geef je zo uit de losse pols een handvol geode vorobeelden van situaties waarin de moslims zich net zo slecht gedragen. Maar dat verwerpt Schapie, omdat ze niet aan zijn vooroordeel voldoen.


Ik vind het spijtig dat de katholieken deze misstanden niet kunnen tegenhouden, dat geeft aan hoe sterk de duivelse werking van de lustbevrediging van de westerling op de kwetsbare bevolkingen in deze landen inwerkt.

Ik vind het spijtig dat de Moslims deze misstanden niet tegen kan houden,ja zelf in stand houden. Dat geeft maar aan hoe sterk de duivelse werking van de lustbevrediging en winstbejag van de Moslim op de kwetsbare vrouwen van die landen inwerkt.

Schaap, jij hebt boter op je hoofd.....

manc
09-08-03, 19:52
http://www.hansotto.dk/born.jpg

"Sammen med journalist
Lotte Ladegaard
medforfatter(fotografier)
til bog om børne-
prostitution og børne-
arbejde i Bangladesh.
Udgivet af Red Barnet 1998"

Voor de mensen die geen deens kunnen lezen: Borneprostitution betekent: kinderprostitutie. In moslimland Bangladesh. En geloof me, die klanten zijn geen witte westerlingen hoor.

Nog wat feitjes:

"Over the last decade, 200,000 Bangladeshi girls were lured under false circumstances and sold into the sex industry in nations including Pakistan, India and the Middle East. (Tabibul Islam, "Rape of Minors Worry Parents," Inter Press Service, 8 April 1998)"

http://www.uri.edu/artsci/wms/hughes/banglad.htm

(daar staat een hele lijst met dit soort feitjes, en dat is alleen maar over moslimland Bangladesh...en waar gaan die kinderen heen? Naar india, pakistan en het midden oosten...)

Zwarte Schaap
09-08-03, 19:55
Geplaatst door manc

Schaap, jij hebt boter op je hoofd.....

Manabc je dwaalt af. De poppenkast is afgelopen trouwens!

manc
09-08-03, 19:57
http://www.uri.edu/artsci/wms/hughes/algeria.htm

Trafficking

Methods and Techniques of Traffickers

Algerian women trafficked to Italy are typically forced informally through relatives and friends. (Organisation for Migration, European Race Audit Bulletin N0 25, Institute of Race Relations, London UK, 25 November 1997)

Organized and Institutionalized Sexual Exploitation and Violence

In 1997, women who have identified with secular culture in Algeria were kidnapped and made into sex slave by rebels fighting in the name of Islamic revolution. (Barbara Crossette, "An Old Scourge of War Becomes Its Latest Crime," New York Times, 18 June 1998)

Algerian women are raped, forced into prostitution and temporary marriages, beaten and beheading for failure to wear head coverings by Islamic militants in Algeria. Armed terrorists committed hundreds of rapes against female victims, most of whom were subsequently murdered ("Rights - Women: Women Denied Rights Everywhere," IPS, 2 February 1998)

At least 500 girls have been kidnapped by rebels and 300 raped during attacks on villages. Many of those kidnapped were found later with their throats cut in mass graves. Western sources estimate that 65,000 people have been murdered. The violence started after the authorities cancelled the 1992 general election dominated by Islamists. (La Nouvelle Republique daily, "Algerian girls escape rebels, leave pregnant friend," Reuters, 23 March 1998)

4,000 Algerian women have been victims of violence, including kidnaping rape and murder during the civil war throughout the last 6 years. ("4,000 women are victims of violence in Algeria," ArabicNews.Com, 21 March 1998)

Official Response and Action

The Algerian government has asked religious authorities to declare a fatwa or religious edict allowing women raped during political violence to have abortions. Hundreds of babies born as a result of rapes by Islamic fundamentalists have been abandoned. ("Algeria: abortion appeal for raped women," BBC World Service, 2 March 1998)

manc
09-08-03, 19:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Manabc je dwaalt af. De poppenkast is afgelopen trouwens!

Nee, ik zet je op je plaats met je geouwehoer over hoe westerlingen vrouwen onderdrukken in de sexindustrie en dat een sterk geloof zoals de Islam daar subiet een einde aan zou maken.

an3sdej
09-08-03, 19:59
Hoererij is een typische product van dergelijke westerse schandelijke uitbuiting.

Ik had schapie hoger ingeschat.

sadeeQ
09-08-03, 20:09
:kotsen2: op die gore smerige racistische honden

verveeld ja .....jij

Zwarte Schaap
09-08-03, 20:09
Geplaatst door manc
Nee, ik zet je op je plaats met je geouwehoer over hoe westerlingen vrouwen onderdrukken in de sexindustrie en dat een sterk geloof zoals de Islam daar subiet een einde aan zou maken.

Het ging over de mannen hoe ze hun vrouwen beschermen of onderdrukken. Vrouwen uit niet-moslim landen zijn verworden tot een massaexportproduct.

Meneer de peyote zegt dat de islam de vrouwen onderdrukt, ik laat hem zien dat zijn land zonder islam de vrouwen helemaal blootstelt aan onderdrukking, o.a. de massaexport van de philipijnse vrouwen. Wie geeft er dan meer om zijn vrouwen? Hij die ze op de export zet of hij die ze beschermt?

Verder zijn alle landen waar de westerse uitbuiters zijn geweest verworden tot massaproducenten van vrouwen voor de westerse lustbevrediging.

Mill
09-08-03, 20:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Verder zijn alle landen waar de westerse uitbuiters zijn geweest verworden tot massaproducenten van vrouwen voor de westerse lustbevrediging.

Het zal allemaal best erg zijn hoor, maar lees nou zelf nog eens rustig wat je hier uitkraamt...







Klaar?

Is niet helemaal kosjer toch, dat kun je haast niet ontkennen. ("de westerse lustbevrediging", hihi..)

manc
09-08-03, 20:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Het ging over de mannen hoe ze hun vrouwen beschermen of onderdrukken. Vrouwen uit niet-moslim landen zijn verworden tot een massaexportproduct.

Dat is een generalisatie waarmee je vrouwen als Roosje, Donna, je eigen dochters en je moeder (of zater er nooit Fransen in Marokko?) en weet ik het wie OOK raakt.


Meneer de peyote zegt dat de islam de vrouwen onderdrukt, ik laat hem zien dat zijn land zonder islam de vrouwen helemaal blootstelt aan onderdrukking, o.a. de massaexport van de philipijnse vrouwen. Wie geeft er dan meer om zijn vrouwen? Hij die ze op de export zet of hij die ze beschermt?

Hij die ze beschermd. Helaas hebben de moslims minimaal een even slechte reputatie en track record als de westerlingen als het op prostitutie en sexslavinnen aankomt.


Verder zijn alle landen waar de westerse uitbuiters zijn geweest verworden tot massaproducenten van vrouwen voor de westerse lustbevrediging.

Ja, en alle landen waar de 'Islamisitsche horde' is geweest en hun buurlanden zijn verworden tot 'jachtgebied' voor geile arabieren en moslims. Het schaap verwijt de ketel dus.

manc
09-08-03, 20:24
http://www.sdnpbd.org/sdi/international_day/women_day/2003/Organized%20and%20Institutionalized%20Sexual%20Exp loitation%20and%20Violence.htm

Organized and Institutionalized Sexual Exploitation and Violence:

A large percentage of the 120,000 women in the garment industry suffer sexual exploitation. There is no legislation protecting workers in the informal sector laws (Fawzia Karim Firoze & Salma Ali of the Bangladesh National Women Layer Association," Bangladesh Country Paper: Law and Legislation")

During the 1971 war in Bangladesh, 200,000 women and girls were sexually abused and raped by soldiers. (Sigma Huda, "Laws and Legislation Relating to Sexual Exploitation")

Self appointed village bodies have issued fatwas against women for "incorrect behavior." In several cases women have been violently punished and murdered. (Fawzia Karim Firoze and Salma Ali of the Bangladesh National Women Layer Association," Bangladesh Country Paper: Law and Legislation")

Muslim and Bangladeshi state laws prohibit the marriage of girl children. This prohibition is ignored and the practice defended by state and religious leaders, especially in rural areas where girls as young as 10 are illegally married. (Fawzia Karim Firoze and Salma Ali of the Bangladesh National Women Layer Association," Bangladesh Country Paper: Law and Legislation")

Women held in "safe custody" and other forms of confinement are often abused, raped and murdered by law enforcement officials. (Fawzia Karim Firoze and Salma Ali of the Bangladesh National Women Layer Association," Bangladesh Country Paper: Law and Legislation")

In 1997, 21 Bangladeshi women reported being raped by police officers, 7 of whom were in custody. ('Ain-o-Salish Kendra NGO records, Tabibul Islam, "Rape of Minors Worry Parents," Inter Press Service, 8 April 1998)

Policy and Law

Rape laws in Bangladesh are outdated and ineffective, such as the 1860 Penal Code and the Law of criminal Procedure 1860, which demands that eyewitnesses testify to the act. Of 311 women surveyed who had been raped, none recieved any form of justice because of loopholes in the law. (Ain-o-Salish Kendra survey, Tabibul Islam, "Rape of Minors Worry Parents," Inter Press Service, 8 April 1998)

Within the Prevention of Repression Against Women and Children Act, 1997, there is no provision for punishment of sexual harassment or mental torture of those held in custody. (Fawzia Karim Firoze and Salma Ali of the Bangladesh National Women Layer Association," Bangladesh Country Paper: Law and Legislation")

The Department of Women's Affairs has established a Cell Against Violence Against Women. In 1996 it dealt with 83 cases of acid throwing; 1415 cases of rape; 1664 cases of physical assault; 138 cases of trafficking; 85 cases of procurement of women for illicit reasons; 594 cases of dowry; 115 cases of maintenance, and 1539 cases of suicide; a total of 5933 cases in all. In 1995/96 the Dhaka unit received 1176 cases. It carried out 550 cases of restoration of family relations, 363 cases of procurement of maintenance and dower money of an amount of 688,280 Takas. Legal counselling was provided in 185 cases. Twenty-nine cases were filed in court. Ninety-one cases were sent to other agencies. (Bangladesh CEDAW Report, 1 April 1997)

Fatwas

Women, especially poor and rural women, are increasingly becoming the target of fatwas (religious edicts) by religious leaders in Bangladesh. In Faridpur, a mother of two children was set on fire, for an "illegitimate relationship." She was tied to a tree and flogged 50 times and then set on fire. In 1993, a 30-year-old woman was stoned to death for an "illegal marriage" in Kamalganj Thana of Northeastern Sylhet. The lower half of her body was buried and she was stoned 101 times. It took an hour for her to die. (Ershadul Huq, India Abroad News Service, 30 November 1997)

Case

Three Bangladeshi policemen were sentenced to death for the 1995 rape and murder of a 16-year-old girl in a highway patrol van. The police claimed she was only a prostitute. Riots followed this pronouncement in which the police fired on the crowd killing 7 people. (Associated Press, 1 September 1997)

In October 1996, Shima Chowdhury and her boyfriend, Abdul Hafiz were arrested for walking together in public without being married. The police did not keep a record of the arrest, and held them both without allowing them to be seen by a court, which is illegal. While detained, Shima was drugged and raped to the point of unconsciousness. In July 1997in Bangladesh four policemen were acquitted of raping Shima Chowdhury. She died in "safe custody" under mysterious circumstances after reporting the rape. "Safe custody" is used by police for victims of rape, sexual assault, trafficking and kidnapping. It purports to provide safety for those in danger of further assault, but in reality it is a form of punishment. The women are kept with other prisoners and are treated as if they are charged with, or convicted for, an offence. ("Bangladesh: Failure by state protects alleged rapist," AI Index, 13 May 1997)


En zo ziet zo'n beschermende zuuraanval op een vrouw eruit:


http://www.amnesty.org.uk/images/action/nw/wan/adler.jpg

Zoals je ziet is ze heel gelukkig met het sterke geloof van haar landgenoten dat haar tegen die duivelse westerlingen beschermd.

manc
09-08-03, 20:29
Geplaatst door Mill
Het zal allemaal best erg zijn hoor, maar lees nou zelf nog eens rustig wat je hier uitkraamt...

Klaar?

Is niet helemaal kosjer toch, dat kun je haast niet ontkennen. ("de westerse lustbevrediging", hihi..)

Tja, misschien dat al die lichtbruine mannen met snorren in dat hoerenstraatje (geleenstraat heet het geloof ik) bij Hollands Spoor, te den haag die die oost-Europese dames bestijgen allemaal vermomde westerlingen zijn....oh nee, ik weet het al: het is de duivelse invloed van het westen die die mannen daartoe drijft....Als westerse vrouw wordt je in Turkije en Egypte namelijk als een engel behandeld, nooit in je kont geknepen of vervelender, en al helemaal niet als je blond bent. Of wacht, dat is natuurlijk ook de schuld van het westen.

Mill
09-08-03, 20:34
En ik weet al helemaal zeker dat het de schuld van het Westen is dat het voor de vrome baarden in witte jurken bij de videotheek van mijn oude bijbaantje altijd dringen geblazen was voor het plankje "anaal" bij de afdeling natuurfilms.

Zwarte Schaap
09-08-03, 20:37
Geplaatst door manc
Dat is een generalisatie waarmee je vrouwen als Roosje, Donna, je eigen dochters en weet ik het wie OOK raakt.

Leg maar uit hoe mijn uitspraak hun raakt, ik zie dat in iedere geval niet.


Hij die ze beschermd. Helaas hebben de moslims minimaal een even slechte reputatie en track record als de westerlingen als het op prostitutie en sexslavinnen aankomt. Het ging om de marokkaanse moslimman en de philipijnse man, wie onderdrukt en levert zijn vrouwen meer uit aan de export? De westerse man is gewoon de consument die dat met zijn kapitaal in stand houdt.


Ja, en alle landen waar de 'Islamisitsche horde' is geweest en hun buurlanden zijn verworden tot 'jachtgebied' voor geile arabieren en moslims. Het schaap verwijt de ketel dus. Je kunt de instandhouding van deze sekstoerisme en vrouwenexport door het westen niet ontkennen. Het enige wat je doet is een rapportje copieren over bepaalde misstanden. Als ik wil tover ik hier 1000 rapportjes voor je over de sextoerisme dat in stand wordt gehouden door de westerlingen, maar daar gaat het niet om het gaat om de vele niet-moslimlanden die misbruikt worden door hun vrouwen op de export te zetten voor de lustbevrediging. De philipijnen zijn daarvoor een typische voorbeeld. Kennelijkis de cultuur van meneer peyote onderdrukkender dan de marokkanen waar hij tegen afgeeft.

manc
09-08-03, 21:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Leg maar uit hoe mijn uitspraak hun raakt, ik zie dat in iedere geval niet.

je zei "Vrouwen uit niet-moslim landen zijn verworden tot een massaexportproduct.", ik neem aan dat je moeder ook in Nederland woont? En anders is deze uitspraak misschien wel op haar van toepassing; " Verder zijn alle landen waar de westerse uitbuiters zijn geweest verworden tot massaproducenten van vrouwen voor de westerse lustbevrediging."...

Allemaal domme generalisaties.


Het ging om de marokkaanse moslimman en de philipijnse man, wie onderdrukt en levert zijn vrouwen meer uit aan de export?

Nee, je hebt zelf gezegd dat het om veel meer ging. Je eigen citaten spreken dat tegen.


De westerse man is gewoon de consument die dat met zijn kapitaal in stand houdt.

Evenzogoed de moslimmannen die dat met hun onderdrukking, ontvoering, geweld en religieuse dogmas en fatwas in stand houden (zie Algarije, zie Iran, zia Bangladesh) Het verschil is dat er in het westen openlijk tegen wordt geageerd, dat er in het westen wordt gewerkt aan oplossingen om die meisjes een beter leven te geven. In sommige cultuurgebieden zijn het de meisjes die nadat ze zijn verkracht, misbruikt en mishandeld ook nog eens de SCHULD van alles in de schoenen geschoven krijgen. En dan is een massale zweepslagen, verkrachting, moord, een zuuraanval, marteling, mishandeling of misschien zelfs steniging eerder regel dan uitzondering.


Je kunt de instandhouding van deze sekstoerisme en vrouwenexport door het westen niet ontkennen. Het enige wat je doet is een rapportje copieren over bepaalde misstanden. Als ik wil tover ik hier 1000 rapportjes voor je over de sextoerisme dat in stand wordt gehouden door de westerlingen, maar daar gaat het niet om het gaat om de vele niet-moslimlanden die misbruikt worden door hun vrouwen op de export te zetten voor de lustbevrediging.

Nee, daar gaat het wel om. Jij weet het toe aan het gebrek aan een sterk geloof (als de Islam). Ik zeg je dat die Islam geen enkele garantie tot verbetering biedt: niet in praktijk en niet in theorie. Of zo'n filipina nu wordt geneukt door een blanke of verkracht door een arabier maakt geen ruk uit voor het slachtoffer.


De philipijnen zijn daarvoor een typische voorbeeld. Kennelijkis de cultuur van meneer peyote onderdrukkender dan de marokkanen waar hij tegen afgeeft.

Wat is het nu...is het nu zijn cultuur of zijn het de westerlingen? You can't have your cake and eat it too. Ik zeg dat het vooral armoede is die vrouwen in deze situaties doet verzeilen: en in de filipijnen wordt er gelukkig steeds harder opgestreden tegen (kinder) prostitutie...terwijl in landen waar het verschijnsel zogenaamd niet bestaat (je kent ze wel...) die vrouwen compleet rechtenloos zijn.

Peyote woont in Nederland, en wat er misgaat in zijn vaderland is niet zijn verantwoordelijkheid, noch is het gedrag van je medermarokkanen in dit land jouw verantwoordelijkheid. Maar met een potje zwartepieten, gelardeerd met uitspraken die als Pim fortuyn ze had gedaan over de Islam hadden geleid tot een of twee rechtzaken schieten we niets op Schaap.

peyote
09-08-03, 21:27
Manc
Marunong ba kayo nang Tagalog? Kumusta ka? Saan ka galing?
Magandang gabi rin! Mabuti. Salamat. Gáling akó sa Daet.


Geplaatst door Orakel
Hoe vaak tref je negatieve berichtgevingen over de Fillipijnen als volk of als staat aan? In hoeverre is het zo dat jij ook daadwerkelijk als buitenlander gezien wordt?
In welke mate word jij geacosieerd met geweld, diefstal, buurtverloedering, stedenbouwkundige verpaupering, Islamitisering en ontkerkelijking van Nederland? En dat ondanks het feit dat je part noch deel hebt aan welke vorm van ellende dan ook?
Het snijdt misschien niet volledig hout, maar daarmee sluit het naadloos aan op jouw vergelijk.
Waarschijnlijk wordt iedereen die er niet als een 'typische nederlander' uitziet wel eens als buitenlander uitgemaakt. Het is triest dat gebeurt, maar gelukkig overkomt mij dit niet vaak. Daar in tegen hoor je mij niet spreken in termen als hoer en varken over ze, of wie dan ook. Ook in de filipijnse kerken (voornamelijk katholiek) zul je zulke dingen nooit horen.

Het negatieve nieuws over de filipijnen laat ik voor wat het is, als mensen dat willen horen hou ik ze niet tegen. Als ze wat anders willen horen vertel ik ze het graag. Het is inderdaad zo dat er daar nogal wat problemen zijn, en dat vele jonge vrouwen hun heil ergens anders zoeken. Maar de meeste van hun werken in 'normale' banen of zijn gewoon met een buitenlander getrouwd. Waarom zullen de mannen de filipina's tegen houden als ze het beter kunnen krijgen ergens anders? Dit is geen zwakte, maar respect voor de vrije keuze van de vrouw daar. Ook komen we haast nooit negatief in het nieuws in de landen waar we verblijven.

Ook staan aziaten bekend hier als harde werkers, en als mensen die weinig problemen veroorzaken met de autochtone bevolking. Dat zal ook wel een rol spelen.


Ahh, u heeft ook een wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd? Zou u zo goed willen zijn om de rest van de bevindingen ook met ons te delen? Welke negatieve ervaringen de leden van de onderzoeksgroep verders hadden met de probleemallochtonen, hoeveel ze er kenden, of het info uit 1e of 2e hand is, etc?
Jij eerst, want ik heb jou nog niet over oorzaken gehoord, maar slechts met een vingertje naar Marokkanen zien wijzen.
Ik heb geen enkel onderzoek uitgevoerd, maar probeer wel op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen hier. Nieuwsberichten, misdaadcijfers, dagelijkse gesprekken, familie in italy waarvan ik het zelfde hoor, ect.
Daarom durf ik wel te beweren dat het aan het geloof en houding ligt van bepaalde groepen hier, met name bepaalde groepen uit de islam & sommige marokkanen. Ik wil hier zeker niet mee zeggen dit de oorzaak is, maar ze zorgen in verhouding voor veel problemen. En ik ga er vanuit dat de meeste mensen liever zonder die problemen leven.

Nog even op dat schietincident terug te komen, die doodgeschoten man zal het niet weer doen. In Utrecht loopt er nog wel één rond die zo zijn mes kan trekken:


http://www.rtvutrecht.nl/:
Utrecht - Een politieagent is zaterdag rond het middaguur gewond geraakt bij een steekpartij in de Händelstraat in Utrecht. De politieman kon na behandeling het ziekenhuis weer verlaten.
De agent vroeg een man, die zich nogal verdacht ophield, om zijn legitimatie. Die stak de agent neer en vluchtte op een donkere scooter.
Signalement dader: Getinte man, 20-25 jaar, 1.70-1.80 m, kort zwart golvend haar gezet postuur, donker poloshirt, donkere broek, donkere scooter.

Een oplossing voor al het geweld heb ik niet, ik hoop alleen dat het eens stopt.

Zwarte Schaap
09-08-03, 21:33
Geplaatst door manc
je zei "Vrouwen uit niet-moslim landen zijn verworden tot een massaexportproduct.", ik neem aan dat je moeder ook in Nederland woont? En anders is deze uitspraak misschien wel op haar van toepassing; " Verder zijn alle landen waar de westerse uitbuiters zijn geweest verworden tot massaproducenten van vrouwen voor de westerse lustbevrediging."...


Je kunt wel even woordspelletjes proberen te spelen maar het draait om de derde wereld landen die niet moslim zijn. Je weet dondersgoed dat het om de philipijnen gaat of ben je dat vergeten. Ik heb mezelf nog gecorrigeerd door het zuid-oost azie te noemen.

Je trucje om mijn moeder erbij te halen getuigt van je frustratie om mij zogenaamd te raken daar behoef ik dus niet op in te gaan. Ik heb respect voor mijn moeder en zal jouw moeder dus ook niet gebruiken als voorbeeld. Dat is een kwestie van respect.


Allemaal domme generalisaties. Is dit je nieuwe stopwoordje?


Nee, je hebt zelf gezegd dat het om veel meer ging. Je eigen citaten spreken dat tegen. Oow ja wat dan? Wil je me quoten aub?


Evenzogoed de moslimmannen die dat met hun onderdrukking, ontvoering, geweld en religieuse dogmas en fatwas in stand houden (zie Algarije, zie Iran, zia Bangladesh) Het verschil is dat er in het westen openlijk tegen wordt geageerd, dat er in het westen wordt gewerkt aan oplossingen om die meisjes een beter leven te geven. In sommige cultuurgebieden zijn het de meisjes die nadat ze zijn verkracht, misbruikt en mishandeld ook nog eens de SCHULD van alles in de schoenen geschoven krijgen. En dan is een massale zweepslagen, verkrachting, moord, een zuuraanval, marteling, mishandeling of misschien zelfs steniging eerder regel dan uitzondering.

Het gaat om de vrouwenexport, ik kan je ook hier rapporten over vrouwenmishandeling in nederland en de rest van de wereld posten, maar het gaat om het massale vrouwenexport bestemd voor de sexindustrie, die in de zuid-oost aziatische landen gemeengoed is geworden. Wie zijn vrouwen exporteert geeft aan hoeveel men om de eigen vrouwen geeft.


Nee, daar gaat het wel om. Jij weet het toe aan het gebrek aan een sterk geloof (als de Islam). Ik zeg je dat die Islam geen enkele garantie tot verbetering biedt: niet in praktijk en niet in theorie. Of zo'n filipina nu wordt geneukt door een blanke of verkracht door een arabier maakt geen ruk uit voor het slachtoffer. Waarom leveren vooral niet-moslim landen hun vrouwen uit aan de westerse lustbevrediging? Kennelijk biedt de Islam meer bescherming.


Wat is het nu...is het nu zijn cultuur of zijn het de westerlingen? You can't have your cake and eat it too. Ik zeg dat het vooral armoede is die vrouwen in deze situaties doet verzeilen: en in de filipijnen wordt er gelukkig steeds harder opgestreden tegen (kinder) prostitutie...terwijl in landen waar het verschijnsel zogenaamd niet bestaat (je kent ze wel...) die vrouwen compleet rechtenloos zijn. Ik zeg dat armoede ook in moslimlanden heerst maar dat ze niet massaal hun vrouwen exporteren bestemd voor de lustbevrediging. Als je beter had gelezen dan had je kunnen weten dat het gaat om de uitspraak van peyote over de marokkaanse moslims en dat ik zijn cultuur vergelijk met de mijne. Jouw cultuur is de grootverbruiker die philipino zijn cultuur aanlevert.


Peyote woont in Nederland, en wat er misgaat in zijn vaderland is niet zijn verantwoordelijkheid, noch is het gedrag van je medermarokkanen in dit land jouw verantwoordelijkheid. Maar met een potje zwartepieten, gelardeerd met uitspraken die als Pim fortuyn ze had gedaan over de Islam hadden geleid tot een of twee rechtzaken schieten we niets op Schaap. Meneer philipino moet weten dat hij geen domme onzin moet uitkramen, doet hij dat wel dan zal ik hem op gepaste wijze benaderen. Ben jij overigens zijn beschermheer?

an3sdej
09-08-03, 23:02
Zwart Schaap, je vervalt nu in de bekende persoonlijke aanvallen, die mensen altijd gebruiken als ze geen argumenten meer hebben. Dat lijkt me beneden jouw kunnen!

Zwarte Schaap
09-08-03, 23:08
Geplaatst door an3sdej
Zwart Schaap, je vervalt nu in de bekende persoonlijke aanvallen, die mensen altijd gebruiken als ze geen argumenten meer hebben. Dat lijkt me beneden jouw kunnen!

Welke persoonlijke aanval?

an3sdej
09-08-03, 23:30
Meneer philipino moet weten dat hij geen domme onzin moet uitkramen, doet hij dat wel dan zal ik hem op gepaste wijze benaderen. Ben jij overigens zijn beschermheer?

Als iemand een voor hem/haar feitelijk iets weergeeft, en daar zijn/haar ervaring aan koppelt, en in een discussie iemand anders dat direkt onzin noemt, vind ik dat iemand persoonlijk aanvallen/discrediteren. En helemaal als dat gepaard gaat met "meneer de Philipino". Hij zal net zo Nederlands zijn als jij volgens het paspoort. Ik noem jou toch ook niet meneer de Marokkaan? :confused:

Feitelijke weerleggingen heb je niet.

Zwarte Schaap
09-08-03, 23:44
Geplaatst door an3sdej
Als iemand een voor hem/haar feitelijk iets weergeeft, en daar zijn/haar ervaring aan koppelt, en in een discussie iemand anders dat direkt onzin noemt, vind ik dat iemand persoonlijk aanvallen/discrediteren.

Ik heb denk ik hier duidelijk gemaakt welke onzin meneer de philipino uitkraamde inzake de moslims en marokkanen. Hij valt op grond van een gebeurtenis die niets met de islam te maken heeft zomaar de marokkanen en moslims aan. Dat is pas echte onzin, en nog veel erger als een persoonlijke aanval. Ik noem dat woord niet graag, maar ik vond het ronduit racistisch en discriminerend wat hij zei.


En helemaal als dat gepaard gaat met "meneer de Philipino". Hij zal net zo Nederlands zijn als jij volgens het paspoort. Ik noem jou toch ook niet meneer de Marokkaan? Ik ben geen nederlander, ik bezit alleen de marokkaanse nationaliteit. Nou dat meneer philipino stelt geen klote voor, als jij met dat kleinzerige gedrag aankomt huppelen dan weet ik dat je niets zinnig in te brengen hebt. Trouwens je mag me best wel meneer de marokkaan noemen hoor, helemaal niets mis mee hoor, sterker nog het doet me zelfs goed.


Feitelijke weerleggingen heb je niet. Van wat dan ? Wat moet ik volgens jou nog weerleggen dan ?

manc
10-08-03, 11:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kunt wel even woordspelletjes proberen te spelen maar het draait om de derde wereld landen die niet moslim zijn. Je weet dondersgoed dat het om de philipijnen gaat of ben je dat vergeten. Ik heb mezelf nog gecorrigeerd door het zuid-oost azie te noemen.

Ga JIJ of all people nu een ander van woordspelletjes beschuldigen? Overigens heb ik aangetoond dat het in moslimlanden vaak net zo slecht is gesteld als in Thailand, de Filipijnen of sri-Lanka (en alledrie die landen is een grote moslimsminderheid, maar dat terzijde)


Je trucje om mijn moeder erbij te halen getuigt van je frustratie om mij zogenaamd te raken daar behoef ik dus niet op in te gaan. Ik heb respect voor mijn moeder en zal jouw moeder dus ook niet gebruiken als voorbeeld. Dat is een kwestie van respect.

Precies! Maar door JOUW uitspraak raak je zowel MIJN als jouw moeder.


Is dit je nieuwe stopwoordje?

Nee, maar een constatering op bais van wat jij allemaal zegt.


Oow ja wat dan? Wil je me quoten aub?

Zie eerdere quotes. Over moslimlanden, westerlingen etc. Allemaal generalisaties waar de woorden Marokko en de Filipijnen niet in voorkwamen.


Het gaat om de vrouwenexport, ik kan je ook hier rapporten over vrouwenmishandeling in nederland en de rest van de wereld posten, maar het gaat om het massale vrouwenexport bestemd voor de sexindustrie, die in de zuid-oost aziatische landen gemeengoed is geworden. Wie zijn vrouwen exporteert geeft aan hoeveel men om de eigen vrouwen geeft.

2 woorden: Moslimland Bangladesh. En die exporteert naar moslimlanden zoals Pakistan en het middenoosten.


Waarom leveren vooral niet-moslim landen hun vrouwen uit aan de westerse lustbevrediging? Kennelijk biedt de Islam meer bescherming.

Nee dus. Het aantal niet moslimlanden is gewoon groter en moslimlanden leveren vaker aan andere moslimlanden. Overigens leveren Sri-Lanka en de Filipijnen ook fors aan het midden-oosten. Dus je generalisatie is niet correct.


Ik zeg dat armoede ook in moslimlanden heerst maar dat ze niet massaal hun vrouwen exporteren bestemd voor de lustbevrediging. Als je beter had gelezen dan had je kunnen weten dat het gaat om de uitspraak van peyote over de marokkaanse moslims en dat ik zijn cultuur vergelijk met de mijne. Jouw cultuur is de grootverbruiker die philipino zijn cultuur aanlevert.

Ja, ongetwijfelt, en 'jouw' cultuur ook. 'Jouw'cultuur is niet alleen afnemer, maar ook leverancier.


Meneer philipino moet weten dat hij geen domme onzin moet uitkramen, doet hij dat wel dan zal ik hem op gepaste wijze benaderen. Ben jij overigens zijn beschermheer?

Nee ik ben dat niet en ja ik vond zijn uitspraken ook niet kunnen, zaak is alleen dat jij reageerde met een dosis vooroordelen waar je meer mensen mee raakt dan alleen peyote.

manc
10-08-03, 11:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Ik heb denk ik hier duidelijk gemaakt welke onzin meneer de philipino uitkraamde inzake de moslims en marokkanen.

Door zelf met nog meer nonsense op de proppen te komen? Sorry schaap maar je verontwaardiging was helemaal terecht, je respons alleen niet.


Hij valt op grond van een gebeurtenis die niets met de islam te maken heeft zomaar de marokkanen en moslims aan. Dat is pas echte onzin, en nog veel erger als een persoonlijke aanval. Ik noem dat woord niet graag, maar ik vond het ronduit racistisch en discriminerend wat hij zei.

Dat vond ik ook wat jij zei over westerlingen, moslims en filipinos. Snap je? Vooral ook omdat het moslimblazoen minstens net zo 'bezoedeld' is al het westerse of als het filipijnse.

Racisme bestrijd je niet met racisme maar met verstand. Leugens bestrijd je niet met leugens, maar met de waarheid. Duisternis niet met duisternis maar met licht.

That's my point.

sadeeQ
10-08-03, 11:27
Geplaatst door manc
Nee ik ben dat niet en ja ik vond zijn uitspraken ook niet kunnen, zaak is alleen dat jij reageerde met een dosis vooroordelen waar je meer mensen mee raakt dan alleen peyote.


aha en jouw woorden zijn uiteraard persoonlijk bedoeld :giechel:


ben je nou werkelijk zo dom of doe je maar alsof? :zozo: of is het weer een of aandere zionistiche trekje?? :maf3:

manc
10-08-03, 11:35
Geplaatst door sadeeQ
aha en jouw woorden zijn uiteraard persoonlijk bedoeld :giechel:

Heb ik iets gezegd over jou persoonlijk? Zo ja, dan mijn excuses.


ben je nou werkelijk zo dom of doe je maar alsof? :zozo: of is het weer een of aandere zionistiche trekje?? :maf3:

Nee, het is kruisvaarderrethoriek. :student:

an3sdej
10-08-03, 11:38
Of het waar is of niet intreseert mij niet zoveel(bewijs het maar zou ik zeggen). Het gaat erom dat zonder een sterk geloof vrouwen makkelijk slachtoffer worden en als exportproduct eindigen. Zie het vrouwenexportcomplex van de zuidoostelijke aziatische gebieden. Of kijk maar naar de zuid-amerikaansevrouwenexportcomplex.

Schapie/meneer het Marokkaantje :bril: , Laatst zag ik een reportage over een vrouwenmoordenaar in Iran. Die man vermoorde h.oertjes omdat het zondaars waren in zijn ogen. In die reportage werd duidelijk gezegd, dat zelfs in zo'n streng islamitische staat als Iran er zeer veel prostitutie was.

En waarom geen export van vrouwen??? Omdat de Ajatollahs de grenzen potdicht houden, omdat het een religieuse dictatuur is.

Dus hoezo een prostitutie behorend bij de westerse cultuur? Hoezo: "Het gaat erom dat zonder een sterk geloof vrouwen makkelijk slachtoffer worden en als exportproduct eindigen".
Jij stelt de islam, en bijbehorende culturen op een superieur niveau, dus de andere op een inferieur, en dat noem ik hoogmoed, dat kan uitmonden in fascistisch denken.

sadeeQ
10-08-03, 11:46
Geplaatst door manc
Heb ik iets gezegd over jou persoonlijk? Zo ja, dan mijn excuses.

:melig: tegen mij persoonlijk? :aftel:

maar vreemd genoeg val je zwarte schaap aan omdat ie zou generaliseren terwijl jij in alle je posts het steeds over moslims zo en moslims zus ,verbeter eerst je zelf dan voordat je anderen gaat proberen te verbeteren,want nu maak je jezelf enkel belachlijk.



Nee, het is kruisvaarderrethoriek. :student:

:auw: hoe dan ook,mijn jihaad zal je ook dan niet ontzien.kruisvaarder,zionist,racist,facist,hufter, rotzak.... allemaal een pot nat en sadeeQ meest gewilde hapje :gniffel:

sadeeQ
10-08-03, 11:47
Geplaatst door Brie
Hoe ben je toch aan die zionisten-obessie gekomen? :D

:blowen: ik geil er nu eenmaal op.lekkerdjes zijn het

sadeeQ
10-08-03, 11:49
Geplaatst door Brie
Een ander slim truucje dat ze in Iran toepassen is een huwelijk voor de duur van een halfuur. Dan is er opeens geen sprake meer van prostitutie, slim toch! Een islamitisch verantwoord bezoekje aan een hoer, wat wil een Iraanse moslimman nou nog meer? :p


lang niet zo een slimme trukje als de nederlanders natuurlijk,hier hebben ze een hondje die zo nu en dan het werk van een hoer overneemt :gniffel:

an3sdej
10-08-03, 12:02
kruisvaarder,zionist,racist,facist,

SadeeQ, Is dit de taal die jij als gelovige mag uiten tegen mensen waarmee je discussieert?? Sprak de profeet ook op die wijze met mensen waar hij het niet mee eens was? :confused:

sadeeQ
10-08-03, 12:07
Geplaatst door an3sdej
SadeeQ, Is dit de taal die jij als gelovige mag uiten tegen mensen waarmee je discussieert?? Sprak de profeet ook op die wijze met mensen waar hij het niet mee eens was? :confused:


waar heb jij het nou over? wie zegt dat ik gelovig ben? welke profeet ?
ik weet het,was gisteren weer gezellig zeker en heb je nog wel een paar dagen om nuchter te worden denk ik :haha:

an3sdej
10-08-03, 12:09
Oh je bent helemaal geen moslim. Je drinkt alcohol, en in je roes zeg je dit soort scheldwoorden. :lachu: Nu begrijp ik je beter, sorry dat ik je serieus nam :lekpuh:

sadeeQ
10-08-03, 12:16
Geplaatst door an3sdej
Oh je bent helemaal geen moslim. Je drinkt alcohol, en in je roes zeg je dit soort scheldwoorden. :lachu: Nu begrijp ik je beter, sorry dat ik je serieus nam :lekpuh:

:melig2: blijf van de drank af schimmelkaasje :duim: heel slecht voor je hersenen
:student:

an3sdej
10-08-03, 12:28
blijf van de drank af schimmelkaasje heel slecht voor je hersenen

hihihih, vooral voor moslims, die zullen ervoor branden in de hel :haha:

Verder heb ik al zat Korsakov patiente verpleegd, om dat gevaar goed te kunnen inschatten, en jij klinkt al haast als hen :zwaai:

sadeeQ
10-08-03, 12:37
Geplaatst door an3sdej
hihihih, vooral voor moslims, die zullen ervoor branden in de hel :haha:

de dronkenlappen branden hier ook al.heb je wel eens gehoord wat voor ziektes ze allemaal oplopen :ergleuk:




Verder heb ik al zat Korsakov patiente verpleegd, om dat gevaar goed te kunnen inschatten, en jij klinkt al haast als hen :zwaai:

wist je niet dat die ziekte besmettelijk was? laat je gauw nakijken kaasje?

taouanza
10-08-03, 12:42
:jammer:

manc
10-08-03, 12:51
Geplaatst door sadeeQ
:melig: tegen mij persoonlijk? :aftel:

maar vreemd genoeg val je zwarte schaap aan omdat ie zou generaliseren terwijl jij in alle je posts het steeds over moslims zo en moslims zus ,

Is dat zo? I beg to differ.


verbeter eerst je zelf dan voordat je anderen gaat proberen te verbeteren,want nu maak je jezelf enkel belachlijk.
:auw: hoe dan ook,mijn jihaad zal je ook dan niet ontzien.kruisvaarder,zionist,racist,facist,hufter, rotzak.... allemaal een pot nat en sadeeQ meest gewilde hapje :gniffel:

Pas op kereltje, je ontploft nu al bijna.

manc
10-08-03, 13:56
Geplaatst door Brie
Misschien schakelen ze een hond in zodra jij als klant binnenkomt, maar verder heb ik hier nog nooit iets van gehoord :D

:fplet: Hahahaha....ik dacht al: Sadeeq is natuurlijk een ervaringsdeskundige...(wedden dat hij dit zal pareren met het: het izz egt waar...ik zzweer het...een hollandse collega van een vriend van mijn oom heeft dit zzelf meegemaakt...)

sadeeQ
10-08-03, 14:16
Geplaatst door Brie
Misschien schakelen ze een hond in zodra jij als klant binnenkomt, maar verder heb ik hier nog nooit iets van gehoord :D


ik hou het bij blonde geitjes.maar een kaaskop die zegt dat hondensex niet bestaat is wel heel verdacht.heel heel erg verdacht

:hardlach: hoeveel hondjes en teefjes heb jij brietje?

an3sdej
10-08-03, 14:19
SadeeQ misbruikt geitjes :cheefbek:

sadeeQ
10-08-03, 14:21
Geplaatst door an3sdej
SadeeQ misbruikt geitjes :cheefbek:


nou en of ik ze misbruik,dat wil je niet weten :giechel:

Ron Haleber
10-08-03, 14:51
Geplaatst door sadeeQ
nou en of ik ze misbruik,dat wil je niet weten :giechel:

Sadeeq is allang met JMT een goed lopende geitenfokkerij in de Rif begonnen... Daarom zien we JMT niet meer terug...! :strik:


Donna verteld het wel in haar reisverhaal, maar enigzins bedekt... Ze heeft het over een Nederlands meisje dat een geit adopteerde...

Driemaal raden wie die geadopteerde Geitebok was...! :vingers:

Zwarte Schaap
10-08-03, 20:42
Geplaatst door manc
Ga JIJ of all people nu een ander van woordspelletjes beschuldigen? Overigens heb ik aangetoond dat het in moslimlanden vaak net zo slecht is gesteld als in Thailand, de Filipijnen of sri-Lanka (en alledrie die landen is een grote moslimsminderheid, maar dat terzijde)


Je weet dondersgoed dat je een spelltje speelt. Je had ten alle tijde kunnen weten dat het over azie ging. Ik heb van jou het woord azie in zuid-oost azie moeten veranderen. En dan heb je het ineens over Nederland over mijn moeder. Dat heet een spelletje spelen door ineens niet-moslimland van toepassing te laten gelden op Nederland terwijl je weet dat ik het over de zuid-oostaziatische landen heb. Als ik elke keer ''zuid-oost aziatische niet moslimland'' zou moeten schrijven kan ik blijven schrijven, een afkorting is voldoende.

Je noemt alleen bangladesh op, moet ik even de niet-moslimlanden opnoemen? Cambodja, Vietnam, Thailand, Nepal, Taiwan, Filipijnen, Sri lanka, India . We kunnen ook even naar latijns-amerika gaan, Brazilie, Guatamala, Chili, Colombia, Dominicaans republiek, Venezuela, etc... Ik kan wel door blijven gaan en jij komt met je bangladesch. Laten we ook de oost europese landen nemen joh ! Tjechie, Rusland, litouwen, Polen, Bulgarije, Oekraine, Roemenie,


Precies! Maar door JOUW uitspraak raak je zowel MIJN als jouw moeder. Dat is de bekende woordspelletje die ik je al uitgelegd heb.


Nee, maar een constatering op bais van wat jij allemaal zegt. Je wil de realiteit niet onder ogen zien wat het westen allemaal kapot maakt. Ik zal het nogmaals onder je ogen brengen.

Vrouwenhandel van Brazilië via Suriname naar Nederland

In korte tijd is het Noord Oosten van Brazilië een centrum van vrouwenhandel naar Europa geworden. Dat staat te lezen in een van de week gepubliceerd rapport door een parlementaire onderzoekscommissie in brazilië. Het nieuwsbulletin van TV Globo, de grootste televisiezender in dit land opende donderdagavond met het opzienbarende nieuws dat de noordoostelijke steden van Belem, Manaus en Boa Vista centra zijn geworden waar vandaan vrouwen door handelaren via Suriname naar Nederland vertrekken. Brazilianen hebben geen werkverguning nodig om in Suriname te werken. Omdat de overeenkomsten betreffende migratie die tussen Brazilië en Suriname bestaan, geen visumplicht kennen, mogen Brazilianen als toerist Suriname binnen en kunnen dan door reizen naar Nederland. De vrouwen beschikten over een in Nederland verkregen verblijfsvergunning. Enkle handelaren zijn aangehouden op verdenking van mensenhandel, fiscale misdrijven en mensensmokkel. Hoeveel vrouwen precies vanuit Suriname naar Nederland zijn vetrokken vermeldt bovengenoemd rapport niet. Er zijn bovendien ook andere routes dan uitsluitend Suriname voor de mensenhandel genoemd. In Fortaleza, een nieuw ontdekte toeristische trekpleister, is de mensen handel de laatste jaren met 300 procent toegenomen terwijl er ook steeds meer toeristen uit Europa deze kant opkomen.

Bron:http://www.omroep.nl/nps/radio/zorgenhoop/nieuws/03/0208.html


VS-militairen in Z-Korea zorgen voor vrouwenh
04.09.2002 20:11

VS-militairen in Z-Korea zorgen voor vrouwenhandel.

VN-rapport: 'Amerikaanse militaire aanwezigheid werkt mensenhandel in de hand' Door Gustavo Capdevila.
GENEVE, 4 september 2002 - Meer dan 5000 Filippijnse en Russische vrouwen zijn de laatste jaren naar Zuid-Korea verscheept om daar te dienen als prostituees voor Amerikaanse soldaten. Dat blijkt uit een rapport van de Internationale Organisatie voor Migratie (IOM), dat gisteren (dinsdag) in Genève werd voorgesteld. De buitenlandse meisjes moeten het 'personeelstekort' opvullen dat is ontstaan in de bars rond de Amerikaanse legerbases in Zuid-Korea.

Je kan gerust stellen dat er nu elke maand honderden vrouwen aangevoerd worden naar Zuid-Korea om in de locale seksindustrie te werken," zegt June Lee, die het IOM-onderzoek coördineerde in Seoul. Het rapport van het VN-agentschap stelt dat de mensenhandelaars gebruik maken van de lacunes in de immigratieregels. Het IOM-rapport doet vermoeden dat bepaalde Zuid-Koreaanse overheidsdiensten betrokken zijn bij de invoer van prostituees

Bron: http://www.indymedia.nl/nl/2002/09/6176.shtml

Zwarte Schaap
10-08-03, 20:44
Een meisje leasen

"Het normale systeem in Pattaya is dat van de 'gehuurde echtgenote'", vertelt Swartele. "Veel toeristen leasen een Thais meisje voor hun hele vakantie: zij is niet alleen goed in bed. Ze kan ook het huishouden doen en ze verdient zichzelf terug doordat ze in het Thais op alle prijzen kan afdingen." Wat moet je zeggen van een zo'n relatie? Buiten het lichamelijke contact is er nauwelijks gesprek mogelijk tussen een Thaise minderjarige en een Hollandssprekende vaak oudere man. De kwaliteit van de relatie is vaak beneden alle peil, vooral 's ochtends als ze min of meer nuchter naast elkaar wakker worden op de hotelkamers. Wat te zeggen verzucht Swartele: "Als de blanke grootvaders met door ouderdom aangevreten knieën, en duidelijk zichtbare spataderen met pas gekochte vrouwelijke slaafjes de ontbijtzaal van het hotel instrompelen, weet je niet goed waar te kijken. Nog erger wordt het als je wanstaltige, met tatoeages overdekte, pensachtige figuren ziet rondlopen met meisjes van diep onder de twintig, die verloren, onderdanig achter hun nieuwe meester aanwandelen om samen te verdwijnen in de goedkopere verblijfplaatsen." Het zijn schokkende verhalen.

Hoe deze groeiende massa van westerse sekstoeristen verklaren? Welke structuur herkennen wij in dit mondiaal gebeuren?"

Enkele cijfers. Een rapport van de VN uit 1996 over de handel in kinderen, kinderprostitutie en kinderporno schat dat ongeveer een miljoen kinderen "betrokken zijn in sekshandel onder omstandigheden die niet te onderscheiden zijn van slavernij".

Uit Noord-Amerika komen berichten dat verslaafde ouders hun kinderen voor een paar dollars verkopen of ruilen voor drugs. Volgens een Amerikaans departement voor gezondheid en humanitaire hulp zijn naar schatting 300.000 kindprostituees actief in de straten van de VS. Velen zijn elf tot twaalf jaar oud en sommigen pas negen.

Het VN-rapport noemt verder een aantal van 50.000 pedofielen in de VS en 500.000 wereldwijd. Pedofielen zijn grootverbruikers wat kinderporno betreft. Oost-Europa en de voormalige communistische landen zijn de nieuwe markt voor seksuele uitbuiting van kinderen, met name Rusland en de Tsjechische republiek, concludeert de VN. Overigens blijkt dat ook bij VN-vredesmissies zoals die van de KFOR-troepen in Kosovo, verhandelde vrouwen als "seksslavin" gedwongen werden tot prostitutie.

West-Europa en Nederland

Ook ECPAT (End Child Prostitution in Asian Tourism) signaleert dat voor West-Europa - behalve de aantallen Nigeriaanse, Albanese en Aziatische kinderen - het merendeel van de vrouwen en kinderen uit Centraal- en Oost-Europa en de nieuwe onafhankelijke staten afkomstig is. Het gaat om 175.000 vrouwen en meisjes per jaar.

Het ECPAT-rapport 'Terugkijken en vooruitdenken' (1996) onderstreept dat de handel van kinderen voor seksuele doeleinden een omvangrijk en groeiend probleem is in West-Europa. Als belangrijke landen van bestemming worden Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje en Engeland genoemd. Verder zijn met name in Italië en Nederland vrouwen uit Albanië, Zuidoost Azië, Zuid-Amerika en Nigeria 'populair'. In Nederland zijn veel van de 15.000 buitenlandse vrouwen die werkzaam zijn in de prostitutie afkomstig uit Afrikaanse landen. Volgens de Nederlandse regering, zo schrijft ECPAT, is "de meest voorkomende manier van binnenkomen" misbruik van de speciale asielprocedures voor minderjarigen. Bij gebrek aan identificatie wordt hun verzoek tijdelijk gehonoreerd. Eenmaal in het asielzoekerscentrum verdwijnen zij na een paar dagen. Ze duiken weer op als prostituee in Nederland of elders in Europa.

Uit een rapport van het IRT Noord en Oost Nederland (1996) blijkt dat de gemiddelde prijzen voor verhandelde vrouwen variëren tussen ƒ 600 en ƒ 6.000, afhankelijk van het land van herkomst. De maandelijkse inkomsten van de handelaar kunnen oplopen tot ƒ 20.000. In alle gevallen werden dwang en geweld gebruikt en blijkt het om georganiseerde criminaliteit te gaan. De enorme bedragen staan in geen enkele verhouding tot de acties van Justitie om de handel tegen te gaan. Voor de slachtoffers is er weinig hoop op verbetering. Het werk van de religieuzen blijft helaas bitter hard nodig.

Bron: http://www.katholieknieuwsblad.nl

Is dit voorlopig genoeg? Hoeveel islamitische landen zie jij er tussen staan?


Zie eerdere quotes. Over moslimlanden, westerlingen etc. Allemaal generalisaties waar de woorden Marokko en de Filipijnen niet in voorkwamen. Je weet dondergoed dat ik de vergelijking trek tussen filipijnen en marokkaanse moslims omdat hij die aanviel aan de hand van de dood van een marokkaan. Dat we af en toe uitweiden naar zuid-oost aziatische landen doet daar geen afbreuk aan.


2 woorden: Moslimland Bangladesh. En die exporteert naar moslimlanden zoals Pakistan en het middenoosten. Was dat alles wat je kon vinden? Zie mijn eerdergenoemde ijst van hierboven.


Nee dus. Het aantal niet moslimlanden is gewoon groter en moslimlanden leveren vaker aan andere moslimlanden. Overigens leveren Sri-Lanka en de Filipijnen ook fors aan het midden-oosten. Dus je generalisatie is niet correct. Dat heb je nergens aangetoond, je hebt alleen iets over bangladesh gepost meer niet.


Ja, ongetwijfelt, en 'jouw' cultuur ook. 'Jouw'cultuur is niet alleen afnemer, maar ook leverancier. Je hebt je antwoord gekregen over welke cultuur ik het had. Mijn cultuur zal ongetwijfeld ook leverancier zijn net als de jouwe , maar het gaat erom wie zijn vrouwen massaal laat gebruiken in de sexindustrie, dat zijn de filipijnen. Punt is duidelijk gemaakt Hier ging de discussie over !! Philipino zijn domme uitspraak is hiermee weersproken. Philipijnen beschermen hun vrouwen minder dan de mensen waartegen hij afgeeft en juist noemt als vrouwonderdrukkend. Nou wie is vrouwonderdrukkender door zijn vrouwen masaal in de sexindustrie te laten werken?


Nee ik ben dat niet en ja ik vond zijn uitspraken ook niet kunnen, zaak is alleen dat jij reageerde met een dosis vooroordelen waar je meer mensen mee raakt dan alleen peyote. Mijn vooroordelen heb ik al bewezen dat ze correct zijn. Peyote raakt niemand natuurlijk door de hele Islam als grond van alle kwaad te zien. Er zijn natuurlijk geen moslims hier.

En heb jij hem errop gewezen dat zijn uitspraken niet konden? Nee je moedigde hem eigenlijk nog aan ook door je :duim: op te steken. Dus doe aub niet zo schijnheilig.


Door zelf met nog meer nonsense op de proppen te komen? Sorry schaap maar je verontwaardiging was helemaal terecht, je respons alleen niet. Jouw respons ook niet, je stak zelfs je :duim: voor hem op ! Overigens weet ik dat ik geen onzin praat, alles wat ik beweer klopt ook. Je kunt wel allerlei dingetjes copieren maar als ik hier ga beginnen met copieren dan zul je zien op welke grote schaal de sexindustrie toeslaat in vooral zuidoost-azie.


Dat vond ik ook wat jij zei over westerlingen, moslims en filipinos. Snap je? Vooral ook omdat het moslimblazoen minstens net zo 'bezoedeld' is al het westerse of als het filipijnse. het enige verschil is dat mijn beweringen juist zijn. En ik weet één ding dat het westerse blazoen verruit het meest bezoedelt is wat betreft sexueel misbruik. Jouw woordkeuze van ''minstens net zo bezoedelt ''is dus volledig uit de lucht gegrepen.


Racisme bestrijd je niet met racisme maar met verstand. Leugens bestrijd je niet met leugens, maar met de waarheid. Duisternis niet met duisternis maar met licht. Dan word het eens tijd voor je om dat in de praktijk te brengen, tot nu toe heb ik er weinig tot niets van gezien.

manc
10-08-03, 21:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Is dit voorlopig genoeg? Hoeveel islamitische landen zie jij er tussen staan?

Een aantal heeft een grote minderheid moslims. En er zitten ook moslimlanden tussen de afnemers beste Schaap. Grote afnemers in sommige gevallen. Voorts is het zo dat in sommige landen de regering het probleem erkent en in andere landen het probleem zogenaamd niet zou bestaan.


Je weet dondergoed dat ik de vergelijking trek tussen filipijnen en marokkaanse moslims omdat hij die aanviel aan de hand van de dood van een marokkaan. Dat we af en toe uitweiden naar zuid-oost aziatische landen doet daar geen afbreuk aan.

In dat geval is je lijstje voor de helft incorrect. Java levert moslimhoertjes, bangadesh en in veel van die andere landen wonen ook gewoon moslims. Als je zegt dat die niet mee doen aan de aanbiedende (pooier) of afnemende (hoerenloper) kant ben je niet eerlijk.


Was dat alles wat je kon vinden? Zie mijn eerdergenoemde ijst van hierboven.

Nee, ik kan nog wel even doorgaan. Ik noemde alleen een bijzonder schrijnend geval...als je alleen al naar de aantallen kijkt. Voorts is het zo dat meisjes in die landen niet alleen sexueel worden misbruikt maar ook nog om het minste of geringste zuur over zich heen kunnen krijgen.

quote] Dat heb je nergens aangetoond, je hebt alleen iets over bangladesh gepost meer niet. [/quote]

Dan heb JIJ niet gelezen: tanzania, pakistan,KSA, de golfstaten, India, egypte, bangladesh, java, iran etc.etc. en veel van de landen die jij noemt wonen ook hopen molims en die doen ook gewoon lekker mee hoor. Als je eens zou reizen kan je dat met eigen ogen zien.


Je hebt je antwoord gekregen over welke cultuur ik het had. Mijn cultuur zal ongetwijfeld ook leverancier zijn net als de jouwe , maar het gaat erom wie zijn vrouwen massaal laat gebruiken in de sexindustrie, dat zijn de filipijnen.

Ook de filipijnen, maar niet alleen de filipijnen. Dat is mijn punt. Moslims ('jouw' cultuur) doen net zo lekker mee hoor. Als je eens in een Nederlandse hoerenbuurt loopt mag jij het aantal snorren tellen.


Punt is duidelijk gemaakt Hier ging de discussie over !! Philipino zijn domme uitspraak is hiermee weersproken. Philipijnen beschermen hun vrouwen minder dan de mensen waartegen hij afgeeft en juist noemt als vrouwonderdrukkend. Nou wie is vrouwonderdrukkender door zijn vrouwen masaal in de sexindustrie te laten werken?

Jullie maken beiden generalisaties die ik ongeveer even stompzinnig vindt.


Mijn vooroordelen heb ik al bewezen dat ze correct zijn.

Vooroordelen zijn nooit correct.


Peyote raakt niemand natuurlijk door de hele Islam als grond van alle kwaad te zien. Er zijn natuurlijk geen moslims hier.

Dat is helemaal waar, maar waarom dan gelijk en het westen en alle niet moslims als een stelletje hoerenlopers te bombarderen (of leveranciers) en de islam daarboven te stellen...terwijl dat niet zo is.


En heb jij hem errop gewezen dat zijn uitspraken niet konden?

Dat heb ik zojuist gedaan.


Nee je moedigde hem eigenlijk nog aan ook door je :duim: op te steken. Dus doe aub niet zo schijnheilig.

Gelul, goed LEZEN die duim was voor iemand anders...NOG EVEN TERUGBLADEREN SCHAAP.


Jouw respons ook niet, je stak zelfs je :duim: voor hem op ! Overigens weet ik dat ik geen onzin praat, alles wat ik beweer klopt ook. Je kunt wel allerlei dingetjes copieren maar als ik hier ga beginnen met copieren dan zul je zien op welke grote schaal de sexindustrie toeslaat in vooral zuidoost-azie.

Ik stak geen DUIM op naar peyote. Lees maar even terug. En neem je woorden in. En ja, er is zeker een rampzalige sexindustire in ZO-azie, maar daar zijn helaas ook de moslims bij betrokken.


het enige verschil is dat mijn beweringen juist zijn. En ik weet één ding dat het westerse blazoen verruit het meest bezoedelt is wat betreft sexueel misbruik. Jouw woordkeuze van ''minstens net zo bezoedelt ''is dus volledig uit de lucht gegrepen.

Nee dat is het niet. Ik draag feiten aan die dat staven. Maar dat is het probleem bij mensen met vooroordelen: die laten de onderbuik beslissen en niet de ratio.


Dan word het eens tijd voor je om dat in de praktijk te brengen, tot nu toe heb ik er weinig tot niets van gezien.

Noem 1 racistische uitspraak van mij en je krijgt gelijk.

manc
10-08-03, 21:03
Die duimen waren dus voor maarten en an3sdej .... (even die 2e naam opgezocht die was ik vergeten)

Nu jij weer, schaapie. Misschien een brilletje kopen? Ik dacht zelfs net als jij dat het een nep-allochtoon was (zo'n vermomde Smit) en probeerde hem met wat Tagalog uit de tent te lokken...

Maarten
11-08-03, 04:01
Djeezis manc, wat een veldslagen lever jij hier..
Nou is het mijn beurt om te zeggen: wat een heldendaad! Nóg meer tijd teveel dan ik!
Maar Schaap z'n weitje is wel teruggebracht tot een paar vierkante meter vind ik.

Gedonder rond seks is er gewoon overal.
En waar er een taboe op rust, daar gebeurt het in het geheim.
En waar mensen meer centen er voor hebben, gebeurt het meer.
En waar lui met centen zitten, daar komt de lokale bevolking met een hoop aanbod.
En in armere streken hebben vrouwen nogal eens geen andere keus.

Schaap, het moet je toch wat zeggen dat er in de Heilige stad Qom prostitutie is, en bepaald niet een klein beetje.
Zolang er seks bestaat is er prostitutie en misbruik. Kerels worden gewoon heet!
Kerels zijn gewoon bereid er centen voor neer te tellen, en het "product" laat zich makkelijk leveren. Dus is het van alle tijden.
Tuurlijk zijn er kringen waar het niet of nauwelijks gebeurt. Dat zul je in de wereld van Islam ook hebben.

Maar prostitutie en misbruik zijn moeilijk te meten op plaatsen waar het tegen de moraal is. Moslimlanden? Er zullen beschrijvingen zijn van de grote steden. Maar daarbuiten? Wie weet dat? En als het onderwerp taboe is, dan wordt er niet veel over geschreven. En zie jij gewonne meisjes daar aangifte doen, zodat er rechtzaken van komen? Ik niet.

Zwarte Schaap
11-08-03, 04:14
Geplaatst door manc
Een aantal heeft een grote minderheid moslims. En er zitten ook moslimlanden tussen de afnemers beste Schaap. Grote afnemers in sommige gevallen. Voorts is het zo dat in sommige landen de regering het probleem erkent en in andere landen het probleem zogenaamd niet zou bestaan. Noem de landen maar op die een grote moslimminderheid hebben. Sri lanka heeft 8 % moslim en de filipijnen 5 %. Dat noem ik geen grote minderheid. Overigens wil dat niet zeggen dat ze mee doen aan de export. Gezien de moslimvrijheidsstrijd op de filipijnen betwijfel ik of ze daaraan meedoen.

We hebben het over de massaindustrie niet over vrouwenmisstanden die in elk land voorkomen. De sextoerisme kun je niet verbergen dus de vaak aangehaalde argument (wegens gebrek aan bewijs) dat sommige landen het niet erkennen is uit de lucht gegrepen in dit geval.


In dat geval is je lijstje voor de helft incorrect. Java levert moslimhoertjes, bangadesh en in veel van die andere landen wonen ook gewoon moslims. Als je zegt dat die niet mee doen aan de aanbiedende (pooier) of afnemende (hoerenloper) kant ben je niet eerlijk.
Op de eerste plaats zijn bangladesh en indonesie het langst gekoloniseerd door de europeanen, die schade kun je niet in een paar jaar weghalen. De kolonisatie heeft daar hard ingeslagen.

ten tweede we hebben het over sextoerisme en vrouwenexport, in elk land zitten prostitues, maar we hebben het over de gevallen waar dat structureel geleid heeft tot een sexindustrie. Je kunt niet ontkennen dat de zuidoost aziatische landen daar in uitschieten. Je moet niet elke keer naar de gewone prostitutie grijpen en je daarachter verbergen.

ten derde noem jij maar de landen op met hun aandeel van moslims daarin ! IK heb je al wat getallen genoemd, 5 en 8 % moslims in de filipijnen en sri lanka. Dat zijn getallen die te evrwaarlozen zijn en daarnaast staat niet vast dat zij daar aan mee doen.


Nee, ik kan nog wel even doorgaan. Ik noemde alleen een bijzonder schrijnend geval...als je alleen al naar de aantallen kijkt. Voorts is het zo dat meisjes in die landen niet alleen sexueel worden misbruikt maar ook nog om het minste of geringste zuur over zich heen kunnen krijgen. Noem die landen maar op, en hou je aan het onderwerp, we hebben het over masale sextoerisme en vrouwenexport. Tot nu toe ben je niet verder gekomen dan Bangladesh, het armste land ter wereld. En zelfs dan als je bangladesh met de filipijnen gaat vergelijken dan doet bangladesh het nog beter als de filipijnen terwijl de filipijnen minder inwoners en een hogere levensstandaard hebben.


Dan heb JIJ niet gelezen: tanzania, pakistan,KSA, de golfstaten, India, egypte, bangladesh, java, iran etc.etc. en veel van de landen die jij noemt wonen ook hopen molims en die doen ook gewoon lekker mee hoor. Als je eens zou reizen kan je dat met eigen ogen zien.

Hallo we hebben het over landen die de vrouwen masaal aan de sexindustrie leveren voor het sextoerisme. Een paar zinnetjes over vrouwenmishandeling kan ik over elke land vinden. Ik zou zeggen kijk even bij de verenigde naties dat houdt zich echt pas echt bezig met de sextoerisme. Al die landen die jij noemt zul je daar niet aantreffen, des te meer de landen die ik wel genoemd heb.


Ook de filipijnen, maar niet alleen de filipijnen. Dat is mijn punt. Moslims ('jouw' cultuur) doen net zo lekker mee hoor. Als je eens in een Nederlandse hoerenbuurt loopt mag jij het aantal snorren tellen. We hebben het over het uitleveren van de vrouwen aan de sexindustrie, volgens mij zijn die vrouwen niet afkomstig uit de moslimlanden maar des te meer uit de zuid-amerika en zuidoostazie. De vrouwenexport waar we het over hebben.


Jullie maken beiden generalisaties die ik ongeveer even stompzinnig vindt. Dat is jouw mening wat ik niet deel. Overigens heb je je aandacht goed besteed in het bestrijden van die zogenaamde stompzinnigheid.


Vooroordelen zijn nooit correct Fout, vooroordelen kunnen verkeerd zijn als ze van te voren verkeerd zijn ingeschat maar aan de andere kant kunnen ze ook bevestigd worden, dus goed ingeschat hebben.


Dat is helemaal waar, maar waarom dan gelijk en het westen en alle niet moslims als een stelletje hoerenlopers te bombarderen (of leveranciers) en de islam daarboven te stellen...terwijl dat niet zo is Feit blijft staan dat er een masale sextoerisme is van en naar de europese landen en zuid-oostazie. In Islamitische landen is dat veel minder terwijl ze soms nog armer zijn dan de zuidoostaziatische landen.


Dat heb ik zojuist gedaan.
Je zoekt ook een overtuigende moment om dat te doen, NOT !


Gelul, goed LEZEN die duim was voor iemand anders...NOG EVEN TERUGBLADEREN SCHAAP. Je hebt gelijk maar wat betekende die filipijnse spreuk naar peyote toe? HAd je hem in het filipijns boos toegesproken?


En ja, er is zeker een rampzalige sexindustire in ZO-azie, maar daar zijn helaas ook de moslims bij betrokken. Ongetwijfeld, maar geef ook nu eens toe dat juist de niet moslimlanden hiervan duidelijk het slachtoffer zijn en dat de sextoerismestroom vooral naar en van het westen stroomt.


Nee dat is het niet. Ik draag feiten aan die dat staven. Maar dat is het probleem bij mensen met vooroordelen: die laten de onderbuik beslissen en niet de ratio. Het zijn geen overtuigende feiten die mijn stelling onderuit halen. Het enige wat jij doet is met de ratio ontkenningen zoeken en bevestigingen van mijn bewering uit de weg gaan.


Noem 1 racistische uitspraak van mij en je krijgt gelijk. Jij maakt er nu racisme van terwijl waar ik op reageerde een veel grotere lading dekt.

Ik reageerde hierop:
Racisme bestrijd je niet met racisme maar met verstand. Leugens bestrijd je niet met leugens, maar met de waarheid. Duisternis niet met duisternis maar met licht.

Het gaat dus niet alleen om racisme, maar ook om leugens en duisternis. Ik ben best wel bereid om je enkele uitspraken van jou te citeren die perfect bij de originele beschrijving passen. Soms zijn ze ook racistisch.


Geplaatst door bman
In deze tijd is de Islam de meest in het oog springende levensfisofie (om het even ruim te definieren) die voor allerlei geweld en wangedrag zorgt:

01-02-2003 17:54 Dit lijkt verdacht veel op de verklaring van meneer de filipino,.....hmmz !


Geplaatst door bman
Een ding is duidelijk: de profeet had ruzie met een paar andersdenkenden en heeft uiteindelijk het hele zooitje over de kling gejaagd. Zijn volgelingen vinden het allemaal achteraf wel prachtig: het waren toch maar leugenachtige goddeloze kutjoden.

04-02-2003 23:42


Geplaatst door bman
maar het feit blijft staan dat binnen een bepaalde bevolkingsgroep (laten we deze de mediteraan-islamitische noemen) de jongens blijbaar bloot staan aan een regime en sociale omgeving die hen het slechte pad opleidt (cq de gevangenis in) en waarin meisjes stelselmatig worden onderdrukt waaruit 2 ontsnappings mogelijkheden zijn: men doet geod haar best op school of men ontsnapt de boel via een opvanghuis.

11-10-2002 11:44


Geplaatst door bman
dat komt omdat de marokkanen zelf hun eigen land niet (kunnen) runnen..daarom genieten ze maar in Frankrijk, Nederland en Belgie van de weelde van het decadente westen.

14-10-2002 21:58


Geplaatst door bman
Ik weet wel op wie Nawijntje zich van mij mag storten. Een aantal mensen zie ik liever vandaag dan morgen naar de eerste de beste woestijngrot vertrekken

14-10-2002 22:26


Geplaatst door bman
Even kijken: Mohammed was een geweldadige struikrover die met kleine meisjes naar bed ging. Mag ik dat niet zeggen? Flikker een eind op man.

13-10-2002 18:25


Geplaatst door bman
En mijn bedoeling was toch duidelijk: ik wilde laten zien dat ik moet kunnen zeggen wat ik denk. Ookal vind jij het misschien niet leuk om te horen dat de profeet zijn handen niet van kinderen af kon houden of dat hij karavanen overviel.

14-10-2002 23:01


Geplaatst door bman
Namens 'de moslims' en 'de islam' wordt alleen gesproken bij oproepen schrijvers en dissidenten te vermoorden, de VS te vernietigen, de zionisten te vermoorden of het westen ten gronde te richten.

14-10-2002 17:55

Zwarte Schaap
11-08-03, 04:25
Geplaatst door Maarten
Djeezis manc, wat een veldslagen lever jij hier..
Nou is het mijn beurt om te zeggen: wat een heldendaad! Nóg meer tijd teveel dan ik!
Maar Schaap z'n weitje is wel teruggebracht tot een paar vierkante meter vind ik.

Gedonder rond seks is er gewoon overal.
En waar er een taboe op rust, daar gebeurt het in het geheim.
En waar mensen meer centen er voor hebben, gebeurt het meer.
En waar lui met centen zitten, daar komt de lokale bevolking met een hoop aanbod.
En in armere streken hebben vrouwen nogal eens geen andere keus.

Schaap, het moet je toch wat zeggen dat er in de Heilige stad Qom prostitutie is, en bepaald niet een klein beetje.
Zolang er seks bestaat is er prostitutie en misbruik. Kerels worden gewoon heet!
Kerels zijn gewoon bereid er centen voor neer te tellen, en het "product" laat zich makkelijk leveren. Dus is het van alle tijden.
Tuurlijk zijn er kringen waar het niet of nauwelijks gebeurt. Dat zul je in de wereld van Islam ook hebben.

Maar prostitutie en misbruik zijn moeilijk te meten op plaatsen waar het tegen de moraal is. Moslimlanden? Er zullen beschrijvingen zijn van de grote steden. Maar daarbuiten? Wie weet dat? En als het onderwerp taboe is, dan wordt er niet veel over geschreven. En zie jij gewonne meisjes daar aangifte doen, zodat er rechtzaken van komen? Ik niet.

Het gaat niet om de algemene prostitutie maar over de masale sextoerisme dat tot legale industrie is verworden in de zuid-oost aziatische landen. De Latijns amerikaanse landen behoren er ook toe.

Meneer de filipino beweert de dat de islam cultuur zo slecht is dat voor alles verantwoordelijk is hierbij berichte hij ook over de vrouwen die zo erg worden onderdrukt in de islam. Mijn reaktie hierop is dat zijn land met haar masale sextoerismecomplex kennelijk de vrouwen het daar wel goed hebben.

Als je verder goed kijkt naar de voormalige kolonien dan zie dat vooral de niet-moslimlanden worden gebruikt als leverancier voor de vrouwensexcomplex van sextoerisme en vrouwenexport. Kennelijk zijn in de landen waar de islam is, de vrouwen beter tegen deze vrouwenvernederingen beschermd worden en kennelijk niet zo onderdrukt worden als in zijn land.

Daar gaat de discussie over, de taloze uitweidingen moeten keer op keer tot een paar vierkante centimeters teruggebracht worden.

an3sdej
11-08-03, 07:43
Kennelijk zijn in de landen waar de islam is, de vrouwen beter tegen deze vrouwenvernederingen beschermd worden en kennelijk niet zo onderdrukt worden als in zijn land.

In die landen mogen vrouwen nauwelijks het huis uit, daar is hun huis hun gevangenis. Zwaar bewaakt door de sociale controle en religieuse politie.

Leed met leed vergelijken heeft niet zoveel zin. Alle monotheïstische godsdiensten zijn vrouwonvriendelijk, de één alleen iets meer dan de ander.

We zijn wel erg off-topic, het gong over "Marokkanen verenigt u tegen de rascistische moord op een broeder" dacht ik.

Mark
11-08-03, 07:58
Geplaatst door an3sdej

We zijn wel erg off-topic, het gong over "Marokkanen verenigt u tegen de rascistische moord op een broeder" dacht ik.

Maar toch een interessante discussie!

ps Manc: nog aan het jobhunten?

peyote
11-08-03, 08:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Meneer de filipino beweert de dat de islam cultuur zo slecht is dat voor alles verantwoordelijk is hierbij berichte hij ook over de vrouwen die zo erg worden onderdrukt in de islam. Mijn reaktie hierop is dat zijn land met haar masale sextoerismecomplex kennelijk de vrouwen het daar wel goed hebben.

Als je verder goed kijkt naar de voormalige kolonien dan zie dat vooral de niet-moslimlanden worden gebruikt als leverancier voor de vrouwensexcomplex van sextoerisme en vrouwenexport. Kennelijk zijn in de landen waar de islam is, de vrouwen beter tegen deze vrouwenvernederingen beschermd worden en kennelijk niet zo onderdrukt worden als in zijn land.

Dat jij het seks toerisme in andere landen er bij haalt om de vrouw onvriendelijkheid aan te tonen, is als ik jou reacties zo lees een verschil in opvatting.
Jij hebt er over dat “de mannen in de philipijnen niet voor hun kunnen vrouwen zorgen”, en dat beschermen van de vrouw zie ik vaker terug in de moslim cultuur. Wat de één ziet als bescherming, ziet de ander als onderdrukking.

In veel andere culturen worden vrouwen gezien als mensen die voor zichzelf kunnen zorgen, en hun eigen beslissingen nemen. Dat er vrouwen tegen hun wil of door mooie praatjes in de seksindustrie belanden of als exportproduct gebruikt worden is natuurlijk te gek voor woorden. Op de filippijnen gaat dit gelukkig maar om een klein gedeelte, maar elke vrouw is er één teveel. Dat “de filipijnen vrouwen massaal laat gebruiken in de sexindustrie” is ook weer zo’n genuanceerde uitspraak van jou. Helaas zie je overal ter wereld dat waar geld te verdienen valt, er mensen het slachtoffer van kunnen worden.

Maar de meeste filipina’s die naar het buitenland hebben een normale baan of zijn gewoon getrouwd met een buitenlander. En waarom zullen ze niet op zo’n manier voor een betere toekomst kiezen, als dat op de philippijnen een stuk moeilijker of zelfs onmogelijk is?

Mijn eerste post was trouwens naar aanleiding van het krantenartikel in de openingspost, waarin de voorzitter Jamal Ftieh (Komitee van Marokkaanse Arbeiders in Nederland) het heeft over 'zinloos politiegeweld', maar mogelijk ook 'discriminatie' en ''dit was bewust moord''.

Omdat ik dit zelf zeer typerend vind over hoe veelal (marrokaanse) moslims in mijn ogen zich zelf iedere keer in een slachtoffer rol weten te plaatsen, probeerde ik uiteen te zetten waar volgens mij de oorzaak is. En volgens mij komt dat inderdaad door hun eigen godsdienst superieur te vinden en de aanwezige cultuur frustraties. Dat merk ik ook wel in jou reacties, zoals de bewering dat “mannen uit de philipijnen liever bij zijn uitbuiter op schoot ligt te knorren en af te geven op anderen die niet zo zwak als hij zijn”.

Nu ik mijn eerste post zo terug lees, had ik achteraf in sommige gedeeltes duidelijker kunnen zijn, want ik ben niet van mening dat de moslim cultuur op zich slechter zou zijn als welke andere cultuur dan ook. Ik wil alleen aangeven hoe ik het zie waardoor er de laatste tijd zoveel problemen zijn hier.
Jammer genoeg heb ik geen overtuigende bewijzen gehoord of gezien dat het anders zou zijn.

taouanza
11-08-03, 09:01
Geplaatst door peyote
Dat jij het seks toerisme in andere landen er bij haalt om de vrouw onvriendelijkheid aan te tonen, is als ik jou reacties zo lees een verschil in opvatting.
Jij hebt er over dat “de mannen in de philipijnen niet voor hun kunnen vrouwen zorgen”, en dat beschermen van de vrouw zie ik vaker terug in de moslim cultuur. Wat de één ziet als bescherming, ziet de ander als onderdrukking.

In veel andere culturen worden vrouwen gezien als mensen die voor zichzelf kunnen zorgen, en hun eigen beslissingen nemen. Dat er vrouwen tegen hun wil of door mooie praatjes in de seksindustrie belanden of als exportproduct gebruikt worden is natuurlijk te gek voor woorden. Op de filippijnen gaat dit gelukkig maar om een klein gedeelte, maar elke vrouw is er één teveel. Dat “de filipijnen vrouwen massaal laat gebruiken in de sexindustrie” is ook weer zo’n genuanceerde uitspraak van jou. Helaas zie je overal ter wereld dat waar geld te verdienen valt, er mensen het slachtoffer van kunnen worden.

Maar de meeste filipina’s die naar het buitenland hebben een normale baan of zijn gewoon getrouwd met een buitenlander. En waarom zullen ze niet op zo’n manier voor een betere toekomst kiezen, als dat op de philippijnen een stuk moeilijker of zelfs onmogelijk is?

Mijn eerste post was trouwens naar aanleiding van het krantenartikel in de openingspost, waarin de voorzitter Jamal Ftieh (Komitee van Marokkaanse Arbeiders in Nederland) het heeft over 'zinloos politiegeweld', maar mogelijk ook 'discriminatie' en ''dit was bewust moord''.

Omdat ik dit zelf zeer typerend vind over hoe veelal (marrokaanse) moslims in mijn ogen zich zelf iedere keer in een slachtoffer rol weten te plaatsen, probeerde ik uiteen te zetten waar volgens mij de oorzaak is. En volgens mij komt dat inderdaad door hun eigen godsdienst superieur te vinden en de aanwezige cultuur frustraties. Dat merk ik ook wel in jou reacties, zoals de bewering dat “mannen uit de philipijnen liever bij zijn uitbuiter op schoot ligt te knorren en af te geven op anderen die niet zo zwak als hij zijn”.

Nu ik mijn eerste post zo terug lees, had ik achteraf in sommige gedeeltes duidelijker kunnen zijn, want ik ben niet van mening dat de moslim cultuur op zich slechter zou zijn als welke andere cultuur dan ook. Ik wil alleen aangeven hoe ik het zie waardoor er de laatste tijd zoveel problemen zijn hier.
Jammer genoeg heb ik geen overtuigende bewijzen gehoord of gezien dat het anders zou zijn.


3awd elkrrek!

manc
11-08-03, 11:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Noem de landen maar op die een grote moslimminderheid hebben. Sri lanka heeft 8 % moslim en de filipijnen 5 %. Dat noem ik geen grote minderheid. Overigens wil dat niet zeggen dat ze mee doen aan de export. Gezien de moslimvrijheidsstrijd op de filipijnen betwijfel ik of ze daaraan meedoen.

Mijn ervaring is dat waar er een moslimvrijheidstrijd is er ook gewoon doorgeneukt wordt hoor. Alleen zijn de moslims dan soms zelf de klanten. Soms betalen ze er niet eens voor. Serieus, moslims zijn gewoon net normale mensen. Daar kunnen jij en ik niets aan veranderen.


We hebben het over de massaindustrie niet over vrouwenmisstanden die in elk land voorkomen. De sextoerisme kun je niet verbergen dus de vaak aangehaalde argument (wegens gebrek aan bewijs) dat sommige landen het niet erkennen is uit de lucht gegrepen in dit geval.

Bangladesh. Veel sexindustrie in de moslimwereld is wat meer verborgen en intern. (zoals Iran bijvoorbeeld)


Op de eerste plaats zijn bangladesh en indonesie het langst gekoloniseerd door de europeanen, die schade kun je niet in een paar jaar weghalen. De kolonisatie heeft daar hard ingeslagen.

Oh, dus het was de kolonisatie? Nou, de bengalis hebben ondertussen al de ene na de andere zuivering gehouden in hun land om dat land van alles wat niet islamitisch is te zuiveren. En de protitutie van javaanse meisjes op Bali is een recent fenomeen. Heeft de Islam niet kunnen stoppen.


ten tweede we hebben het over sextoerisme en vrouwenexport, in elk land zitten prostitues, maar we hebben het over de gevallen waar dat structureel geleid heeft tot een sexindustrie. Je kunt niet ontkennen dat de zuidoost aziatische landen daar in uitschieten. Je moet niet elke keer naar de gewone prostitutie grijpen en je daarachter verbergen.

Ik zie het morele verschil nauwelijks. Ik zie wel dat WIJ in DIT land fatsoenlijker met onze hoeren omgaan dan in bijvoorbeeld Pakistan of Bangladesh.


ten derde noem jij maar de landen op met hun aandeel van moslims daarin ! IK heb je al wat getallen genoemd, 5 en 8 % moslims in de filipijnen en sri lanka. Dat zijn getallen die te evrwaarlozen zijn en daarnaast staat niet vast dat zij daar aan mee doen.

Dat staat WEL vast. Ik ben er geweest. Zo'n mannetje met een plaatje van de Ka'aba in zijn auto en zo'n witte topi is een moslim in Sri-lanka...die bieden ook wel 's kleine jongetjes aan. (aan duitsers vooral..)


Noem die landen maar op, en hou je aan het onderwerp, we hebben het over masale sextoerisme en vrouwenexport. Tot nu toe ben je niet verder gekomen dan Bangladesh, het armste land ter wereld. En zelfs dan als je bangladesh met de filipijnen gaat vergelijken dan doet bangladesh het nog beter als de filipijnen terwijl de filipijnen minder inwoners en een hogere levensstandaard hebben.

Precies: het is ARMOE die dit in de hand werkt.

Ik zou zeggen kijk even bij de verenigde naties dat houdt zich echt pas echt bezig met de sextoerisme. Al die landen die jij noemt zul je daar niet aantreffen, des te meer de landen die ik wel genoemd heb.

In die landen tref je dat OOK aan, en in veel gevallen in het MO gaat het niet om het standaar 'toerisme'.


We hebben het over het uitleveren van de vrouwen aan de sexindustrie, volgens mij zijn die vrouwen niet afkomstig uit de moslimlanden maar des te meer uit de zuid-amerika en zuidoostazie. De vrouwenexport waar we het over hebben.

[quote] Feit blijft staan dat er een masale sextoerisme is van en naar de europese landen en zuid-oostazie. In Islamitische landen is dat veel minder terwijl ze soms nog armer zijn dan de zuidoostaziatische landen.

NEe, dat komt omdat in veel islamitische landen de prostituie lokaal wordt geregeld. Europeanen en Amerikanen hebben meer geld, kunnen ook verder reizen om hun ding te doen of wat 'op te halen'. Als je het gedrag ziet van rijke Arabieren (KSA?) zie je dat er in feite geen enkel verschil is tussen een witte smeerpijp en een bruine smeerpijp.


Je hebt gelijk maar wat betekende die filipijnse spreuk naar peyote toe? HAd je hem in het filipijns boos toegesproken?

Ik zei iets...wilde ff testen of ie wel echt een filipino was...(wacht maar of iet reageert)


Ongetwijfeld, maar geef ook nu eens toe dat juist de niet moslimlanden hiervan duidelijk het slachtoffer zijn en dat de sextoerismestroom vooral naar en van het westen stroomt.

Dat is ook zo: in het westen (en in Japan) hebben de mensen meer geld hiervoor. Maar als het op vraag en aanbod komt is DAT het verschil, niet het geloof van de mensen. Geloof me: in oost-Afrika kan je zelfs hoeren zien rond lopen van top tot teen in zwarte islamitisch jurk met alleen de ogen zichtbaar.


Het gaat dus niet alleen om racisme, maar ook om leugens en duisternis. Ik ben best wel bereid om je enkele uitspraken van jou te citeren die perfect bij de originele beschrijving passen. Soms zijn ze ook racistisch.

Geen een van die uitspraken was racistisch in mijn ogen en zeker niet zo bedoeld. En ja ik heb een andere mening over de profeet en de Islam dan jij, dat recht heb ik.

manc
11-08-03, 12:00
Geplaatst door Mark
Maar toch een interessante discussie!

ps Manc: nog aan het jobhunten?

:( Dat is toch wel duidelijk.

manc
11-08-03, 12:02
Geplaatst door Maarten
Djeezis manc, wat een veldslagen lever jij hier..
Nou is het mijn beurt om te zeggen: wat een heldendaad! Nóg meer tijd teveel dan ik!
Maar Schaap z'n weitje is wel teruggebracht tot een paar vierkante meter vind ik.

Gedonder rond seks is er gewoon overal.
En waar er een taboe op rust, daar gebeurt het in het geheim.
En waar mensen meer centen er voor hebben, gebeurt het meer.
En waar lui met centen zitten, daar komt de lokale bevolking met een hoop aanbod.
En in armere streken hebben vrouwen nogal eens geen andere keus.

Schaap, het moet je toch wat zeggen dat er in de Heilige stad Qom prostitutie is, en bepaald niet een klein beetje.
Zolang er seks bestaat is er prostitutie en misbruik. Kerels worden gewoon heet!
Kerels zijn gewoon bereid er centen voor neer te tellen, en het "product" laat zich makkelijk leveren. Dus is het van alle tijden.
Tuurlijk zijn er kringen waar het niet of nauwelijks gebeurt. Dat zul je in de wereld van Islam ook hebben.

Maar prostitutie en misbruik zijn moeilijk te meten op plaatsen waar het tegen de moraal is. Moslimlanden? Er zullen beschrijvingen zijn van de grote steden. Maar daarbuiten? Wie weet dat? En als het onderwerp taboe is, dan wordt er niet veel over geschreven. En zie jij gewonne meisjes daar aangifte doen, zodat er rechtzaken van komen? Ik niet.

Precies mijn punt! Dat is precies zo met bijvoorbeeld verkrachtingen....die 'bestaan ' haast niet in de islamitische wereld. Dat dit komt omdat als een meisje dat misbruikt of verkracht is aangifte gaat doen vaak zelf het risico loopt op straf (omdat verkrachting volgens de Sharia haast niet te bewijzen is) wordt dan vergeten.

Ja, de witten, de bruinen, de gelen en de zwarten, we hebben allemaal onze perverselingen, onze smeerpijpen en we nemen allemaal deel aan onderdrukking.

peyote
11-08-03, 12:48
Geplaatst door manc
Ik zei iets...wilde ff testen of ie wel echt een filipino was...(wacht maar of iet reageert)
Patawarin ninyo ako sa aking pagsabat, amoy yuropeo ka.
Niet negatief bedoeld hoor.

Trouwens zie pagina 5, daar had ik op je eerste begroeting gereageerd.

Mark
11-08-03, 12:52
Geplaatst door manc
:( Dat is toch wel duidelijk.

Tja, als ik meer tijd had zou ik me ook zo in de discussies mengen met allerlei verwijzingen naar literatuur enzo....

heus waar ;)

Maarten
11-08-03, 13:22
Schaap, ik geloof niet erg meer in wedstrijdjes Islam-westen. Veel zinniger is op per cultuur te analyseren wat er nou precies mis is, en dan binnen die cultuur een oplossing te zoeken.

De neiging om Islam te verdedigen of op te hemelen vind ik wel heel begrijpelijk, maar ik ben niet altijd gelukkig met de manier waarop de vergelijkingen gemaakt worden.

Het prostitutiprobleem en bescherming van vrouwen is behoorlijk complex. Het gaat er om hoe vrijheden gegeven en beheerst worden in een systeem, en alle controlemechanismen. Het gaat om vrijheid versus misbruik. De bescherming hangt van ontzettend veel dingen af: de economische situatie, de juridische situatie, sociale controle, diversiteit van culturen.

Laat ik het nog maar breder maken. Bijna alle Islam-westen discussies komen neer op de vraag hoe je vrijheid het beste kunt regelen.
Moslims wijzen qua vrijheid graag op de moraal en Islam, en op de uitwassen hier.
En de vrijheid hier? Het begon bij de verlichting. Daarna het 19e eeuwse liberalisme van Kant. Vervolgens indamming van de vrijheid en een grotere nadruk op solidariteit bij Marx/Lenin. En enigszins vergelijkbaar bij hitler.
Maar wat overleefde qua methode van vrijheidsbeperking, dat was de sociaal-democratie, plus de resultaats-gerichte visies die een optelsom waren van humanisme, stukken christendom en socialisme. (en uiteraard het oorspronkelijke liberalisme)
Dat leverde een samenleving op, die enerzijds een goede ondersteunig geeft aan vrijheid, zodat landen zich kunnen ontwikkelen door de inzet van de burgers, en anderzijds beperkingen die de nadelen daarvan moeten indammen. We kregen de rechten van de mens, feminisme, en allerlei andere emancipatorische stromingen, ook in de religie.

Zijn we klaar? Nee. Is er nog rotzooi? ja. Maar de vraag is nog steeds: hoe geef je daadwerkelijke steun aan vrijheid, en hoe dam je de nadelen ervan in. In feite gaat het nog steeds over goed en slecht, en wil ik niet zeggen dat het westen alles op de beste manier opgelost heeft.
Maar wat het westen met zijn vrijheidssysteem intussen wél heeft, dat is een systeem wat welvaart brengt, en niet zonder ontwikkeling van zijn bevolking kan, en die dus stimuleert. En verder, dat goed/slecht niet statisch bepaald zijn, maar elke keer weer in een dynamisch proces vastgesteld worden, zodat er elke keer weer dynamisch een oplossing kan komen. Ik zeg niet dat het perfect werkt, maar het is wel een enorme kracht van het systeem.

Prostitutie en het misbruik erin zijn gewoon deel van het probleem. Nou zijn alle beschaafde mensen ter wereld tegen misbruik. En hoe hoger de ontwikkeling van de bevolking, hoe meer tegenkrachten er zijn. En het systeem stimuleert die ontwikkeling van mensen. Het systeem verschaft ook juridische middelen, en steekt centen in onderzoek, en ondersteunt krachten die het misbruik willen bestrijden. Er is bijvoorbeeld gewoon een hoerenvakbond. En er is een pers, die misstanden signaleert.

Islam stelt veel meer absolute normen. Het schrijft gewoon voor wat je doet en wat niet. Het laat gewoon vrijheid, zolang je maar binnen de grenzen van de voorschriften blijft. De vrijheid die je hebt, dat is de vrijheid om God te dienen, en verder laat je wat verboden is.
Islam is misschien wel een compleet normensysteem (volgens mij niet), maar de grote kritiek is eigenlijk, dat het geen motor of ondersteuning geeft voor de vrijheid.
Vrijheid, dat is God dienen, en de aandacht gaat dan toch weer vooral uit naar bidden en de voorschriften. Maar dat is geen filosofie die aansluit- of ondersteunig geeft- of stimulans geeft aan daadkracht en organisatie. En ook hoe de overheid regeert, daar geeft islam nauwelijks een filosofie over. Ja, de overheid wordt geacht Islam te steunen, maar met zoiets regeer je echt geen land hoor.

Nou zeg ik niet graag iets slechts van Islam of moslimculturen, tenzij ik heel precies kan aangeven wat onwenselijk is. Maar toch speelt rond Islam vaak de vraag of het middel niet erger is dan de kwaal?
Ik maak de vergelijking echt niet graag, maar toch.. In landen met een sterke controle is er weinig criminaliteit. Dat gold ook voor hitler-duitsland, of gebieden waar de maffia regeert. Er heerst dan "orde". Maar de grote vraag is dan toch wat het prijskaartje voor die orde precies is.

En wat prostitutie betreft: Er zijn gewoon beschermende regels voor vrouwen, en die wérken ook. (ten dele) Ik zeg ook niet dat vrouwen overal een slechte positie hebben, want ze vinden zelf van niet. Ze moeten het vooral ook zelf uitmaken. Maar de klacht is dezelfde: Islam dwingt vrouwen wel in de rol van de vele voorschriften, en er is weinig uitgesproken filosofie, die de vrijheid van vrouwen actief ondersteunt. Ja, ze moeten vooral liefhebbend en dienstbaar zijn, en daar worden ze op gewaardeerd. In theorie tenminste, want in praktijk gaat het in Islam voortdurend over de indamming van de vrijheid voor vrouwen. Ze hebben vooral de vrijheid om deugdzaam te zijn. En verder is het maar de vraag wat manlief over de vrijheid beslist. (in seculiere landen ligt dat wat anders..) Sommigen vinden dat toch een soort maffia-systeem, ook al zijn er goede effecten zoals m.b.t. de prostitutie.

Maar nogmaals: je moet per subcultuur kijken waar ellende van komt, en wat dan wenselijk is.

Canaris
11-08-03, 13:25
als toeschouwer ben ik verbaasd over deze discussie

Een man komt met een mes op een politieagent af , en nu wordt er gediscussieerd of dat een rascitische moord zou zijn?

Wanneer je met een mes op een poltieagent afkomt , zou het normaal moeten zijn , dat je met recht angst om je leven hebt. Het is van de zotten dat jullie er überhaupt nog over discusieren

Mes & Politieagent is een niet toelaatbare kombinatie.

Punt.

manc
11-08-03, 13:30
Geplaatst door peyote
Patawarin ninyo ako sa aking pagsabat, amoy yuropeo ka.
Niet negatief bedoeld hoor.

Trouwens zie pagina 5, daar had ik op je eerste begroeting gereageerd.


Magingat! Bakit kayo sabi mga salita masama? Ito hindi magalang! ;)

p.s. Hindi ako marunong mag Tagalog totoong tunay mabuti.
pps. Mga babae marakit sa Deat…

(voor Mark: Awas! Bagaimana kamu berkata kata kata jelek? Itu tidak berbahasa. p.s. Aku tiday omong Tagalog baik sekali. Seorang sudah bisa omong bahasa Tagalog saya dengan kamus: kenalan tidak usa. ;) )

Maarten
11-08-03, 16:47
Geplaatst door Canaris

Mes & Politieagent is een niet toelaatbare kombinatie.

Punt.

Mee eens. Maar de man kwam niet aanstormen, maar stond op 1,70 meter. Wel een levensgevaarlijke afstand. Maar de vraag is bijvoorbeeld, waarom er niet op een minder vitaal lichaamsdeel geschoten is.
Ander punt is dat er al veel gekrakeeld wordt, nog voor de zaak duidelijk is.

Zwarte Schaap
11-08-03, 17:14
Geplaatst door manc
Geen een van die uitspraken was racistisch in mijn ogen en zeker niet zo bedoeld. En ja ik heb een andere mening over de profeet en de Islam dan jij, dat recht heb ik.

Hou nou op met die poppenkast man, je uitspraken spreken boekdelen.(en dan heb ik maar ongeveer 200 van de 4760 berichten van je bekeken/gelezen en van wat ik gevonden heb was dat maar een bloemlezing, laat staan als ik ze allemaal ga lezen en ga posten!)

Je wil me toch niet vragen om de gequote uitspraken van je te becommentarieren en aan te geven wat er leugenachtig, duister en racistisch aan is?

Het is leuk geweest :vierkant:

Zwarte Schaap
11-08-03, 17:18
Geplaatst door peyote

Nu ik mijn eerste post zo terug lees, had ik achteraf in sommige gedeeltes duidelijker kunnen zijn, want ik ben niet van mening dat de moslim cultuur op zich slechter zou zijn als welke andere cultuur dan ook. Ik wil alleen aangeven hoe ik het zie waardoor er de laatste tijd zoveel problemen zijn hier.
Jammer genoeg heb ik geen overtuigende bewijzen gehoord of gezien dat het anders zou zijn.

Ik heb ook geen overtuigende argumenten van jou gehoord dat het wel zo is. Je poneert een stelling die je met lucht onderbouwt.

Zwarte Schaap
11-08-03, 17:23
Geplaatst door Maarten
Schaap, ik geloof niet erg meer in wedstrijdjes Islam-westen. Veel zinniger is op per cultuur te analyseren wat er nou precies mis is, en dan binnen die cultuur een oplossing te zoeken.

De neiging om Islam te verdedigen of op te hemelen vind ik wel heel begrijpelijk, maar ik ben niet altijd gelukkig met de manier waarop de vergelijkingen gemaakt worden.

Het prostitutiprobleem en bescherming van vrouwen is behoorlijk complex. Het gaat er om hoe vrijheden gegeven en beheerst worden in een systeem, en alle controlemechanismen. Het gaat om vrijheid versus misbruik. De bescherming hangt van ontzettend veel dingen af: de economische situatie, de juridische situatie, sociale controle, diversiteit van culturen.

Laat ik het nog maar breder maken. Bijna alle Islam-westen discussies komen neer op de vraag hoe je vrijheid het beste kunt regelen.
Moslims wijzen qua vrijheid graag op de moraal en Islam, en op de uitwassen hier.
En de vrijheid hier? Het begon bij de verlichting. Daarna het 19e eeuwse liberalisme van Kant. Vervolgens indamming van de vrijheid en een grotere nadruk op solidariteit bij Marx/Lenin. En enigszins vergelijkbaar bij hitler.
Maar wat overleefde qua methode van vrijheidsbeperking, dat was de sociaal-democratie, plus de resultaats-gerichte visies die een optelsom waren van humanisme, stukken christendom en socialisme. (en uiteraard het oorspronkelijke liberalisme)
Dat leverde een samenleving op, die enerzijds een goede ondersteunig geeft aan vrijheid, zodat landen zich kunnen ontwikkelen door de inzet van de burgers, en anderzijds beperkingen die de nadelen daarvan moeten indammen. We kregen de rechten van de mens, feminisme, en allerlei andere emancipatorische stromingen, ook in de religie.

Zijn we klaar? Nee. Is er nog rotzooi? ja. Maar de vraag is nog steeds: hoe geef je daadwerkelijke steun aan vrijheid, en hoe dam je de nadelen ervan in. In feite gaat het nog steeds over goed en slecht, en wil ik niet zeggen dat het westen alles op de beste manier opgelost heeft.
Maar wat het westen met zijn vrijheidssysteem intussen wél heeft, dat is een systeem wat welvaart brengt, en niet zonder ontwikkeling van zijn bevolking kan, en die dus stimuleert. En verder, dat goed/slecht niet statisch bepaald zijn, maar elke keer weer in een dynamisch proces vastgesteld worden, zodat er elke keer weer dynamisch een oplossing kan komen. Ik zeg niet dat het perfect werkt, maar het is wel een enorme kracht van het systeem.

Prostitutie en het misbruik erin zijn gewoon deel van het probleem. Nou zijn alle beschaafde mensen ter wereld tegen misbruik. En hoe hoger de ontwikkeling van de bevolking, hoe meer tegenkrachten er zijn. En het systeem stimuleert die ontwikkeling van mensen. Het systeem verschaft ook juridische middelen, en steekt centen in onderzoek, en ondersteunt krachten die het misbruik willen bestrijden. Er is bijvoorbeeld gewoon een hoerenvakbond. En er is een pers, die misstanden signaleert.

Islam stelt veel meer absolute normen. Het schrijft gewoon voor wat je doet en wat niet. Het laat gewoon vrijheid, zolang je maar binnen de grenzen van de voorschriften blijft. De vrijheid die je hebt, dat is de vrijheid om God te dienen, en verder laat je wat verboden is.
Islam is misschien wel een compleet normensysteem (volgens mij niet), maar de grote kritiek is eigenlijk, dat het geen motor of ondersteuning geeft voor de vrijheid.
Vrijheid, dat is God dienen, en de aandacht gaat dan toch weer vooral uit naar bidden en de voorschriften. Maar dat is geen filosofie die aansluit- of ondersteunig geeft- of stimulans geeft aan daadkracht en organisatie. En ook hoe de overheid regeert, daar geeft islam nauwelijks een filosofie over. Ja, de overheid wordt geacht Islam te steunen, maar met zoiets regeer je echt geen land hoor.

Nou zeg ik niet graag iets slechts van Islam of moslimculturen, tenzij ik heel precies kan aangeven wat onwenselijk is. Maar toch speelt rond Islam vaak de vraag of het middel niet erger is dan de kwaal?
Ik maak de vergelijking echt niet graag, maar toch.. In landen met een sterke controle is er weinig criminaliteit. Dat gold ook voor hitler-duitsland, of gebieden waar de maffia regeert. Er heerst dan "orde". Maar de grote vraag is dan toch wat het prijskaartje voor die orde precies is.

En wat prostitutie betreft: Er zijn gewoon beschermende regels voor vrouwen, en die wérken ook. (ten dele) Ik zeg ook niet dat vrouwen overal een slechte positie hebben, want ze vinden zelf van niet. Ze moeten het vooral ook zelf uitmaken. Maar de klacht is dezelfde: Islam dwingt vrouwen wel in de rol van de vele voorschriften, en er is weinig uitgesproken filosofie, die de vrijheid van vrouwen actief ondersteunt. Ja, ze moeten vooral liefhebbend en dienstbaar zijn, en daar worden ze op gewaardeerd. In theorie tenminste, want in praktijk gaat het in Islam voortdurend over de indamming van de vrijheid voor vrouwen. Ze hebben vooral de vrijheid om deugdzaam te zijn. En verder is het maar de vraag wat manlief over de vrijheid beslist. (in seculiere landen ligt dat wat anders..) Sommigen vinden dat toch een soort maffia-systeem, ook al zijn er goede effecten zoals m.b.t. de prostitutie.

Maar nogmaals: je moet per subcultuur kijken waar ellende van komt, en wat dan wenselijk is.

Het geaccepteerde Massa-sextoerisme-industrie van de zuid-oost aziatische en latijns-amerikaanse landen is iets anders als de ordinaire prostitutie die je overal vindt. Blijf op deze 4kante centimeter maarten en niet gaan uitweiden.

an3sdej
11-08-03, 17:45
Maar de man kwam niet aanstormen, maar stond op 1,70 meter. Wel een levensgevaarlijke afstand. Maar de vraag is bijvoorbeeld, waarom er niet op een minder vitaal lichaamsdeel geschoten is.

Was het niet 1.50m, of 1.20m Maarten? Misschien stond de man niet stil, en bewoog naar de agent toe, het was toch geen statische situatie??
Was jij erbij om dit soort feiten te kunnen verifiëren?? :confused:

manc
11-08-03, 23:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hou nou op met die poppenkast man, je uitspraken spreken boekdelen.(en dan heb ik maar ongeveer 200 van de 4760 berichten van je bekeken/gelezen en van wat ik gevonden heb was dat maar een bloemlezing, laat staan als ik ze allemaal ga lezen en ga posten!)

Nee, losse quotes spreken GEEN boekdelen, dat is juist het veraderlijke ervan. Dat weet je heus wel.


Je wil me toch niet vragen om de gequote uitspraken van je te becommentarieren en aan te geven wat er leugenachtig, duister en racistisch aan is?

Tja, als je werkelijk achter je punt zou staan wel...maar je maakt jezelf er op een goedkope manier vanaf. Ik heb nog nooit een racistisch idee verkondigd, nog nooit racisme gepropageerd, nog nooit het ene ras boven het andere ras geplaatst. Ik zou wel eens willen weten waar dat racisme van mij uit bestaat? Want boute uitspraken over criminelen, het beschrijven van sociale fenomenen, boute uitspraken over de een of andere zelfgeproclameerde 'profeet' met zijn roversbende zijn GEEN racisme.


Het is leuk geweest :vierkant:

Laf hoor. Een boute uitspraak doen en deze met contextloze knipsels larderen...

Zwarte Schaap
11-08-03, 23:52
Geplaatst door manc
Nee, losse quotes spreken GEEN boekdelen, dat is juist het veraderlijke ervan. Dat weet je heus wel.
Ik heb de datum van plaatsing erbij gezet, je mag de context/achtergrond nagaan.


Tja, als je werkelijk achter je punt zou staan wel...maar je maakt jezelf er op een goedkope manier vanaf. Ik heb nog nooit een racistisch idee verkondigd, nog nooit racisme gepropageerd, nog nooit het ene ras boven het andere ras geplaatst. Ik zou wel eens willen weten waar dat racisme van mij uit bestaat? Want boute uitspraken over criminelen, het beschrijven van sociale fenomenen

Hallo vriendje, Ten eerste ik reageerde op jouw uitspraak die niet alleen spreekt van racisme, weet je nog ? Het gaat dus niet alleen om racisme, maar ook om leugens en duisternis scheppende uitspraken.

echt je uitspraken voldoen aan elke categorie, daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn om dat door te hebben.


boute uitspraken over de een of andere zelfgeproclameerde 'profeet' met zijn roversbende zijn GEEN racisme.

je zei dit en niet wat je hierboven zegt!
Mohammed was een geweldadige struikrover die met kleine meisjes naar bed ging. Dit valt onder de categorie leugenachtig en duisternis scheppend.


Laf hoor. Een boute uitspraak doen en deze met contextloze knipsels larderen...

Je vroeg me maar één voorbeeld uit je hele oeuvre, ik beantwoorde maar met een bloemlezing van de gelezen 200 berichten van de in totaal 4760 berichten.

Verder heb ik het voorwerk al voor je gedaan, je kunt de uitspraken van jezelf controleren op de context. Het blijven uitspraken die voldoen aan de typering, Racistisch, leugenachtig en duisternis scheppend.

manc
12-08-03, 00:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb de datum van plaatsing erbij gezet, je mag de context/achtergrond nagaan.

Tja, das makkelijk he....


Hallo vriendje, Ten eerste ik reageerde op jouw uitspraak die niet alleen spreekt van racisme, weet je nog ? Het gaat dus niet alleen om racisme, maar ook om leugens en duisternis scheppende uitspraken.

Ik lieg niet en met het vertellen van je mening kan je geen duisternis scheppen. Een mening kan geen kwaad doen (als je daar mee 'duisternis scheppen' bedoeld.)


echt je uitspraken voldoen aan elke categorie, daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn om dat door te hebben.

Nee, het is al voldoende om een bevooroordeeld schaap te zijn. Neem er eens eentje...neem gewoon 1 zo'n uitspraak en vertel mij hoe die aan ELKE van deze 3 categorieen voldoet.


je zei dit en niet wat je hierboven zegt! Dit valt onder de categorie leugenachtig en duisternis scheppend.

Je vroeg me maar één voorbeeld uit je hele oeuvre, ik beantwoorde maar met een bloemlezing van de gelezen 200 berichten van de in totaal 4760 berichten.

Je hebt tijd teveel.


Verder heb ik het voorwerk al voor je gedaan, je kunt de uitspraken van jezelf controleren op de context. Het blijven uitspraken die voldoen aan de typering, Racistisch, leugenachtig en duisternis scheppend.

Nee dat doen ze niet...de bewijslast ligt dus bij jou...zo werkt dat: als je iets beweert (als een feit presenteert) dien JIJ dat te bewijzen. Het werkt niet andersom.


Maar goed: " Mohammed was een geweldadige struikrover die met kleine meisjes naar bed ging."

Tja, wat was hier leugenachtig aan? De hadiths en de biografieen van de profeet geven mij volledig gelijk. Dus het is zeker iets wat enige waarheid in zich heeft. Voor je over het meervoud van 'meisjes' spreekt: dat is een totum pro parte oid. Aangezien ik daadwerkelijk geloof op basis van bronnenonderzoek (zowel islamitisch als orientalistisch als anti-islamitisch) dat de profeet dit heeft gedaan KAN er van een leugen geen sprake zijn.

Aangezien ik niet weet wat 'duisternis' scheppend precies inhoudt zul je me dat beter uit moeten leggen.

En wat er hier racistisch aan is (schaap: "je uitspraken voldoen aan elke categorie") zul je me ook haarfijn uit moeten leggen.

Met, "dat is evident, dat hoef ik niet uit leggen!" kom je niet weg.

Maarten
12-08-03, 00:26
Geplaatst door an3sdej
Was het niet 1.50m, of 1.20m Maarten? Misschien stond de man niet stil, en bewoog naar de agent toe, het was toch geen statische situatie??
Was jij erbij om dit soort feiten te kunnen verifiëren?? :confused:

Dat hoef ik ook niet, want de afstand is in alle gevallen al zeer bedreigend. En blijkbaar is er al minstens een oproep genegeerd om het mes te laten vallen. En hoogstwaarschijnlijk is ook gewaarschuwd voor schieten. En dat vind ik genoeg. De rest maakt het alleen nog maar erger.

Effe dit: In Amerika kennen sommige staten een 3-strike regeling. Bij 3 ernstige overtredingen zit je levenslang! Beledigen van politie hoort daar bij. Hopen landen kennen hele strenge regels, die allemaal tot doel hebben respect voor politie te kweken.

Wat moet je met verhalen, dat Politie het ook anders had kunnen oplossen, als het over een messentrekker gaat? En het moet nog allemaal toetsbaar voor een rechter zijn ook nog. Dan moet het dus om duideljke regels gaan, zeker bij schieten. Een agent die zich daar aan houdt gaat vrijuit, óok als het anders had gekunt. Je weet niet hoe die agent de zaken inschat, en wat hij voor mogelijkheden ziet.

Maarten
12-08-03, 00:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het geaccepteerde Massa-sextoerisme-industrie van de zuid-oost aziatische en latijns-amerikaanse landen is iets anders als de ordinaire prostitutie die je overal vindt. Blijf op deze 4kante centimeter maarten en niet gaan uitweiden.

Dat is enkel waar jij de nadruk op wil leggen, maar ik las nog veel meer in dit topic, en in je discussie met manc.

manc
12-08-03, 00:33
Geplaatst door Maarten
Dat is enkel waar jij de nadruk op wil leggen, maar ik las nog veel meer in dit topic, en in je discussie met manc.

Tja, dan maar smijten met 'racist' he...ik begin nu toch echt spijt te krijgen dat ik jou en lennart ooit voor iets dergelijks heb uitgemaakt...mijn verlate excuses nog.

Zwarte Schaap
12-08-03, 00:43
Geplaatst door manc
Tja, das makkelijk he....

Jij vroeg me om uitspraken van jou die voldeden aan met jouw definitie van racistisch, leugenachtig en duisternisscheppend. Ik heb jou die uitspraken gepresenteerd. Nu is het aan jou om dat te weerspreken. Dat argument van context gaat niet op. Dat is jouw taak ik heb mijn deel al gedaan jij moet het nu maar met de context weerspreken. Ik kan hier niet de hele discussie plaatsen, daar is dit forum ongeschikt voor.

Verder voldoen de meeste uitspraken los van de context duidelijk aan de definitie.


Ik lieg niet en met het vertellen van je mening kan je geen duisternis scheppen. Een mening kan geen kwaad doen (als je daar mee 'duisternis scheppen' bedoeld.)
Als jij spreekt van:
Ookal vind jij het misschien niet leuk om te horen dat de profeet zijn handen niet van kinderen af kon houden of dat hij karavanen overviel.

Mohammed was een geweldadige struikrover die met kleine meisjes naar bed ging. Mag ik dat niet zeggen? Dit zijn leugens. Het gebruik van meervoud is een leugen die bedoelt is om duisternis in de materie te scheppen. Vooral door te stellen dat hij zijn handen niet van kleine kinderen kon houden Alsof elke kleine kind die in de buurt van de profeet was onveilig is. Zo een leugenachtige uitspraak schept een donkere duisternis.


Nee, het is al voldoende om een bevooroordeeld schaap te zijn. Neem er eens eentje...neem gewoon 1 zo'n uitspraak en vertel mij hoe die aan ELKE van deze 3 categorieen voldoet. Nee joh man ik vind het allang niet meer leuk deze discussie, er is al genoeg over gezegd.


Aangezien ik niet weet wat 'duisternis' scheppend precies inhoudt zul je me dat beter uit moeten leggen.
Haal het maar uit je eigen definitie :
Racisme bestrijd je niet met racisme maar met verstand. Leugens bestrijd je niet met leugens, maar met de waarheid. Duisternis niet met duisternis maar met licht.

manc
12-08-03, 00:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij vroeg me om uitspraken van jou die voldeden aan met jouw definitie van racistisch, leugenachtig en duisternisscheppend. Ik heb jou die uitspraken gepresenteerd. Nu is het aan jou om dat te weerspreken. Dat argument van context gaat niet op. Dat is jouw taak ik heb mijn deel al gedaan jij moet het nu maar met de context weerspreken. Ik kan hier niet de hele discussie plaatsen, daar is dit forum ongeschikt voor.

Tsssk....nee dus...de bewijslast ligt bij JOU.


Verder voldoen de meeste uitspraken los van de context duidelijk aan de definitie.

Nee dus. En een uitspraak zonder context is waardeloos.


Als jij spreekt van:
Dit zijn leugens. Het gebruik van meervoud is een leugen die bedoelt is om duisternis in de materie te scheppen. Vooral door te stellen dat hij zijn handen [B]niet van kleine kinderen kon houden Alsof elke kleine kind die in de buurt van de profeet was onveilig is. Zo een leugenachtige uitspraak schept een donkere duisternis.

Nee dus, dat zal wel komen door je slechte taalgevoel. Iemand die een keer een snoepje heeft gepikt kan je van zeggen: hij kan zijn handen niet van lekkere snoepjes afhouden. Als ik zou hebben geschreven 'de profeet kon zijn handen niet van een klein kind afhouden' klinkt dat minder goed. Taal is niet helemaal logisch, niet helemaal wiskundig. Maar goed, hij heeft gedroomd over een 6 jarige (of jonger, die dromen kwamen geloof ik wat eerder en ze doen daar aan maanjaren) en sex gehad met een 9 jarige (en spelletjes'gespeeld met haar vriendinnetje...) volgens een aantal (binnen de othodoxe islam) betrouwbare bronnen. Ik kan die uitspraak dus maken. Ik mag er voor kiezen om dit voor waarachig te houden. Als ik had willen uitdrukken dat de profeet aan alle kinderen zat met zijn tengels had ik 'nooit' ipv 'niet' gebruikt...of 'van geen enkel kind'...Taal werkt heel subtiel.

Maar wat is hier racistisch aan? Wat is hier leugenachtig aan? Wat is hier duister aan?

Niets.


Nee joh man ik vind het allang niet meer leuk deze discussie, er is al genoeg over gezegd.

Ja, je bent op de inhoud gigantisch verslagen toen je beweerde dat waar een sterk geloof (zoals Islam) werd bedreven mannen hun vrouwen nooit uit zouden (laten) buiten.

En je speelt nu op de man. Slaap lekker jongen, morgen is er weer een dag.

Zwarte Schaap
12-08-03, 00:56
Geplaatst door manc

Ja, je bent op de inhoud gigantisch verslagen toen je beweerde dat waar een sterk geloof (zoals Islam) werd bedreven mannen hun vrouwen nooit uit zouden (laten) buiten.

En je speelt nu op de man. Slaap lekker jongen, morgen is er weer een dag.

Zo is dat, daarom probeer ik er natuurlijk een einde aan te maken ! :zwaai:

manc
12-08-03, 00:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zo is dat, daarom probeer ik er natuurlijk een einde aan te maken ! :zwaai:

Ik ben blij dat we het dan toch eens zijn. Slaap lekker.

Zwarte Schaap
12-08-03, 01:15
Geplaatst door manc
Ik ben blij dat we het dan toch eens zijn. Slaap lekker.

Hahaha........Ik wens je een prettige wakker worden zometeen. :melk:

Ridouan
12-08-03, 04:30
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Overdrijf niet zo, belachelijk kind. Een "bewust geplande, racistische moord". Laat me niet lachen.

Weet je hoe vaak de kit de Marokkaanse snertjochies met een kop koffie op het bureau hebben onthaald, om ze aardig op te vangen en proberen op het goeie pad te krijgen? De politie zit ondertussen met hun handen in hun haar omdat ze niets mogen ondernemen tegen die Marokkaanse treiterhufters. Ze worden aan de lopende band bedreigd: ga daar maar 's verontwaardigd over lopen doen, in plaats van op de door moslims oh zo geliefde stoel van het jammerende zelfbeklag plaats te nemen

En maak het ook niet al te verleidelijk om Rene Steegmans aan te halen. Met die moord, en de stuitende reacties van die uitkeringtrekkende ouders van die Marokkaanse moordenaar, zijn de Mocro's mooi weggekomen.

Raar iemand is overleden die ook familie heeft. Wie overdrijft er nu ? Mischien heb je een verleden met Marokkanen, maar daar heeft dit slachtoffer niets mee te maken.

Belachelijk kind, verblind door haat ga je zitten blaten.

Raar dat jij dit gebruikt om oud zeer te verdringen. Wil je erover praten ?

M.a.w zij doen het dus ik ook ? Calimero show hiero :ego:

Ridouan
12-08-03, 04:31
Geplaatst door peyote
Tuurlijk, ik ben een 'normale' allochtoon, en ik kom van de filipijnen.

Ben je voorstander van de Mujahedin daar ? :bril:

Ridouan
12-08-03, 05:16
Geplaatst door manc
Nee dus, dat zal wel komen door je slechte taalgevoel. Iemand die een keer een snoepje heeft gepikt kan je van zeggen: hij kan zijn handen niet van lekkere snoepjes afhouden. Als ik zou hebben geschreven 'de profeet kon zijn handen niet van een klein kind afhouden' klinkt dat minder goed. Taal is niet helemaal logisch, niet helemaal wiskundig. Maar goed, hij heeft gedroomd over een 6 jarige (of jonger, die dromen kwamen geloof ik wat eerder en ze doen daar aan maanjaren) en sex gehad met een 9 jarige (en spelletjes'gespeeld met haar vriendinnetje...) volgens een aantal (binnen de othodoxe islam) betrouwbare bronnen. Ik kan die uitspraak dus maken. Ik mag er voor kiezen om dit voor waarachig te houden. Als ik had willen uitdrukken dat de profeet aan alle kinderen zat met zijn tengels had ik 'nooit' ipv 'niet' gebruikt...of 'van geen enkel kind'...Taal werkt heel subtiel.

Maar wat is hier racistisch aan? Wat is hier leugenachtig aan? Wat is hier duister aan?

Niets.

Kun je bron van haar vriendinnetje neerzetten ?

Waar de misleiding ( leugen ) begint is dat jij het huwelijk van Aisha radi Allahu 3anha als maat neemt bij de Profeet vrede zij met hem. Je zegt ( ik hou het bij dit punt ):

Ookal vond jij het mischien niet leuk om te horen dat de Profeet ( vrede zij met hem ) niet van kinderen af kon blijven ....

En

Mohammed ( vrede zij met hem ) was een geweldadige struikrover die met kleine meisjes naar bed ging.......

Nogmaals toon allereerst aan dat er meerdere meisjes waren. Ten tweede probeer je degelijk stemming te scheppen. Zet anders de huwelijken van de Profeet vrede zij met hem maar neer. Dan zie je dat jouw stelling zeker te weten misleidend is.
Ten derde wat ik klein ? We leren dat Aisha radi Allahu 3anha geslachtsrijp en klaar voor het huwelijk was uit dfe bronnen.

Het voorbeeld van snoepjes is ook vergezocht. Want als hij echt zn handen er niet af kon houden zou hij meerdere malen pikken of gepikt hebben. Dat is in de huwelijken niet het geval.

Daarnaast zou je dan moeten zeggen oude en nieuwe snoepjes ( in vergelijking met de huwelijken van onze geliefde Profeet vrede zij met hem ).

Als laatste is een snoepje eten of pakken iets anders dan een persoon keer op keer beschrijven op een huwelijk met zijn vrede zij met hem, jongste vrouw...

M.a.w je misleidt zeker.


Voor zwart schaap: Agi ana kan 7abak fiLllah, geli 3adak al ras la3oud. Houwa me3andoesh al 7asjam oe maj3arfsj besh temesjie biet al ma. Sjoef adab djelou...oe slip djelou hamara ma3al najasa. Wa7id zindiq djel zanka. Ana dajman kan hadur ma3a. Wa7id kadib.....

Assalam 3alaikom agi. Wafaqik Allah

an3sdej
12-08-03, 08:32
Je gaat wel off-topic hoor.


We leren dat Aisha radi Allahu 3anha geslachtsrijp en klaar voor het huwelijk was uit dfe bronnen

Op negenjarige leeftijd, mentaal rijp voor het huwelijk??? :loog: :ergleuk:

Zwarte Schaap
12-08-03, 13:30
Geplaatst door manc
Tja, dan maar smijten met 'racist' he...ik begin nu toch echt spijt te krijgen dat ik jou en lennart ooit voor iets dergelijks heb uitgemaakt...mijn verlate excuses nog.

manc, deze uitspraak is 100 % gelogen, leugenaar !

Zwarte Schaap
12-08-03, 13:30
Geplaatst door manc
Tja, dan maar smijten met 'racist' he...ik begin nu toch echt spijt te krijgen dat ik jou en lennart ooit voor iets dergelijks heb uitgemaakt...mijn verlate excuses nog.

manc, deze uitspraak is 100 % gelogen, leugenaar !

an3sdej
12-08-03, 13:40
Genoeg pedofielen die dat zullen beamen hoor Andries!

Brie, dat neem ik direkt van je aan hoor :ergleuk:

peyote
15-08-03, 18:14
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb ook geen overtuigende argumenten van jou gehoord dat het wel zo is. Je poneert een stelling die je met lucht onderbouwt.

Als mijn bewering een met lucht onderbouwde stelling zou zijn, waarom weerleg je het dan gewoon niet?

En dat doe je dus niet, in plaats daar van moet jij zonodig iets uit een andere cultuur er bij halen en gaan beweren dat het daar pas slecht gaat.
Door te gaan wijzen naar een ander probleem wat veel erger zou zijn, probeer je aan te tonen dat het aangekaarte probleem maar eigenlijk niets voorstelt.

Een 'argument' zoals jij geeft, is meer een bevestiging van wat ik in eerste instantie beweerde. Precies de reactie die ik zou verwachten van iemand met een arrogante houding in combinatie met het perfecte geloof.

Zwarte Schaap
15-08-03, 18:39
Geplaatst door peyote
Als mijn bewering een met lucht onderbouwde stelling zou zijn, waarom weerleg je het dan gewoon niet?


next round ! :zwaai: