PDA

Bekijk Volledige Versie : Na Rusland zal nu ook de VS op haar lippen moeten bijten door imperialisme



BiL@L
10-08-03, 16:32
gewist

an3sdej
10-08-03, 19:00
maar dat ze zo nodig die Jood van een Karzai aan moesten stellen snap ik echt niet.

Is Karzai een joodse man??????? :confused: Of gebruik je het jood zijn hier als scheldwoord ????

plexus
10-08-03, 21:10
Geplaatst door BiL@L
Nu heb ik fundamenteel gezien niets tegen Joden, maar dat ze zo nodig die Jood van een Karzai aan moesten stellen snap ik echt niet.

________________________

VN-missies in zuiden Afghanistan te gevaarlijk

KABUL - De Verenigde Naties stoppen tijdelijk met hun activiteiten in het zuiden van Afghanistan, omdat medewerkers van hulpverlenende instanties steeds vaker worden aangevallen. Dat heeft VN-woordvoerder David Singh zondag gezegd.

Singh zei dat de aanval donderdag in de provincie Helmand door ongeveer veertig gewapende mannen op Afghaanse militairen en een chauffeur van een Amerikaanse hulporganisatie de druppel was die de emmer deed overlopen. Door die aanval kwamen zes militairen en de chauffeur om het leven.

Leden van de verdreven Taliban worden steeds actiever in het zuiden van Afghanistan. Bij aanvallen van vermoedelijke Taliban- en al-Qaedastrijders in deze regio zijn dit jaar al meer dan honderd soldaten en burgers gedood.

De Pakistaanse krant The News meldde zondag op gezag van Talibanwoordvoerder Mohammad Amin dat de groepering de activiteiten in het noorden van Afghanistan tegen Amerikaanse militairen en hun Afghaanse bondgenoten wil uitbreiden.

http://nu.nl/news.jsp?n=188010&c=23

hebben ze Osama al!

Wizdom
10-08-03, 21:12
Geplaatst door plexus
hebben ze Osama al!

Volgens mij kunnen ze beter omzien naar plan B. Hoe komen ze zo snel mogelijk uit de begrafenis genaamd Afghanistan.

plexus
10-08-03, 21:50
Geplaatst door Wizdom
Volgens mij kunnen ze beter omzien naar plan B. Hoe komen ze zo snel mogelijk uit de begrafenis genaamd Afghanistan.

inderdaad...en het land in een nog grotere puinhoop achterlaten ..dan het al voorheen was!

Orakel
10-08-03, 21:58
Geplaatst door BiL@L
Nu heb ik fundamenteel gezien niets tegen Joden, maar dat ze zo nodig die Jood van een Karzai aan moesten stellen snap ik echt niet.
________________________


Had Karzai voorheen niet een hoge functie binnen een oliemaatschappij in de VS, waar een aantal neo-cons nog steeds aandelen in heeft? Met olieboer Boesj voorop?

manc
10-08-03, 21:59
Nu heb ik fundamenteel gezien niets tegen Joden, maar dat ze zo nodig die Jood van een Karzai aan moesten stellen snap ik echt niet.

Je hebt niets tegen Joden maar je gebruikt het als scheldwoord? Karzai is een sunnitische pathaan toch?

Ridouan
11-08-03, 01:52
Geplaatst door Orakel
Had Karzai voorheen niet een hoge functie binnen een oliemaatschappij in de VS, waar een aantal neo-cons nog steeds aandelen in heeft? Met olieboer Boesj voorop?

Volgens mij wel ja, weer zoŽn zakkenvuller... :stomp:

Nee geef mij Mullah Omra maar, wat je ook zegt er was tenminste gezag en veiligheid.

In zulke landen helpt alleen een sterke overheid.

Jammer dat kinderen,vrouwen en ouderen altijd leiden.

Moge Allah hen sterken en het volk in Afghanistan.