PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jeugd luistert naar vrouwelijke agenten



Mark
11-08-03, 15:35
Marokkaanse jeugd luistert naar vrouwelijke agenten

- Bron: @ Home


Een proef in Rotterdam, om vrouwelijke agenten in te zetten die lastige Marokkaanse jongeren in het Noorden van de stad in toom moeten houden, lijkt goed te werken. Twee politievrouwen lopen rond in de wijk en leggen contact met de overlastgevende jeugd; voornamelijk Marokkaanse jongeren.

De proef is in overleg met Marokkanen in de buurt opgezet. De Marokkaanse buurtbewoners pleitten voor het inzetten van vrouwelijke agenten en niet voor politiemensen van Marokkaanse afkomst. De Marokkanen gaven ook aan dat de politie duidelijk moest maken dat in de wijk Nederlandse normen gelden. De inzet van vrouwelijke agenten voorkomt volgens de oudere Marokkanen dat er tussen politie en Marokkaanse jongeren een wedloop 'wie-is-de sterkste' ontstaat.

De twee vrouwelijke agenten kennen inmiddels vrijwel alle jongeren in de wijk bij naam. Ze treden niet alleen op bij overtredingen, maar bieden ook een luisterend oor.

peyote
11-08-03, 15:47
Geplaatst door Mark
De inzet van vrouwelijke agenten voorkomt volgens de oudere Marokkanen dat er tussen politie en Marokkaanse jongeren een wedloop 'wie-is-de sterkste' ontstaat.

Dit is ronduit een zwaktebod van de politie en de overheid. Iedereen, dus ook deze jongens, hebben de politie te respecteren, ongeacht geslacht of afkomst. Wat wordt de volgende zet, als dit niet meer blijkt te werken? Moeten we ze dan per man 100 euro geven? Het respect voor de Nederlandse wetgeving is soms ver te zoeken.

lennart
11-08-03, 15:52
Geplaatst door peyote
Dit is ronduit een zwaktebod van de politie en de overheid. Iedereen, dus ook deze jongens, hebben de politie te respecteren, ongeacht geslacht of afkomst. Wat wordt de volgende zet, als dit niet meer blijkt te werken? Moeten we ze dan per man 100 euro geven? Het respect voor de Nederlandse wetgeving is soms ver te zoeken.

Yeah, ik vind ut ook een zwaktebod dat de Nederlandse politie de ME inzit om voetbalhooligans in toom te houden. Als ze geen respect hebben, gewoon in de Noordzee gooien!

an3sdej
11-08-03, 15:54
Mijn "oude" cultuurrelativerende 'ik' heb begrip voor dit plan. Voor opgeschoten jongens kan een man tegenover hen, als een lap op de macho stier werken!! :fpiraat: Een vrouw wekt die competitiegevoelens misschien minder op.

Mijn 'nieuwe' ik geeft me in, dat Peyote gelijk heeft op dit punt in de Nederlandse geschiedenis.

lennart
11-08-03, 16:15
Ik ben meer pragmatisch: als het werkt, dan werkt het.

Ron
11-08-03, 17:55
Geplaatst door peyote
Dit is ronduit een zwaktebod van de politie en de overheid. Iedereen, dus ook deze jongens, hebben de politie te respecteren, ongeacht geslacht of afkomst. Wat wordt de volgende zet, als dit niet meer blijkt te werken? Moeten we ze dan per man 100 euro geven? Het respect voor de Nederlandse wetgeving is soms ver te zoeken.


Geplaatst door Lennart
Ik ben meer pragmatisch: als het werkt, dan werkt het.

Voor allebei is wat te zeggen. Als de pragmatische instelling van Lennart ervoor zorgt dat de principe kwestie van peyote weer gaat werken, dan kan ik me er wel in vinden. Respect voor de Nederlandse regels -door wie dan ook- moet er hoe dan ook weer in. Als je daar een begin mee kunt maken door twee vrouwen in te zetten: prachtig toch?

sadeeQ
11-08-03, 18:13
http://halloweenscene.safeshopper.com/images/b51cug1r.jpg

:lole: wat alleen luisteren??


van mij krijgt ze ook een lik beurtje en mag ze mij lekker in de boeien slaan :ego:

al qalam
11-08-03, 18:18
Dat is dubbel haraam.
Ten eerste is het overspel.
Ten tweede mag likken helemaal niet.

Mafkees
11-08-03, 18:19
Geplaatst door sadeeQ
http://halloweenscene.safeshopper.com/images/b51cug1r.jpg

:lole: wat alleen luisteren??


van mij krijgt ze ook een lik beurtje en mag ze mij lekker in de boeien slaan :ego:


Hahaha SadeeQ,mesgot.

an3sdej
11-08-03, 18:30
OEFFFFFFF :rood: WAT EEN MOOI UNIFORM :engel:

sadeeQ
11-08-03, 18:35
Geplaatst door al qalam
Dat is dubbel haraam.
Ten eerste is het overspel.
Ten tweede mag likken helemaal niet.

:fpiraat:

waar heb je het weer over?

ik trouw eerst met haar :fpiraat:

Orakel
11-08-03, 19:09
Geplaatst door al qalam
Dat is dubbel haraam.
Ten eerste is het overspel.
Ten tweede mag likken helemaal niet.

:hihi: Bron? :hihi:

Mark
11-08-03, 19:10
Geplaatst door al qalam
.
Ten tweede mag likken helemaal niet.

arme moslima's :haha:

Mark
11-08-03, 19:25
http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/10054364/Images/NAT99.jpg

ik ben schuldig!

sadeeQ
11-08-03, 19:34
Geplaatst door al qalam
Dat is dubbel haraam.
Ten eerste is het overspel.
Ten tweede mag likken helemaal niet.

:student:


luister naar wat de imam zegt

http://www.islamonline.net/fatwa/english/searchfatwaresult.asp?h Title=&hKeyword=oral+sex&hMufti=&hTopic=&Submit=Submit


alvorens je iets verbiedt wat wel toegestaan is :fpetaf:

Idrissi_1
11-08-03, 20:12
Geplaatst door sadeeQ
:student:


luister naar wat de imam zegt

http://www.islamonline.net/fatwa/english/searchfatwaresult.asp?h Title=&hKeyword=oral+sex&hMufti=&hTopic=&Submit=Submit


alvorens je iets verbiedt wat wel toegestaan is :fpetaf:

Sorry sadeeq, maar ik kan het stuk hierover niet vinden bij je aangegeven link. Kun je het anders hier niet plaatsen, thx

sadeeQ
11-08-03, 20:17
Geplaatst door Idrissi_1
Sorry sadeeq, maar ik kan het stuk hierover niet vinden bij je aangegeven link. Kun je het anders hier niet plaatsen, thx


nou ja

deze moet ook wel volstaan


http://www.islamonline.net/fatwa/english/FatwaDisplay.asp?hFatwaID=31729

barfly
11-08-03, 20:22
Geplaatst door sadeeQ
nou ja

deze moet ook wel volstaan


http://www.islamonline.net/fatwa/english/FatwaDisplay.asp?hFatwaID=31729

"Guard your private parts except from your wife or your slaves." koeliejoelie!

Idrissi_1
11-08-03, 20:45
Geplaatst door Orakel
:hihi: Bron? :hihi:

http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/seksualiteit/129ci.html

an3sdej
11-08-03, 20:47
Slaven toegestaan binnen de meest rechtvaardige religie ter wereld?? :huil2:

sadeeQ
11-08-03, 20:49
Geplaatst door Idrissi_1
http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/seksualiteit/129ci.html

beter vermijden is niet hetzelfde als haraam ,wat wel haraam is is iets haraam verklaren wat niet haraam is,dat is pas echt haraam :ergleuk:

sadeeQ
11-08-03, 20:50
Geplaatst door an3sdej
Slaven toegestaan binnen de meest rechtvaardige religie ter wereld?? :huil2: commentaar van een achterlijk debiel


:loog:

Idrissi_1
11-08-03, 20:57
Geplaatst door sadeeQ
beter vermijden is niet hetzelfde als haraam ,wat wel haraam is is iets haraam verklaren wat niet haraam is,dat is pas echt haraam :ergleuk:

heb ik ook nooit gezegd. Alleen adviseer ik je dan wel om iets als orale sex voordat je het toepast wel goed gaat onderzoeken of het wel mag. Zekers als t om je vrouw/komende vrouw gaat. Haar eer gaat boven die van je blonde slaafjes. Een cyberimam alleen is niet voldoende. Ga naar de Moskee, lees boeken.

sadeeQ
11-08-03, 21:04
Geplaatst door Idrissi_1
heb ik ook nooit gezegd. Alleen adviseer ik je dan wel om iets als orale sex voordat je het toepast wel goed gaat onderzoeken of het wel mag. Zekers als t om je vrouw/komende vrouw gaat. Haar eer gaat boven die van je blonde slaafjes. Een cyberimam alleen is niet voldoende. Ga naar de Moskee, lees boeken.
heb ik ook niet gezegd en was meer gericht tegen degene die zei dat het haraam was,zie vorige posts.

ik mag aannemen dat je wel het betekenis van een fatwa kent :wat?!:
een imam die fatwas kan uitgeven is betrouwbaarder dan een gebeds voorganger van een moskee.lijkt me logische ook.

Mill
11-08-03, 21:07
Geplaatst door Idrissi_1
Zekers als t om je vrouw/komende vrouw gaat. Haar eer gaat boven die van je blonde slaafjes. Een cyberimam alleen is niet voldoende. Ga naar de Moskee, lees boeken.

Maar iemand die blonde slaafjes heeft (gehad), die heeft dan zelf toch al de eer verspeeld, qua seks voor het huwelijk? Wat maakt het dan nog uit of zijn vrouw haar eer heeft?

barfly
11-08-03, 21:09
Enne als je een beflap gebruikt? :jeweetog:

Idrissi_1
11-08-03, 21:10
Geplaatst door sadeeQ
heb ik ook niet gezegd en was meer gericht tegen degene die zei dat het haraam was,zie vorige posts.

ik mag aannemen dat je wel het betekenis van een fatwa kent :wat?!:
een imam die fatwas kan uitgeven is betrouwbaarder dan een gebeds voorganger van een moskee.lijkt me logische ook.

doe rustig jongetje. ik dacht dat je moslim was. moslims dissen elkaar niet voor de fun. dat is pas haram. en wat betreft je geloof. Ben jij soms bereidt om alles te slikken wat een Imam die fatwas uitgeeft zegt. Je moet Allah subhana wah ta alla gehoorzamen en de profeet sallahoe alehie wasalam als je voorbeeld nemen. Maar ik hoor t al, jij bent vast zo'n Imama ali aanbidder, is t niet.

Idrissi_1
11-08-03, 21:12
Geplaatst door Mill
Maar iemand die blonde slaafjes heeft (gehad), die heeft dan zelf toch al de eer verspeeld, qua seks voor het huwelijk? Wat maakt het dan nog uit of zijn vrouw haar eer heeft?
dus als je je eigen eer door de plee spoelt dan moet je hetzelfde met de eer van je vrouw doen. Ewa ieder zn mening

barfly
11-08-03, 21:14
Relax, luitjes tis pas 22:15 laat je niet opjutten door de warmte...

Idrissi_1
11-08-03, 21:15
Geplaatst door barfly
Enne als je een beflap gebruikt? :jeweetog:

je bedoelt t als een geintje, maar je zegt daar behoorlijk wat zinnigs.
Je bevredigt je vrouw, maar haar sappen enteren je mond niet.
petje af barfly :fpetaf:

barfly
11-08-03, 21:17
Geplaatst door Idrissi_1
je bedoelt t als een geintje, maar je zegt daar behoorlijk wat zinnigs.
Je bevredigt je vrouw, maar haar sappen enteren je mond niet.
petje af barfly :fpetaf:

Mijn liefde voor mijn vrouw gaat verder hoor, ik ben één met haar.

Idrissi_1
11-08-03, 21:20
Geplaatst door barfly
Mijn liefde voor mijn vrouw gaat verder hoor, ik ben één met haar.

fijn voor jou en je vrouw ( oprecht bedoeld ) , maar daar ging t effe niet om. T ging om een middenweg rondom dit punt die je net heel netjes gaf.

sadeeQ
11-08-03, 21:26
Geplaatst door Idrissi_1
doe rustig jongetje. ik dacht dat je moslim was. moslims dissen elkaar niet voor de fun. dat is pas haram. en wat betreft je geloof. Ben jij soms bereidt om alles te slikken wat een Imam die fatwas uitgeeft zegt. Je moet Allah subhana wah ta alla gehoorzamen en de profeet sallahoe alehie wasalam als je voorbeeld nemen. Maar ik hoor t al, jij bent vast zo'n Imama ali aanbidder, is t niet.

:wijs: ach knulltje ,zorg jij maar dat je een goede moslim wordt en maak je niet druk om het moslim zijn van anderen,"koeloe nafsoen rahinatoen bi ma kasabat",dat jij je dien rechtstreeks van allah en de profeet (saw) overneemt zonder de al aima en geleerden te volgen die misschien ietsje meer verstand hebben van zaken waar jij niets van snapt vind ik wel bijzonder en eeuh...apart :rolleyes:

vooral doorgaan broeder :zwaai:

barfly
11-08-03, 21:26
Geplaatst door Idrissi_1
fijn voor jou en je vrouw ( oprecht bedoeld ) , maar daar ging t effe niet om. T ging om een middenweg rondom dit punt die je net heel netjes gaf.

Zal ik dan maar gewoon hopen dat ik een bijdrage heb geleverd? I live too serve :)

Idrissi_1
11-08-03, 21:34
Geplaatst door sadeeQ
:wijs: ach knulltje ,zorg jij maar dat je een goede moslim wordt en maak je niet druk om het moslim zijn van anderen,"koeloe nafsoen rahinatoen bi ma kasabat",dat jij je dien rechtstreeks van allah en de profeet (saw) overneemt zonder de al aima en geleerden te volgen die misschien ietsje meer verstand hebben van zaken waar jij niets van snapt vind ik wel bijzonder en eeuh...apart :rolleyes:

vooral doorgaan broeder :zwaai:

haha grapjas. Weet je, jij bent echt een leuke. Een beetje mn woorden verdraaien. Waar t mij om ging is dat je de vergelijking van een Islam geleerde en een moskee imam, de laatste zo'n beetje de grond inboorde. Islamgeleerden zijn belangrijk, maar net zo goed een imam. De moskee is heel belangrijk in ons geloof en daarbij een imam ook. Dat jij aan de laatste blijkbaar geen waarde hecht vindt ik jammer.

En wat weet jij nou van mijn islamkennis sukkeltje. Je denkt vast dat je alwetend bent sonnyboy

sadeeQ
11-08-03, 21:53
Geplaatst door Idrissi_1
haha grapjas. Weet je, jij bent echt een leuke. Een beetje mn woorden verdraaien. Waar t mij om ging is dat je de vergelijking van een Islam geleerde en een moskee imam, de laatste zo'n beetje de grond inboorde. Islamgeleerden zijn belangrijk, maar net zo goed een imam. De moskee is heel belangrijk in ons geloof en daarbij een imam ook. Dat jij aan de laatste blijkbaar geen waarde hecht vindt ik jammer.


nou ik denk dat toen ik mijn 60 ste hizb af had jij nog een luiertje aan had,maar dat ter zijde


ik zie dat je geen verstand van zaken hebt, voorzover ik weet is de imam enkel op vrijdags aanwezig in de moskee,op andere dagen zit een voorganger die het gebed leidt, meestal een koran geleerde maar voor de rest is het geen goede adres voor al te ingewikkelde vragen


En wat weet jij nou van mijn islamkennis sukkeltje. Je denkt vast dat je alwetend bent sonnyboy

alwetenheid is een eigenschap van allah,het toekenen van eigenschapen van aan allah aan derden is shirk,zou uitkijken daarmee als ik jou was :nerd:

Orakel
11-08-03, 22:04
Geplaatst door Idrissi_1
http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/seksualiteit/129ci.html

Ten tweede, broeder, het oraal bevredigen van de man door de vrouw, en vice versa, is beter te vermijden. Het is toegestaan voor een moslimman zijn vrouw te benaderen in haar geslachtsdeel vanuit iedere richting hij wenst. Hierover zei Allah in de volgende aya: “Jullie vrouwen zijn zoals een akker voor jullie; dus benader jullie akker wanneer of hoe jullie wensen.” (Soerat Al-Baqarah: 223). Sheikh Al-Albaanie vermeldt in zijn boek "de ettiquette van het

Er is duidelijk te lezen dat de profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) een beperking had geleged op gemeenschap met de vrouw, een persoon mag genieten van zijn vrouw en wederzijds zoals hij/ zij wenst, maar wanneer het komt tot de geslachtsdelen dient een moslim binnen de beperking te blijven en dus geen oraal of anaal seks te gebruiken[/quote]

Nou, zo duidelijk is het dus niet dat orale sex verboden is. Beter te vermijden kan ik er nog uithalen, maar een verbod niet.


Ook iets wat bekend is is het onreinheid van de geslachtsdelen en hetgeen wat eruit komt. Hoe kan een persoon iets onreins in zijn mond stoppen? Aboe Hoerayra (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd: De boodschapper van allah (Allah's vrede en zegen zij met hem): "Allah. de Almachtige, is goed en accepteert alleen het goede. Allah heeft de gelovigen datgene opgedragen wat Hij de boodschappers opgedragen heeft. En de Almachtige heeft gezegd:" O, boodschappers! Eet goede dingen en verricht goede werken." En Allah, de Almachtige heeft gezegd:" O jullie gelovigen! Eet de goede dingen, waarvan Wij jullie voorzien hebben."....." Moesliem

Volgens mij halen ze hier twee dingen door elkaar en gebruiken ze de verkeerde verzen om iets te verbieden of ontraden.
Orale sex kun je niet gelijk stellen met "eet goede dingen en verricht goede werken". Dat van die goede werken is overigens een twijfelgevalletje.

En om het op voorhand te hebben over de onreinheid van de geslachtsdelen, vind ik ook zo wat. Tuurlijk speelt hygiene een belangrijke rol, maar het vrouwelijke geslachtsdeel is niet per definitie onrein. We komen er immers zelf uit.....

Orakel
11-08-03, 22:07
Geplaatst door Idrissi_1
Ben jij soms bereidt om alles te slikken

:schrik: :rolleyes:

sadeeQ
11-08-03, 22:08
Geplaatst door Orakel

Nou, zo duidelijk is het dus niet dat orale sex verboden is. Beter te vermijden kan ik er nog uithalen, maar een verbod niet.





orale sex iwordt nagenoeg door de meeste grote geleerden toegestaan en zelfs aangeraden,onder andere sheikh qardawi.

Orakel
11-08-03, 22:11
Geplaatst door sadeeQ
orale sex iwordt nagenoeg door de meeste grote geleerden toegestaan en zelfs aangeraden,onder andere sheikh qardawi.

My main man, die Sheikh Qardawi. Alhoewel ik dat beter anders kan formuleren.....

Idrissi_1
11-08-03, 22:14
Geplaatst door sadeeQ

nou ik denk dat toen ik mijn 60 ste hizb af had jij nog een luiertje aan had,maar dat ter zijde

proficiat. moet ik nu soms in mn handjes klappen, zodat jij aan t dansen gaat en in een staat van dronkenschap gaat verkeren en je dichtsbijzijnde "gebedsvoorganger" in elkaar gaat beuken in naam van Ali. Zal ik maar niet doen dan broeder.


ik zie dat je geen verstand van zaken hebt, voorzover ik weet is de imam enkel op vrijdags aanwezig in de moskee

O ja. Maar ik vraag me af hoe t kan dat jij deze zaken nauwkeurig beschrijft wanneer ik toch echter denk dat jij het moskeebezoek nalaat wegens hoogmoedige op los beffende Islamgeleerde.

In ieder geval bewoont de Imam onze Moskee hiero. Die is er bij elk gebed te vinden en meestal neemt ie t voortouw.


op andere dagen zit een voorganger die het gebed leidt, meestal een koran geleerde maar voor de rest is het geen goede adres voor al te ingewikkelde vragen

Ik wist niet dat jij alle moskee's bezoekt.




alwetenheid is een eigenschap van allah,het toekenen van eigenschapen van aan allah aan derden is shirk,zou uitkijken daarmee als ik jou was :nerd:

Ik kende m dan ook niet toe aan jou. Die eer zal ik je dan ook nooit geven ali de driehondertste. Ik vroeg of je dat van je zelf dacht.

en als afsluiter. jij bent degene die begonnen is met patserig te doen en niet ik. Jij bent degene die woorden staat te verdraaien. Laatste vraag from me to you. Als jij zo belangrijk bent in de Islamitische wereld dan vraag ik me af waar jij de tijd vandaan haalt om fulltime te Maroc.nlen. Geef t nou gewoon toe, je bent werkeloos en geen fok te doen dan ongegrond te attacken om niets. En als ik niets weet volgens jou, waarom ga je dan met mij in discussie. Is verspilde energie. Daar ging een fatwa...

barfly
11-08-03, 22:19
Wanneer gaan we eigenlijk praten over mannen emancipatie, hier eigenlijk?!








:D





mietjes

Orakel
11-08-03, 22:26
Geplaatst door barfly


mietjes

Dat is al een vorm van emancipatie toch? :D

barfly
11-08-03, 22:28
Geplaatst door Orakel
Dat is al een vorm van emancipatie toch? :D

:lol:

wieweet :)

Idrissi_1
11-08-03, 22:30
Geplaatst door barfly
Wanneer gaan we eigenlijk praten over mannen emancipatie, hier eigenlijk?!

zsm als t aan mij ligt. hoe noemen we t. Manisme?










:D





mietjes

sadeeQ
11-08-03, 22:31
Geplaatst door Idrissi_1
Geplaatst door sadeeQ
[B]

proficiat. moet ik nu soms in mn handjes klappen, zodat jij aan t dansen gaat en in een staat van dronkenschap gaat verkeren en je dichtsbijzijnde "gebedsvoorganger" in elkaar gaat beuken in naam van Ali. Zal ik maar niet doen dan broeder.
hmm ,ik begin een beetje te twijfelen aan je verstandelijke vermogen moet ik eerlijk zeggen




O ja. Maar ik vraag me af hoe t kan dat jij deze zaken nauwkeurig beschrijft wanneer ik toch echter denk dat jij het moskeebezoek nalaat wegens hoogmoedige op los beffende Islamgeleerde.

In ieder geval bewoont de Imam onze Moskee hiero. Die is er bij elk gebed te vinden en meestal neemt ie t voortouw.



Ik wist niet dat jij alle moskee's bezoekt.

voor zover ik weet zijn er in heel nederland een paar echte islam geleerden die die titel ook verdienen aan de hand van hun gevolgde islamitische studie en behaalde schriften in erkende islamitische instellingen zoals al azhar.van mensen die zichzelf geleerde verklaren omdat ze de koran uit hun kop kennen ,ken ik genoeg van.





en als afsluiter. jij bent degene die begonnen is met patserig te doen en niet ik. Jij bent degene die woorden staat te verdraaien. Laatste vraag from me to you. Als jij zo belangrijk bent in de Islamitische wereld dan vraag ik me af waar jij de tijd vandaan haalt om fulltime te Maroc.nlen. Geef t nou gewoon toe, je bent werkeloos en geen fok te doen dan ongegrond te attacken om niets. En als ik niets weet volgens jou, waarom ga je dan met mij in discussie. Is verspilde energie. Daar ging een fatwa...


:giechel: :giechel:

meer woorden heb ik niet aan jou te besteden,

Orakel
11-08-03, 22:33
Geplaatst door Orakel
de onreinheid van de geslachtsdelen


http://home.planet.nl/~berk0023/haring.jpg



:hihi: Hij blijft leuk.

al qalam
12-08-03, 10:13
Deze iman is dus fout ?
http://islam.tc/ask-imam/view.php?q=9047