PDA

Bekijk Volledige Versie : Strandpaviljoen eigenaar bedreigt Marokkaande jongeren en wordt aangehouden



Mark
12-08-03, 09:05
Strandpaviljoen eigenaar aangehouden

- Bron: IJmuider Courant / TV Noord-Holland

In Zandvoort is zondag de eigenaar van een strandpaviljoen aangehouden omdat hij vier Marokkaanse jongeren bedreigd zou hebben met een pistool. De politie kwam in actie omdat de vier verhaal kwamen halen in het paviljoen nadat ze een paar dagen eerder naar buiten waren gezet.

Toen de politie ter plaatse kwam bleken de vier te zijn bedreigd door de 36-jarige eigenaar van het strandpaviljoen; hij zou zelfs een gas- of alarmpistool op de vier hebben gericht. Volgens de vier jongeren wilden ze de boel uitpraten, toen er opnieuw onenigheid ontstond.

De politie arresteerde zowel de eigenaar, als de vier amok makende Marokkanen. De vier jongeren zijn inmiddels op vrije voeten gesteld, de paviljoeneigenaar zit nog vast.

an3sdej
12-08-03, 09:11
Zouden ze naar woorden niet meer hebben willen luisteren, die Marokkaanse jongeren :engel: ? :blowen:

000NobelPrizes
12-08-03, 09:15
Goh, raar dat de eigenaar niet begreep dat deze vier jongeren nu net in alle redelijkheid met z'n vieren terugkwamen om met de eigenaar een vriendelijk praatje te houden.

barfly
12-08-03, 09:21
Geplaatst door Mark
Strandpaviljoen eigenaar aangehouden

- Bron: IJmuider Courant / TV Noord-Holland

In Zandvoort is zondag de eigenaar van een strandpaviljoen aangehouden omdat hij vier Marokkaanse jongeren bedreigd zou hebben met een pistool. De politie kwam in actie omdat de vier verhaal kwamen halen in het paviljoen nadat ze een paar dagen eerder naar buiten waren gezet.

Toen de politie ter plaatse kwam bleken de vier te zijn bedreigd door de 36-jarige eigenaar van het strandpaviljoen; hij zou zelfs een gas- of alarmpistool op de vier hebben gericht. Volgens de vier jongeren wilden ze de boel uitpraten, toen er opnieuw onenigheid ontstond.

De politie arresteerde zowel de eigenaar, als de vier amok makende Marokkanen. De vier jongeren zijn inmiddels op vrije voeten gesteld, de paviljoeneigenaar zit nog vast.

Gas / Alarm pistool? :zozo:
Hij had beter een waterpistooltje kunnen pakken, Wat heeft zulk speelgoed nou voor zin? Zit ie nog vast ook...

Mark
12-08-03, 09:57
Gaan Marokkanen veel naar het strand? Ik kom ze er op de een of andere manier nooit tegen!

Wel veel Marokkaanse, Turkse en surinaamse families die hier in de buurt in een park gezellig gaan barbeknoeien.

an3sdej
12-08-03, 10:04
Niet naar het strand, want ze willen die halfnaakte meiden niet zien :melig2: , maar wel naar de strandtenten waar alcohol geschonken wordt. :lachu:

Als ze dan het één en ander ingenomen hebben :wijs: , dan vallen ze de vrouwen lastig, dan zeggen hoe zondig het is, dat vrouwen er zo bij lopen :melig2:

Ron Haleber
12-08-03, 10:30
Geplaatst door Mark
Gaan Marokkanen veel naar het strand? Ik kom ze er op de een of andere manier nooit tegen!



Dat dichstbijzijnde strand bij jou vanaf Delft is toch Naaldwijk...? Nee op jouw naakstrand daar zijn ze nooit te zien.

Je weet toch hoe zedig Marokkanen zijn, zelfs onder de douche houden ze hun broek aan!

Mark
12-08-03, 10:35
Geplaatst door Ron Haleber
Dat dichstbijzijnde strand bij jou vanaf Delft is toch Naaldwijk...? Nee op jouw naakstrand daar zijn ze nooit te zien.

Je weet toch hoe zedig Marokkanen zijn, zelfs onder de douche houden ze hun broek aan!

Waarlijk Ron, iedereen weet toch dat Naaldwijk niet aan de kust ligt :haha:

Ik heb de keuze uit Hoek van Holland, Monster, Ter Heijde, 's Gravezande, Kijkduin, Zuiderstrand en Scheveningen in de buurt.

Kijkduin heeft wel een ok parkeerplaats en gratis ook nog :duim:

Scheveningen is te druk en teveel pubers.

Mafkees
12-08-03, 10:47
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Goh, raar dat de eigenaar niet begreep dat deze vier jongeren nu net in alle redelijkheid met z'n vieren terugkwamen om met de eigenaar een vriendelijk praatje te houden.


Eigenaar zit nog vast, en terecht.

Ron Haleber
12-08-03, 10:48
Geplaatst door Mark


Kijkduin heeft wel een ok parkeerplaats en gratis ook nog :duim:




Ik ben op jouw sjieke naaktstrand zonder die kut... maar één keer geweest met een Rotterdammer - niet Schaap hoor! - daarom vergis ik me in de naam...

Mark
12-08-03, 10:58
Geplaatst door Ron Haleber
Ik ben op jouw sjieke naaktstrand zonder die kut... maar één keer geweest

pardon? :duizelig:

tja ik vind het altijd wel gezellig tussen de westlanders en hagenezen!