PDA

Bekijk Volledige Versie : Moeder Fatima



Marsipulami
11-08-03, 20:16
Moeder Fatima

Moeder Fatima gaat vanuit Boergrouwd naar Leiden, op bezoek bij haar zoon Mohamed die daar aan de universiteit studeert. Aangekomen bij zijn flatje ziet ze dat er ook een andere studente woont, Najat. Van zodra moeder Fatima de kans krijgt, hoort ze haar zoon uit: "ewa, jullie tweetjes zijn samen of wat?"
Mohamed zegt "neenee yemma, wees niet zo achterdochtig, wij zijn gewoon kamergenoten."

Moeder Fatima denkt "yeah right" en gaat na het weekend weer naar huis. Een paar dagen later wil Najat muntthee maken, maar ze vindt de zilveren suikerpot niet. Ze zegt tegen Mohamed dat ze zijn moeder niet wil beschuldigen, maar waarschijnlijk heeft zij die meegenomen.

Dan besluit Mohamed een SMS-je te sturen naar zijn ma: "Liefste ma, ik zeg niet dat je onze suikerpot meegenomen hebt, ik zeg ook niet dat je onze suikerpot niet meegenomen hebt, feit is wel dat die suikerpot sinds jij bent geweest, verdwenen is."

Een paar minuten later krijgt hij een SMS terug van zijn moeder: "Liefste Mohamed, ik zeg niet dat je met Najat slaapt, ik zeg ook niet dat je niet met Najat slaapt, maar feit is, dat als ze in haar eigen bed zou slapen, zou ze die suikerpot allang gevonden hebben!"


:lol:

Met dank aan:

www.turnhoutsebaan.be