PDA

Bekijk Volledige Versie : NOVA ronselt jongeren om Racistische flyers uit de delen in Eindhoven.....!



Wizdom
10-08-03, 12:59
Rechtse jongeren met Nova op pad 10-08-2003


De politie heeft zaterdag in Eindhoven zes jongeren aangehouden die flyers met racistische teksten verspreidden. Zij werden tijdens het uitdelen gefilmd door een cameraploeg van actualiteitenrubriek Nova.

De jongeren in de leeftijd van 20 tot 23 jaar waren afkomstig uit Leerdam, Den Haag, Rotterdam en Almere. Zij zijn lid van Nieuwe Nationale Jongeren, een rechtse jeugdgroepering. Tijdens het verhoor verklaarden zij door Nova te zijn uitgenodigd om in Eindhoven te gaan flyeren. De zes zijn inmiddels weer vrijgelaten.


Wat is dat toch voor een ZIONISTISCHE kliek...?

Donna
10-08-03, 13:02
Nou, schaf dat Nova maar af hoor.

Als het zo is.......

Sterk staaltje baggerjournalistiek. Eerst jeugd uitnodigen om racistische flyers uit te delen, dat filmen, en vervolgens de komkommertijd opleuken met een item over de opkomst van rechts extreme jeugdgroepen in Nederland!

Daar hebben we nu alleen het woord voor van een rechts extreem puistenkopje in een Eindhovense cel, maar als het idd zo is dat dit zo is gebeurd, dan gaat dat wel een rel worden denk ik.

ronald
10-08-03, 13:30
Geplaatst door Wizdom
Wat is dat toch voor een ZIONISTISCHE kliek...?

Begin je weer paranoïde te worden met je zionisten?
Arabieren hebben gewoon NOVA zover gekregen dat zij deze act uithaalden om voor mensen zoals jij te zorgen de slachtoffersrol aan te meten opdat jij weer wat "binnenlandse problemen" zou kunnen vergeten. Dat is alles.
Niet zo paranoïde reageren. Rustig maar.

sadeeQ
10-08-03, 13:37
Geplaatst door ronald
Begin je weer paranoïde te worden met je zionisten?
Arabieren hebben gewoon NOVA zover gekregen dat zij deze act uithaalden om voor mensen zoals jij te zorgen de slachtoffersrol aan te meten opdat jij weer wat "binnenlandse problemen" zou kunnen vergeten. Dat is alles.
Niet zo paranoïde reageren. Rustig maar.

:lachu:
overal waar het woord zionist opduikt ben je als de kippen erbij heh, zionist :hihi: :hihi:

Orakel
10-08-03, 13:43
Geplaatst door ronald
Begin je weer paranoïde te worden met je zionisten?
Arabieren hebben gewoon NOVA zover gekregen dat zij deze act uithaalden om voor mensen zoals jij te zorgen de slachtoffersrol aan te meten opdat jij weer wat "binnenlandse problemen" zou kunnen vergeten. Dat is alles.
Niet zo paranoïde reageren. Rustig maar.

Correctie: dit alles is georchestreerd door SjeePee. Door te dreigen vreemd te gaan met de commerciëlen heeft hij NOVA zo gek gekregen dit uit te halen, met als uiteindelijke doel JULLIE af te leiden van de morele en financiële uitholling van deze welvaarts- en verzorgingsstaat, zodat hij en die Potvis op financien rustig door kunnen gaan het land naar de kloten te helpen.

Why bother zou ik zeggen, want er is nu al niemand die zich er druk over maakt.

Donna
10-08-03, 13:46
Geplaatst door Orakel
Correctie: dit alles is georchestreerd door SjeePee. Door te dreigen vreemd te gaan met de commerciëlen heeft hij NOVA zo gek gekregen dit uit te halen, met als uiteindelijke doel JULLIE af te leiden van de morele en financiële uitholling van deze welvaarts- en verzorgingsstaat, zodat hij en die Potvis op financien rustig door kunnen gaan het land naar de kloten te helpen.

Why bother zou ik zeggen, want er is nu al niemand die zich er druk over maakt.

:melig: :haha: :duim:

ronald
10-08-03, 13:53
Geplaatst door sadeeQ
:lachu:
overal waar het woord zionist opduikt ben je als de kippen erbij heh, zionist :hihi: :hihi:


JA, EN JIJ HOLT ELKE KEER ACHTER MIJN KONT AAN....KOOP EEN KIP.


Maar goed, we mogen alweer niet terecht reageren op onjuist woordgebruik van Wiz-dom......ff zielig doen en draaien....

Orakel
10-08-03, 13:57
Geplaatst door Brie
Bedoel je het snoeien in het oerwoud van uitkeringen en sociale voorzieningen?

Onder andere. Daarnaast het verkwanselen van de kenniseconomie door te weinig te investeren in het onderwijs, 8 miljard uitgeven aan de JSF terwijl het huishoudboekje niet op orde is en ze er toch geen ruk mee doen, die ww-versobering die ze er in een weekend doorheen willen drukken, het gerommel met de AOW en de pensioenen, de eigen bijdrage van het ziekenfonds na de draconische verhoging van de premie, enz, enz.

Overall: het gros van de economen zegt dat je in een laagconjunctuur moet investeren en dit vlooiencircus gaat zitten bezuinigen. Schiet mij maar lek.

ronald
10-08-03, 13:58
Geplaatst door aQua
Ronald? Jij ben geen Ronald. Ronald ken geen Hollans schrijfen. komt omdadt hij uit zijn slof schiedt als hij 'zionist' leest, want iedereen moet met mijn poten afblijven van hem Isralalë


Heel knap. Jij kan pas schrijven?! Inhoudelijk: 0.


Wat moet het bij jou teweeg brengen als jij steeds zionist schrijft? Masochistische gevoelens?

sadeeQ
10-08-03, 14:08
Geplaatst door ronald

Wat moet het bij jou teweeg brengen als jij steeds zionist schrijft?
heel simpel,schrijf zionist neer en zionisten zullen erop afkomen als maden op een verrot lijk en je weet meteen met wie je te maken hebt :hihi: :hihi:

an3sdej
10-08-03, 14:10
Nog steeds aan de alcohol SadeeQ :duim:

ronald
10-08-03, 14:13
Geplaatst door sadeeQ
heel simpel,schrijf zionist neer en zionisten zullen erop afkomen als maden op een verrot lijk en je weet meteen met wie je te maken hebt :hihi: :hihi:

Toch raar dat jij eerst zionist opschrijft. Ook last van een masochistische kwelgeest?

HÉ, HEB JE AL EEN KIP GEKOCHT?? KUN JE ER ALS EEN ZONDER KOP ACHTERAAN RENNEN...FUCK THE CHICKEN!

ronald
10-08-03, 14:15
Geplaatst door aQua
ik hep les gehadt van ronald :blij:
echtwaar hij is echt hel goet. ik moet nog steets goet nadenken voordat ik zo een zin zonder inhoud kan schrijfen met alemaal fouten. ronald niet,die kan dat in 1 muniet


Yep. En jij hebt over deze 0-zin 7 minuten gedaan.

ronald
10-08-03, 14:19
Geplaatst door aQua
pfff.....sadeeQ, dat is niet eerlijk. Ronald doet zo zijn best als een goede zionist over te komen, netals je ook gewoon goede racisten hebt.
De arme man wijzigt zelfs zijn bericht om de fouten er uit te halen. Behandel hem dan ook op gelijke hoogte

(kan je op het hoofd mikken enzo)



Bla, bla en blaat er maar omheen. Met de geiten groot gebracht?

sadeeQ
10-08-03, 14:24
Geplaatst door ronald

HÉ, HEB JE AL EEN KIP GEKOCHT?? KUN JE ER ALS EEN ZONDER KOP ACHTERAAN RENNEN...FUCK THE CHICKEN!
fuck the zionist is mijn motto en zeker als het een zionistische geit is :lole:

maar ja een zionistische ezel zoals jij maak ik ook wel een uitzondering voor :nerd:

sadeeQ
10-08-03, 14:28
Geplaatst door aQua
ja, joop.r vont ik de liefste, maar jij was altijd al de leukste

:fuckit: zit in de famillie zeker ,zal wel een oudere broer zijn van die ouwe demente zionist of zo :wat?!:

ronald
10-08-03, 14:29
Geplaatst door aQua
ben je niet trost op mij ?nog efentjes en ik ben efen goet als jouw dan kunnen we samen sgieten op die stome arabieren.en daarna, daarna, daarna kunnen we samen hun huizen kapot maken en enzo daarna zijn we blij :love2:


Mens laat je nakijken.

Er zijn genoeg Riagg-kantoren in het land. Gratiesj!

ronald
10-08-03, 14:31
Geplaatst door sadeeQ
:fuckit: zit in de famillie zeker ,zal wel een oudere broer zijn van die ouwe demente zionist of zo :wat?!:

HE, GEEF JE GIRONUMMER MAAR. STORT IK EVEN OM EEN KIP TE KOPEN.
FUCK THE CHICKEN MAN!

ronald
10-08-03, 14:35
Geplaatst door sadeeQ
fuck the zionist is mijn motto en zeker als het een zionistische geit is :lole:

maar ja een zionistische ezel zoals jij maak ik ook wel een uitzondering voor :nerd:

SHIT MAN! BEN JE OVERGESTAPT NAAR EZELS? O.K.
FUCK THE DONKEY!

sadeeQ
10-08-03, 14:36
Geplaatst door aQua
dat vint ik niet leuk :mad:
nu ik bijna even goet ben als jouw, wil ik naar die riag waar jij ook gaat


:lachu: hou op,heb medelijden met die zionist,dat arme wezen staat zowat op ontploffen :maf2:

ronald
10-08-03, 14:38
Geplaatst door aQua
dat vint ik niet leuk :mad:
nu ik bijna even goet ben als jouw




Ja........hallucinaties is ook een ergstig ziektebeeld dat hierbij past.

sadeeQ
10-08-03, 14:38
Geplaatst door ronald
SHIT MAN! BEN JE OVERGESTAPT NAAR EZELS? O.K.
FUCK THE DONKEY!

:gniffel: al word je een kakkerlak,ik blijf je lief vinden zionistje van me :fpiraat:

ronald
10-08-03, 14:39
Geplaatst door sadeeQ
:lachu: hou op,heb medelijden met die zionist,dat arme wezen staat zowat op ontploffen :maf2:


SPUIT JE ZOVEEL?

Orakel
10-08-03, 14:43
Geplaatst door Brie
Je eet een beetje van twee walletjes, eerst klagen over huishoudboekjes die niet op orde zijn, en tegelijkertijd kritiek hebben op premieverhogingen die juist de gaten moeten dichten.

De F16's zullen toch vervangen moeten worden, dus als die 8 miljard niet aan de JSF zou zijn opgegaan was er wel een ander gevechtsvliegtuig voor gekocht. En mag ik je er even aan herinneren dat er al jarenlang bezuinigd wordt op defensie?


Neuh, is niet van 2 walletjes eten. Als ik mijn huur niet kan betalen, ga ik niet een nieuwe auto kopen terwijl ik er nog 1 heb staan waar ik overigens nauwelijks gebruik van maak.
Wat ik ervan begrepen heb konden die F16'2 nog zo'n 10 jaar mee. De reden om in te stappen in het JSF-debacle was vanwege de vooruitzichten op de opbrengsten voor de Nederlandse industrie en economie en dat schijn dus vies tegen te vallen.
Wat me daarbij erg tegenvalt is dat NL weer heeft lopen slijmen bij de VS i.p.v. te kiezen voor de Eurofighter.
Ben ik ook geen voorstander van, maar als 't toch moet.

En die bezuingingen op defensie zijn mij bekend en zijn volgens mij een druppel op een gloeiende plaat. Ook daarbij gaat men op "z'n Hollands" (sorry) te werk: er vallen ontslagen onder het voetvolk en ondertussen laat men rustig zo'n 800 duur betaalde generaals zitten.


Overigens kun je "investeringen" in de sociale zekerheid niet scharen onder de investeringen die helpen de conjunctuur te verbeteren, dit verziekt de situatie eerder nog verder.

Dat doet het zeker. Er werd al over gesproken om bepaalde behandelingen uit het ziekenfonds te halen en te verwijzen naar het particuliere inititatief. Zorg voor de rijken dus.
En er hoeft wat mij betreft niet noodzakelijkerwijs meer geïnvesteerd te worden in de sociale zekerheid, maar de kaalslag zoals die nu plaats vindt, is niet te verkopen.
Sprak gister iemand met een wao-uitkering en die krijgt m.i.v. aankomende maand een verhoging 2,50 euro per maand. Jottum!


De ww-versobering bespaart de overheid geld en stimuleert mensen om actiever naar een baan te zoeken.

Die ww-versobering levert dacht ik zon half miljard op, uitgesmeerd over een aantal jaren. Of die daarbij onderdeel uitmaakt van de voorgenomen bezuingingen van 17,5 mld of ddar nog bij op komt weet ik niet, maar het lijkt een beetje op paniekvoetbal.

Ik ben verders niet zo'n kei in economie, maar wat ik zie en meemaak is dat we minder krijgen voor meer geld.
Het individuele noodzakelijke uitgavenpatroon is over de hele linie gestegen, maar de opbrengsten stijgen niet navenant.
Neem nou de pensioenfondsen. Die hebben lopen klooien met beleggingen, verliezen een paar miljard en vervolgens willen ze de pensioenen niet indexeren en verhogen ze de pensioenpremie met bijna 7% waarmee de loonsverhoging/inflatiecorrectie welhaast teniet wordt gedaan.
Jij en ik bloeden dus voor hun wanbeleid.
En het einde is nog niet in zicht.


Voor het laatst gewijzigd door Ronald om 15.41 uur.

ronald
10-08-03, 14:56
Geplaatst door aQua
Ja, de mesnen begrijpen gewoon niet dat we geen halalujacinaties hebben, en dat we echt van God hebben gehoort dat die land van ons is en wij zijn gewoon beter dan hun,daarom mogen wij hun huizen, maar die stome riag zegt dat we dan dieven zijn, maar dat ben hunzelf
Zullen we naar een andere kantoor gaa? TBS ofzo?


"We"? Nee hoor, jij hoort daar niet bij. Jij ben op een totaal andere planeet. Kom, zal ik je voorlezen uit jou geliefde Mohamed-verhalen uit 1001-nacht. Dát is pas waar. Die horen op onze planeet thuis.....









sssst sadeeQ, ik vin look :blij:
Maar begnt wel vermoeiend te worden. Zoveel domheid opschrijven, hoe doen zij dat toch

ronald
10-08-03, 14:58
Geplaatst door aQua
Ja, de mesnen begrijpen gewoon niet dat we geen halalujacinaties hebben, en dat we echt van God hebben gehoort dat die land van ons is en wij zijn gewoon beter dan hun,daarom mogen wij hun huizen, maar die stome riag zegt dat we dan dieven zijn, maar dat ben hunzelf
Zullen we naar een andere kantoor gaa? TBS ofzo?








sssst sadeeQ, ik vin look :blij:
Maar begnt wel vermoeiend te worden. Zoveel domheid opschrijven, hoe doen zij dat toch



"We"? Nee hoor, jij hoort daar niet bij. Jij bent op een totaal andere planeet. Kom, zal ik je voorlezen uit jouw geliefde Mohamed-verhalen uit 1001-nacht. Dát is pas waar. Die horen op onze planeet thuis.....




P.s. deze is ook gewijzigd

lennart
10-08-03, 15:00
Ronald is een extreme fundamentalistische Christen, die gelooft dat wanneer Israel weer in handen van de Joden is, de Messias gaat terugkeren. Overigens zodra de Messias terugkeert is zijn liefde voor de Joden voorbij, want wanneer ze dan toch blijven geloven dat Jesus niet God is, dan leggen ze het loodje. Christelijke broederliefde noemen ze dat.

ronald
10-08-03, 15:07
Geplaatst door lennart
Ronald is een extreme fundamentalistische Christen, die gelooft dat wanneer Israel weer in handen van de Joden is, de Messias gaat terugkeren. Overigens zodra de Messias terugkeert is zijn liefde voor de Joden voorbij, want wanneer ze dan toch blijven geloven dat Jesus niet God is, dan leggen ze het loodje. Christelijke broederliefde noemen ze dat.


Tut tut tut tut......
Lennart toch! Ik wist niet dat jij zo Bijbel-vast was?

Israël is niet in de handen van de Joden. De Messias zal dat brengen.

Maar voor alle duidelijkheid. De Messias is niet God. Dus jouw probleem met de Joden is hierbij opgeheven. Kun je ook rustig slapen gaan en verder dromen in 1001-nacht.

ronald
10-08-03, 15:19
Geplaatst door aQua
Fijn dat je toch nog in staat blijkt fouten, hoe futiel ook, toe te geven.

Maar je hebt gewonnen. :fpetaf:
Tegen zoveel domheid ben ik niet bestand. Maar wie weet, oefening baart kunst.

Tot de volgende luie zondag waarin ik niets te doen heb, en je me weer bezig kunt houden :zwaai:


Dat is precies wat ik met deze "discussie" wil laten zien. Ik reageer op een fout -lees: dom gebruik van het woord zionisme, duikt een aantal geile zionistenfuckers hierop in, er wordt een hele draai gegeven aan de oorspronkelijke opmerking en daarvanuit wordt alles gewoon goed gepraat alsof ik degene was die over zionisme begon. Dood. Einde discussie.

Maar ok. het was weer even leuk om met laag bij de vloerzen in "discussie" te gaan.

Al Sawt
10-08-03, 18:11
Geplaatst door Brie

De F16's zullen toch vervangen moeten worden, dus als die 8 miljard niet aan de JSF zou zijn opgegaan was er wel een ander gevechtsvliegtuig voor gekocht. En mag ik je er even aan herinneren dat er al jarenlang bezuinigd wordt op defensie?

Klopt niet.
De KLU kan met de F16 vloot upgraden waardoor voor de komende 20 jaar luchtsuperioriteit gegarandeerd is. Dus de keuze voor de JSF was niet militair gemotiveerd maar economisch. De Ned bedrijfsleven dacht dat ze voor miljarden dollars aan orders zullen ontvangen, maar door de Buy America-Act die de congres heeft ingevoerd zal Nederland geen enkele economische voordeel mee doen.

En mocht Nederland zo nodig een straaljager willen hebben, dan waren er andere goedkopere opties zoals de Gripen en Typhoon.

De JSF is een luxe in tijden van economische achteruitgang.

peyote
10-08-03, 18:32
In de verklaring van NOVA heb ik iets meer vertrouwen dan in die van de rechtse jongeren:

EINDHOVEN (ANP) - De politie heeft zaterdagmiddag zes mannen opgepakt die in Eindhoven flyers met discriminerende teksten uitdeelden. Volgens de politie deden ze dat op uitnodiging van het tv-programma NOVA, dat de actie aan het filmen was. NOVA-hoofdredacteur Kuyl ontkent dit.

NOVA-hoofdredacteur C. Kuyl noemt de beschuldiging flauwekul. ,,Dat zou alle journalistieke principes waar NOVA voor staat schaden. NOVA registreert en legt vast, maar zet dat niet in scène.'' Kuyl bestempelt het politieonderzoek als broddelwerk.

Kuyl zegt dat de aangehouden mannen nooit hebben gezegd dat ze door NOVA zijn uitgenodigd om te flyeren. ,,Die jongens demonsteren wekelijks. Daarvoor hoeft niets afgesproken te worden. Toen wij vroegen of we er zaterdag bij mochten zijn om te filmen, was dat geen probleem.''

Zgeheu
10-08-03, 19:00
Geplaatst door peyote


NOVA-hoofdredacteur C. Kuyl noemt de beschuldiging flauwekul. ,,Dat zou alle journalistieke principes waar NOVA voor staat schaden.


wohahahahahah...welke journalistieke principes hebben zij dan ?

manc
10-08-03, 20:39
Geplaatst door Al Sawt
Klopt niet.
De KLU kan met de F16 vloot upgraden waardoor voor de komende 20 jaar luchtsuperioriteit gegarandeerd is.

Ze zijn al een tijdje geleden upgegrade...daar ben ik nog bij wezen kijken op woensdrecht. Das toch al 5 jaar terug ofzo.



....En mocht Nederland zo nodig een straaljager willen hebben, dan waren er andere goedkopere opties zoals de Gripen en Typhoon. .....

Dat is waar, maar defensie wilde zelf ook de JSF kiezen voor een europees alternatief zou eerder een politiek dan een militaire keuze zijn geweest...de JSG is bij mijn beste weten militair superieur aan die andere toestellen...


De JSF is een luxe in tijden van economische achteruitgang.

Moewah, lange termijn.....

Al Sawt
11-08-03, 22:02
Geplaatst door manc
Ze zijn al een tijdje geleden upgegrade...daar ben ik nog bij wezen kijken op woensdrecht. Das toch al 5 jaar terug ofzo. De upgrade bestond onder meer uit software die de F16 sneller laat schieten dan zijn opponenten. Maar er is ook een nieuwe en moderne upgrade, wat de Klu alsnog gaat aanschaffen





Geplaatst door manc
Dat is waar, maar defensie wilde zelf ook de JSF kiezen voor een europees alternatief zou eerder een politiek dan een militaire keuze zijn geweest...de JSG is bij mijn beste weten militair superieur aan die andere toestellen... Uiteraard is de JSF superieur. Maar de keuze voor de JSF was eerder economisch gemotiveerd dan uit militaire en politieke redenen.

Al Sawt
11-08-03, 22:05
Geplaatst door Brie
Kun je een bron geven van die bewering?
Fullburn en aviation week!