PDA

Bekijk Volledige Versie : broeder liefde



sadeeQ
09-08-03, 20:38
Hongaarse man slaapt half jaar naast dode broer

Uitgegeven: 9 augustus 2003 12:50

BUDAPEST - Een man uit het dorp Biharnagybajom in het oosten van Hongarije heeft ruim zes maanden met zijn dode broer in een bed geslapen. De Hongaar verzweeg dat zijn jongere broer was omgekomen, omdat hij verpleeggeld wilde blijven opstrijken, aldus het Hongaarse persbureau MTI.

De jongere broer was verstandelijk gehandicapt en stierf in januari een natuurlijke dood. Hij werd tot zijn overlijden verzorgd door zijn broer, die daarvoor van de Hongaaarse overheid een toelage ontving.

De verzorgende broer wilde dat extraatje niet missen en verzuimde daarom aangifte te doen van het overlijden. Hij wikkelde het lichaam in een deken van hertenvel en legde het in zijn eigen bed.

Het bedrog kwam pas aan het licht toen een derde broer kwam informeren hoe het met het zieke familielid ging.



:fpotver: is alweer de zoveelste geflipte kut europeaan

manc
09-08-03, 20:40
..

Simon
09-08-03, 20:41
Doet mij denken aan een mooi verhaal van Gustave Flaubert - ook een kut-Europeaan - waarin iemand met de dood moet slapen. Het is bijna mythologisch en lijkt mij een mooi gegeven voor een verfilming.

Aan doden valt best nog wat te verdienen: denk ook aan Gogol's dode zielen.

Simon

manc
09-08-03, 20:48
...

Donna
09-08-03, 20:55
Getver.

an3sdej
09-08-03, 23:43
Ben soms zo benieuwd naar de inhoud van Arabische kranten, hoe geflipt daar velen zijn!! Maar of die dingen daar allemaal beschreven mogen worden vraag ik mij af. Een enkele keer komt er eens iets naar buiten over vaders die hun dochter vermoorden omdat ze de familie-eer bezoedelden, maar er zal heel veel meer gefliptheid voorkomen denk ik.

sadeeQ
09-08-03, 23:57
Geplaatst door an3sdej
Ben soms zo benieuwd naar de inhoud van Arabische kranten, hoe geflipt daar velen zijn!! Maar of die dingen daar allemaal beschreven mogen worden vraag ik mij af. Een enkele keer komt er eens iets naar buiten over vaders die hun dochter vermoorden omdat ze de familie-eer bezoedelden, maar er zal heel veel meer gefliptheid voorkomen denk ik.

:hihi: wat loop je nou weer te janken :fuckit2: ,wat houdt je tegen om die kranten te lezen,of ben je daar te dom voor :wohaa: