PDA

Bekijk Volledige Versie : NOVA hetze tegen moslims duurt voort. Met steun van Berkenkruis 88



rafiq
12-08-03, 00:49
Beste Kameraden,

Verbolgen ben ik over de riooljournalistiek van NOVA.

Natuurlijk kennen we NOVA al met hun knip en plak werk. Maar dat ze de "racistische"jongeren nu heet dat "Nationalistische" jongeren promoot is wel van de gekke.

Deze jongeren zijn niet strafbaar volgen de zeer gerespecteerde M. Fennema.

De feiten zelf tonen aan dat er "geen vrees" bestaat voor exreem rechts en deze geluiden "gedoogd" moeten worden.

De heer Fennema is dus voorstander naar de "Freedom of Speech" naar Amerikaanse leest.

Fijn dat ik mijn medestanders nu vindt in deze "Nationalistische" jongeren. Zij zijn ook tegen verre gaande Amerikanisering. Alhoewel bijna al mijn kleren van Amerikaanse merken zijn, maar ik beloof beterschap.

Dat deze "freedom of speech" mensen voortbrengt als Timothy Mc Veigh en andere "echte Patriotten" is de heer Fennema ontgaan.

Amerika en zijn vele milities weten als geen andere met het 4e amandement om te gaan en vooral dingen te zeggen die net kunnen. Daarom is Amerika ook zo verkloot en door en door rot van binnen.

Als je maar niet rechtsstreeks oproept tot handelen. Geen probleem ik ben ook voorstander van "freedom of speech"anders had ik nooit de boeken kunnen lezen van mijn joodse vriend Noam Chomsky .

Nu echter het karakter van de flyer van deze patriotten. Dat de heer Fennema loopt te soebatten over de extreem rechtse positie van weleer mag de revu passeren.

Even een praatje met gechoqueerde Turken, wat winkelend publiek, en voor mijn vriend zijn Doner Kebab tent staan.

FIER EN TROTS! Als een echte Patriot!

Maar dat NOVA totaal geen aandacht besteed aan punt 8 op de flyer;

DIETSLAND, ONTBINDING VAN DE STAAT BELGIE.

Dat baart mij zorgen.

We kunnen soebatten over Nederland is vol, halfvol, mager, druk, drukker, ooit drukker geweest. Dat gepeupel kennen we al.

Als je even door vraagt krijg je een of andere imaam erbij zoals imam Hasselhoef en kun je in de lobby van een of ander gerenomeerd hotel samen soebatten hoe we deze samenleving willen inrichten.

Met elkaar of zonder elkaar.

NOVA verzuimt om deze kinderen te wijzen op punt 8. In feite beschermt ze deze door juist punt 8 of in samenwerking met de heer Fennema te verzwijgen. Maar dit is geen schoonheidsfoutje laat staan een beginnelingsfout!

Men heeft het zo gelaten!

Tegen alle bedoelingen om deze "groep" te doorgronden krijgen we een mager schouwspel te zien in Al Qaida City.

Ook Eindhoven is echt niet voor niets als "bezoekplaats" gekozen.

Deze ijveraars voor de beschaving van Nederland en de ijveraars voor Vlaanderen dat de naam Diets als een geuzennaam beschouwen. Plat Duitsers= De lage Landen in die kringen

Bij mijn ervaring in Berlijn het hauptkwartier en mijn verblijf in Maastricht werd het woord platt< ja met dubbel t> gezien als minder beschaafd.

Het Duitse karakter is onmiskenbaar. We hebben hier te maken met rasechte Germanisten!!

Was Duits zowiezo al mijn slechtse vak; Ik heb een hekel aan jongelui en zeker met nationalistische jongeren.

Een paar jaar geleden hadden wij een Jongeren Front probleem die is aardig gedecimeerd en houdt zich nu schuil in een of andere kazerne waar andere ratten samenspannen.

Was de Dietse beweging eerst een cultuur en vriendschaps kring hebben we later in 1941 de eerste camouflage netten zien verdwijnen rondom deze vriendenkring.

Ook de Brabantse Nationalistische Jongeren dienen zich met deze leuzen.

Propaganda en onderricht in de "eigen cultuur". Wat vreemd! Eerst was het Diets ook een poging om een algehele cultuurtaal te ontwikkelen. Van Zuid Afrika tot de Nederlanden tot Duitsland.

Want met idealisme, en in deze tijden idealistische jongeren is mooi. Maar laten we ons niet voor de gek houden met de "goede bedoelingen"van deze knapen en een vrouw.

Ook NOVA laat zich nu scharen bij het rijtje non-valeurs . Ik mis Felix Rottenberg al zo lang!

Wie ons Diets wil maken daar hebben we hier geen boodschap aan. De Nederlanders en Marokkanen kunnen zelf wel vriend Heidegger lezen.

'Laat je niet leiden door ideeën en doctrines. De Führer is de enige Duitse realiteit, en haar wet.'

Martin Heidegger




Kameraad Rafiq
Kriegsberichter Eindhoven
Nederdietsland

Ridouan
12-08-03, 05:24
Hahahah, 7ayak Allah

Simon
12-08-03, 07:23
Toch vind ik de oproep van deze nationalistische jongeren tegen de islamisering van nederland niet echt anders dan de oproep indertijd van enkele imams tegen de homonisering (is dit nederlands?) van nederland. Meindert Fennema gaf ook aan dat wat hem betreft de grens ligt bij de oproep tot geweld.

Simon

an3sdej
12-08-03, 08:11
En Fennema was vooral gericht tegen het niet mogen hebben en uiten van een mening, als deze niet politiek correct is.

Dus het wel mogen zeggen dat je de islam een achterlijke godsdienst vindt, dat je de zionistische staat Israel al het slechtst wenst, dat je Israel een nazi-staat vindt, en dat je alle Marokkanen terugwenst naar Marokko, en dat je zou wensen dat Nederland weer helemaal blank was, zonder dat dit als racistisch of fascistisch kan worden aangemerkt!

Ergens weet ik dat het zou moeten kunnen, maar het voelt niet helemaal fijn. :jammer:

rafiq
12-08-03, 09:23
Beste Simon,

Zij mogen wel tegen de Islamisering zijn van Nederland.

Daar heb ik niks op tegen. Het gaat mij om dat NOVA deze jongens met zachte handschoenen aanpakt.

En de methodiek niet hanteerd van hoor en wederhoor.

Want ze verzuimen punt 8 aan te pakken van deze fijne groep.De organisatie legt de nadruk op het beschermen van de "eigen" identiteit. Maar als Nederland onverenigbaarheid van allochtonen en autochtonen wordt dan krijgt de NNJ een andere inslag.

Want als deze club "politiek incorrect" durft te zijn...Dan kan dat ook wel zonder de symbolen die de kameraden van NJB prediken.

Want ik hoef maar een keltenkruis te zien en dan heb ik al gegeten en gedronken.

Nee, nationalisme heeft niks te maken met facisme. Kijk deze Hollandse gatenkaas theorie wordt door menig prikker snel ontmaskerd.

Maar helaas lopen in Nederland te veel bange mensen rond.

Theoretisch zijn deze uitspraken en geschriften niet te bestraffen. Ook de NNJ zal wel een of andere amateur jurist in dienst hebben.

Alleen El Moumni was tegen de homonisering...Maar El Moumnie zie je niet folderen!

Maarten
12-08-03, 09:25
Geplaatst door rafiq

Verbolgen ben ik over de riooljournalistiek van NOVA.


Volkomen onbegrijpelijk stuk, als je de uitzending niet gezien hebt.
Rafiq, je beschuldgt hierboven ook zoveel dingen, zonder dat duidelijk wordt waarom, dat mensen je stuk makkelijk als riooljournalistiek kunnen afdoen.

Als ik het goed begrijp, ging het over een flyer van racistische jongeren, die tegen Islam zijn, en vreselijke meningen hebben, en Belgie willen ontbinden.. ( :hihi: )

Maar je maakt eigenlijk helemaal niet duidelijk waar je nou tegen was.

rafiq
12-08-03, 09:38
Beste Maarten,

1. NOVA is op sleeptouw genomen door de NNJ of uitnodiging van de NJB bekijk even hun site. WWW.JONGVERZET.TK zo als zij hen noemen; Kameraden uit Eindhoven

2. NOVA rept met geen woord over de inhoud van de folder dan het gangbare Pim Foruyn gehalte

3. Mijnheer deskundige Fennema blijft maar hangen in dat Pim foruyn gehalte.

4. De kameraden die de uitzending hebben gezien konden aan de folder zien en zijn inhoud dat we hier te maken hebben met een replica van Voorpost en Berkenkruis in een nieuw jasje.

5. De folder was beduidend meer dan alleen maar "tegen de Islamisering" van Nederland.

6. NOVA doet totaal geen pogingen om de jongens te confronteren met de rest van hun puntenplan.

7. Dus wat blijft er hangen? Een andere groep weliswaar dan de Jonge Fortuynisten maar ietsje radicaler...Yeah right. Ik ken dat volk maar al te goed.
Binnenkort is het weer ijzerbedevaart 24 augustus en deze jongens zijn geen klompendansende bierfeest gangers.

an3sdej
12-08-03, 09:52
hihihih, ik vind ook dat Vlaanderen weer bij Nederland moet aangesloten worden, ben ik nu fascistisch :fpimp: , België als staat heeft met zijn scheiding van taal toch geen kans op overleven :zozo: :melig:

rafiq
12-08-03, 11:12
Beste an3djej,

Redacties van kranten hebben heel vaak moeite om de achterkant van advertenties vo te krijgen.

Gelukkig worden er in de zomermaanden weinig advertenties geplaats dus de hoeveelheid tekst op de achterkant kan ook minder.

Zo hoeven zij het nieuws niet al te veel te verzinnen en kunnen ze zich beperken tot het overschrijven van persberichten.

De TV redactie zitten echter met het probleem dat hun zendtijd als het ware vast staat. Ze moeten gewoon zoveel - zoals politiek afgesproken- tijd zien te vullen.

Sommige verzinnen dat een evenement, anderen nieuws.

Beter zou zijn die redactie op vacantie te sturen, maar ja ook bij de omroep heerst een sterk protestant christelijke "gij zult in het zweet uwer aanschijns' werkcultuur.

Vandaar dat redacties met dit soort non-items komen.